چگونه مردتان را از لذت به مرز جنون برسانید؟

1398/02/12



#مردان در رختخواب از شما چه توقعاتی دارند؟؟

نوشته Sandra Prior

مردان دقیقا در رختخواب چه می خواهند؟ . چه کارهایی است که زنان به اندازه کافی برای انان انجام نمی دهند؟ و چه کارهایی است که زنان فکر میکنند مردان از انجام دادن آنها توسط زنان برایشان لذت می برند در حالی که برای مردان هیچ لذتی ندارد؟؟
اجازه بدهید به این سوالات چند پاسخ کوتاه بدهیم… ساک زدن باز هم ساک زدن و در انتها در آغوش گرفتن. سوال بعدی لطفا؟؟؟!!

قبل از اینکه فکر کنید هدفمان شوخی با شماست اجازه بدهید به شما بگویم هر مردی که من با او سخن گفتم و این سوالات را از او پرسیدم نه تنها کاملا با من موافق بود بلکه گاهی دقیقا همین جواب را کلمه به کلمه برایم بازگو کرد بعضی از آنها حتی قبل از اینکه سوال را کاملا مطرح کنم این جواب را دادند!!!

همه آنها در پاسخی که به من دادند به ساک زدن اشاره کردند و در اکثر مکالمات به در آغوش گرفتن بعد از سکس هم اشاره شد . در محور زمان خواسته های دیگری مطرح و به نکته های دیگری نیز اشاره شد .و زمانی که من فانتزی های مردان از جمله سکس سه نفره داشتن به صورت روزانه (هر روز) را از مکالمات آنها حذف کردم. متوجه شدم بجز ساک زدن و در آغوش گرفتن خواسته های دیگری نیز وجود دارد که در ادامه به آنها اشاره خواهد شد.

**1- شروع کار :
**ابتدا به سراغ مهمترین چیز می رویم مردان عاشق سکسند و همه ما این را می دانیم. اما آنها دوست دارند که شما هم عاشق سکس با آنها باشید. زیرا اگر مردان فقط یک نقطه ضعف داشته باشند آن قدرت جنسی آنها و نگرانی بابت این است که آیا توانسته اند شما را از نظر جنسی ارضا کنند یا خیر؟ پس حتما مطمئن شوید که مردتان می داند که از نظر لذت جنسی شما را تا عرش برده است. البته نیازی نیست هر روز در این مورد به او اطمینان خاطر دهید اما هر چند وقت یکبار این را به طور غیر مستقیم هم شده گوشزد کنید مثلا وقتی دارد کس شما را لیس می زند… در یک پیامک کوتاه بدون مقدمه… و یا بعد از انکه سکس تمام شده و در رختخواب دراز کشیده اید و دارید نفس نفس میزنید!

به او نشان دهید بر حسب رسم و رسوم مردان همیشه سکس را اغاز می کنند. این به نوعی ریشه در روانشناسی مردها به عنوان شکارچی دارد و آنها با این مطلب مشکلی ندارند. اما هیچ چیز یک مرد را بیشتر از اینکه بدون مقدمه دستتان را در شورت او فرو ببرید و کیرش را به دست بگیرید خوشحال نمی کند. یا مثلا وقتی از سرکار آمد در گوشش به آرامی بگویید که تمام روز کس شما برای آمدن او خارش داشته است!! حالا چه اینکار های شما باعث شود چند روز پر از سکس در پیش رو داشته باشید (مثلا خود من عاشق این هستم که تعطیلات آخر هفته را برای یک مسافرت سکسی به یک جای خوش آب و هوا بروم) و چه زمانی که بازی کردن با کیرش را قبل از اینکه از خواب بیدار شود شروع کنید (باور کنید از اینکه به این طریق بیدارش کرده اید ناراحت نمیشود!! جدی می گوییم) او در نتیجه این کارهای شما در زندگیش مرد بسیار خوشحالی خواهد بود!!
یک توصیه کوچک: هرگز زمانی که قصد عمل کردن به آن را ندارید به او قول سکس ندهید مردان ممکن است در مسائل روزمره لاابالی و بی توجه باشند اما وقتی سخن از سکس به میان می آید حافظه فیلها را دارند!! یک فیل گستاخ و بسیار بی ادب!!

