چه جوری دوست دختر پیدا کنیم؟

1396/05/22



دوست دارین که یه دوست دختر برای یه رابطه طولانی مدت داشته باشین؟ تو این مقاله مطالبی رو به شما یاد میدیم که میتونن تو مخ زدن دخترا براتون مفید واقع بشن.

**بخش اول
****ملاقات با دخترا
**


**
با خودتون راحت باشین.** لازم نیست کار شاقی بکنین یا خودتون رو به زحمت بندازین، فقط کافیه کمی آروم باشین. لازم نیست در به در دنبال دوست دختر بگردین تا آخر سر هم نا امید بشین. اعتماد به نفس و خود کفایی ملاک های شخصیتی جذابی هستند و لازم نیست به هر دختری که میبینین پیشنهاد بدین.
سعی کنین بجای اینکه دوست دختر پیدا کنین، دوست های خوبی برای خودتون پیدا کنین. لازمه این کار این هستش که با هر چنتا زن که میتونین صحبت کنین، نه فقط با دختر هایی که ازشون خوشتون میاد. هر چه قدر که دوست های مونث بیشتری داشته باشین به همون اندازه با اونا راحت تر برخورد میکنین و یاد میگیرین که زنا چه جوری رفتار میکنن و در حالت کلی چه جور احساسی دارن. تازه با این کار به خودتون هم کمک میکنین چرا که دیگه خلا نبود دختر تو زندگیتون رو احساس نمیکنین.



به بقیه کمک کنین.
فردی که بهش کمک میکنین میتونه همون دختر مورد نظر شما باشه. اگه داره چیز سنگینی حمل میکنه میتونین بهش بگین: “اجازه بدین کمک تون کنم” و اون وسیله رو براش حمل کنین. اگه احساس میکنین از پولاش کم اومده میتونین کمی پول بهش قرض بدین و یه نهار خوب با هم بخورین. در رو به روی هر کسی که به سمتتون میاد باز بزارین و در معنای کلمه مهربان و سخاوتمند باشین. این کار نه تنها به شما کمک میکنه تا توجه دختر مورد علاقه تون رو به خودتون جذب کنین بلکه باعث میشه احساس خوبی هم نسبت به خودتون داشته باشین. سعی نکنین تقلب کنین یا طوری نباشین که فقط وقتی اون رو میبینین کارای خوب بکنین، چرا که اون متوجه میشه که شما دارین بین اون و بقیه فرق میزارین. همیشه به هر روشی که میتونین به بقیه کمک کنین. اون و کسایی که اون رو میشناسن متوجه خوبی های شما میشن و صحبت از شما سر زبون ها میافته و مردم میگن: “چه آدم با شخصیتی هستش!” و دختره هم شروع میکنه با خودش فکر کردن که: “آره . . . واقعا اینطوریه، مگه نه؟”



سعی کنین که با لشکری از دخترا رابطه اجتماعی داشته باشین. هر موقع که دختری رو دیدین که بنظرتون جذاب میاد، فارغ از مکان و زمان، برین باهاش حرف بزنین و این کار رو به همون روش های قبلی انجام بدین و تفاوتی قایل نشین. اگه فقط برای چند روز این کار هارو انجام بدین، جواب خوبی ازش نمیگیرین. باید این کار رو بصورت طولانی مدت و با زنای زیادی انجام بدین. دخترا رو میتونین تو سوپرمارکت، کتابخونه، فروشگاه ها، خیابون و سایر جاهای عمومی پیداشون کنین.
از شکست خوردن نترسین. به یاد داشته باشین که ترس از شکست غیر منطقی هستش. وقتی که یه داف میبینین برین و باهاش حرف بزنین. سعی کنین منظورتون رو بهش برسونین ولی سعی نکنین که قانعش کنین و از چنین جملاتی استفاده نکنین: “سلام، شما خیلی خوشگلین و من دوست دارم که بیشتر باهاتون آشنا بشم.” چرا که تو این وضعیت شما دارین دنبال دوست دختر میگردین نه دوست و این جواب نمیده!



از شکست خوردن نترسید. وقتی که یه دختر باحال میبینین سعی نکنین که بهانه تراشی کنین “اون حتما دوست پسر داره”، “سرش فقط تو گوشی هستش”، “اون داره ورزش میکنه”، “امروز ظاهرم مناسب نیست”. باور کنید که هیچ بهونه ای برای صحبت نکردن باهاش نمیتونین بیارین. در بدترین شرایط نهایتش میگه “نه” و راه خودش رو میره. باید این کار رو بطور مداوم انجام بدین.



