پسران پس از سکس به چه‌ چیزهایی فکر میکنند؟ (جهت آگاهی بانوان)

1401/04/20

17 مورد که پسران پس از نخستین مقاربتشان با شما، بدان فکر میکنند
مقاله‌ای از NICKY CURTIS


آمیزش، مسئله‌ای گیج‌کننده است. آیا بیش از حد سرعت بخرج میدهید؟ یا اینکه حرکاتتان بیش از اندازه کند است؟
ممکن است حتی از خود بپرسید پس از آنکه با پسران میخوابید، آنان چه افکاری در سر میپرورانند!

وقتی برای اولین بار با فرد موردعلاقه‌ی خود میخوابید، حال پس از چند قرار باشد یا یکی، برای ساعت‌ها و یا حتی روزهای آتی سؤالات و سردرگمی‌هایی ذهنتان را آشفته خواهند کرد. سؤالاتی از قبیل اینکه: پسران پس از نخستین مقاربتشان با شما چه فکرهایی میکنند؟

سکس قطعاً میتواند همه چیز را مغشوش کند. ممکن است با کسی دوست معمولی باشید و همه چیز خوب باشد. سپس یک شب، مست میکنید، کمی لاس میزنید و در انتها با هم میخوابید. از این نقطه به بعد، همه چیز عجیب و سردرگم‌کننده میشود. رابطه‌ی دوستانه‌ی شما کمی معذب‌کننده می‌گردد. البته، داشتن سکس با یک دوست عادی قرار نیست الزاماً در تمام موارد اینچنین گیج‌کننده شود، اما اغلب همینطور است.
این قضیه چیزیست که تصمیم گرفتم با دوستان مذکرم در میان بگذارم. آنقدر توجهم جلب کلیت موضوع شده بود که تصور کردم بهترین کار آن است که برداشت یک فرد مذکر را بر آن دریافت کنم. ممکن است از برخی از پاسخ‌های آنان شگفت‌زده شوید!

پسران پس از خوابیدن با شما چه فکری میکنند؟
بسیارخب، من این سؤال را از دوستان مذکرم پرسیدم و پاسخ‌هایی بس متنوع دریافت کردم؛ لیکن رایج‌ترین این پاسخ‌ها در ذیل مشخص شده‌اند. شما درباره‌ی آنان چه فکری میکنید؟ این موارد ممکن است آنچه نباشند که انتظار داشته باشید در فهرستی پیرامون «تفکرات پسران پس از مقاربت با شما» ذکر شوند!

1. باور نمیکنند چقدر خوش‌شانس و خوشبخت هستند
در وهلهٔ اول، پسران بس از این حقیقت خرسندند که شما را با خود به رخت‌خواب کشانده‌اند! این همیشه نخستین چیزی خواهد بود که بدان فکر میکنند. پس در پاسخ این سؤال که: «پسران پس از اینکه برای اولین‌بار با شما میخوابند به چه فکر میکنند؟»
عبارت «باورم نمیشه چقدر خوش‌شانسم!» خلاصه‌ی کلام خواهد بود.
ممکن است از اینکه عملکرد شما را قضاوت کنند مضطرب باشید؛ اما احتمال بسیار کمی وجود دارد که در این لحظه چنین افکاری در ذهنشان باشد (یا اصلاً در هر لحظه‌ی دیگری).
پس با تکیه بر این پاسخ، همه‌ی ما باید کمی آرام بگیریم و از لحظه‌ی حال، لذتی مضاعف ببریم!

2. از اینکه انتظار تعهد داشته باشید دچار دلهره می‌شوند
بطرزی قابل انتظار، دومین پاسخ رایجی که دریافت کردیم این بود که پسران از این مضطرب میشوند که اگر یک‌بار با شما خوابیدند، حال از آنان انتظار تعهدی همه‌جانبه و رابطه‌ای به‌تمام‌معنا داشته باشید.
البته، احتمالاً این‌چنین هم نیست. شاید شما نیز برای خودتان تنها قصد سپری کردن اوقات خوشی را داشتید و تنها خوشحالید ببینید جریان چگونه پیش می‌رود. آنان این جنبه‌ی قضیه را نمیبینند و این ترس مدام در دلشان وجود دارد که شاید شما چیزی فراتر از آنچه در آن زمان برایش حاضرند طلب کنید.
این بدین معنا نیست که هرگز « حاضر » نخواهند شد. اما به‌هرصورت، چند هفته بیشتر به آنان فرصت دهید!
برداشت اینجانب از این قضیه؟ البته، به هرچه میخواهید فکر کنید! اما کمی خودتان را به جریان طبیعی اوضاع بسپارید و آرام بگیرید.

