رسم های سکسی عجیب از فرهنگ های جهان

1396/04/08

بعنوان کسی که در غرب میانه آمریکا به دنیا اومده، درک اولیه‌ی من از تشریفات سکسی؛ شامل چیزی بیشتر از خوشحالی بابت خوردن یک شام مفصل توی اپل‌بی هستش. شامی که یک زندگی زناشویی 60 ساله‌‌ی نچسبی رو به دنبال میاره.

البته این همه چیز نبود و من تونستم دلبسته یه تماشای شبونه‌ی مجله‌ی پلی‌بوی یا امثالهم رهایی نشم. چیزهایی مثل نامه‌نگاری برای یکی از معلما و خوندن جوابش برای همکلاسی‌هام.
با این وجود، فرهنگ‌هایی وجود دارند که پا رو از استانداردهای تعیین شده برای رسومات سکسی فراتر میذارن. هرچند که نمی شه گفت این فرهنگ ها خیلی فراوان هستن. در ادامه قصد داریم که سوای قضاوت در مورد ماهیت اصلی این رسومات که می‌تونه یک تحریف ناشیانه، سنت و یا حتی تلاشی عبث برای ایجاد تفاوت با توسل به سحر و جادو باشه، لیستی از این اونها رو بیاریم. پس با ما همراه باشید.

**نوشیدن آب منی در زامبیا
**هر کسی که بار رفته باشه میدونه که خوردن یه شات ویژه قبل لَست کال (آخرین فرصت برای خریدن نوشیدنی الکلی قبل از بسته شدن بار) تنها راه حل حفظ الکل بدن و تداوم مستیه. البته این به توان بدنی شما بستگی داره و خوردن این جم از نوشیدنی کار هر کسی نیست و مرد می طلبه.
ولی پسرای جوون سامبیایی جزیره ی گینه نو، با روشی سنتی مرد شدن، جنگاوری رو یاد می گیرند. روشی که شاید یکی از سخت ترین ها در نوع خودشه و توی سر کشیدن یک فنجون از آب کیر ریش سفیدای قبیله خلاصه میشه!
اعضای قبیله ی سامبیا معتقدند که یک پسر باید در سنین پایین از مادرش جدا بشه و مردانگی رو در آغوش بگیره. و این کار ممکن نیست جز با نوشیدن یک فنجان آب منی! البته موارد نادرتری هم وجود داره که ساک زدن این پسرا برای ریش سفیدان و خوردن آبشون رو میطلبه. البته همه چیز به این سادگی نیست و ممکنه که این ساک زدن ها تا 20 بار در روز هم ادامه پیدا کنه!
بلاشک این یکی از سخت ترین وظایف برای ورود به عالم مردونگیه. مخصوصا که دوری از مادرشانشون در طی این روزها و همچنین قرار دادن نیشکری درون بینی هاشون، مزید بر علت میشه و منجر به دردی شدیدتر میشه. هرچند که اعضای قبیله این ‌ها رو برای مرد شدن ضروری می دونن و این رو به عنوان گذروندن دوره ای سکسی به حساب میارن.

**سکس با الاغ در کارتاگنای کلمبیا
**همه‌ی ما داستان پدرهایی رو شنیدیم که پسرانشون رو برای خریدن اولین تجربه‌ی سکسی به سفر می‌فرستادن. هر چند ای کار دیگه زیاد رایج نیست؛ چراکه مدتیه چنین چیزی با سفر به دست نمیاد. مخصوصا که چنین روشی سوای غیر اخلاقی بودن، چیزی جز یه هرزه ی بیمار رو به ارمغان نمیاره.
ولی حتی همین روش هم قابل با مقایسه اون چیزی نیست که در کارتاگنای کلمبیا رواج داره. سنتی در این منطقه وجود داره که لذت بردن از سکس با حیوونات اهلی نامیده میشه. ولی دلیلش چیه؟ در جواب باید بگم که سکس پیش از ازدواج در بسیاری از کشورهای کاتولیک، امری فوق‌العاده ناپسند تصور میشه. ولی خب یه سوراخ دعا هم برای این مسئله پیدا شده که همون الاغ ها هستن.
راستش دونستن باقی ماجرا اون رو وخیم‌تر و یا اقلا پیچیده تر میکنه؛ چراکه محلی‌ها معتقدن که سکس با الاغ، اونها به عشاق بهتری بدل میکنه و حتی سبب بزرگتر شدن سایز کیرشون میشه.
با این تفاصیل به جرئت میشه گفت که نمایش الاغ ها در مکزیک به گرد پای همچین رسمی هم نمیرسه.



