۱۲ فیلم با صحنه‌ فوت‌فتیشی

1399/02/20

۱۲ مورد از بهترین فیلم‌های فوت‌فتیشیستی

by Nirmal Jose
October 21, 2018

«مثل نوک سینه‌ای روی انگشت پا، در حالی که زبان لایه‌های ممنوعه‌ی پا را نوازش می‌کند» فوت‌فتیش را فقط می‌توان با این کلمات شاعرانه توصیف کرد. رایج‌ترین فتیش اندام‌های غیر تناسلی بدن فتیش به پاهاست ، قسمتی ناشناخته از بدن که می‌تواند حتی با یک نگاه ساده به پای یک غریبه در مغازه یا میوه‌فروشی جرقه‌ی ارگاسم‌تان را بزند. میلیون‌ها نفر در جهان مجذوب این عضو بدن و عاشق شکل و شمایل آن هستند.
با تلاش روان‌شناس‌های شناخته شده‌ای مثل “فروید” برای بررسی مفهوم «لذت گناه‌آلود (Guilty Pleasure)» ، فوت‌فتیش توانست راهش را به پرده‌ی سینما پیدا کند . فوت‌فتیش دیگر یک راز پشت پرده نیست، عاشق پا بودن هیچ آسیبی به کسی نمی‌رساند و امروزه به عنوان یک “میل وسواس‌گونه” برای یک عضو بدن شناخته می‌شود.

اگر تابحال چیزی در مورد فوت‌فتیش نشنیده‌اید و می‌خواهید بیشتر با این فتیش که شاید در بعضی فیلم‌ها هم نشانه‌های آن را دیده باشید آشنا شوید، پیشنهاد می‌شود با ادامه‌ی این جستار همراه باشید.
در این لیست، فیلم‌هایی که صحنه‌هایی را برای عاشقان پا اختصاص داده‌اند جمع‌آوری گردیده است. می‌توانید خیلی از این فیلم‌ها را در Netflix ،hulu یا amazon prime تماشا کنید.


۱۲. (Big Trouble (2002

این یک فیلم تقریباً کمدی درمورد زندگی یکسری آدم بالارده است که گرفتار آدمهایی سطح پایین و کلاهبردار می‌شوند و صحنه‌های کمدی جالبی را خلق می‌کنند. این فیلم با وجود بازیگرهای خوبی که داشت خیلی مورد توجه عموم قرار نگرفت. در یکی از صحنه‌های این فیلم شخصیت Arthur Herk (با بازی Stanely Tucci) شروع می‌کند به ماساژ دادن پاهای خدمتکارش (با بازی Sofia Vergara) و خوردن انگشت‌هایش، خدمتکار هم که از حرکت عجیب او شوکّه شده از اتاق فرار می‌کند.


۱۱. (Jackie Brown (2002

این فیلم ماجرای بازار سیاه قاچاقچی‌های اسلحه و آدم‌کش‌ها را راویت می‌کند، این فیلم یکی دیگر از شاهکارهای Quentin Tarantino است. Robert de’niro نقش یک خلافکار سابق به اسم Louis gara که دوست نزدیک قاچاقچی اسلحه Ordel Robbie (با بازی Sam Jackson) است را بازی می‌کند. در یکی از صحنه‌ها Louis در خانه‌ی Ordel است و با هم کلیپ‌هایی که در آن زنان در بیکینی درمورد اسلحه‌های جدید بازار توضیح می‌دهند را تماشا می‌کنند. در این صحنه ترانتینو توجه بیننده را به پاهای Melanie (با بازی Bridget Fonda) که یک موج‌سوار است و با Ordel زندگی می‌کند جلب می‌کند. او بعد از این که برای آنها نوشیدنی می‌آورد روی مبل لم می‌دهد و پاهایش را کنار لیوان‌های روی میز می‌گذارد و انگشت‌های پاهایش که پر از حلقه هستند را به طور خیلی وسوسه‌انگیزی حرکت می‌دهد که باعث می‌شود Louis یه نگاه زیر چشمی به آنها بی‌اندازد. این صحنه خیلی کوتاه است و شاید نتوان آن را جزو صحنه‌های فوت‌فتیشی در نظر گرفت ولی همین صحنه‌ی کوتاه قطعاً ذهن خیلی از بیننده‌ها را به خودش درگیر می‌کند.


