پیامبرِ پدوفیل

1402/12/23

همانطور که از عنوان مشخصه قراره نگاهی بندازیم به آزار های جنسی پیامبر اسلام و زن ستیزی او که در صحیح مسلم آمده او علاقه فراوانی به کتک زدن همسران خود داشت .
ممه های فاطمه بوی بهشت و کصش منور به حجرالاسود است !!
《 فاطمه 》
عایشه [ از روی حسادت] گفت یا رسول الله میبینم دهان فاطمه را زیاد میبوسی و زبانت را در دهانش قرار میدهی پیامبر اکرم فرمودند بله هرگاه مشتاق بهشت ​​میشوم دهان فاطمه را میبوسم و زبان در دهانش میگذارم اعلام الوری / علامه طبرسی / ص 296
امام باقر و امام صادق ـ می گویند : همانا رسول ( ص ) نمی خوابید تا این گونه فاطمه را میبوسید و صورتش را بین دو پستانش قرار میداد مناقب آل ابی طالب / ج ۳ ص ۱۱۴
رسول الله نمیخوابید مگر این گونه فاطمه یا بین دو پستان را می بینید. بوسید . و از جعفر صادق نقل است که رسول الله نمیخوابید مگر اینکه صورتش را بین دو پستان فاطمه قرار میداد . کشف الغمه اربلی جزء 2 / صفحه 95 بحار الانوار جزء 43 صفحات 42-55-78
باقر و صادق ( ع ) همانا نمیخوابید چرا که فاطمه صورت را میگرفت و صورتش را بین دو پستان فاطمه میگذاشت و در روایت دیگر آن یا گونه فاطمه را. و یا بین دو پستانش را می بوسید . رسول الله نمی خوابید مگر اینکه این گونه یا بین دو پستان فاطمه را می بوسید … ذخائر العقبی فی مناقب ذوی القربی
علامه حافظ محب الدین احمد ابن عبدالله طبری صفحه 36 رسول خدا فاطمه را زیاد می بوسید . از عایشه نقل شده است که گفتم یا رسول الله شما در هنگام بوسیدن فاطمه طوری زبانت را در دهانش میکنی انگار به او عسل میخورانی .
الحسین الحر العاملی ج 1 برگ 31، به نقل از فروع کافی ج 2 ص 351

《عایشه 》
عایشه ۶ ساله و محمد
شبی پیامبر بر من وارد شد و گفت رانهای خود را عریان کن، و من هردو ران خود را عریان کردم، پیامبر چانه و سینه خود را روی رانهای من گذاشت.
سنن ابو داوود کتاب 1 شماره 0270

هرگاه پیامبر خدا میخواست مرا نوازش کند، به من میگفت که ازار به تن کنم، سپس او مرا نوازش میکرد
صحیح بخاری پوشینه 1 کتاب 6 شماره 299
پیامبر گاهی فکر میکرد که بر من دخول کرده است، در حالی که در واقعیت اینکار را نکرده بود.
صحیح بخاری پوشینه 7 کتاب 71 شماره 660

هرگاه من آب منی خشک شده روی جامه رسول الله پیدا میکردم، آنرا با ناخنهایم میتراشیدم (تا پاک شود).
صحیح بخاری کتاب 2 شماره572
طبق نوشته ی صحیح بخاری چون عایشه تا ۹ سالگی قدرت سکس از کص و کون با محمدِ پدوفیل رو نداشت در آن زمان محمد برای ارضا شدن از رون های عایشه استفاده می کرد.
سنن ابو داوود کتاب 1 شماره 0270 روایتی از از عایشه دارد به شرح زیر:
"شبی پیامبر بر من وارد شد و گفت رانهای خود را عریان کن، و من هر دو ران خود را عریان کردم، پیامبر چانه و سینه خود را روی رانهای من گذاشت.
رسول الله به من گفت “تو دوبار قبل از اینکه من با تو ازدواج کنم در رویاهای من ظهور کرده بودی. من فرشته ای را دیدم که ترا در تکه ای لباس ابریشمی حمل میکرد، من به او گفتم، لباسش را در بیاور و اورا نگاه دار، او تو بودی. به خود گفتم “اگر این از طرف الله است، پس این (لخت شدن عایشه) باید واقعا اتفاق بیافتند”.
ابوبکر و محمد پیمان برادری بسته بودند، و بنابر رسوم و قوانین عایشه همچون برادرزاده محمد بود، اما این محمد را از میل به عایشه باز نداشت، حتی وقتی که عایشه 6 سال سن داشت. «صحیح بخاری 9.87.140»