**تعویض دائمی زن ها در قبیله ی وودابه‌ی ساکن غرب آفریقا
**ما امریکایی ها یه بازی سرگرم کننده و در عین حرص دربیاری به اسم تعویض یانکی داریم که معمولا توی تعطیلات فصلی بازی می‌کنیم. قوانین فوق‌العاده ساده هستند؛ هرکسی یک کادوی کاغذ پیچ شده (مثل یک ماگ قهوه یا هر چیز دیگه ای که حتی ممکنه آخر سر نصیب خودش بشه) میاره و وقتی که نوبتش شد، میتونه یکی از کادوها رو انتخاب کنه یا اینه کادوی باز شده‌ی یکی دیگه رو صاحب شه. بازی هم تا زمانی ادامه پیدا میکنه که هر کسی صاحب یه کادو شده باشه.
این دقیقا مشابه همون کاریه که اعضای قبیله ی وودابه در غرب آفریقا انجامش میدن. البته اونا یکم زیادی جدی گرفتنش و هر کسی هم کادویی با خودش نمیاره و کادوهاشونم چیزی تو مایه‌های ماگ قهوه نیست! راستش باید بگم که اونها به جای این سوسول بازیا، زن همدیگرو صاحب میشن!
جالبه نه؟ مخصوصا اگه بدونید که این یک بازی به نسبت عادلانه بین همه‌ی اعضای قبیله است و به تبع اون تمامی مردها مجبورن که طی فستیوال سالانه ای به اسم “گِرِوُل”، خودشون رو آرایش کنن و لباسایی خاصی بپوشن. اما ماجرا به همینجا خلاصه نمیشه؛ چراکه اونها علاوه بر این کار ها، رقصی سنتی به اسم “توگو” رو انجام میدن که هدفی جز دلبری از عروسای نظاره گر نداره! خود مردای قبیله هم به قدرت فوق العاده ی توگو ایمان دارند و معتقدند که این رقص بقدری اثر گذار هست که میتونه حتی زنای متاهل رو هم عاشقشون کنه.
شاید بپرسید که آیا واقعا چنین چیزی ممکنه؟ بله، کاملا. مخصوصا که در موارد بسیاری هم جواب میده. اگر هم زنی یکی از اون مردها رو انتخاب کنه، سایر اعضای قبیله به نظرش احترام میذارن و اونها رو به عنوان یک زوج جدید به رسمیت میشناسن.

**خودارضایی جمعی مردان مصر باستان در رودخانه ی نیل
**رقص باران یکی از سنت های دیرینه در میان اقوام بومی امریکا بود و با هدف احضار ابرها و داشتن سالی پربرکت انجام می‌شد؛ چراکه باران بیشتر، به معنای محصولات بیشتر بود.
اما فراعنه‌ی مصر این ایده رو کمی زیادی بسط داده بودند. اونها باور داشتند که آتون، خداوند آفرینش و باروری، با ارضا شدن خودش جهان رو پدید آورده بود و جریان رود نیل هم یکی از نتایج این انزال معجزه اسا بود.
بنابرین فراعنه هم به امید فراوانی آبی و وفور نعمت برای مردمانشون، همون کار آتون رو تکرار کرده و مستقیما توی نیل خودارضایی می کردن!

پایان قسمت اول

منبع

3351 👀
2 ❤️
برای نظر دادن وارد شوید یا ثبت نام کنید .

2017-07-07 15:48:21 +0430 +0430

سلام واسه همه تایپک هات ممنون

0 ❤️







‌آگهی‌های دوستیابی

نمایش آگهی های دوستیابی بستگی به علاقه شما دارد. برای دیدن آگهی مرتبط با علاقه تان لطفا پروفایل تان را » ایجاد یا ویرایش کنید «