** خوش بگذرونین. **این واقعا مهمه. اگه از حرف زدن با دخترا یا دنبالشون گشتن خوشتون نمیاد شاید، ماجرا رو خیلی جدی میگیرین. ولی اگه به کل ماجرا به دید یه تفریح نگاه کنین اون موقع، اگه جواب رد هم بگیرین دیگه ناراحت نمیشین.



**سعی کنین خودتون باشین. **اگه احساس میکنین چیزی که برای طرف مقاب جذاب هستش برای شما جذابیت نداره پس فقط به این دلیل که برای اون خنده دار هستش، دروغکی نخندین. سعی نکنین کسی باشین که نیستین.



شبکه سازی کنید. هرچقدر که دوستای بیشتری داشته باشین، به همون اندازه هم دسته ی بزرگتری از افراد دارین که میتونین از توشون برا خودتون انتخاب کنین. در مورد کسایی که میبینین یا برای دوستی انتخاب میکنین سخت گیر نباشین، همون مرد پیر مهربون پایین خیابون هم نوه های خوشگلی میتونه داشته باشه که شاید همسن شما باشن، حتی دختری که شب گذشته تو مهمونی ازش ناراحت شدین هم شاید بتونه دوست خوبی براتون بشه.

برین بیرون و به سرگرمی های مورد علاقه تون بپردازین. اگه نمیدونین که چه طوری با مردم دوست بشین، فقط کافیه چیزهایی رو انجام بدین که از اونا لذت میبرین! به فوریوم ها سر بزنین، تو جشن های محلی شرکت کنین، از کلاس های مرتبط با علاقه تون استفاده کنین تا بتونین کسایی رو که باهاشون علایق مشترک دارین رو پیدا کنین. حتی شاید بتونین چیز هایی جدیدی پیدا کنین که بهشون علاقه مند بشین. شاید هم بتونین همراه همین سرگرمی های جدید یه دوست دختر جدید هم پیدا کنین! فقط به اینترنت اتکا نکنین.



به ظاهرتون توجه کنین.
فارغ از اینکه یه زن چقدر به داشتن شما علاقه داشته باشه، در هر صورت ظاهر شما بخش بزرگی از بردن دل دخترا رو به خودش اختصاص میده. بوی بد دهن یا موهای ژولیده و چرب چیزی نیست که دخترا ازش خوششون بیاد پس بهتره بطور مرتب دوش بگیرین، روزی دوبار دندون هاتون رو مسواک بزنین و به خودتون برسین. در عین حال که لازم نیست شما خوشتیپ ترین پسر اون دور و بر باشین، لازمه که بتونین در نگاه اول به چشم یه زن معقول به نظر بیایین.
به لباس پوشیدن خودتون هم توجه کنین، بازم میگم لازم نیست که مثل یه مانکن لباس بپوشین، ولی سعی کنین لباس های تمیز و بدون کرک تنتون باشه. از پوشیدن لباس های یکسان در روز های متوالی خودداری کنین، حتی اگه این لباس یه شلوار ورزشی ساده باشه.
بعلاوه اگه میخوایین که جذاب به نظر بیایین، بهتره به ظاهر خودتون هم توجه کنین چرا که این امر باعث افزایش اعتماد به نفس شما میشه که به نوبه خودش میتونه جذابیت شما رو برای یه زن افزایش بده.



تمرین کنین که بتونین از دخترا تعریف کنین. سعی کنین تو هر دختری بتونین چیزی رو پیدا کنین که لایق تعریف و تمجید باشه، این کار میتونه یه حرکت شایسته و زیبا، یک ویژگی قابل تحسین و یک استعداد یا مهارت به حساب بیاد. شناخت و ابراز قدردانی های صحیح و به موقع از هر دختری میتونه جذابیت شما رو برای زنا افزایش بده و در عین حال کاری کنه که دخترا جذب شما بشن.
منبع: wiki how

3434 👀
2 ❤️
برای نظر دادن وارد شوید یا ثبت نام کنید .