#دو: برداشت اولیه

لباس های زیر سکسی چیزهای خوبی هستند شما ممکن است به این خاطر که ده ثانیه بعد از شروع سکس او بالاتنه شما را لخت کرده و کرستتان را به گوشه ای پرت می کند اینگونه فکر نکنید اما آنها واقعا چیز های خوبی هستند. پس به راحتی برایشان پول خرج کنید اگر نگران این هستید که پولتان را دور ریخته باشید مطمئن شوید قبل از شروع سکس او کاملا شما را دید بزند و متوجه لباس زیرهای سکسیتان بشود. و یا در میان سکس رک به او بگویید که اینها را صرفا برای خوشحال کردن او خریده اید. این هم یک ایده بهتر: بگذارید او لباس زیرتان را از میان چاک بلوز دید بزند (مثلا برای گذاشتن غذا جلوی او خم شوید)
اگر از اینکه او از چه چیزی خوشش می آید مطمئن نیستید از او سوال کنید بعضی مردان از لباس های زیر بندی و نازک که عملا چند ریسمان هستند خوششان می آید و بعضی دیگر لباس زیر های کامل و ست شده و مفصل می خواهند. در ضمن اگر با خود او به خرید لباس زیر بروید این میتواند محرک جنسی بسیار خوبی باشد.
وقتی او شما را به خانه رساند و به رختخوابش برد از تمام وسواس هایی که در مورد بدنتان دارید چشم پوشی کرده و آنها را ندیده بگیرید. یکی از دلایلی که مرد زندگی شما با شما قرار می گذارد این است که فکر میکند شما جذاب و سکسی هستید و او میخواهد با شما سکس داشته باشد. استرس گرفتن بی دلیل به خاطر چاق بودن خیالی شما صرفا به خاطر اینکه کمی چربی زیر پوستتان دارید اصلا کار خوبی نیست و این افکار منفی هیچ سودی برای هیچکس ندارند. در ضمن او دارد روی نقاط زیبای بدن شما تمرکز می کند نه نقاط غیر زیبایتان .
وقتی آن شورت بند دار توری شما پایین کشیده شد وقت آن است که از آمریکایی ها پیروی کرده و بوش را بیرون بیندازید!!! (بوش هم نام رییس جمهور امریکا بود هم در لغت به بوته گفته می شود . بوش بیرون انداخته شده هم به معنی پایان دوره ریاست جمهوری آن رئیس جمهور جنگ طلب بود که باعث خوشحالی همه شد هم به معنی بوته و پشم که اینجا منظور پایین کشیدن شورت است که باعث نمایان شدن پشم کس و خوشحالی بیش از حد مردان می شود!!!)
مردان همگی در این مورد اتفاق نظر دارند که کسهای اپیلاسیون شده و کاملا تمیز می خواهند
عقاب کچل اصطلاحی است که معمولا در بین مردان برای کس تمیز و براق به کار می رود البته این لزوما یک مسئله اجباری نیست اما یک کس کاملا صاف و تمیز در وسط و پایین و اصلاح شده در قسمت بالا شانس شما را برای اینکه شریک جنسی تان نه تنها داوطلبانه به کس لیسی مشغول شود بلکه از آن لذت نیز ببرد را بالا خواهد برد
یک نکته تکراری اما لازم به ذکر این است که با وجود شایعاتی که اینجا و آنجا راجع به سلیقه مردان ردوبدل میشود واقعیت این است که رعایت نظافت پایین تنه تان واقعا برای مردان اهمیت دارد.