3. از خود می‌پرسند که آیا شما نیز لذت برده‌اید یا خیر
که پسران پس از سکس به چه فکر میکنند؟
به اینکه آیا طرف مقابل نیز لذتی متقابل برده است؟ آیا ارضا شد؟ آیا تحت‌تأثیر قرار گرفت؟
آن مرد به احتمال زیاد کاملاً درگیر این پرسش است که آیا شما نیز از آمیزش لذت برده‌اید یا خیر. زیرا این امر مستقیماً مهارت‌های آمیزشی او را منعکس خواهد کرد!
این حقیقت که کنجکاو است بداند شما نیز خوشتان آمد یا نه، امر مطلوبی است. زیرا نشان میدهد که او بر اهدای لذت متقابل به شما، مصمم است. برخی از مردان اصلاً خودشان را درگیر این ملاحظات نمیکنند!

4. از خود میپرسند که آیا نزد دوستانتان تعریفشان را خواهید کرد؟ و در این صورت حرف‌هایتان تمجید‌آمیز خواهند بود یا خیر؟
برایشان سؤال است که آیا به دوستانتان نیز دراین‌باره میگویید و چقدر در گفتارتان تمجید به کار میبرید.
«یعنی قراره به دوستاش بگه؟ چی بهشون میگه؟» مجدداً، درمورد اینکه از سکس خوشتان آمده یا خیر و اینکه به دوستانتان درباره‌اش چه میگویید، متوهم خواهند شد.
یکی از دوستان مذکر خودم به من گفت که این برایش مهم‌ترین امر است؛ زیرا میداند که دختران با دوستانشان از همه‌چیز صحبت میکنند.
من به او اطمینان دادم که همیشه اینگونه نیست، اما پس از کمی تأمل، متوجه شدم که احتمالا راست میگوید!
پس بطور خلاصه، اگر برایتان سؤال است که پسران پس از خوابیدن با شما چه فکرهایی میکنند، احتمالاً این تفکرات بیشتر پیرامون غرور و عملکرد خودشان خواهد بود تا هرچیز دیگری.

5. احتمالاً به اندازه‌ی شما این قضیه را جدی نمیگیرند
این تنها گوشزد نمودن واقعیت است. بله، سکس برای مردان نیز مسئله‌ی بزرگی است، اما احتمالاً نه به اندازه‌ای که برای شما حائز اهمیت است.
ممکن است شما رؤیای آغاز رابطه‌ای خاص را در سر بپرورانید و باقی روزهای آتی را صرف فکر کردن به آنچه پیش آمد کنید.
اما مرد مقابلتان احتمالاً آنقدر درباره‌اش وسواس بخرج نخواهد داد.
بله، آنان بابت اینکه درمورد عملکردشان چه فکری میکنید دچار وسواس می‌شوند اما احتمالاً آن قضیه‌ای که شما در ذهنتان از آن میسازید را نخواهند ساخت.
این مسئله را شخصی برداشت نکنید. مطمئنم این تنها یک خصلت مردانه است!

6. اصلاً به سابقه‌ی شما اهمیت نمیدهند
اگر زود با او هم‌بستر شدید، بطور مثال پس از قرار اول یا دوم، ممکن است نگران باشید که او تصور کند شما به‌آسانی تن می‌دهید. البته، ما همه میدانیم که زنان اجازه دارند هرکاری که مایلند با جنسیت خود انجام دهند [نه اینطرف آب متأسفانه!]. این امر صرفاً معنای خاصی ندارد، اما جلوی آن را نمیگیرد که راجع‌به تفکرات طرف مقابل درمورد خودمان، نگران نشویم.
اگر خبر خوب میخواهید، آنچه مردان پس از خوابیدن با شما در سر می‌پرورانند، هیچ ربطی به سابقه‌ی شما نخواهد داشت. این چیزها برای او مهم نیست و تنها از همین که موفق به تور زدنتان شده کبکش خروس میخواند!

