یک هفته جلق و پیامدهای آن

1398/05/21

تجربه‌ی من از یک هفته خودارضایی روزانه

by Emily Cappiello
August 23 2018

من دوران مدرسه‌ام را در مدرسه‌ای مذهبی گذراندم. آن صحنه از فیلم Mean Girl که مربی آموزش سکس به اسم استاد Carr به آنها می‌گوید که «اگر حتی به سکس هم فکر بکنید، خواهید مُرد!» را یادتان هست؟! من در چنین جایی مدرسه رفتم!

وقتی بزرگتر شدم و حس استقلال و سرکشی‌ام بیشتر شد، جنسیت خودم را سرکوب نکردم و برعکس با چندین پسر خوشتیپ (گاهی هم نه خیلی!) سکس را تجربه کردم. از همان سنین کم فهمیدم که خودارضایی کلید رضایت جنسی‌ام است.

از آنجایی که عاشق خودارضایی هستم (الان در رابطه‌ای نیستم پس چرا خودم را خوشحال نکنم؟) برای رسیدن به یک هدف والاتر تصمیم گرفتم که برای یک هفته خودارضایی کنم، البته هدف از این کار قطعاً کمک به علم است!

پیش از این که این برنامه را اجرایی کنم با دکتر ‘توماس’ که استاد دانشگاه هاپکینز در رشته‌ی روانپزشکی و علوم رفتاری است مشورت کردم تا با این کار آسیبی به خودم نرسانم.
دکتر توماس می‌گوید:

«مردم میل و سلیقه‌ی جنسی متفاوتی دارند، به همین دلیل مشخص کردن این که چه میزان خودارضایی بیش از حد محسوب می‌شود دشوار است. پیشنهادهایی که از طرف متخصصان و مردم عادی در این باره ارائه می‌شود بیشتر سلیقه‌ای هستند. اصولاً این ایده‌ها جنبه‌ی اجتماعی دارند و پشتوانه‌ی علمی و تحقیقاتی ندارند. خودارضایی فواید زیادی دارد و یک رفتار جنسی کاملاً ایمن وسالم است و می‌تواند راه حل جایگزینی برای افرادی که با کسی در رابطه نیستند باشد و راه سالمی برای ارضای تمایلات جنسی‌ست. خودارضایی رضایت‌بخش و آرامش‌بخش است و می‌تواند به فرد کمک کند تا بدنش و واکنش‌های جنسی‌اش را بهتر بشناسد.»

بعد از شنیدن حرف‌های توماس آماده‌ی آغاز این تجربه بودم ولی قبل آن از او پرسیدم اگر این کار را برای بیش از یک هفته و به عنوان یک عادت انجام دهم چه اتفاقی می‌افتد؟ مهم ترین نگرانی من این بود که بعد از این کار دیگر مثل قبل از سکس لذت نبرم.
دکتر “توماس” اینگونه پاسخ داد:

«متخصصان به طور کلی باور دارند که با خودارضایی و شناختی که با این کار از بدنتان پیدا می‌کنید می‌توانید سکس بهتری با پارتنرتان تجربه کنید. در این حالت باید با پارتنرتان درمورد این که چه کاری برایتان لذت‌بخش است صحبت کنید. من و اکثر متخصصان معتقدیم که خودارضایی تاثیر منفی‌ای روی رابطه و سکس شما با پارتنرتان نخواهد داشت. اگر دو طرف رابطه خواهان ارتقای رابطه‌ی جنسی‌شان باشند خودارضایی بهترین وسیله برای این کار است.»

او حتی به من پیشنهاد استفاده از اسباب‌بازی جنسی هم داد (البته خودم هم قصد انجام این کار را داشتم!). اکثر مردم با سبک خودارضایی‌شان احساس راحتی می‌کنند ولی بعضی‌ها دوست دارند تغییراتی را برای تجربه‌ای متفاوت ایجاد کنند.

در طول این هفته‌ی آزمایشی سعی کردم زمانبندی خودارضایی را بر اساس حس و حالی که داشتم تغییر دهم تا ببینم آیا حس متفاوتی را تجربه خواهم کرد یا خیر. راستش را بخواهید اوایل هفته موقعی که خودارضایی می‌کردم سکس با پارتنر قبلی‌ام را تصور می‌کردم که واقعاً هم لذت‌بخش بود ولی اینکار می‌توانست در نتایج این آزمایش مشکلاتی ایجاد کند، به همین دلیل سعی کردم به جای تمرکز روی افکار و احساسات ذهنی روی واکنش‌ها و حس بدنم تمرکز کنم. همچنین سعی کردم از اسباب‌بازی‌های متفاوتی نیز استفاده کنم، از LELO و GIGI2 گرفته تا انگشت‌های خودم.

بعد از این که یک هفته در اختیار انگشت‌هایم بودم به این نتیجه رسیدم که خودارضایی در صبح نسبت به خوارضایی در بعد از ظهر و شب حس بهتر و متفاوت‌تری دارد. خودارضایی صبحگاهی کمک می‌کرد تا در طول روز تمرکز و انگیزه‌ی بیشتری داشته باشم، ولی این تاثیر بیشتر روی کارهایی که در اوایل روز انجام می‌دادم مشاهده می‌شد. یک خاصیت سوپرایزکننده‌ی دیگر این بود که خودارضایی باعث شد تا تصمیمات مناسب‌تری درباره‌ی بدنم بگیرم و به باشگاه بروم و تغذیه‌ی بهتری داشته باشم. به نظر خودم خودارضایی در صبح باعث شد تا احساس سکسی‌تری نسبت به خودم داشته باشم و به نظرم این احساس به طور ناخودآگاه باعث شد تا اخیراً چند کیلو وزن کم کنم.

ولی برعکس صبح‌ها احساس متفاوتی در شب‌ها نداشتم و خودارضایی باعث نشد تا خواب راحت‌تری داشته باشم یا استرس کمتری داشته باشم. راستش را بخواهید یکم ناامید شدم چون در مدرسه‌ی مذهبی به ما می‌گفتند که باید در شب و با چراغ خاموش سکس داشت!

من قطعاً به خودارضایی ادامه خواهم داد، مهم نیست این کار روی زندگی‌ام تاثیر مثبتی می‌گذارد یا نه، چون با این کار برای چند دقیقه هم که شده حس فوق‌العاده‌ای را تجربه می‌کنم و همه‌ی ما این حق را داریم که هر روز حس فوق‌العاده‌ای داشته باشیم!

خودارضایی‌تان مبارک!


منبع:

popsugar.co.uk/love/I-Masturbated-Every-Day-Week-44856935?utm_medium=redirect&utm_campaign=US:NL&utm_source=www.google.com

15407 👀
2 ❤️
برای نظر دادن وارد شوید یا ثبت نام کنید .







‌آگهی‌های دوستیابی

نمایش آگهی های دوستیابی بستگی به علاقه شما دارد. برای دیدن آگهی مرتبط با علاقه تان لطفا پروفایل تان را » ایجاد یا ویرایش کنید «