۱۰ فتیش سلبریتی‌ها

1398/10/20

۱۰ فتیش عجیب افراد مشهور در عرصه سینما

by Aniket Aryan
September 15, 2017

همه‌ی ما یک سری فتیش سکسی داریم که کاملاً هم طبیعی‌ست، فتیش‌هایی مثل نقش بازی کردن، سکس خشن و… که می‌توانید با پارتنر مناسب آنها را انجام دهید.
در اینجا به برخی از فتیش‌های سلبریتی‌های محبوب‌تان اشاره می‌شود.


۱) Quentin Tarantino — فوت‌فتیش



ترانتینو به پاهای زنان فتیش دارد. اگر طرفدار او هستید حتماً متوجهِ توجه عجیب او به پاها در فیلم‌هایش شده‌اید. حالا دیگر دلیلش را میدانید!


۲) Marv Albert — زن‌پوشی



آلبرت یکی از عجیب‌ترین فتیش‌های این لیست را دارد. او دوست دارد لباس زنان را بپوشد و کارهای عجیبی موقع پوشیدن لباس زیر زنانه انجام دهد.


۳) Ricky Martin — دوش طلا (Golden Shower) و فوت‌فتیش



این خواننده ،بازیگر و نویسنده‌ی اهل پوتوریکو دو فتیش خاص دارد. او در یکی از مصاحبه‌هایش گفت: «این کار وجهه‌ی خوبی برایم ندارد ولی من عاشق پا هستم به نظرم پا زیبایی خاصی دارد.»
نه تنها پا، او یکی از طرفداران فتیش “دوش طلا” (ادرار روی بدن)‌ هم هست. از دست تو ریکی!


۴) Ludacris — فوت‌فتیش



ستاره‌ی فیلم‌های سریع و خشن هم یکی از سلبریتی‌های عاشق پاهاست. او در یکی از مصاحبه‌هایش گفت: «عاشق دخترایی با پاهای خوشگل هستم. راستش را بخواهید فوت‌فتیش دارم.»


۵) Britney Spears — فوت‌فتیش



خواننده و بازیگر آمریکایی‌ای که اخیراً هم کم فعالیت شده اعتراف کرده فوت‌فتیش دارد و عاشق وقتی است که مردان پاهایش را می‌بوسند…


۶) John Mayer — دوش طلا



گلدن شور یا همان عمل جنسی‌ای که شامل ادرار کردن است یکی از علایق این خواننده است. او عاشق ادرار کردن روی پارتنرهایش موقع سکس است.


۷) Angelina Jolie — S&M



سکس خشن هم هیجان‌انگیز و هم سکسی است که می‌تواند شامل چشم بند و شلاق و… باشد و آنجلینا جولی یکی از طرفداران این کار است.


۸) Billy Bob Thornton — بازی چاقو و خون



این بازیگر در زمانی که با آنجلیا جولی قرار می‌گذاشت نه تنها عاشق سکس خشن بود بلکه بازی چاقو و خون و دوجنس‌گرایی را هم تجربه کرده بود. شایعه است این دو در یک شیشه‌ی کوچک خون همدیگر را به عنوان گردنبند می‌انداختند!


۹) Jax Taylor — فوت‌فتیش



بازیگر سریال “The Vanderpump Rules” هم فتیش فوت‌فتیش شدیدی دارد و یکی از روش‌هایی است که دوست دارد با آن زنان را تحریک کند. او در یکی از مصاحبه‌هایش گفته بود: «نمی‌توانید چیزی که عاشقش هستید را کنترل کنید، من همین حس را نسبت به پاها دارم. وقتی که به دنیا آمدم نگفتم که وقتی بزرگ شدم باید عاشق پاها باشم. من عاشق پاهای زنان هستم و نسبت به این فتیشم اصلا خجالت نمی‌کشم.»


۱۰) Matthew McConaughey — فتیش غذا



این بازیگر معروف احساس رضایت بخشی بعد از صرف یک وعده‌ی غذایی خوب دارد. او در یکی از مصاحبه‌هایش گفت: «به نظرم غذا خیلی سکسی است. بعضی وقت‌ها بعد از خوردن چیزی که عاشقشم احساس خاصی را در تمام بدنم حس می‌کنم تا حدی که باید خوردن آن را متوقف کنم.»


منبع:

quirkybyte.com/trendz/weird-fetishes-celebs

9215 👀
1 ❤️
برای نظر دادن وارد شوید یا ثبت نام کنید .







‌آگهی‌های دوستیابی

نمایش آگهی های دوستیابی بستگی به علاقه شما دارد. برای دیدن آگهی مرتبط با علاقه تان لطفا پروفایل تان را » ایجاد یا ویرایش کنید «