معرفی فیلم هزارپای انسانی یک، 1 The Human Centipede💀 💀 😕

1400/02/17



در آلمان یک جراح دیوانه که متخصص عمل دوقلوهای بهم چسبیده است آرزوی خلق یک انسان هزارپا را دارد و ۳ توریست جوان (یک مرد ژاپنی و دو دختر آمریکایی) را می‌دزدد و با پیوند زدن دهان به مقعد یکدیگر و قرار دادن یک سیستم گوارشی مشترک یک هزارپای انسانی می‌سازد.
فیلم هزار پای انسانی The Human Centipede یکی از بدترین فیلم های تاریخ سینماست که در سال 2009 برای اولین بار ساخته شد اما به دلیل سکانس های غیر قابل تحمل و خشن مورد انتقاد بسیار قرار گرفت این فیلم هم اکنون جز فیلم های ممنوعه جهان است.در کشور آلمان یک جراح دیوانه که آرزوی خلق یک انسان هزارپا را دارد 3 توریست جوان (یک مرد ژاپنی و دو دختر آمریکایی) رو می دزد و با پیوند زدن دهان یکی به مقعد دیگری یک هزارپای انسانی به وجود می اورد و با این موجود جدید مثل یه حیوون خانگی رفتار می کند! از آنجا که این فیلم توهینی به بشریت است در کشورهای متعدد همچون انگلستان ، نیوزلند ،‌استرالیا اکران نشد و در بسیاری از کشورها معرفی هم نشد.تام سيكس کارگردان فیلم (Tom Six) در مصاحبه با مجله سينمايي هاستلر اعلام كرده كه ارسال يادداشت‌هاي تهديدآميز به ايميل، صندوق پست و حتي صفحه فيس‌بوك او تمامي ندارد.كارگردان هلندي فيلم دو قسمتي «هزارپاي انساني» گفت: پس از ساخت دو قسمت از فيلم «هزارپاي انساني» ارسال نامه‌هاي تهديدآميز به دفتر كارم آغاز شد. حتي بسياري از مخالفان اين فيلم طي پست‌هاي ارسالي در صفحات فيس‌بوك و توييتر، مرا فردي رواني و تهديدي براي بشريت معرفي كرده‌اند. عده‌اي در پيام‌هاي خود گفته‌اند كه من حتي بدتر و خطرناك‌تر از هيتلر هستم و بايد كشته شوم. گروهي پا را فراتر نهاده و روش‌هاي مختلف شكنجه‌گري را كه اغلب در فيلم به نمايش درآمده را براي كشتن من پيشنهاد داده‌اند.سيكس در ادامه افزود: چنين پيام‌هايي تا حدودي موجب شده من به ساخت اين فيلم‌ها افتخار كنم، چرا كه تأثير عميقي بر مخاطبان داشته است.بر اين اساس، سيكس پيش از اين اعلام كرده بود كه فيلم «هزارپاي انساني» كه درباره ربودن انسان‌ها، شكنجه و انجام برخي عمليات جراحي روي آنها است، انعكاسي از شخصيت او نيست، بلكه تنها بخشي از ماجراجويي ذهني او بوده است و كاملاً با چنين حركات خشن و غير انساني مخالف است.گفتني است: فيلم هزارپاي انساني در دو قسمت ساخته شده است. اين فيلم به دليل وجود سكانس‌هاي خشونت‌آميز در انگلستان ممنوع شد و براي اكران آن بايد 2 دقيقه و 37 ثانيه از فيلم سانسور شود تا مجوز اكران در 18 كشور را به دست آورد.
کارگردان:توم سیکس
تهیه‌کننده:توم سیکس
ایلونا سیکس
نویسنده:توم سیکس
بازیگران:دیتر لازر
اشلی سی ویلیامز
اشلین ینی
آکی‌هیرو کیتامورا
موسیقی:پاتریک سوج
هولگ اسپایز
شرکت تولید کننده:سیکس انترتینمنت
توزیع‌کننده باونتی فیلمز
تاریخ‌های انتشار:۳۰ اوت ۲۰۰۹ (جشنواره فیلم لندن)
مدت زمان:۹۲ دقیقه
کشور:هلند
زبان:انگلیسی
آلمانی
ژاپنی

لینک دانلود فیلم هزارپای انسانی قسمت اول

2500 👀
7 ❤️
برای نظر دادن وارد شوید یا ثبت نام کنید .

2021-05-07 11:27:35 +0430 +0430

ولی‌ ۳ تا قسمت داره ها

2 ❤️

2021-05-07 11:27:55 +0430 +0430

↩ آغ.بالا
🙏 👍 👍

1 ❤️

2021-05-07 11:28:45 +0430 +0430

↩ Arman34Az
بله.3 قسمتی هست…قسمت 1 رو من معرفی گذاشم. ❤️ 🌹 🙏

1 ❤️







‌آگهی‌های دوستیابی

نمایش آگهی های دوستیابی بستگی به علاقه شما دارد. برای دیدن آگهی مرتبط با علاقه تان لطفا پروفایل تان را » ایجاد یا ویرایش کنید «