کیست که مرا یاری کند تا ویرانه ها رو با هم آباد کنیم

1393/04/26

نوشتار یکم بلنده اما کاربر گرامی اگر تحمل کنی و با خونسردی این نوشتار رو تا پایان بخونی و بهش باور داشته باشی و انجام بدی. باور کن ویرانه های کشور رو یکی یکی با یاری همدیگه درست و بازسازی میکنیم. تنها بخان.و بیاندیش به آنچه که نوشتم. و تن پرور نباش
من از این تارنما رفتم چون از این تارنما دلم گرفته بود خیلی.از آدم هاش. از اندیشه های پوچشان. از اینکه همه اندیشه شان آمیزش (سکس) و خودکامگی (شهوت و هوس)و اینکه تنها تو این اندیشه اند نوشتارهاشون(تایپکهاشون) بیاد بالا که چند دمی خوش باشند. از اینکه زمان گرانبهای خود را برای گفتمان و کشمکش با دینداران بی رگ و ریشه بکار برم دلم چرکین شده بود.
چندروزی از همه چیز گذشتم گفتم ولش کن بزار زندگیمو بکنم.من برای خودم آیندمو میسازم کون لق همشون بزار تا پایان زندگیشون تو نادانی بمونند برای خودم ارزشهامونو نگه میدارم.تا اینکه یه شب امدم باز تو این تارنما دیدم ترومن هم میخاد از این تارنما بره. با خودم گفتم ای دل فراموشکار ببین کسایی که با تو هم اندیشه اند و هر روز و هر شب در اندیشه آباد کردن ایران و سرزمینمان هستند و هر دمک(ثانیه) از بودن فرهنگ بیگانه تو ایران و نابودی فرهنگ گرانبهای ایران همچون خودم رنج میبرند میخاد همچون دیگران بره.و من یکی یکی دارم اون کسانی که باهشون میتونستم یه کاری کنم از دست میدم.
با خودم گفتم ما نباید چشم به راه کسی باشیم که بخاد این مردم را دانا کند.چون تنها کسانی که میتونند این کارو کنند کسی نیست جز خودمان.
این بار بر آن شدم بیام تو این تارنما به همه کسانی که در اندیشه بیرون کردن فرهنگ عربی و بیگانه از کشورمون هستند با یک برنامه ریزی سنجیده و درست کاری که سالیان دراز ایرانیان آزاد اندیشی چون خودمان پیش از ما میتونستند انجام بدن اما انجام ندادن یا از کشور رفتند یا موندن و ساختند.چون کسی باهشون نبود اگرم بود نمی شناختند انجام بدم.
درسته نیرو(قدرت) در دست عرب پرستاست(مسلمانان) درسته همه چیز دست اوناست.درسته انباره(بانک) رسانه، آواپرا(رادیو)دورنشان(تلویزیون) پیام رسانی ها(مخابرات)ارتش،سپاه، سرپرست ها(ادارات) سازمان ها و ستادها. و خودرو سازی ، باهمان ها(شرکت ها) تارکده(اینترنت). فشرده بگم همه چیز دست اوناست.
اما دوچیز هم دست ماست.
1.یکی اینکه ما هم میتونیم تو تارنماها(سایتها) تکاپو(فعالیت) کنیم و
2. اینکه رسانه های خارجی چم ایرانی هایی که تار(شبکه) در خارج دارند همچون همبستار(شبکه) من و تو. پرشین و دیگر همبستارها(شبکه ها) که اونا هم دل پری از این کشورمداری ایران داشتند که رفتن اونجا.
خب شاید بگید خوب که چی اونور آب هرکاری هم کنیم بازدهی نداره. اما ما از اونا نمیخایم که آغاز(شروع)کنند به خروش و واخاهی(اعتراض).
از دیدگاه من هرکسی رسانه دستش باشه و با یه برنامه ریزی سنجیده میتونه همه دنیا رو بسوی خودش بکشونه.
رسانه چیزیه که همچون خواب گری(هیپنوتیزم) مردم رو وادار به هر کاری میکنه. نیروی که رسانه داره هیچ کشورمدار و فرمانروایی نداره.عربپرستا با رسانه هستند که جاشونو محکم کردن.