#سه: زانو زدن:
اسباب بازی های جنسی .روغن ها . خودارضایی همزمان شما برای همدیگر. خود ارضایی کردن شما در حالی که او مشغول تماشا کردن است. زدن حرفهای شهوت انگیز و سکسی و… که البته بستگی به سلیقه هر زوج می تواند چیز متفاوتی باشد. همگی وجه مشترکی دارند اینکه می توانند مقدمه بسیار خوبی برای سکسی آتشین باشند!! این شاید برای شما جالب باشد که هیچ کس تا به حال از اینکه زمان زیادی را صرف بازی های مقدماتی سکس کرده است شکایتی نداشته است. در این زمینه خاص بین مردان و زنان تفاوتی وجود ندارد و همگی نظر یکسانی دارند. همه دوست دارند چیز های جالب و متفاوتی را به سکسشان اضافه کنند حتی اگر این بازی های جنسی تا زمانی که مورد علاقه دو طرف باشند بیشتر وقت را بگیرد و خود سکس حداقل زمان را باز هم کسی شکایتی نخواهد داشت تا زمانی که هرگز فراموش نکنید مهمترین چیز برای مردان توجه شما به کیرشان است. هر مردی میتواند ساعتها بازی مقدماتی برای سکس را تحمل کند به شرطی که گاهو بی گاه به کیرش توجه کرده و به هیچ وجه از آن غافل نشوید .
لمس کردن فشار دادن نوازش لیس زدن انتخاب های خوبی برای اضافه کردن به هیجان ماساژ قبل از سکس می باشند و یا اگر مقدمه شما برای سکس در آوردن تکه تکه لباستان همراه با موسیقی است می توانید در بین رقص به او نزدیک شده و کیرش را قلقلک دهید این کار هیجان او را برای کار اصلی بیشتر می کند اگر می خواهید باز هم به شورو هیجان کار اضافه کنید اجازه دهید کیر او برای چند ثانیه وارد کستان شود اما سریع ان را در بیاورید و به کارتان ادامه دهید!! تا زمانی که مداوما به سراغ کیرش بیایید می توانید تمام شب این بازی را ادامه دهید و البته او نیز می تواند این کارها را برای شما انجام دهد.

#چهار - رساندن او به بالاترین درجه لذت جنسی

در بین بازی های جنسی ساک زدن قوانین و محدودیت های کمتری دارد برای شروع عمل ساک زدن اول به شکم او توجه کنید کمی آن را ببوسید و نوازش کنید بعد به سراغ رانهای پایش بروید. قدم سوم مکیدن و لیسیدن خایه هاست و قدم چهارم لیس زدن پوست قسمت زیر لوله کیر و بالای خایه ها است با به دقت انجام دادن این کارها به شدت او را تحریک می کنید بعد برای چند ثانیه تماس لبتان را با کیر قطع کنید سپس کلاهک قارچی شکل کیر را وارد دهانتان کرده و با سرعت از کم به زیاد آن را بین لبهایتان جلو و عقب ببرید. عصبهایی که باعث ایجاد لذت جنسی در بدن مرد می شوند در قسمت دور کلاهک قارچی شکل کیر تراکم بیشتری دارند.
فکر کنم یک چیزهایی را جا انداختیم اما وقتی راجع به ساک زدن حرف می زنیم چیزی که واقعا مهم است این است که باید آن را بیشتر و بیشتر و بیشتر انجام دهید هر چه بیشتر بهتر!!
این یک واقعیت اثبات شده (کلیشه) است برای اینکه حقیقت دارد مردان هرگز از ساک زدن برایشان سیر نمی شوند!! حالا اینکه در ساک زدن از چه روشی استفاده کنید چیزی است که باید با شریک جنسی تان راجع به آن حرف زده و به توافق برسید. تنها چیزی که شما نیاز دارید به خاطر بیاورید این است که به هیچ وجه از دندان های خود برای ساک زدن استفاده نکنید. حتی برای شوخی کردن هم این کار را نکنید باور کنید اصلا شوخی خنده داری نیست. و اینکه هر چقدر که می توانید برای او ساک بزنید. صبح ها با ساک زدن او را از خواب بیدار کنید. شب قبل از خواب برایش ساک بزنید. روی کاناپه جلوی تلویزیون برایش ساک بزنید وقتی داخل ماشین کنارش نشسته اید برایش ساک بزنید. بدون اینکه توقع داشته باشد با ساک زدن غافلگیرش کنید گاهی اوقات با گفتن اینکه می خواهید مثلا بعد از شام برایش ساک بزنید او را خوشحال کنید. از 69 غافل نشوید و… هر بار اینکار را برایش انجام دهید کلی امتیاز خواهید گرفت.

