معرفی 16 تا فیلم با صحنه های سکسی

1402/10/01

***کار کردن به عنوان یک بازیگر، نیازمند ذهن باز داشتن نسبت به یه سری از مسائل دیوونه واره. اما اجرای سکانسی سکسی، ترس رو به دل مشهور ترین و شجاع ترین بازیگرها هم میندازه. حالا تصور کنید که واقعا سکس داشته باشید؛ منظورم یک سکس کامل با دخولی عمیقه. شاید پیش خودتون فکر کنید که چنین چیزی در خارج از دنیای پورنوگرافی غیرقانونی تلقی میشه. در حالیکه بعضی از فبلم ها به جهت هرچه طبیعی تر جلوه دادن این مسئله، به وقوع سکس واقعی بین بازیگرا متوسل شدن.
علیرغم نظر برخی ها مبنی بر نامناسب بودن اجرای سکس در یک فیلم توسط بازیگرای مشهور، بسیاری از اونها با این شرایط موافقت کردن. کارگردان چالش برانگیز و جنجالی، لارس فون تِریِر، از سکس غیر شبیه سازی شده برای سکانس های سکسی فیلم های مختلفی بهره گرفته که صد البته شامل فیلم معتاد به سکس اون یعنی نیمفومانیاک (Nymphomaniac) هم میشه.
کارگردانان و فیلم نامه نویسان این اثر، سعی دارند که سکانس های سکسی این فیلم رو حیاتی و پر اهمیت جلوه بدن. ولی چه زمانی مرز بین واقعیت و فانتزی برداشته میشه؟ برای بسیاری از بازیگران، عوامل پشت صحنه و روی صحنه، اساسا مرزی وجود نداره!
ممکنه که تا به امروز، حتی اسم بسیاری از این فیلم ها رو هم نشنیده باشید که بدون شک بدلیل دسته بندی اونها در گروه NC-17 و x (فیلم های نیمه) هستش که انتشار گسترده ی اونها رو با مشکل مواجه میکنه. اما در عصر اینترنت، فیلم های گرافیکی سکسی اینچنینی کودکانه به شمار میان و شاید بعضی از این عنواین برای عده ای آشنا به نظر برسن. هرچند در بعضی از اونها، سکسی به طور آَشکارا صورت نمی گیره، ولی مطمئن باشید که دخولی واقعی در حال انجام شدنه. بیشتر از اینم منتظرتون نمیارم و شما رو به خوندن خلاصه ای از این فیلم های نامشهور دعوت میکنم. فیلم هایی که بازیگرانشون سکسی واقعی رو تجربه کردن و خوندنش خالی از لطف نیست.

نیمفومانیاک: بخش اول

نیمفونامیک دو قسمتی و بحث برانگیزِ لارس ون ترایر، در برگیرنده ی حجم زیادی از سکانس های سکسی غیر شبیه سازی شده است. همزمان با شروع کار “شیا لابوف” به عنوان بازیگر نقش مقابل “استیسی مارتین” شایعاتی پیرامون آماده شدن آنها برای اجرای سکسی واقعی در فیلم قوت گرفت. خود لارس ون ترایرهم به صورت گرفتن دخولی واقعی در فیلم خودش اذعان کرده است. پیشتر لابوف نیز از پذیرفتن نقش آفرینی در سکانس سکسی غیر شبیه سازی شده سخن گفته بود. هرچند که بعد از به نمایش در آمدن فیلم، صورت گرفتن سکسی واقعی و غیر شبیه سازی شده در بین ستارگانش عیان شد. نمایش بدن های لابوف و مارتین هم با جلوه های گرافیکی مورد استفاده در ضبط فیلم های پورن همراه بود.


عشق
فیلم عشقِ “گاسپار نوئه” که در سال 2015 ساخته شد، در برگیرنده ی سکسی واقعی بین “کارل گلاسمن” و “آئومی مویوک” بود. البته نوئه با عرضه ی این اثر رمانتیک شهوانی به صورت سه بعدی، پا رو فراتر از هم کیشان خودش گذاشت. عشق، اولین و بهترین فیلمی سه بعدی ساخته شده در باره ی سکس و همچنین دومین درباره ی ماجرای عشقی دراماتیک بین دو عاشق است. بسیاری از این صحنه های سکسی از پیش طراحی شده نبوده اند ولی نوئه ابراز امیدواری کرده که تماشای فیلمش، کیر مردا رو راست و زن ها رو خیس کنه.