رسانه های ایرانی های تو خارج میتونند با آغازگری زبان پارسی در اونجا مردم ایران رو بگونه ناخودآگاه بسوی خودشون بکشونند.ما بگونه ناخودآگاه خیلی چیزا رو از تو ماهواره یاد گرفتیم همچون رخت(لباس) پوشیدن سخن گفتن خرید کالاهای که تو ماهواره آوازه گری(تبلیغ) میشه.
خب ما بایدنخست زبان پارسی رو بازسازی کنیم.اگه رومون نمیشه واژه های پارسی را در هازه (جامعه) بکار ببریم.دستکم میتونیم با خودمانی ترین دوستمون با واژه های پارسی سخن بگیم.یا تو همین تارنما پارسی بنویسم تنها پارسی.
ما میتونیم از سرپرست همین تارنما(ادمین همین سایت) بخایم همه نمادک ها(آیکونها) تارنما رو به پارسی برگردونه برای نمونه بجای عکس بنویسه نگاره.بجای فیلم بنویسه رخشاره.
سپس هرکدام از ما از راه رایانامه(پست الکترونیکی یا همون ایمیل) به همبستارهای (شبکه های) ایرانیان خارج ازکشور بخایم که تو گفتگوهاشون و برنامه هاشون از بازیگران بخان پارسی سخن بگن.تا اونجا که میتونند واژه های پارسی را جا بندازند. و نیز ازشون بخاین رخشاره های (فیلم های) خارجی رو زمانی که میخان از انگلیسی یا ترکی یا هندی و یا آمریکایی به فارسی برگردونند به فارسی نبرگردونند. و بالاتر از آن به پارسی برگردونند. دیگه نگند سال 1393 سه و بگن سال 2573. نگن روز والنتاین بگن روز اسپندگان.میدونم نخستش(اولش) یکم سخته و از دیدگاه خودتون خنده داره. اما یکم اندیشه کنید زمانی که واژه های بیگانه امدن تو پارسی چه اندازه خنده دار بودن. اما با بازگویی بود که جا افتاد.همین حاج انگل رو ببینید که هر زمان به یه نام کاربری میاد تو این تارنما کسی بود که نمیدونست یاوه چیست. این واژه رو من یه بار گفتم و دیگه افتاد رو زبونش. یاوه همون خرافه هست.حاج انگلی که یکی از سرسخترین ناسازگاران(مخالفان) ماست.
باور کنید باز گردونند ارزش های ایرانی همچون آب خوردنه میدونید چرا چون مردمی که من دیدم هرچیزی رو برای بار نخست ریشخند میزنند اما زمان که بگذرد میبینید خودشان نخستین کسانی هستند که به چیزی که میخندین هم اکنون دارند انجامش میدن. این مردم همچون یه دستگاه میمونند که هرکسی هرکاری کرد اونا هم با شتاب انجام میدن.
خیلی نوشتم و میترسم کسانی بیان با شتاب این نوشتار رو بخونند.پس تا همینجا بسه
ما دست به یه کاره بزرگی میزنیم که پایه گذاریش از همینجا آغاز میشه میتونم سوگند یاد کنم اگه تا پایانش همه همراه باشند و نزنند به جاده خاکی کارایی رو میبینند با چشم خودشان.
برنامه ریزی های دیگه هم کردم که اینجا نمیشه یهو همه چیزو بیارم.راستی اگه یه دیندار امد تو این نوشتار پاسخش رو ندید چون از پرسمان و جستار آغازین(موضوع اصلی) به بیراهه میکشونتون.چون هرچی که با دینداران گفتمان کردید دیگه بس است. تنها درباره این نوشتار بنویسید.خیلی سپاسگذارم از همتون که این نوشتار بلند و ژرف رو خوندید.
ببین نخستین کسی که همکاری میکنه و پیشنهاد میده کیه؟ این نوشتار رو رها نکنید ما باید یه میزگردی داشته باشیم و یه تسوک(ساعت) ویژه را بزاریم برای گردهمایی.
راستی اینم نرم افزار پارسی را پاس بداریم.در زبان پارسی خیلی یاریتون میکنه
http://parsiban.3eeweb.com/