7. واقعاً به خطوط کشیدگی پوست یا نقاط ناصاف بدنتان فکر نمی‌کنند
از دوست مذکرم پرسیدم که آیا درباره‌ی بدن یک دختر [و نواقص احتمالی آن] زیاد فکر میکنند؟ یک خبر خوب دیگر در راه است! خیر، اصلاً به آن اهمیت نمیدهند!
مجدداً، فقط از همین حقیقت خوشحالند که مورد گزینش شما واقع شدند و این فرصت نصیبشان شد که در کنار زنی شگفت‌انگیز همچون خودتان، از اوقاتشان لذت ببرند. این‌ها حرف‌های خودشان است نه من! پس دغدغه‌های جسمی‌تان تنها در ذهن خودتان است و بس!

8. برایشان سؤال است که آیا به شخص دیگری فکر می‌کنید
خب پسران هم می‌توانند احساس ناامنی و کمبود اطمینان‌به‌نفس کنند!
او به این مسئله فکر می‌کند که ممکن است زمان خوابیدن با او، در واقع به فکر دوست‌پسر سابق یا شخص دیگری باشید که چشمتان را گرفته. و البته، او دلش می‌خواهد تنها به خود او فکر کنید، اما نمیتواند جلوی خود را بگیرد و به اینکه ذهنتان کجا و نزد چه کسی پرسه می‌زند فکر نکند.
بهترین راه برای دادن اطمینان؟ در میان ناله‌هایتان دفعاتی اسم او را زمزمه کنید تا به او بفهمانید در این لحظه‌ی بخصوص، تنها شخصی که در ذهنتان است، اوست و لاغیر.

9. میخواهند به دوستانشان بگویند
شرمنده، اما حقیقت دارد! ممکن است فکرکنید تنها دختران هستند که به غیبت میپردازند، اما اشتباه می‌کنید! پسران نیز غیبت میکنند، تنها سوژه‌های غیبتشان کمی با دختران متفاوت است.
من از منبعی موثق اینگونه دریافت کردم که وقتی مردی با کسی می‌خوابد، دلش میخواهد به دوستانش بگوید و از مهارت‌های تور زدنش رجز بخواند.
خبر خوب؟ اینکه احتمالاً هویت شما را فاش نخواهند کرد! آنقدر هم پلید نیستند.

10. به این فکر می‌کنند که در حین سکس پیشنهاد کاری عجیب و متفاوت را بدهند
پسران هم فانتزی‌هایی دارند ‌و به این فکر می‌کنند که آیا ایده‌ی خوبی خواهد بود که به چیزی که در ذهن دارند اشاره کنند یا خیر.
آنان سعی میکنند دریابند که آیا بنظرشان پایه‌ی چیزی متفاوت خواهید بود یا خیر؟
این موردی بس جالب است، اینگونه فکر نمیکنید؟
سخنم این است که اگر می‌خواهید کمی سکستان را خاص و عجیب کنید، پس بفرمایید! اما اغلب افراد، کارهای شیطنت‌آمیز را در همان جلسه‌ی اول امتحان نمیکنند، مگر نه؟ شاید هم من اشتباه میکنم!

11. مشغول خسته‌نباشید گفتن به خود هستند!
اگر نگران این هستید که پیرامون خوابیدن با او در قرار اول، یا هر قرار دیگری، به قضاوت شما میپردازد، احتمالش بسیار کم است. دلیلش؟ آن است که او بیش‌از‌حد مشغول تشویق خودش بابت این دستاورد است که حتی نمی‌تواند باور کند شما را با خود به تخت برده! حتی بظاهر مغرورترین افراد جامعه نیز همچنان پس از انجام عملیات، برای خود سر تبریک و تأیید فرود می‌آورند!

12. میخواهند بدانند که آیا به ارگاسم رسیدید یا خیر
برخی مردان تصور میکنند آن تبحر جنسی لازم را دارند که ۱۰ بار در شب شریک جنسی‌شان را به ارگاسم برسانند. با این‌حال، اغلب مردان کمی سربه‌زیرتر از این حرف‌ها هستند. ‌او احتمالاً از خود می‌پرسد که آیا شما نیز به ارضا رسیده‌اید یا خیر و برای چند مرتبه؟ او ممکن است حتی چندین بار همه‌چیز را مرور کند تا بفهمد در کدام لحظه وصالتان با آن نقطه‌ی دلپذیر، به وقوع پیوسته است!

