** جلوگیری از ورود پرچم شیروخورشید به ورزشگاه در روسیه**

1397/03/29

برادر ولایی پوتین بنابه درخواست خامنه ای اجازه نداد که پرچم شیر وخورشید وارد ورزشگاه بشود…

https://youtu.be/_NAuAUOetRI

218 👀
0 ❤️
برای نظر دادن وارد شوید یا ثبت نام کنید .

2018-06-19 10:08:22 +0430 +0430

افشاگری‌ساشا سبحانی پسر‌ سفیر سابق ایران در ونزوئلا درباره محسن افشانی

....

https://youtu.be/hCqHpE8pap0

0 ❤️

2018-06-19 10:11:21 +0430 +0430

فیروز‌آبادی: ویلای لواسان را رهبر به من داد!!!

سنیم ـ سرلشکر فیروز آبادی با صدور اطلاعیه‌ای توضیحاتی پیرامون مسائل پیش آمده درباره ویلای لواسان ارائه کرد.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری تسنیم، سرلشکر سید حسن فیروز آبادی رئیس سابق ستاد کل نیروهای مسلح و مشاور فرمانده کل قوا با صدور اطلاعیه‌ای توضیحاتی در خصوص مسائل پیش آمده درباره ویلای لواسان ارائه کرد.

متن این اطلاعیه به شرح زیر است:

بدین‌وسیله سند تحویل محلی در لواسان ابتدای جاده کُند را که به دستور مقام معظم رهبری به اینجانب تحویل شده است برای اطلاع ملت شریف ایران منتشر می‌کنم.

محل تحویلی یک ساختمان مخروبه با حدود ۴ اتاق معمولی و بدون هرگونه امکانات زیر سقف شیروانی مربوط به حدود ۷۰ تا ۱۰۰ سال پیش می‌باشد. جزئیات آن در متن سند آمده است. (یک برگ به پیوست). ضمناً اینجانب از هیچ مرجعی حکمی ولایی، قانونی و یا قضایی برای تخلیه دریافت نکردم.

این محل ۲۲ سال به عنوان دفتر فوق سری رئیس ستادکل استفاده می‌شد. در مورد مصاحبه با خبرنگاران محترم درخواست مجوز کرده‌ام که در صورت اجازه انشااللّه اقدام خواهد شد.

به گزارش تسنیم، چندی پیش جنبش عدالتخواه دانشجویی در نامه‌ای به دفتر رهبر معظم انقلاب اسلامی خواستار تخلیه این ویلا توسط سرلشکر فیروز آبادی شده بود که به گفته مسئولان این تشکل، رهبر انقلاب نیز دستور تخلیه این مکان را داده بودند.

0 ❤️

2018-06-19 10:11:26 +0430 +0430

دمش گرم کار درستی کرد ی مشت عقده ای با پرچم شیر و خورشید همین که کیر شن خیلیم خوبه

0 ❤️

2018-06-19 10:11:53 +0430 +0430

فیروز‌آبادی: ویلای لواسان را رهبر به من داد

0 ❤️

2018-06-19 10:25:22 +0430 +0430

بودجه بی‌سابقه نظامی آمریکا در سنا رای آورد

سنای آمریکا بودجه ۷۱۶ میلیارد دلاری دفاعی ایالات متحده را تصویب کرد. در این رای گیری بیش از سی سناتور دموکرات هم رای مثبت دادند.

دوشنبه شب ۲۸ خرداد به وقت واشنگتن (بامداد سه شنبه به وقت ایران)، سنای آمریکا با ۸۵ رای مثبت در مقابل تنها ده رای منفی، بودجه دفاعی ایالات متحده را تصویب کرد. این لایحه برای تبدیل به قانون تنها به تصویب مجلس نمایندگان نیاز دارد.

از زمان نامزدی، دونالد ترامپ خواستار افزایش بودجه نظامی شده بود. با این مصوبه، او یکی دیگر از وعده های خود را عملی کرد.

بهمن ماه گذشته، پرزیدنت ترامپ در کاخ سفید در مراسمی در حضور فرماندهان ارشد نظامی لایحه بودجه دفاعی آمریکا را امضا کرد. او این لایحه را تاریخی نامید و از دولت قبل آمریکا انتقاد کرد و گفت هدف از افزایش بودجه نظامی، ترمیم ارتش آمریکا به عنوان بزرگترین ارتش جهان است.

با تصویب دوشنبه شب سناتورهای آمریکایی، بودجه سالانه نظامی در سال ۲۰۱۹ به دولت اجازه می‌دهد از ارتش در طیف گسترده‌تری از موارد در خارج از مرزها استفاده کند. بخش قابل توجهی از این بودجه صرف خرید تسلیحات، کشتی و هواپیما و همچنین حقوق نیروهای ارتش خواهد شد.