923 👀
0 ❤️
برای نظر دادن وارد شوید یا ثبت نام کنید .

2014-07-17 14:46:41 +0430 +0430

ما میتونیم.این رویا پردازی نیست.دیگه این اندیشه هارو از سرتون بکنید بیرون که کشور را تنها با جنگ و کشتن باید در دست گرفت. جنگ جنگ رسانه است.فرمانروایی با رسانه است نه با کشتار و خون.چشم به راهتون هستم.ما میتوانیم چون میخاهیم.چون باور داریم. همیشه بزرگترین کارها بشر از کوچکترین جا آغاز شد تا بزرگ شد.

0 ❤️

2014-07-17 15:09:25 +0430 +0430

آره میدونم اندیشه ها خسته اند و همه سست از پیکار و نبرد. و همه ناامید از پیروزی.همه نا امید از توانستن.
شاید زمانهای زیاد رو پای یه رخشاره آمیزشی(فیلم سکسی) بگذارید. اما اندیشه تان آنچنان سست است که نمخاید یه دمک درباره پیروزی اندیشه کنید درباره این نوشتار. چون گمان میکنید کاره بزرگیست.آره کار بزرگیست اما نه کار بزرگی نیست سرانجام بزرگی داره.خیلی از زمانها کوچکترین کار سرانجام بزرگی داره.من شاید چند دم دیگه برم. اما شما اگه موندید.بگید یاری میکنید یا نه و دوباره میرید به تماشای رخشاره های آمیزشی(فیلم سکسی) و گفتمانهایی که هیچگونه سودی براتون ندارد.خود دانید.

0 ❤️

2014-07-17 15:27:41 +0430 +0430

خوندم آقا
نوشته هاي شما خيلي اصيل هستن. هر قدر هم که طولاني باشن خوندنشونو دوست دارم.
ولي من براي تغيير مسير زندگيمه که دارم ميرم بلاد خارجه.
فعلاً بجاي اينکه زبان کشورمو بخوام ياد بگيرم. مهمتره که انگليسي و زبانهاي خارجي رو فرا بگيرم.
ممنون از شما که اينقدر به فکر اصالت هموطنانت هستي yes3 .

0 ❤️

2014-07-17 15:35:17 +0430 +0430

[quote=ترومن]خوندم آقا
نوشته هاي شما خيلي اصيل هستن. هر قدر هم که طولاني باشن خوندنشونو دوست دارم.
ولي من براي تغيير مسير زندگيمه که دارم ميرم بلاد خارجه.
فعلاً بجاي اينکه زبان کشورمو بخوام ياد بگيرم. مهمتره که انگليسي و زبانهاي خارجي رو فرا بگيرم.
ممنون از شما که اينقدر به فکر اصالت هموطنانت هستي yes3 .[/quote]
تو گمان میکنی من اینهمه نوشتم تا تنها زبان پارسی رو گسترش دهم. نه دوست خوبم.درست نگرفتی این نخستین گام برای بدست آوردن دوباره نیرو و فرهنگ و اندیشه پس از 2573سال است.من میخام کاری کنم که مردم در چند سال دیگه شاید 15سال دیگه همه آزاد اندیش بشن.نه اینکه اینهمه بیان تا تنها زبان پارسی یاد بگیرند. زبان پارسی یاد گرفتن نخستین گام. دومین گام بازیابی جشن های ایرانیه. سومین گام.شناساندن همه فرهنگهای ایرانی چهارمین گام بیزاری از فرهنگ عربی و واژه های بیگانه و گام پایانی در دست گرفتن دوباره کشورمان پس از 2573. و در پی آن پیشرفت فن آوری آزاد اندیشی نوآوری و خوشی و پایکوبی دوباره.و مردمی که 2573سال سوگواری میکردند.دوباره خوش باشند.و یکی از پیشرفته ترین کشورهای دنیا بشند. تو دوست نداری دوباره اندیشمندان و دانشمندان و خانندگان برگردن به ایران.پس باید گام برداری. من نمیگم تو ایران واسته تا این کارو بکنیم من میگم از پای این تارنما هم میتونی این کارو بکنی هیچ نیازی هب خیابون امدن نیست.تنها از پشت این تارنما خیلی از کارها میشه کرد.تنها باید راهشو بدونی