13. از خود می‌پرسند که آیا بهتر است نزد شما بمانند یا بروند
اگر او در خانه‌ی شماست، احتمالاً سر این قضیه دچار وسواس خواهد شد که آیا قرار است شب را همانجا بماند و با شما از خواب برخیزد، یا اینکه باید آن مکان را ترک کند؟ او همچنین به این فکر میکند که چطور بدون اظهار گستاخی اینکار را انجام دهد. اگر شما در مکان او هستید، او احتمالاً درگیر این تصمیم است که ماندنتان ایده‌ی خوبی خواهد بود یا خیر؟ اگر هم جفتتان جای دیگری هستید، سردرگم است که بعدش چه‌کار کند؟!

14. به این فکر می‌کنند که نکند زیادی زود به انرال رسیده‌ باشند!
برخی از مردان، وقتی درکنار شریک جدید و هوس‌برانگیزی هستند، نمی‌توانند خودشان را نگه دارند. احتمالاً از این فکر که زیادی به‌سرعت آبشان آمده باشد و اینکه شما در این مورد چه فکری می‌کنید، دچار ترس و وحشت می‌شوند. این احتمالاً نگرانی شمارهٔ اول مردان، پیرامون سکس است و به‌هرصورت قرار است به ذهنش خطور کند.
و بدین ترتیب تبدیل به موردی دیگر در فهرست «تفکرات پسران پس از خوابیدن با شما» میشود.

15. ناگهان نگران امنیت سکس و موارد پیشگیری می‌شوند
میدانیم که این مسئله چیزیست که از قبل باید نگرانش باشید، اما چه ۱۰۰٪ از نظر بارداری خیالتان جمع بود چه خیر، او مجدداً به این قضیه فکر می‌کند و در ذهنش مرور می‌کند که مبادا چیزی اشتباه پیش رفته باشد. نکند کاندوم پاره شده باشد؟ آیا قرص پیشگیری مصرف کرده بودید؟ آیا موردی وجود دارد که بتواند شما را به دردسر اندازد؟ بیایید امیدوار باشیم که جفتتان مسئولیت‌پذیر بودید و هیچ‌کدام از این موارد تبدیل به معضل نشوند!

16. در فکر هستند که چه زمانی برای دوش گرفتن مناسب است
اساساً مردان خوششان نمی‌آید که بعد از سکس همانطور عرق‌کرده و چسبناک باقی بمانند، پس احتمالاً در فکر این است که چه مدت زمانی کافی است برای آنکه بدون اظهار توهین به شما، سرانجام برخیزد و به دوش برود. البته، این احتمال نیز وجود دارد که خودتان هم به همین کار فکر میکردید! در این صورت، شاید بتوانید دوش را با هم شریک شوید!

17. به این فکر می‌کنند که چه زمانی میتوانند دوباره با شما سکس کنند
حقیقتش را می‌خواهید؟ احتمالا درگیر این پرسش هستند که کِی میتوانند این تجربه را تکرار کنند؟ سکس برای یک مرد، مفرح و لذت‌بخش است. آنچنان که ما آن را بزرگ میکنیم مسئله‌ی سنگینی نیست. البته، همیشه با احتیاط و مسئولیت‌پذیر هستیم، اما وقتی نکات لازم را رعایت کنید، سکس مگر جز اوقاتی خوش و بانشاط است؟

من که میگویم همه‌ی ما از این نقطه به بعد، همین دیدگاه را به‌کار گیریم. سکس را از چشمان همان مردی ببینید که باورش نمیشود کسی مثل شما را با خود به بستر برده!
ما بیش‌از‌حد درمورد تفکرات دیگران مضطرب می‌شویم. و وقتی با کسی به بستر می‌رویم، حتی بیشتر از آن درمورد این مسائل وحشت میکنیم.
«آیا فکرمی‌کنند من سست بته‌ام؟ درمورد ران‌هایم چه فکری میکنند؟ آیا نگاهش را به شکمم دوخته است؟!»
هیچ‌کدام از این تفکرات در سرش دور نمیزنند؛ او تنها از همین که امر اکنون مشغول سکس است کاملاً سرمست شده!
شاید این بدین معناست که همه‌ی ما باید کمی روحیه‌ی خود را بهبود بخشیم و واقعاً از آن لحظه لذت ببریم.
بیایید روراست باشیم، این‌همه دغدغه و نگرانی میتوانند آنچه قرار است اوقاتی خوش و بی‌پروایانه باشد را خراب کنند.