2017-08-13 10:20:11 +0430 +0430

**بخش دوم
**

**دوست شدن با دخترا
**



شما باید چالش برانگیز باشید. نباید از مکالمات کلیشه ایی و روتین استفاده کنین. بهترین راه برای برقراری ارتباط با یه نفر اینکه حرفاتون رو از ته دل بزنین و تو لحظه زندگی کنین. چیزی که میگین به اندازه نحوه گفتن شما، مهم نیست، اجتماعی بودن به مفهوم تبادل انرژی هستش نه تبادل کلمه ها. هر موقع که تو این کار شک کردین، فقط بگین: “سلام”
یه قانون نانوشته وجود داره که میگه، اگه میخوایین با یه دختر ارتباط برقرار کنین باید اول ارتباط خودتون رو باهاش قطع کنین. اینجوری به دختر مورد نظرتون فرصت میدین تا خلا نبود شما رو حس کنین و این کار باعث میشه که خودش به سمت شما بیاد و با شما ارتباط برقرار کنه.



**
کاری کنین که بخنده.**
دخترا کسایی رو که شوخ طبع باشن دوست دارن و کلید اینکه بتونین آدم شوخ طبعی باشین این هستش که بدون هیچ مشکلی فقط خودتون باشین. تا زمانی که نتونین ملت رو بخندونین کار سختی پیش رو دارین. شوخی های شما سکسی هستن؟ نمایشی و پر سر و صدا هستن؟ کنایه دار هستن؟ هر جور که هستن و تازمانی که حس نمیکنین الکی شدن به شوخی هاتون ادامه بدین ولی مهم اینکه خودتون باشین.
مهم نیست که طرف مقابل از شوخی های شما خوشش میاد یا نه چونکه اگه خوشش نیاد خیالتون تخت باشه که شما به درد هم نمیخورین. کی میدونه، شاید یه دختر دیگه که قبلا اصلا حواستون بهش نبوده با شوخی های شما از خنده روده بر بشه، شاید همین فرد کسی هستش که مدت ها دنبالش بودین.



**لاس بزنین
** این کار باعث میشه که دوستی هاتون به یه دوستی اجتماعی تبدیل نشن. البته این مطلب به این معنی نیست که شما با همه دخترا باید این کارو بکنین فقط با کسایی اینجوری باشین که حس میکنین میتونن دوست دختر خوبی براتون باشن. حتی اگه براشون جذابیت نداشته باشین، این کار ممکنه باعث بشه که در جایگاه یه دوست باهاتون صمیمی تر بشن.

حد و مرز های لمس کردن رو کنار بزنین. گاهی لازمه که کمی هم ریسک کنین و لمسش کنین. بازیگوشی کنین ولی زیاده روی نکنین. تو جاهای شلوغ و ازدحام جمعیت میتونین از ارنج یا دستش بگیرین یا با یه اشاره کوچیک به پشتش راهنماییش کنین، همچنین وقتی که حرف خنده داری میزنه میتونین از قسمت بالای بازوش بگیرین یا کارهای اینچنینی. اگه خوشش نیومد، مطمئن باشین که شما رو متوجه این ناراحتی میکنه. دست زدن به یه دختر بهش میفهمونه که شما دوستش دارین و سر این دوست داشتن پافشاری میکنین. این کار باعث میشه که این فرد جذابیت بیشتری هم برای شما پیدا کنه.

1 ❤️

2017-08-13 10:20:26 +0430 +0430

**بخش سوم
****تور کردن دختر
**



**معامله رو جوش بدین.
**اگه از دختره خوشتون اومده، سعی کنین کسی که گفت و گو رو خاتمه میده شما باشین، این کار باعث میشه که از افتادن ادامه صحبت هاتون تو دام سکوت جلوگیری بشه و نشون میده که شما علاف هم نیستین و از طرفی باعث میشه که بتونین گفت و گوی خودتون رو با جملات مثبت و تاثیر گذار تموم کنین. مثلا میتونین بگین: “شرمنده، من مجبورم که برم، ولی واقعا از همنشینی باهاتون لذت بردم و اگه اجازه بدین دوست دارم تو روزهای آتی ادامه بحث رو با یه فنجون قهوه ادامه بدیم؟” اگه دختره گفت “حتما، منم موافقم” شماره تلفنش رو ازش بگیرین و خداحافظی کنین. ولی اگه گفت نه، بازم خداحافظی کنین چرا که این دختر تنها کسی نیست که سر راهتون قرار می گیره.



