مایکل مایرز رانندگی از کجا یاد گرف؟!

1399/03/21

“مایکل مایرز”
قاتل مخوف سری فیلمهای «هالووین»

گمونم میان محبّان سبک اسلشر 🤤 کمتر کسی‌ست که‌ این کاراکتر ماندگار سینمای وحشت را نشناسند…

همون قاتل نقابدار خونسرد و Silent که به نظر میرسد کلاً اعتقادی به ارتباط کلامی، ترسیدن یا حتا دویدن هم ندارد! همواره طوری ریلکس به دمبال قربانیانِ در حال فرارش، آروم راه میرود که گویی در پارک دارد قدم میزند…

در وصف کرامات وی همین بس که هرگز یه کلمه هم حرف نمیزند و فقط عمل میکند (قابل توجه مسئولین محترم جمهوری اسلامی، جناب آقای روحانی و حضرت عاغا خایه‌منی! یه اپسیلون از خایه ایشون رو اگر شما داشتید نصف مشکلات مملکت حل بود).

تاکنون شونصد نسخه فیلم Halloween با این موضو ساخته شده که ویژگی‌های کاراکترپردازی مایکل مایرز در تموم آنها مشترک است:

• هرگز نمیدود
• حرف نمیزند
• وحشت نمیکند
• هول نمیشود
• فرار نمیکند
• جق نمیزند
• حشری نمیشود
و…

ولی رانندگی میکند!

ظاهراً حاجیمون گواهینامه پایه یک و دو دارد! چون در برخی قسمتا، ماشینِ سواری و کامیون رو چنان شیک و حرفه‌ای میرونه انگار سالیان سال راننده تریلی هیژده چرخ بوده!
حال پرسش اینجاس که به راستی چگونه، کِی و کجا این کصمخ رانندگی آموخ؟

-: با من بودی؟

-: نع، شما راحت باش!

بر طبق داستان؛ مایکل مایرز شیش ساله بود که خواهر بزرگشو شب هالووین با چاقوی آشپسخونه کشت و دسگیر شد رف آسایشگا روانی که اونجا تا دهها سال لام تا کام با هیشکی حرف نزد.
هرچن بر طبق برخی روایتها (مث فیلم Halloween 2007 ساخته‌ی “راب زامبی”)، علاوه بر خواهرش، دوس‌پسر خواهرش و پدرخونده‌ی خودش رو هم در همون شب سلاخی کرد که درضم دَه سالشم بود نه شیش سال، ولی بهرحال اونچه در سیر داستانی تموم اینا مشترک است و تردیدی هم درش نیس اینه که وی از همون عنفان کودکی در آسایشگا بزرگ شده تا روزی که از اونجا راه دررو پیدا میکند و دس به کشت و کشتار و خین و خین‌ریزی میزند…

اینم یه چشمه از فن بیان و ارتباط اجتماعی این بزرگوار:

⚠️هشدار: حاوی صحنه دلخراش

خلاصه ایطو که پیداس مایکل مایرز علاقه‌ای به برقراری ارتباط با ملت نداشته و تنها وسیله ارتباطیش با مردم چاقوش بود که فرو میبرده تو دل و روده و چش و چال هر کی سر راهش قرار میگرفته یا اینجوری مث کاردسی میدوختتش به دیوار و وایمیساده نیگاش میکرده کِیف میکرده:

با این اوصاف سخ میشود اینگونه فک کرد که اوستاد با این صفاتش زمانی رو صرف کرده برا این که پیش کسی تعلیم رانندگی ببیند!
حال به راستی این باگ مسخره از داستان رو به کودوم بیضه‌ باید دایورت کرد؟

بهرحال اگه این به واقع یه سوتی فجیع از سازندگان اثر نیس و به هر طریقی معقول میدانید که ایشون چجوری رانندگی یاد گرفته به مام بگید.


(اینم همینجوری واسه تجدید خاطره)

1018 👀
0 ❤️
برای نظر دادن وارد شوید یا ثبت نام کنید .







‌آگهی‌های دوستیابی

نمایش آگهی های دوستیابی بستگی به علاقه شما دارد. برای دیدن آگهی مرتبط با علاقه تان لطفا پروفایل تان را » ایجاد یا ویرایش کنید «