۱۰. (Lolita (1997

این فیلم بر اساس رمانی با همین اسم ساخته شده است که در آن رابطه‌ی ناشروع یک دختر نوجوان با پدرخوانده‌اش را به تصویر می‌کشد، Humbert (با بازی Jeremy Irons) با توجه و مهربانی پدرانه‌اش دختر خوانده‌اش را به خودش جذب میکند. Lolita (با بازی Dominique Swain) که با پدرخوانده‌اش در حال سفر هستند در یک صحنه یکی از پاهایش را در دهان او قرار داده و با پای دیگرش آلت تناسلی‌اش را نوازش می‌کند. از آنجایی که Lolita این کار را همزمان با لبخند زدن انجام می‌دهد می‌توان گفت که هدف کارگردان این بوده که این صحنه را به نوعی یک “بچه‌بازی” نشان دهد در حالی که این صحنه یک نمایش کامل از فوت‌فتیش است.


۹. (Cherry Falls (2000

این فیلم با بازی خوب Brittany Murphy درمورد یک قاتل زنجیره‌ای است که مقتول‌هایش باکره‌های شهر Cherry Falls هستند. Brittany Murphy شخصیتی به نام Jordy Marken را بازی می‌کند که شباهت زیادی به شخصیت Sydney Presscot در فیلم Scream دارد. این فیلم پر از سکس و صحنه‌های تکان‌دهنده است ولی یکی از صحنه‌های آن توجه ما را بیشتر از همه به خودش جلب کرد، در این صحنه دوست پسر Jordy در حال ماساژ پاهای اوست. این صحنه با خوردن انگشت‌های دوست‌دخترش شروع می‌شود و به مرور سکسی‌تر می‌شود تا جایی که Jordy پایش را به صورت دوست‌پسرش می‌زند و می‌گوید که “گازش بگیر” .


۸. (Weapons of Mass Distraction (1997

در این فیلم Ben Kinsley نقش فردی ثروتمند را به اسم Julian Messenger بازی می‌کند که با (Lionel Powers (Gabriel Byrne برای کسب ثروت و قدرت بیشتر در حال رقابت هستند. در یکی از صحنه‌ها دختری در بیکینی با بازی Heidi mark به Julian یک سیگار تعارف می‌کند، Julian هم برای جبران لطف، انگشت پای آن دختر را میک می‌زند.


۷. (Fugitive Pieces (2007

این فیلم داستان یک بازمانده‌ی جنگ جهانی دوم به اسم Jakob Beer که با ارواح گذشته اش زندگی می‌کند را روایت می‌کند. نقش اصلی این فیلم را Stephen Dillane و معشوقه‌اش را Ayelet Zurer بازی می‌کند. وقتی این دو عاشق بالاخره به هم می‌رسند فیلم به آرامی ما را به صحنه‌ای می‌برد که در آن Jakon در حال بازی کردن و خوردن انگشت‌های پای معشوقه‌اش است که به نحو خیلی شاعرانه‌ای به تصویر کشیده شده است.


۶. (Death Proof (2007

یکی دیگر از فیلم‌های “ترانتینو” که حس شهوت را در خیلی‌ بیننده‌ها به وجود می‌آورد. در یکی از صحنه‌های این فیلم Abernathy (با بازی Rosario Dawson) روی صندلی عقب خوابیده و پاهایش را روی لبه‌ی پنجره‌ی در عقب انداخته، Stuntman Mike (با بازی Kurt Russel) شروع به نوازش انگشت‌هایش می‌کند تا اینکه به مرور شروع می‌کند به زبان زدن به آنها. حس می‌شود در این صحنه کارگردان می‌خواهد به نوعی حس جنسی همه را برای انجام کارهای ممنوعه نشان دهد.