0 ❤️

2014-07-17 15:47:38 +0430 +0430

100% که شما درست ميفرمايين.
اما من بايد اول برم ببينم که با چه شرايطي روبرو هستم!
اصلاً ببينم که به رايانه دسترسي دارم و ميتونم بيام اينجا يا نه؟
اون تاپيک خدافظي هم براي همين بود که شايد يه وقت نتونستم بيام اينجا. اونوقت دوستاي خوبم از جمله شماي بزرگوار دلخور نباشين که فلاني بي خبر رفت و پشت سرشم نگاه نکرد fool .
تنها دوستايي که هر روز ملاقاتشون ميکردم همين شماها هستين.
و خيلي برام باعث شعف و خوشحاليه که از محل زندگي جديدم هم بتونم با بچه هاي اين سايت در ارتباط باشم.

0 ❤️

2014-07-17 16:28:01 +0430 +0430

اینجور که پیداست اینجا یه مشت جوون سست ریخته.که یکم ترسو هستند.
خب هیچ جای نگرانی نیست. راستی ای کسی که بهت میگن حاج انگل. و انگل میخوننت بچه یه سری به تارنمای زندیق بزن.شاید در اون گالت بسته شد.تارنمایی که ما راه انداختیم. همه چرت و پرتهایی که پیش از اینکه بگید ما گفتیم و پاسخشم دادیم که زیاد به هوش گچ گرفتت فشار نیاری بیا اینم تارنماش.
http://zandiq.com
که دیگه نگید ریدن تو دین و باورهایمون این آخوندا. چون از همون روز نخست باورهاتون گند و گی(مدفوع) بودند.و. کسی نرید توشون.

0 ❤️

2014-07-17 16:41:40 +0430 +0430

چقدر شعار می دید…اکثریت مردم مسلمونن.پس واژه های عربی هر روز تو دهنشونه.مشکلات کشور ما حل شد موند فقط زبونش.تو احتمالا جوگیر شدی.نژاد پرست هم نباش.برو خودتو اصلاح کن…
آفرین گل پسر

0 ❤️

2014-07-17 17:01:03 +0430 +0430

بابا چرا کس شعر میگی… آخه کدوم دیوسی می تونه اینجوری حرف بزنه… الان ملت دارن تو کره ی ماه سیر می کنن تو هنوز تو فکر این هستی که به جای تلوزیون بگیم فلان کس شعر…بس کن عمو جون اومدی اینجا سایتت و تبلیغ کنی؟ خوب تبلیغ کردی آفرین. حالا برو جقت و بزن.