محمدی که حتی به علی هم رحم نکرد !
محمد( پیامبر اسلام) حتی علی پسر عمویش را در خردسالی در بستر خود می خواباند و بدنش را به بدن او می مالید!!!
در زیر گفته خود علی را در این باره بخوانید:
“…آنگاه که کودک بودم مرا در کنار خود نهاد و بر سینۀ خویشم جا داد، و مرا در بستر خود می خوابانید چنانکه تنم را به تن خویش می سود [می مالید] و بوی خوش خود را به من می بویانید…”

منبع:
نهج البلاغه، ترجمه دکتر جعفر شهیدی ، خطبه ۱۹۲، ص ۲۲۲

بوسیدن دهان حسن و حسین

“ابن‌ عساكر از یعلی‌ روایت‌ كرده‌ : همراه‌ رسول‌ خدا(ص) برای‌ مهمانی‌ دعوت‌ شده ‌بودیم‌، بیرون‌ آمدیم‌ كه‌ امام‌ حسین‌(ع) با بچه‌ها بازی‌ می‌كرد… و گاهی‌ این‌ طرف‌ و گاهی‌ به‌ طرف‌ دیگر فرار می‌كرد و رسول‌ خدا(ص)… او را گرفت‌ و یك‌ دست‌ بر پشت‌ امام‌حسین‌(ع) و دست‌ دیگر زیر چانه‌ او گذاشتند و دهان‌ را در دهان‌ او گذاشت‌ و او را بوسید.”

شاید همه ما این داستان را در زمان عزاداری های مذهبی در ایران شنیده باشیم که محمد دهان حسین و حسن را می بوسیده, ماله کشان دینی این مورد را هم از فرط علاقه شدید محمد به حسین میدانند و حتی سعی می کنند که آن را به واقعه کربلا ربط بدهند.

در دو روایت متفاوت هم آمده که محمد برای رفع تشنگی حسن و حسین زبانش را در دهان آنها قرار می داده که بسیار عجیب و ازار دهنده هستند:

"پیامبر اكرم‌(ص) او را در حالی‌ كه ‌می‌گریست‌ به‌ سینه‌ چسبانید و زبان‌ مباركش‌ را در میان‌ دهان‌ او فرو برد. او زبان‌ مبارك ‌رسول‌ خدا(ص) را می‌مكید تا سیراب‌ شد " !!
(همان ، صفحه 283)

“ابوهريره مي گويد : ديدم که رسول خدا (ص) آب دهان حسن و حسين (ع) را مي مکيد ، مثل اينک کسي خرما را بمکد.”
(مناقب ، جلد 3 ، صفحه436)

1500 👀
4 ❤️
برای نظر دادن وارد شوید یا ثبت نام کنید .

2024-03-13 20:32:29 +0330 +0330

این جماعت مسلمون، اگه به چشم خودشونم اینارو دیده بودن، یا هر کثافت دیگه ایرو … بازم در اون “ایمانشون” خللی وارد نمی‌شد!
اینا همونان که خر به دنیا اومدن گاو از دنیا میرن.

2 ❤️

2024-03-13 21:35:45 +0330 +0330

برای کسی که چیزی رو بی دلیل باور کرده دلیل آوردن بی معنی است !

3 ❤️







‌آگهی‌های دوستیابی

نمایش آگهی های دوستیابی بستگی به علاقه شما دارد. برای دیدن آگهی مرتبط با علاقه تان لطفا پروفایل تان را » ایجاد یا ویرایش کنید «