#پنج: بازی نهایی

اگر به هر ترتیبی توصیه های بالا را اجرا کنید زمانی که سکس اصلی شروع می شود شما یک مرد بسیار خوشحال و راضی را در کنارتان خواهید داشت. وقتی به این نقطه رسیدید دیگر اهمیتی ندارد که چه کارهایی انجام دهید زیرا که به خاطر تلاشی که برای او کرده اید از شما راضی خواهد بود. اما اگر می خواهید تلاشتان کامل باشد همیشه سعی کنید بیشتر از آنچه از شما می خواهد برایش انجام دهید.
از موقعیت های مکانی (پوزیشن) های مختلف استفاده کنید. سکس همیشه نباید داخل اتاق خواب باشد وقتی خیلی لذت می برید جیغ بکشید! و یا حد اقل بلند بلند نفس بکشید. به او بگویید می خواهید رکوردتان را بشکنید و یا کارهایی را انجام دهید که قبلا انجام نداده بودید. مثلا می خواهید نسبت به گذشته تعداد بیشتری سکس در یک شب و یا در یک ساعت با او داشته باشید.
اگر جراتش را دارید سکس مقعدی را نیز با او امتحان کنید البته این را هم باید گفت که مرد ها هم معنی بیزار بودن و دل چرکین بودن نسبت به انجام کاری را درک می کنند زیرا که خود آنها هم احتمالا خوششان نمی اید که شما با سوراخ کونشان کاری انجام دهید!!!

  • طوری به او برسید که واقعا خوشحال و سپاسگزار شما باشد
    مثلا سعی کنید بفهمید موقعیت مکانی (پوزیشن) مورد علاقه دوست پسر شما چیست؟ احتمالا خرگوشی (سگی) باشد . بعد سعی کنید بیشتر سکس را در آن موقعیت مکانی (پوزیشن) انجام دهید تا تشکرات ویژه و قدردانی او را برای خود به ارمغان بیاورید!!
    و در پایان چند کاری را که باید انجام دهید گوشزد می کنیم. به هیچ وجه بیش از حد به بدنش چنگ نیندازید فرو کردن ناخن به پشت او بسیار آزار دهنده است. الکی تظاهر نکنید که به ارضای جنسی رسیده اید. رک به او بگویید که می خواهید آمدن آبش درونتان را احساس کنید. او خواهد فهمید که شما خسته شده اید و وقت آن است که سکس را متوقف کرده و شما را به آغوش کشیده و به هر دویتان اجازه استراحت دهد. عزیزان توجه داشته باشید این درست است که ما زیاد به ارضا شدن مردان دقت نمی کنیم اما واقعیت این است که مردان بعد از ارضا جنسی بسیار خسته و بی حال میشوند و ارضا حقیقتا یکی از بهترین قرص های خواب آوری است که تاکنون برای مردان اختراع شده پس بگذارید بخوابد شما هم می توانید در کنارش دراز بکشید و او را تمام شب در آغوش بگیرید

خوب خانمها آیا چیزی هست که شما بخواهید به این مقاله اضافه کنید؟؟ آقایان آیا دوست دخترتان همه این کارها را درست انجام می دهد؟؟؟ نظرتان را برایمان بنویسید.

منبع

4766 👀
7 ❤️
برای نظر دادن وارد شوید یا ثبت نام کنید .

2019-05-02 17:33:07 +0430 +0430

آفرین ? ? ?

1 ❤️

2019-05-02 21:17:59 +0430 +0430

عالی بود عزیزم مرسی

1 ❤️

2019-05-03 13:18:17 +0430 +0430

یه چیزو فراموش کردی که اتفاقا اصل کاری هم هست:
لیسیدن سوراخ کونش و جا دادن یه دیلدو تو کونش درحالی که پشت گوشش زمزمه میکنی خوشت میاد عزیزم؟!

2 ❤️

2019-05-03 21:14:08 +0430 +0430

خیلی خوب و اموزنده بود !

چجوری میتونم تاپیک بزنم راستی ؟

1 ❤️



تاپیک‌های داغ





‌آگهی‌های دوستیابی

نمایش آگهی های دوستیابی بستگی به علاقه شما دارد. برای دیدن آگهی مرتبط با علاقه تان لطفا پروفایل تان را » ایجاد یا ویرایش کنید «