0 ❤️

2014-07-18 02:46:13 +0430 +0430

شما همیشه دوست داشتید یه جورایی از اندیشیدن در برید.
اینهمه نوشتار زدید. و هرروز دارید با دینداران گفتگو و کشمکش میکنید به کجا رسیدید چرا خودتون رو خسته میکنید به این تارنما برید http://zandiq.com/about-us/ نامش هست زندیق. تارنمایی که همه پاسخ های دینداران رو زده. و همه سخنهای دینداران رو که هرروز در این تارنما میزنند و شما هی باید براشون یکی به یکی بازگویی کنید اون همه اونها رو زده. من دیگه نیازی نمیبینم که با این دینداران زمان با ارزش خود را بگذارم و بگم دینتون پره از یاوه هست.
راستی درباره اون کسانی که ریخشند میزنند به زبان پارسی یه نگاهی به زبونتان بکنید. شما دارید واژه های 1400سال پیش عرب پاپتی و کودن رو میگید.واژه های همچون اتفاقا یا هجری شمسی.و یا سلام علیکم.شما آنچنان در دهانتان گذاشتن و در روانتان رفته که یکم اندیشه نمیکنید که واژه های 1400سال پیش عربی رو دارید میگید.این خاک تو سری و ننگ نیست. و گفتن واژه های پارسی خاک توسری و ننگ و خنده داره.شرم کنید.دست از این نادونی و کودنی بردارید. چگونه این همه واژه ی خنده دار بیگانه امده تو زبون پارسی و شما هر روز دارید میگینش و هر روز واژه های بیگانه هم داره میاد تو کشورمون.شمایی که به گوش کوب میگید بیفتک کوب نیمش فرانسوی و نیمش رو پارسی میگید و خودتان هم نمیدونید چی میگید تنها چون همه میگند شما هم میگید. پس چرا همچون دینداران نمیرید مسجد پس چرا چون دینداران قرآن نمیخونید پس چرا چون دینداران روزه نمیگری شمایی که میگید ما یه سرو گردن از دینداران بهتر میدونیم پس کو. شما تنها دین رو رها کردید وگرنه دیگه همه چیزتون همچون دیندارانه.چه چیزی دینداران انجام میدن که شما انجام نمیدید.شما براتون سخته پارسی سخن بگید. شما براتون سخته سال 1393 رو بگید 2573 و برآن نمیشوید یک سالنامه پارسی 2573 فراهم کنید.شما نمیدونید جشن های ایرانی نامشان چیست و چند تا جشن داریم.تنها از تو جشن های شاید 4تاشونو بدونید.پس شما چه ناهمسونی با دینداران دارید.باور کنید شما هم هوشتان همچون دینداران یخ بسته.تنها دین رو رها کردید وگرنه همه ویژگی های یک دینداران بی خرد را دارید. باید ببخشید که اینو گفتم اما بایستی میگفتم که به خودتون بیاید.تنها زبون پارسی نیست ما میخایم ارزشهای سرزمینمان رو برگردونیم.شما چرا تنها یک زبون رو میبینید.ما میخاییم جشن های ایرانی رو در خانه خودمان برپا کنیم اگه نتونستین در بیرون برپا کنیم.ما میخایم بگونه درست بیایم جلو ما نمیخایم تنها سخن بگیم و بس. ما میخایم سخنهایمون رو شدنی کنیم.مگه شما میخاید با همه پارسی سخن بگید که اینهمه سخته براتون تنها در تارنما و تنها با کسی که از همه بیشتر باش خودمونی هستید آیا اینم سخته براتون. نه سخت نیست نمیخاید که انجام بدید.چون بر این گمانید که اینجوری سخن گفتن بزرگی داره و پارسی سخن گفتن کوچیکی میاره و از بزرگواریتون کم میشه. افسوس میخورم براتون افسون که اینهمه کوته اندیشه اید.و همچون دینداران می اندیشید

0 ❤️

2014-07-18 04:17:05 +0430 +0430

به گفتگو ها و کشمکش هاتون ادامه دهید شاید به جایی رسیدید.
اما اندیشه نکنیدا چون خسته میشید.و کاری نکنیدا تنها سخن بگید و گفتگو کنید و خوش باشید و زندگی رو با این سرزمین که عرب پرستا توش زندگی میکنند سر کنید

0 ❤️

2014-07-18 08:51:22 +0430 +0430

درود pesare16santi‏ عزیز !
نوشتارت رو خوندم چون ارزش خوندش رو داشت !
من همیشه تو زندگیم تلاش کردم که فرهنگ و زبان اصیلم یعنی پارسی رو پیشه بگیرم نه فرهنگ و زبان 1400 سال پیش اعراب تازی و جاهل رو !
امیدوارم دیگر کاربران هم به جای رسیدن به آلت و سکس خود ، کمی به فکر فرهنگ در حال نابودی خود باشند !

0 ❤️

2014-07-18 09:49:14 +0430 +0430

[quote=ویکتور _victor]درود pesare16santi‏ عزیز !
نوشتارت رو خوندم چون ارزش خوندش رو داشت !
من همیشه تو زندگیم تلاش کردم که فرهنگ و زبان اصیلم یعنی پارسی رو پیشه بگیرم نه فرهنگ و زبان 1400 سال پیش اعراب تازی و جاهل رو !
امیدوارم دیگر کاربران هم به جای رسیدن به آلت و سکس خود ، کمی به فکر فرهنگ در حال نابودی خود باشند ![/quote]
پس از هم اکنون بیایم و با رایانامه(ایمیل) به همبستارهای(شبکه های) ایرانیان خارج از کشور و یا از راه تارنماهای مردمی همچون facebook از اونها بخاین که بجای ارج نهادن به فرهنگ عربی که تو ایران نیمه بیشتر پای بندشونند بیاییم به فرهنگ والای خود ارج بنهیم

0 ❤️

2014-07-25 04:22:40 +0430 +0430

خود من که آروم آروم دارم واژه هاي عربي رو با پارسي جايگزين ميکنم.
سخته، ولي ميارزه.
بالاخره 20 - 30 سال فارسي مخلوط به عربي حرف زديم. حالا ميخايم تغييرش بديم، يکمي سخته.
اما من باميد خدا استارتشو زدم good .