قاطع باشین
بیشتر زنا دوست دارن در روزی که با شما قرار گذاشتن، کسی که سر صحبت رو باز میکنه شما باشین. وقتی که بهش زنگ میزنین تا باهاش قرار بزارین، حداقل دوتا پیشنهاد جذاب تو ذهنتون داشته باشین. بهش زنگ نزنین و ازش بپرسین که بنظرت چیکار کنیم چرا که جذابیت شما رو کم میکنه یا باعث میشه که فکر کنه شما آدم تنبلی هستین یا بی ذوق هستین و به چیزی علاقه ندارین.
برای مثال، اگه دارین باهاش صحبت میکنین و صحبت ار روز قرار میشه، چیزی شبیه این بگین: "خب فکر میکردم که بد نباشه با همدیگه به رستوران عالی که اونطرف شهر هستش بریم . . . از طرفی هم دوست دارم با همدیگه به بولینگ مرکز خرید بریم . . . نظر شما چیه؟ " اگه از پیشنهاد های شما خوشش بیاد، بهتون میگه، یا اگه خوشش نیاد ممکنه یه جای دیگه رو پیشنهاد بده که بهتره در چنین شرایطی شما استقبال کنین و موافقت خودتون رو اعلام کنین. اگر هم گفت که فرقی براش نداره، خودتون یکی رو انتخاب کنین.



**مهربون باشین
**
فقط به این دلیل که شما براش جذاب تلقی میشین، به این معنی نیست که شما میتونین دستش بندازین. دخترا حساس تر از اون چیزی هستن که فکرشم بکنین. به همین دلیل یه بی ادبی یا گستاخی کوچیک میتونه باعث بشه که دیگه دلش نخواد حتی با شما حرف بزنه. در عوض میتونین کارهای خوبش رو تمجید کنین یا اگه اشتباه کرد، خونسرد باشین و دلسوزی کنین. ولی با نیش و کنایه باهاش حرف نزنین.



**پی کار رو بگیرین
** اگه با دختری ملاقات کردین که بنظرتون جذاب میاد، رابط خودتون رو باهاش حفظ کنین. اگه ازش خوشتون میاد، ازش بخوایین که باهاتون بیرون بیاد، ولی اوایل باید محتاط و زیرک باشین. اگه کسی رو که به تازگی ملاقات کردین، برای بار اول به یه شام دو نفره با شمع های روشن دعوت کنین، مطمئن باشین که وحشت زده میشه. به همین دلیل بهتره که اون رو به یه قهوه دعوت کنین. اگه قبول نکرد، شاید هنوز آمادگی لازم رو نداره شاید هم شما رو دوست نداره. پافشاری نکنین، چراکه باعث میشه بیشتر از هم فاصله بگیرین. ولی باهاش دوست بمونین تا اینکه اونم بتونه به شما علاقه نشون بده و دوباره دعوتش کنین.



**باهاش قرار بذارین
**اگه با دختری که به تازگی باهاش ارتباط برقرار کردین، قرار گذاشتین، لازمه که کاری کنین تا اونم به شما علاقه مند بشه. اگه کارهایی رو که قبلا گفتیم رو بدرستی انجام داده باشین، احتمالا اون قبلا مجذوب شما شده، و الان فقط کافیه که شما کارو تموم کنین. برای یه قهوه به بیرون دعوتش کنین، باهاش قدم بزنین و باهاش صحبت کنین. این کار نه تنها مودبانه هستش بلکه به شما فرصت بیشتری میده تا بتونین بیشتر باهم حرف بزنین.
پشت اس ام اس یا چت ازش نخوایین که بیرون برین، بهش زنگ بزنین و شخصا خودتون ازش درخواست کنین. این حرکت کوچیک برای یه دختر خیلی با ارزش جلوه میکنه و بهش میفهمونه که شما دوستش دارین و نمیخوایین فقط مخش رو بزنین.
پیشنهاد بدین که شما هزینه میز رو حساب کنین. وقتی که میرین سر قرار در نظر داشته باشین که قراره شما پول میز رو حساب کنین. این کار علاوه بر اینکه به شما شخصیت میده، نشون میده که آدم محتاجی نیستین.