خاکستر اندک (Little Ashes)


قیافه ی “رابرت پتینسون” موقع ارگاسم شدن در نقش “سالواردور دالی” در فیلم خاکستر اندک، کمی بیش از حد واقعی به نظر می رسید که همینطور هم بود. پتینسون به تازگی عنوان کرده است که برای روح بخشیدن و هرچه طبیعی تر جلوه دادن اون سکانس، در حین ضبط خودارضایی کرده. بنا به گفته ی پتینسون، وانمود کردن به تنهایی کارآمد نیست. پس من جلوی دوربین خودارضایی کردم و چهره ی موقع ارگاسم شدنم، در باقی قسمت های فیلم استفاده شد.

کالیگولا (Caligula)


پدید آورنده ی مجله ی پنت هاوس، باب گوجیون، درام تاریخی شهوانی کالیگولا رو درباره ی سقوط یک امپراطور رومی همنام فیلمش ساخت. استفاده از سکانس سکسی واقعی و غیر شبیه سازی شده توسط مالک یک مجله ی پورنوگرافی مردونه، چندان هم غافلگیرانه به نظر نمیرسه. این فیلم با هنرنمایی “هلن میرن” و “مالکوم مک داول” همراه بود و از تکنیک پسا حیقیت برای ساخت سکانس های سکسی بهره می برد؛ به این معنی که خود ستارگان این اثر سکس نکرده اند و بلکه کارمندان شخص گوجین در مجله ی پورنوگرافیش، این صحنه ها رو اجرا کردند تا روی فیلم جایگذاری بشه.

خرگوش قهوه ای (The Brown Bunny)
**خرگوش قهوه ای فیلمی نامزد فستیوال کن ایندیپندنت بود که شهرتی درخور رو برای “شُل سِویگنی” رو به همراه داشت. ضمنا این همون فیلمی بود که او ساکی فوق العاده طبیعی و گرافیکی رو برای “کُستار” و همچنین وینستن گالوی کارگردان زد. هرچند بسیاری بر صحت صحنه ی ساک زدن اون در فیلم شک داشتن ولی بالاخره خود سویگنی اذعان کرد که این کار رو واقعا انجام داده. این فیلم با موفقیتی نسبی در کن همراه بود و بازخورد های مثبت و منفی زیادی رو به دنبال داشت. هرچند این سکانس سکسی مربوط به ساک زدن برای بازیگر موفق و مدلی چون سویگنی، یک رسوایی تمام عیار رو به بار آورد.

ضد مسیح (Antichrist)
**ضد مسیح یکی دیگه از فیلم های لارس فون تریر، با هنرنمایی “ویلیام دافوئه” و “شارلوت گیسنبورگ” هستش. این دو نقش کارکترهایی رو ایفا می کنند که سعی دارند با مرگ اتفاقی بچشون کنار بیان. این فیلم تعریف جدیدی از ژانر وحشت شهوانی رو ارائه میکنه و دربرگیرنده ی سکسی فوق العاده بیت دافوئه و کینسبورگه. مخصوصا که یکی از سکانس های اون از سکسی واقعی و غیر شبیه سازی شده بهره میبره. هرچند که این کار توسط همون بازیگرهای اصلی صورت نگرفته و به جای اونها از بدل هاشون استفاده شده است. صحنه های سکس ضد مسیح فوق العاده شهوت برانگیزه و بیشتر به دلیل ترکیبش با ترس شناخته میشه. علی الخصوص اون سکانسی که در نهایت به اخته کردن یکی از کارکترا ختم میشه.

Sweet sweetback’s baadasssss song
**این فیلم با بسیاری از چیزهای مختلف شناخته میشه (البته به جز اسم مضحک طولانیش) که مهمترینش، بی اعتنایی و پشت پا زدن به سواستفاده های رایج از سیاه پوست های در فیلم های دهه ی 70 میلادیه. “مِلوین وَن پیبِلز” که تقریبا مسئول تمامی جنبه های ساخت فیلمه، در خود فیلم هم به عنوان یک مرد امریکایی-افریقایی در حال فرار از دست یک پلیس سفیدپوست هنرنمایی میکنه. او همچنین به طرز آشکاری از سکسی واقعی در سکانس های شهوانی خود بهره میبره و با شیرین کاری های خاص خودش، جلوه ی خاصی به فیلم میبخشه.