0 ❤️

2014-07-25 04:31:02 +0430 +0430

[quote=ترومن]خود من که آروم آروم دارم واژه هاي عربي رو با پارسي جايگزين ميکنم.
سخته، ولي ميارزه.
بالاخره 20 - 30 سال فارسي مخلوط به عربي حرف زديم. حالا ميخايم تغييرش بديم، يکمي سخته.
اما من باميد خدا استارتشو زدم good .[/quote]
شتاب کن تا سوتی از دست نرفته چون عرب پرستا دارن نوشتارو به بیراه میکشونند. به این شنانی برو برو به برگه آخرش
http://halohul.com/showthread.php?23110-سرگذشت-محمد-و-سلمان-فارسی-یا-همون-روزبه-نیرنگ-باز/page11&p=279451#post279451
زمانی که داشتم با یه عرب پرست گفتگو میکردم.عرب پرست بهم گفت میدونی زمهریر چیه. من تو اون زمان شگفت زده شدم. گفتم که واژه ی زمهریر که پارسیه. جریانش چیه. دیدم تو قرآنشون نوشته زمهریر. آنچنان خندم گرفت که دیگه نگو. این روزبه و محمد آنچنان هم زیرک نبودن. چون سوتی زیاد دادن. اما کسایی که آگاهی ندارند. نمیتونند سوتی های اینها رو ببیند.
به نشانی بیرد تا خوب بدانی چی شد

0 ❤️

2014-07-25 07:49:38 +0430 +0430

[quote=Parsa9170]چقدر شعار می دید…اکثریت مردم مسلمونن.پس واژه های عربی هر روز تو دهنشونه.مشکلات کشور ما حل شد موند فقط زبونش.تو احتمالا جوگیر شدی.نژاد پرست هم نباش.برو خودتو اصلاح کن…
آفرین گل پسر[/quote]

راس میگی شعاره ولی تا وقتی که فقط حرفش رو بزنیم ولی وقتی عمل کنیم می بینی که شدنیه.
مهم ترین جزو هر کشور زبانه رسمی مردمش هست .مشکلات مملکت چیست؟ آیا زبانی که روزی زیان بیش از 10 کشور بوده و حال هتا مردم سرزمینشم دارن آن را به فراموشی میسپارن مشکلی اساسی نیس؟
نژاد پرست؟؟؟ آیا فردوسی و خیلی از بزرگان دیگر نژاد پرست بود که برای حفظ زبان کشورشان تمام عمرشان رو صرف کردند؟
الان که خیلیا میگن زبان عربی کامل ترین زبان باید بدونند که چند هزار لغت پارسی از دایره لغات ما ناپدید شده.

0 ❤️

2014-07-25 07:57:28 +0430 +0430

بابا چرا کس شعر میگی… آخه

بابا چرا کس شعر میگی… آخه کدوم دیوسی می تونه اینجوری حرف بزنه… الان ملت دارن تو کره ی ماه سیر می کنن تو هنوز تو فکر این هستی که به جای تلوزیون بگیم فلان کس شعر…بس کن عمو جون اومدی اینجا سایتت و تبلیغ کنی؟ خوب تبلیغ کردی آفرین. حالا برو جقت و بزن.

حرف دهنت را بفهم .
این زبان پدرانه ما بوده و ما داریم آن را به کلمات بیگانه ترجیح می دهیم.
تو میدونی که کشور انگلیس چه جنگ هایی کرد تا زبانش بین المللی شد ؟؟؟
پس میبینی که نقش زبان بسیار مهمه

0 ❤️

2014-07-25 16:24:31 +0430 +0430

داداش با طرز بیان خیلی حال کردم.
تو این کلمات پارسی رو از کجا فرا گرفتی؟

0 ❤️







‌آگهی‌های دوستیابی

نمایش آگهی های دوستیابی بستگی به علاقه شما دارد. برای دیدن آگهی مرتبط با علاقه تان لطفا پروفایل تان را » ایجاد یا ویرایش کنید «