با تصویب این لایحه در سنا، حال پیش بینی می شود مسیر آسانتری برای تصویب نهایی در مجلس نمایندگان داشته باشد.

زمانی که این لایحه از سوی پرزیدنت ترامپ ارایه شد، به خاطر قانونی از چند سال پیش دشواری هایی وجود داشت.

بنا بر قانونی که در سال ۲۰۱۱ برای محدودیت مخارج دولتی تصویب شد، بودجه ارتش در سال ۲۰۱۸ حداکثر ۵۴۹ میلیارد دلار پیش بینی شده بود. نمایندگان برای اختصاص بودجه ۷۰۰ میلیارد دلاری باید قانون را به سال ۲۰۱۱ بازگردانند. بسیاری از جمهوری خواهان موافق بازگرداندن قانون ۲۰۱۱ در بخش نظامی هستند با اینکه نمایندگان دموکرات مخالف این افزایش هستند اما در سنا آنها به این لایحه رای دادند و به نظر می رسد اقلیت دموکرات در مجلس نمایندگان نتواند مانع از تصمیم اکثریت این مجلس شود.

0 ❤️

2018-06-19 10:26:21 +0430 +0430

طرح پرزیدنت ترامپ برای تشکیل «نیروی فضایی» ارتش ایالات متحده

دونالد ترامپ رئیس جمهوری ایالات متحده روز دوشنبه با تکرار این خواسته خود که آمریکا باید رهبری خود را در فضا پس بگیرد، از طرح تشکیل یک «نیروی فضایی» خبر داد.

به گزارش خبرگزاری آسوشیتدپرس، پرزیدنت ترامپ در دیدار با مشاوران امور فضایی کاخ سفید گفت جهت تضمین برتری آمریکا در عرصه فضایی، وزارت دفاع (پنتاگون) را مامور تشکیل این نیرو می‌کند.

وی چشم انداز روشنی برای برنامه‌های فضایی ایالات متحده ترسیم کرد و فعالیت در این عرصه را با امنیت ملی کشور مرتبط دانست و گفت نمی‌خواهد چین، روسیه و دیگر کشورها از ما سبقت بگیرند.

پرزیدنت ترامپ با تاکید بر این که کشف افق‌های نو و درنوردیدن مرزها جوهره وجودی آمریکایی‌هاست، گفت «دولت من میراث ایالات متحده را، به عنوان بزرگترین کشور فعال در فضا، بازپس خواهد گرفت.»

وی هنگام امضای فرمان سیاست‌های جدید فضایی کشور، با بیان این که آمریکا باید بر فضا سلطه داشته باشد، گفت «قرار است ما، هم نیروی هوایی داشته باشیم و هم نیروی فضایی؛ مجزا از هم، اما برابر.»

رئیس جمهوری ایالات متحده پیشتر نیز پیشنهاد تشکیل یک واحد فضایی مستقل را، که بخش‌هایی مانند آنچه نیروهای هوایی، دریایی و زمینی ارتش دارند در بر داشته باشد، مطرح کرده بود.

در طرحی که او امروز معرفی کرد، وزارت دفاع تحت نظارت ژنرال جوزف دانفورد رئیس ستاد مشترک نیروهای مسلح ایالات متحده مامور تشکیل این نیرو، به عنوان ششمین نیروی مسلح آمریکا، خواهد بود.

نیروهای مسلح آمریکا، علاوه بر سه نیروی زمینی، دریایی و هوایی، شامل تفنگداران دریایی و گارد ساحلی نیز می‌شود.

0 ❤️

2018-06-19 10:29:01 +0430 +0430

ایران؛ آب پاکی وزیر روی دست شرکتهای فرانسوی
وزیر اقتصاد فرانسه امروز سه‌شنبه گفت که بیشتر شرکت‌های فرانسوی با اعمال تحریم‌های آمریکا نمی‌توانند در ایران بمانند.

به گزارش ایسنا، برونو لومر در ادامه افزود: این شرکت‌ها باید در ازای خدمات و تولیداتشان در ایران پول دریافت کنند و به خاطر عدم وجود نهاد مالی مستقل اروپایی این امکان وجود ندارد.

