آنچه مردان از زنان در سکس میخواهند

1398/04/31

از نظر مرد‌ها چه چیز یک زن را در رخت‌خواب «شگفت‌انگیز» می‌کند

by cosmopolitan
Jul 15, 2019

می‌خواهید بدانید که به‌عقیده‌ی مردان، چه چیز یک زن را در رخت‌خواب شگفت‌انگیز می‌کند؟ من می‌دانم!
وقتی خواستم در یک شبکه‌ی اجتماعی این بحث را آغاز کنم، دودل بودم. می‌ترسیدم که همه به‌ مسخره بنویسند «خوردن کیر تا تَه» یا «اجرای حرکت پشتک دوبل روی کیر». اما با دیدن جواب‌ها‌ی معقول واقعاً شگفت‌زده شدم. شاید، باید بیشتر به مرد‌ها اعتماد کنم!
در ادامه نظر مردان را می‌خوانیم.

۱) اشتیاق
«داشتن شور و اشتیاق خیلی مهم است. البته باید اضافه کنم که داشتن مهارت‌ در سکس دهانی همیشه کارساز است. همچنین، با ماجراجو بودن و گفتن علایق و فانتزی‌ها به یک‌دیگر، هر دو طرف راحت‌تر می‌توانند برخی از کنجکاوی‌های مهیج خود را با هم به‌اشتراک بگذارند. با این حال، نکته‌ی کلیدی اشتیاق است.»

٢) رغبت
«بیش از هرچیز، رغبتی که به سکس با من دارند. بهترین‌ سکس‌هایم با زنانی بوده که دوست داشتند تا می‌توانند با من سکس کنند، این علاقه را به زبان می‌آوردند و به آن عمل می‌کردند.»

٣) ابراز علاقه
«مردان نیز مانند زنان می‌خواهند کسی آنها را دوست داشته باشد. زمانی که یک زن در گوشم زمزمه می‌کند که چقدر مرا دوست دارد، چقدر من را سکسی می‌داند و در عمل آن را نشان می‌دهد، آن زمان قرار است بهترین سکسم را داشته باشم. همچنین سعی می‌کنم که خودم را بیشتر وقف او کنم.»

۴) هم‌آغوشی پس از سکس
«واضح بگویم که او از بدنم لذت می‌برد، چه از نظر فیزیکی (با حلقه کردن پا‌ها دور کمر یا گرفتن بازو‌هایم) و چه از سایر جهات. به‌علاوه، این که همیشه بعد از سکس مرا در آغوش می‌گیرد خیلی لذت‌بخش است.»

۵) خوش‌صحبتی
«هر فرد با دیگری متفاوت است. هر زمان که قصد شروع سکس را دارید، فقط کافی است روراست باشید. و درباره‌ی هرچه که به شما حس خوبی می‌دهد صحبت کنید.»

۶) روراستی
«درباره‌ی علایق جنسی، و آنچه برایتان لذت‌بخش است روراست باشید.»

٧) قضاوت نکردن
«تفاهم زناشویی؛ من عادت‌های عجیب‌ و‌ غریبی دارم و به دنبال دختری هستم که اگر مانند من رفتار نمی‌کند، حداقل این رفتار‌ها را درک کند. راستش دوست دارم در رخت‌خواب کاملاً خودم باشم، بدون این که از قضاوت کسی بترسم. به‌علاوه، بهترین لباسی که زن می‌تواند در بستر بپوشد، اعتماد است.»

٨) خلاقیت
«همسرم با استفاده از کوچک‌ترین سرنخ‌ها به علایق سکسی من پی می‌برد و آن‌ها را به خوبی عملی می‌کند. او می‌داند که من عاشق باسنش هستم، به همین خاطر آینه را طوری قرار می‌دهد که وقتی روی آلتم بالا و پایین می‌شود، بتوانم تمام زوایای باسنش را ببینم. او فوق‌العاده خلاق است و به طرز جالبی حواسش به همه چیز هست.»

٩) راحت بودن
«بودن با زنی که با امتحان کردن حالت‌های مختلف سکس و لذت‌های مختلف جنسی احساس راحتی کند، تجربه‌ی شگفت‌انگیزی است. توانایی برقراری ارتباط موثر نیز مهم است.»


منبع:

cosmopolitan.com/uk/love-sex/sex/a21984421/what-makes-someone-good-in-bed

3606 👀
1 ❤️
برای نظر دادن وارد شوید یا ثبت نام کنید .







‌آگهی‌های دوستیابی

نمایش آگهی های دوستیابی بستگی به علاقه شما دارد. برای دیدن آگهی مرتبط با علاقه تان لطفا پروفایل تان را » ایجاد یا ویرایش کنید «