۵. (Johnny Be Good (1988

این فیلم با بازی Uma Thurman (نقش اصلی) و Rober Downy jr درمورد یک دانش آموز دبیرستانی است که بعد از درخشش در تیم فوتبال مدرسه به نوعی در دبیرستان شهرت پیدا می‌کند. در یکی از صحنه‌ها Johny (با بازی Anthony Micheal Hall) و Uma Thurman با هم در رختخواب هستند و Uma با ناز و عشوه پاهایش را روی صورت Johny می‌کشد.


۴. (From Dusk Till Dawn (1996

واقعاً لازم بود این فیلم را یادآوری کنیم؟ فیلمی که در آن Salma Hayek نوشیدنی‌اش را روی پاهایش می‌ریزد و Tarantino از نوک انگشت‌های پاهایش آن را می‌نوشد! برای سکسی‌تر کردن این صحنه او یک مار پایتون هم دور بدن لختش پیچیده است.


۳. (Higher Grounds (2011

این فیلم با کارگردانی و بازی Vera Fermiga درمورد گروهی از افراد مذهبی است که به خودشان لقب “دیوانه‌های مسیح” را داده‌اند. در این فیلم Vera شخصیتی به نام Corinne walker و Dagmara Dominczyk دوست نزدیک او به اسم"Annika" را بازی می‌کند. در یکی از صحنه‌ها Annika در حال بازی کردن با پاهای Corinne است ولی Corinne شروع به خیال‌پردازی می‌کند که در آن Annika روی انگشت‌هایش خامه می‌ریزد و آنها را میک می‌زند، بعد از چند دقیقه او از رویایش بیرون می‌آید و می‌بینیم که Annika همچنان در حال ماساژ پاهای اوست.


۲. (Brokeback Mountain (2005

در این فیلم Heath Ledger نقش Ennis Del Mar را بازی میکند و Linda Cardellini (با بازی Cassie Cartwright) سعی دارد Ennis را به خودش علاقه‌مند کند ولی با همه‌ی تلاش‌های Linda او هنوز به او علاقه‌ای نشان نمی‌دهد. در یکی از از صحنه‌ها میبینیم که Linda پاهایش را روی Ennis انداخته و از او می‌خواهد ماساژشان دهد، این صحنه همراه با وسوسه کردن و سکسی بودن حرکات Linda بیننده‌ها را بیشتر از Rnnis عاشق Linda می‌کند.


۱. (Knight of the Cups (2015

شاید یکی از بهترین صحنه‌های عشق بازی با پاها در این فیلم به تصویر کشیده شده باشد. در این فیلم Christian Bale نقش یک نویسنده‌ی کمدی به نام Rick را بازی می‌کند که مسیر زندگی‌اش را گم کرده. او بعد از سکس با آدم‌های غریبه با دختری به اسم Elizabeth (با بازی Natalie Portman) آشنا می‌شود که به مرور با هم یک رابطه‌ی هیجان‌انگیز و سکسی را تجربه می‌کنند. در یکی از صحنه‌ها Elizabeth پای راستش را به Rick می‌دهد، او هم شروع می‌کند به خوردن و گاز گرفتن و نوازش آنها. این صحنه‌ی نسبتاً کوتاهی است ولی به اندازه‌ای هست که بازی این دو بازیگر را در اوج خودش نشان دهد.


منبع:

thecinemaholic.com/foot-fetish-movies

45601 👀
1 ❤️
برای نظر دادن وارد شوید یا ثبت نام کنید .







‌آگهی‌های دوستیابی

نمایش آگهی های دوستیابی بستگی به علاقه شما دارد. برای دیدن آگهی مرتبط با علاقه تان لطفا پروفایل تان را » ایجاد یا ویرایش کنید «