ما آنقدر مضطرب می‌شویم که اصلاً از اوقاتمان لذت نمی‌بریم.
سکس قرار است نشاط‌بخش و دلنشین باشد (البته وقتی با احتیاط و توام با احساس مسئولیت انجام شود)، ولی ما بیش‌از‌حد مشغول وسواس فکری و بیش‌اندیشی می‌شویم. بنا بر آنچه دوستانم به من گفتند، آنان واقعاً به هیچ‌چیز فکر نمی‌کنند جز همین‌ که این اتفاق چقدر محشر است! پس شاید شما نیز باید چنین ذهنیتی داشته باشید.

پسران پس از مقاربت با شما به چه‌چیز فکر می‌کنند؟ آیا مشغول قضاوت شما هستند؟ کمی به آقایان تخفیف بدهید و آرامشتان را حفظ کنید! حقیقت تنها این است که او اصلاً باورش نمی‌شود شخصی مانند شما به او فرصتی داده‌است!

منبع

برای نظر دادن وارد شوید یا ثبت نام کنید .

2022-07-11 19:48:35 +0430 +0430

من همیشه بعد از سکس به اینکه توی فیفا چه ترکیبی بچینم فکر میکنم ❤

9 ❤️

2022-07-13 12:14:33 +0430 +0430

مورد 12 رو اصلاح کن به تبحر جنسی

1 ❤️

2022-07-13 15:59:19 +0430 +0430

↩ ham_khone
باسپاس از تذکر‌ شما، اصلاح شد🙏

0 ❤️

2022-07-14 17:27:45 +0430 +0430
برایشان سؤال است که آیا به دوستانتان نیز دراین‌باره میگویید

خیلی وقتا.😁😂

1 ❤️

2022-07-14 19:53:37 +0430 +0430

↩ ماه تابانم
دغدغه ایست بس اساسی 😁

1 ❤️

2022-07-14 19:54:09 +0430 +0430

↩ Dokhtare_qam2
سپاس از تأیید 😂

1 ❤️

2022-07-17 00:07:29 +0430 +0430

مورد دوم دلهره آورترین مورد تو سکس های قدیم بود ، اینکه دختران انتظار تعهد ( ازدواج ) داشته باشند . سیریش شدن یا انداختن هم میشه اسمشو گذاشت . یکبار دختره رو میکردی یا باید میگرفتیش یا به داداشاش میگفت کونتو میدریدن یا خودکشی میکرد !!! دخترا به همین سادگی که بیخیال نمیشدن ! ( دم دخترای الان گرم که با یه اشک لب مشک ی صدبار هم بکنیشون میرن پی کارشون ) یه حالت دیگه هم بود که شکایتت کنن کلانتری و بکننت !!! ای روزگار .

1 ❤️

2022-07-22 17:08:50 +0430 +0430
0 ❤️

2022-07-22 17:12:33 +0430 +0430

ی خواب عمیق کنار پارتنر در حالی که بغلش کرده البته وقتی از خواب بیدار میشه ببینه خانم داره با کیر اقا ور میره در حالی که ی نوشیدنی مقوی سرد هم کنار دستش گذاشته

1 ❤️

2022-07-22 19:19:57 +0430 +0430

اقایون ایرانی به سکس مجدد 😂

2 ❤️

2022-07-22 21:59:08 +0430 +0430

↩ ماه تابانم
پسری که بعد از سکس به جای عق بازی بخوابه ، پسر نیست . یه خودخواهه به فکر خوده

0 ❤️

2022-07-23 01:34:06 +0430 +0430

جلل خالق

0 ❤️

2022-08-19 10:54:02 +0430 +0430

اما به نظر من، مردها بای دیفالت چه قبل و چه بعد از سکس کلا فکر نمیکنن!😅

0 ❤️

2022-08-19 10:55:39 +0430 +0430

↩ hitler33
اینکه زنها دلشون میخواد بعد از سکس مرد بهشون متعهد بمونه، یه دلیل تکاملی داره! مفصله قضیه ش…

0 ❤️

2022-08-19 11:04:54 +0430 +0430

به بدبختیها و بی پولیها

0 ❤️

2022-09-03 14:38:50 +0430 +0430

همش اشتباه بود .

0 ❤️







‌آگهی‌های دوستیابی

نمایش آگهی های دوستیابی بستگی به علاقه شما دارد. برای دیدن آگهی مرتبط با علاقه تان لطفا پروفایل تان را » ایجاد یا ویرایش کنید «