0 ❤️

2018-06-19 10:30:06 +0430 +0430

فیلم؛ سخنان دردناک فرزند درویش بیگناه اعدام شده

سخنان علی ثلاث فرزند محمد ثلاث پس‌ از اعدام جنایتکارانه پدر و دفن مخفیانه وی: …به ما نگفتند آن شب می‌خواهند اعدام کنند. به ما زنگ زدند گفتند قطعه اش فلان جا است! پدر من شکنجه شد. پدر من تمام سرش بخیه است. وقتی او را میاوردند دادگاه مثل بازیگرها گریمش می‌کردند که بخیه‌ها معلوم نباشد…

https://youtu.be/37U-liFq8nU

0 ❤️

2018-06-19 10:31:08 +0430 +0430

افشاگری احمدی نژادی ها درباره ویلای فیروزآبادی

«جنبش عدالت‌خواه دانشجويي»، اتحاديه‌اي که به تفکرات محمود احمدي‌نژاد نزديک است، نامه‌اي را علني کرد که در آن از دادستان تهران خواسته‌اند ويلاي لواسان سرلشکر فيروزآبادي را پس بگيرد.

به گزارش شرق، در اين نامه که روز گذشته در سايت اين جنبش دانشجويي و سپس سايت «رجانيوز» که از حاميان دولت احمدي‌نژاد است، منتشر شده، در توضيح بحث ويلاي لواسان، خطاب به جعفري‌دولت‌آبادي اين‌گونه آمده است: «همان‌طور که احتمالا مستحضر نيستيد، جناب آقاي سرلشکر فيروزآبادي، رئيس سابق ستاد کل نيروهاي مسلح، حدود ۲۵ سال است (از سال ۱۳۷۲) يکي از ويلاهاي مصادره‌اي مسئولان رژيم سابق در شهر لواسان به مساحت ۱۰ هزار مترمربع را به‌طور رايگان در اختيار گرفته است و علي‌رغم تذکرات و پيگيري‌هاي فراوان، حاضر به تخليه ويلاي مزبور نيست.

علي زاکاني، نماينده سابق مجلس که به جبهه پايداري نزديک است، روز گذشته در توييتي به حمايت از اقدام اين تشکل دانشجويي پرداخت و نوشت: «از جنبش عدالت‌خواه در مطالبه بحق بازگرداندن ويلاي لواسان به بيت‌المال متشکرم. براي آقاي فيروزآبادي متأسفم و تأسف بيشتري نيز بر… در برخورد‌نکردن قاطع با اجحاف بيت‌المال و برزمين‌ماندن دستور رهبري در احقاق حق مردم دارم».

زاکاني همچنين در توييتي ديگر نوشت: «متأسفانه حقيقت تلخي است که برخي از مسئولان دچار دنيازدگي شده‌‌اند و امروز پيروان مکتب امام بايد پاسخ‌گوي زياده‌خواهي آنها و مفسده‌اي که ايجاد کرده‌اند، باشد. در‌اين‌باره بنده با تحقيق اين توييت را نوشتم».

0 ❤️

2018-06-19 10:32:59 +0430 +0430

فیلم؛ واکنش دیدنی سلیمانی به شعر بلبل خامنه ای

فیلم زیر: واکنش سلیمانی به شعر صف اول در نماز عید فطر که توسط یکی از مداحان خامنه ای علیه روحانی خوانده شده

سر شاخ نشستن و از بن بریدن

به گزارش اعتماد آنلاین، عضو اصلاح‌طلب شورای شهر به مداحی حاشیه نمازعید فطر در مصلی تهران واکنش نشان داد و آن را مثال سرشاخه نشستن و از بن بریدن توصیف کرد.

غلامرضا انصاری گفت: اینگونه حرکات و رفتارها ضرب‌المثل سر شاخ نشستن و از بن بریدن را به یاد انسان می‌آورد. اکنون برخورد و حمله با دولت تنها به دولت آسیب‌ نمی‌زند بلکه کل نظام را دچار چالش و مشکل می‌کند.

میثم مطیعی که سال گذشته با مداحی‎ای با ترجیع بند «ای نشسته در صف اول» در نماز عید فطر حاشیه ساز شده بود و مطالبی را علیه روحانی عنوان کرد، امسال نیز همچون سال گذشته همین سبک را ادامه داد و حتی به روحانی گفت: صف اول ننشین، در میان جماعت جا هست!

https://youtu.be/FBfkyzXqbtA

0 ❤️

2018-06-19 10:34:56 +0430 +0430

چرا رژیم این روزها از سایه خود نیز میترسد؟

علی اکبر امیدمهر دیپلمات ایرانی پناهنده به غرب

چرا رژیم این روزها، افسارش گسیخته و از سایه خود نیز میترسد:

در ایران ما سرانجام ،پروسه دین تریاک توده هاست.جای خود را به شای و حضور مردم، در مراسم و مکان های ملی میهنی داده است.اگر در کشورهای دیگر دنیا،پروسه کسب امتیاز و مدال در میدانهای ورزشی،برای احزاب و دولت های حاکم،گاها نقش تریاک توده ها و در نتیجه بها ندادن و زیر سطر و زیر خبر قرار گرفتن اصل آنچه که در بطن جامعه میگذرد،ایفا می کند.بالعکس در ایران ما،رژیم در چنین مواردی علیه بازیکنان اعم از فوتبال و غیره (برابر اطلاع واصله: فوتبالیست های ما قبل از بازی روز جمعه گذشته مجبور شده اند تا پاسی از شب در دعای کمیل،که شب های جمعه برگزار میشود،شرکت نموده و آش نذری و شعله زرد اهدایی رئیسی تولیت آستانقدس رضوی،باقیمانده از عید فطر ومراسم آستانقدس را که رژیم یخ زده آنرا به روسیه برده بود.به عنوان تبّرک،صبح روز بازی به خورد بازیکنان بدهد) برای جلوگیری از کسب امتیاز و مدال و در نتیجه ممانعت از بهانه دادن بدست مردم جهت جشن و شادی جمعی و کارناوالهای رقص و آواز،که رژیم احتمال میدهد به شعارهایی علیه اش و سرانجام قیام ملی و براندازی منجر شود.همه نوع ترفند ها را بکار میگیرد و این بار نیزبکارگرفت.اما علیرغم آنهمه بلاهایی که بر سر اعضای تیم ملی فوتبال وارد آورد،پیروزی آنان،جرقّه ایی از نور و روشنایی و امید در زمستان سرد و تاریک و سکوت گورستانی تحمیل شده از سوی رژیم بر جامعه ایران بود.مردم این بار نیز همه قید و بندها را پاره کرده ،ازین فرصت برای مطالبات سیاسی و در راس آن شعارهای براندازی،سنگ تمام گذاشته ،بار دیگر با حضور جمعی خود ،خیزش ملی دیماه گذشته را در سرتاسر ایران جشن گرفته و زنده کردند.رژیم برای انتقام گرفتن ازین انفجار شادی مردم،ابتدا تمام اخبار رسانه های خود را اختصاص به قریب الوقوع بودن اجرای حکم اعدام زنده یاد محمد ثلاث داد و سرانجام در کمال پستی و حقیری ،برای بازگشت دوباره ترس و ترور و وحشت به جامعه، وی را که بیگناه بود .قربانی بقای خویش نموده و پیکر این مبارز ملی را، بدون اطلاع و اجازه بازماندگانش، به بروجرد منتقل و شبانه و مخفیانه و بزدلانه دفن نمود.تا مراسم کفن و دفن وی به یک قیام ملی منجر نشود.آیا این چنین رژیمی که از سایه خود نیز وحشت دارد و از شادی مردم یا مراسم کفن و دفن ها از سوی مردم میترسد،ماندنی است؟! یا در اولین پیچی که بزودی در تاریخ ایران ،بعنوان بزرگترین جشن ملی ایرانیان تبدیل خواهد شد.بدست همین ملت رهسپار سیاه چال تاریخ میگردد؟.

0 ❤️

2018-06-19 12:46:31 +0430 +0430

یران؛ فوتبالیست مردمی به دادسرا احضار شد
بازیکن و مربی سرشناس فوتبال ایران به دلیل برخی از
پست های اینستاگرامی اش به دادسرا احضار شد.

به گزارش" ورزش سه" علی کریمی علاوه بر فوتبال یکی از فعالان حوزه فضای مجازی است. با این وجود امروز خبر رسید که او به خاطر برخی از پست هایش در اینستاگرام به دادسرای فرهنگ و رسانه احضار شده است.

کریمی امروز به همراه وکیلش از ساعت 12 در دادسرا حاضر شده و به ادای توضیحات در این رابطه پرداختند. البته مشخص نیست کدام پست های اینستاگرامی کریمی باعث احضارش به دادسرا شده است.

دکتروحید ملکی وکیل علی کریمی ضمن تایید این موضوع از دادن هرگونه اطلاع بیشتری امتناع کرد.

آخرین پست اینستاگرامی علی کریمی که بازتاب گسترده ای هم هشت کمپین نخریدن اقلام غیرضروری مثل سکه و طلا بود که بشدت در فضای مجازی با استقبال کاربران روبرو شد. پیش از این نیز پست های او درباره کوروش و یا پست های حمایتی اش از مهدی مهدوی کیا و کریم باقری نیز در فضای مجازی واکنش های زیادی را برانگیخته بود.

0 ❤️







‌آگهی‌های دوستیابی

نمایش آگهی های دوستیابی بستگی به علاقه شما دارد. برای دیدن آگهی مرتبط با علاقه تان لطفا پروفایل تان را » ایجاد یا ویرایش کنید «