فلامینگوهای صورتی (Pink Flamingos)
فلامینگوهای صورتی یکی از شرم آورترین فیلمائیه که تا به امروز ساخته شده. این فیلم از وجود ملکه ی چنگ اندازی ای به اسم دیواین بهره میبره که به عنوان پلیدترین شخص روی کره ی زمین شناخته میشه. ضمنا در این فیلم با صحنه های ناپخته و صحنه های سکسی ناپخته تری روبرو هستیم. یکی از معروف تربن سکانس های فیلم مربوط به جایی است که دیواین، برای مردی ساک میزنه که نقش پسر خودش رو بازی میکنه و دقیقا به دلیل همین صحنه است که در کشورهای مختلفی مثل کانادا و استرالیا ممنوع شد.

احمق ها (The Idiots)
**یکبار دیگه اسم لارس فون تریر به دلیل ساخت فیلن احمق ها در سال 1998 بر سر زیان ها افتاد. این فیلم در باره ی دوستانی است که تصمیم می گیرند محفافظه کاری و ملاحظات خودشونو کنار بذارن و طبیعت احمقانه ی خودشون رو در پیش بگیرن. هرچند که در بسیاری از صحنه ها شهوانی اون با سکسی غیر واقعی و شبیه سازی شده روبرو هستیم ولی در این فیلم با سکانس خاصی هم روبرو میشیم که دخولی غیر شبیه سازی شده رو به تصویر میکشه. البته شما نمی تونید چهره ی اون زوج رو ببینید و تنها شاهد صحنه ی شهوانی دخول خواهید بود. این فیلم در زمان خودش مجوز پخش سینمایی رو گرفت ولی در ویرایش های بعدی، این صحنه رو شطرنجی کردن.

9 آهنگ (9 Songs)
**9 آهنگِ “میشل وینترباتم” به دلیل وقوع دخول واقعی توسط بازیگرای اصلی خودش یعنی “کیران اوبرایان” و “مارگو استیلی” آماج حملات متعددی قرار گرفت. مخصوصا که هردو صحنه ی دخول و سکس دهانی فیلم هم دقیقا مثل صحنه ی بحث برانگیز خودارضایی اوبرایان، آشکارا نمایش داده شد. به همین دلیل هم این فیلم علیرغم موضوع اصلی خودش که زندگی 9 بند برتر تاریخ راک رو به تصویر میکشه، با صحنه های سکسی بی مهابای خودش شناخته میشه.

با من بخواب (Lie with Me)
**با من بخواب در برگیرنده ی صحنه های سکسی زیادیه که شدیدا هم واقعی به نظر میرسن و به همین دلیل هم عده ی بسیاری شروع به کند و کاو برای یافتن پاسخی برای این معما کردند. “لارن لی اسمیت” و “اریک بالفور” که نقش دو عاشق و معشوق رو در فیلم ایفا می کنن، به تازکی اعتراف کردن که تمامی صحنه های سکسی نمایش داده شده بین این دو، واقعی و غیر شبیه سازی شده بوده. فاش شدن چنین چیزی، بسیاری رو شوکه کرد؛ چراکه هردوی اون ها، بازیگرهای مشهور و سرشناسی هستند.

سرزمین های خیس (Wetlands)
**سرزمین های خیس، فیلم مناسبی برای افرادی با قلب ضعیف نیست. فیلم درباره ی نوجوان هایپرسکشوالی هستش که حتی دربرابر پذیرش اساسی ترین استاندارد های بهداشتی و تمیزی هم مقاومت میکنه. علاوه بر این ها، اون تمایلی زیادی به بی بند و باری های جنسی مختلفی از قبیل خود ارضایی با میوه ها و سبزیجات نشون میده. حتی در قسمتی از فیلم با صحنه ای مواجه میشیم که چند تا مرد روی یک پیتزا خودارضایی میکنند که صحنه ی چندان مناسبی برای یک فیلم نیست.

اتوبوس کوتاه (Shortbus)
**گروهی از جوانای نیویورکی سعی دارند که خودشون رو به افرادی احساساتی بدل کنند. هرچند که ممکنه در نگاه اول فک کنین دارم در مورد فیلم نمودار استیجاری حرف میزنم در حالیکه منظور من اتوبوس کوتاهه. این فیلم بیشتر با صحنه های سکسی واقعی و غیر شبیه سازی شده ی خودش شناخته میشه و در مورد یه سری جوون دمدمی مزاجه که همدیگرو به طور هفتگی توی یک سالن سکس قرار میذارن تا با مردم کانکت بشن. بازیگرای این فیلم تشویق شده بودن که ارگاسمی واقعی داشته باشن و چنین چیزی توی آخرین صحنه ی شهوانی، اهمیت بیشتری هم پیدا میکرد. خود کارگردان فیلم، جان کمرون میشل، هم در آخرین صحنه ی سکسی و در زیر یک زن مشاهده میشه. البته بعدها میشل انسجام هرچه بیشتر تیم رو به عنوان دلیلی برای انجام این کار آورد.