**تصور کنین که تو یه مصاحبه شغلی هستین
**
بین کسی که با توجه به پیشینه خودش برای شغلی التماس میکنه و کسی که میدونه هر چه قدر حقوق بخواهد شرکت مجبوره بهش بده تفاوت زیادی هست. وقتی برای دفعه اول با دختری قرار گذاشتین طوری رفتار نکنین که انگار دارین مصاحبه میشین که دوست پسر طرف باشین، بجاش میتونین طوری رفتار کنین که انگار دارین دختره رو برای اینکه دوست دختر شما بشه مصاحبه میکنین. وقتی خودتون رو در یه موقعیت بهتر و بالاتر نسبت به دختر قرار بدین علاوه بر اینکه از دید دختر شما جذاب تر به نظر میایین، از طرفی اگه ازش خوشتون نیومد راحت تر میتونین ماجرا رو فیصله بدین.



**دختره رو تو چنگ تون نگه دارین
**بعد از قرار بلافاصله بهش زنگ نزنین یا اس ام اس ندین. بعضی افراد معتقدن که باید قبل از زنگ بعدی 48 ساعت صبر کنین ولی این بدان معنی نیست که حتما باید برا خودتون محدودیت زمانی قایل بشین ولی نباید هم عجله کنین. لاقل میتونین بلافاصله بعد قرار باهاش تماس نگیرین یا پیغام ندین حداقل بزارین یه شب بگذره بعد.
سعی کنین کسی که صحبت ها رو تموم میکنه شما باشین. حتی اگه شما باهاش تماس گرفتین یا پیغام دادین اگه احساس میکنین که دیگه حرفی برای گفتن ندارین، سعی کنین خودتون صحبت رو تموم کنین. این کار علاوه بر اینکه باعث میشه شما در ذهن دختر فردی مشغول تلقی بشین، اشتیاق دختر رو هم برای خواستن شما بیشتر میکنه.
هیچ اشکالی نداره که تو اوایل ماجرا شما شروع کننده پیغام ها، چت ها یا تماس ها باشین، چرا که این کار نشون میده شما سر خواسته خودتون مصر هستین و به این دوستی به دید یه بازی نگاه نمیکنین. اگه اون احساس بکنه که شما برای با اون بودن جدی هستین، اونم برای تماس هاتون انتظار میکشه، ولی اگه اینجوری نباشه یعنی دختره به درد شما نمیخوره.
همیشه قبل اینکه به پیغام های دختر جواب بدین، چند دقیقه تامل کنین. اگه بلافاصله جواب بدین اینجوری برداشت میکنه که شما منتظر نشستین تا اون بهتون پیغام بده. قبل اینکه بهش جواب بدین، 5 الی 20 دقیقه صبر کنین. ولی این نکته رو هم به یاد داشته باشین که اگه زیاد لفتش بدین ممکنه از دستش بدین.




کسی باشین که پیشنهاد دومین قرار رو میزارین
اگه همچنان احساس خوبی نسبت به دختره دارین، تقریبا بعد از یک هفته از اولین قرار سعی کنین تا دومین قرار رو باهاش بزارین. سعی کنین قرار دفعه دوم رمانتیک تر از دفعه اول باشه برای مثال میتونین بجای یک قهوه ساده اون رو برای شام تو یه رستوران دعوت کنین. یا بجای اینکه با دوستاتون برین میتونین فقط دوتاتون باشین.
ببوسینش!! اگه احساس میکنین که جو حاکم اجازه میده، سعی کنین تو یه موقعیت عالی بوسش کنین. اگه احساس میکنین که صورت هاتون 7 یا 8 سانت باهم فاصله داره و به هم خیره شدین، بهترین فرصت برای بوسیدن هستش، سعی کنین آروم جلو برین تا اونم فرصت کافی برای پاسخ رو داشته باشه، یا حتی اگه خوشش نیومده باشه بتونه شما رو عقب بکشه. دنبال نشونه هایی بگردین که اون از شما بوسه میخواد. اگه این قراره اولین بوسه شما با یه دختر باشه، حتی اگه اونم بخواد شما رو بوس کنه، تفره برین و بگین “امشب نه، ولی دفعه بعد حتما!” این کار بهش نشون میده که شما دنبال یه رابطه معنی دار تر از سکس هستین و در عین حال به دختره علاقه دارین.



