معرفی کامل پورن استارRiley Reid

1402/01/04

رایلی رید (به انگلیسی: Riley Reid) با نام اصلی اشلی متیوز (به انگلیسی: Ashley Mathews) (زاده ۹ ژوئیهٔ ۱۹۹۱) بازیگر پورنوگرافی آمریکایی است. او قبل از ورود به صنعت فیلم پورنو در سال ۲۰۱۰، در سن ۱۹ سالگی، به عنوان استریپر کار می‌کرد. وی از آن زمان جوایز متعددی از جمله جایزه ای‌وی‌ان ۲۰۱۶ برای بازیگر زن سال دریافت کرده‌است.


نام در زمان تولد
اشلی متیوز
زادهٔ
۹ ژوئیهٔ ۱۹۹۱ ‏(۳۱ سال)
میامی بیچ، فلوریدا، ایالات متحده آمریکا
دیگر نام‌ها
Paige Riley, Riley Reed, Molly[۱]
نژاد
ایرلندی-دومنیکن-پورتوریکویی
سال‌های فعالیت
۲۰۱۰-اکنون
قد
۱٫۶۰ m (۵ ft ۳ in)
وزن
۴۸ کیلوگرم (۱۰۵ پوند)



رید کار فیلم سینمایی بزرگسالان خود را در سال ۲۰۱۱ در سن ۱۹ سالگی آغاز کرد و در ابتدا از نام هنری پیج رایلی استفاده می‌کرد. در سال ۲۰۱۳، وبسایت LA Weekly او را در رتبه هشتم لیست «۱۰ ستاره پورنی که می‌می‌توانند جینا جیمسون بعدی باشند»، قرار داد.



وی همچنین در فهرست: «محبوب‌ترین ستارگان پورن» در سال ۲۰۱۴،۲۰۱۵، و ۲۰۱۶ در فهرست سی‌ان‌بی‌سی قرار گرفت.رید برنده جایزه ایکس‌بیز برای بهترین ستاره جدید در سال ۲۰۱۳ و مجری زن سال در سال ۲۰۱۴ شد، او به اولین مجری معرفی که تاکنون موفق به کسب هر دو جایزه در سال‌های متوالی شد تبدیل شد. او همچنین برنده جایزه ایکس‌بیز شد که در سال ۲۰۱۴ نامزد شده بود.



رید یکی از دختران مدل برای تولید محصول فلشلایت است. او خط تولید مخصوص به‌خود را در این شرکت دارد.




رید با نام اشلی ماتئو در فلوریدا به دنیا آمد.وی در مورد قربانی شدن حمله قلدری رایانه‌ای به دلیل سبک زندگی خود صحبت کرده‌است و در مصاحبه با دیلی استار گفت: «این معضل، قرار گذاشتن با دیگران را بسیار سخت می‌کند، زندگی خانوادگی شما را سخت می‌کند، صمیمیت را سخت می‌کند… شما خودتان را در این کار قرار می‌دهید. کل دنیا اکنون شما را قضاوت می‌کنند… شما باید هر روز با خجالت‌زده شدن کنار بیایید.»



از بالا تا پایین کمر او یک تتو با حروف چینی سنتی نوشته شده که معنی آن این است: «اگر زندگی به تو لیمو داد، تو از آن لیموناد بگیر» به مفهوم این‌که از فرصت‌های زندگی بهره ببر.



برای نظر دادن وارد شوید یا ثبت نام کنید .

2023-03-24 15:59:18 +0330 +0330

ده سال کمتر از سنش بهش میخوره

0 ❤️

2023-03-24 21:36:49 +0330 +0330

↩ کونی دو عالم
یکی از تاپ های پورهاب

0 ❤️







‌آگهی‌های دوستیابی

نمایش آگهی های دوستیابی بستگی به علاقه شما دارد. برای دیدن آگهی مرتبط با علاقه تان لطفا پروفایل تان را » ایجاد یا ویرایش کنید «