محرمیت (Intimacy)
**محرمیت ماجرای دو غریبه ای رو روایت میکنه که به سکس ناشناس علاقه دارن. این دو کاراکتر “مارک رایلنس” و “کری فاکس” هستند که سکسی غیر شبیه سازی شده رو در این صحنه به تصویر می کشند. این فیلم که شامل صحنه ی ساک زدن رایلنس هم هست، به طرزی باورنکردنی، عادی و مناسب برای نمایش و توزیع تشخیص داده شد.

در قلمرو احساس (In the Realm of the Senses)
**در قلمروی احساس، درامی شهوانی و ژاپنی است و داستان مردی را روایت میکند که همسرش رو به بخاطر زنی دیگه (یه میسترس) رها میکنه. هردوی این افراد به سکس های مختلف تجربی علاقه دارند ولی فیلم به پایانی شوکه کننده ختم میشه؛ چراکه “اِیکو ماتسودا”، معشوق خودش، کیپیزو، رو حین فشار داد گلوش وسط سکس خفه میکنه! بعدشم اخته اش میکنه و کیرشو یه چند روزی توی کس خودش نگه میداره. هرچند که دیگه صحنه ی اخته کردنش واقعی نیست، ولی با سکانس های سکسی گرافیکی و غیر شبیه سازی شده ی زیادی روبرو هستیم که حسی بد و مریض رو به بیننده انتقال میده.

آخرین تانگو در پاریس (Last Tango in Paris)
**به گفته ی “ماریا اشنایدر”، صحنه ی های سکسی فیلم تانگو در پاریس به دور از واقعیت است. همچنین وی مدعی بود که هیچ رابطه ای بین او و مارلون براندو وجود نداشته است. ولی هیچکدوم از این حرف ها نتونست شک و تردید مردم رو برطرف کنه. این فیلم به دلیل صحنه های سکسی تجاوزکارانه و اساس ناپخته اش، یک رسوایی تمام عیار برای سازندگانش بود. خود اشنایدر هم با دید خوبی به این محصول نگاه نمی کنه.
“حس می کردم که تحقیر شدم، یا بهتر بگم انگاری که از طرف مارلون براندو و برتولوسی مورد تجاوز قرار گرفتم! حتی مارلون هم بعد اون صحنه بهم دلداری نداد و یا ازم معذرت نخواست. هرچند که خداروشکر تونستیم تو همون بار اول ضبطش کنیم.”
با وجود همه ی این حرف ها و فارغ از راست یا دروغ بودن این صحنه، هنوز هم گمانه زنی های زیادی پیرامونش وجود داره

10 ❤️
برای نظر دادن وارد شوید یا ثبت نام کنید .

2023-12-22 13:23:47 +0330 +0330

تماشا کنید.

0 ❤️

2023-12-26 20:12:47 +0330 +0330

.

0 ❤️

2023-12-27 12:39:18 +0330 +0330

Up

0 ❤️

2023-12-27 12:46:53 +0330 +0330

دمت گرم متفاوت از بقیه بودید، لطفا در معرفی های بعدی، پوستر هر فیلم رو هم اضافه نمایید

1 ❤️

2024-01-11 21:03:28 +0330 +0330
0 ❤️

2024-01-11 21:04:05 +0330 +0330
0 ❤️

2024-01-11 21:24:04 +0330 +0330

↩ jarghhub
کدمشون دیدین خودتون

0 ❤️

2024-01-15 00:56:21 +0330 +0330

↩ sara175
خودم 9 آهنگ

0 ❤️

2024-01-30 06:26:43 +0330 +0330

ای ول👏👏👏👏

0 ❤️

2024-02-22 15:13:02 +0330 +0330
0 ❤️

2024-04-11 06:49:49 +0330 +0330

یه فیلمی که دخول رو قشنگ نشون بده

0 ❤️







‌آگهی‌های دوستیابی

نمایش آگهی های دوستیابی بستگی به علاقه شما دارد. برای دیدن آگهی مرتبط با علاقه تان لطفا پروفایل تان را » ایجاد یا ویرایش کنید «