**تکرار کنین و ادامه بدین
**هر رابطه ای به روش خودش گسترش پیدا میکنه. شاید مجبور باشین قبل اینکه به یه زوج تبدیل بشین، چندین بار قرار بزارین. گاهی هم اون شما رو دعوت میکنه. وقتی باهمین سعی کنین تا سیگنال هایی رو که دختره میفرسته رو خوب آنالیز کنین و این کار رو در مورد پیغام ها هم انجام بدین، چرا که میتونه بهترین معیار برای سنجش این موضوع باشه که اون شما رو نمیخواد یا فقط آدم خجالتی هستش.
سیگنال های دریافتی از اون رو آنالیز کنین. اگه دختره به لاس زدن های شما پاسخ مثبتی میده، به جوک هاتون میخنده و وقتی با شماس حس خوبی داره، همه اینا نشون میده مجذوب شما شده. در طرف مقابل اگه دور از شما دست به سینه میشینه، اگه چشم تو چشم به شما نگاه نمیکنه، نشون میده که تمایلی به با شما بودن نداره. وقتی دارین باهم راه میرین سعی کنین که دستش رو بگیرین، یا وقتی دارین فیلم میبینین دست تون رو بالای زانوش بزارین. اگه دست شما رو پس زد، نشون میده که احساس خوبی نسبت به این ماجرا نداره یا حداقل اون طور که باید و شاید با شما گرم نگرفته.
سیگنال های دریافتی از پیغام هاش رو هم باید آنالیز کنین. اگه وقتی که دارین به هم دیگه پیغام میدین همیشه شما هستین که باعث میشه صحبت ها کش پیدا کنه و اون همیشه جواب شما رو با پاسخ های کوتاه مثل “عالیه”، “آره”، “باشه” و غیره میده همه اینا میتونه نشونه این باشه که چندان علاقه ای به شما نداره. اون خوب میدونه چنین جواب هایی باعث میشن که رابطه شما معنا پیدا نکنه و با این کار سعی میکنه مودبانه کاری کنه که شما بد برداشت نکنین. ولی باید بدونین که سیگنال هایی که بصورت رو در رو دریافت میکنین قابل اتکا تر هستند و اگه احساس میکنین که در آنالیز سیگنال ها به مشکل خوردین چرا که جواب های مثبت و منفی همزمان دریافت کردین، همیشه به سیگنال های ملاقات های حضوری تکیه کنین. اگه احساس میکنین که تو این کار درمونده شدین، میتونین از یه دوست کمک بگیرین تا تو این کار کمک تون کنه.



**ازش بخوایین که دوست دخترتون باشه
**
هر موقع که احساس کردین علایق و جذبه های مشترک زیادی دارین، ازش درخواست کنین که دوست دختر تون باشه. میتونین این کار رو به روش ابتکاری انجام بدین یا خیلی ساده ازش درخواست کنین. به هویچ وجه این کار رو تلفنی یا اس ام اسی انجام ندین. تا زمانی که ازش جواب مثبت نگرفتین، وضعیت رابطه فیسبوک خودتون رو تغییر ندین یا به دختره اشاره نکنین.
صبور باشین. هیچ وقت زندگی طبق برنامه رویایی شما جلو نمیره. دوست دختری که منتظرش هستین ممکنه فردا سر راه شما قرار بگیره شاید هم دو سال بعد. فارغ از اینکه شما در چه سنی باشین، یه رابطه سالم، رنگ زندگی رو برای شما تغییر میده، به همین خاطر عجله نکنین یا سعی نکین که یه ادم نامناسب رو به عنوان دوست دختر انتخاب کنین چرا که با این کار خودتون و همه افرادی رو که میشناسین، دچار درد و رنج میکنین.

منبع

1 ❤️

2017-08-13 11:21:57 +0430 +0430

منکه دنبال دوست دختر نیستم ، یه موقع حرم سرای نیمبازی داشتم برام‌کافی بود ?

ولی نکات اجتماعی خوبی داشت ، ممنون ?

1 ❤️

2019-05-06 15:05:40 +0430 +0430

قبول دارم نکته های مهمیه

0 ❤️







‌آگهی‌های دوستیابی

نمایش آگهی های دوستیابی بستگی به علاقه شما دارد. برای دیدن آگهی مرتبط با علاقه تان لطفا پروفایل تان را » ایجاد یا ویرایش کنید «