اولین میک‌اوت با مردی که عاشقش شدم

1401/04/26

سلام اسمم مریمه قدم ۱۶۰ وزنم ۷۰. بدن پری دارم ولی چاق نیستم. اسم دوست‌پسرم مهیاره حدود ۱۸۰ قدشه بدن ورزیده‌ای داره.

همون روز اول که دیدمش فهمیدم که این همون کسیه که قراره منو بزنه زمین. ۱۸ سالم بود و تجربهٔ چندانی نداشتم. یه چندباری واسه دوست‌پسر قبلیم ساک زده بودم اون هم کسمو خورده بود برام و همو ارضا کرده بودیم ولی سکس کامل نداشتم.
وقتی با مهیار آشنا شدم اون اوایل تا یک ماه فقط چت میکردیم تا بالاخره به خودش جرئت داد و نود خواست ازم.
منم رفتم جلوی آینه پیرهنمو دادم بالا، از سینه‌های درشتم که توی سوتین توری آبی نوک خوش‌رنگ صورتیشون زده بود توی آینهٔ اتاقم عکس گرفتم و فرستادم. دیدم جواب داد «بیشتر»
منم هم سوتین و تیشرتمو دراوردم و یکی از ممه‌هامو گرفتم توی مشتم و یکم فشار دادم و عکسشو براش فرستادم.
دیدم بازم جواب داد «بیشتر»
شلوارمو دراوردم و از آینه فاصله گرفتم، شرتمو کشیدم بالا تا برجستگی کص کوچولوم بیشتر معلوم باشه. براش فرستادم.
جواب داد «میخوام کون خوشگلتو ببینم»
من هم روی صندلی داگی شدم، کون سفیدمو براش قمبل کردم و فرستادم.
جواب داد «آخخخخخخ کاش الان اونجا بودم کون خوشگل سفیدتو گاز میگرفتم.»
شیطونیم گل کرد گفتم «دیگه چیکار میکردی؟» و دستمو بردم تو شرتم.
اون هم که فهمید خودم هم دلم میخواد ادامه داد «آروووم زبونمو از روی لپ کونت میکشیدم به خطش. زبونمو میکشیدم تا برسم به اون کس خوشگل کوچولوت. روشو لیس میزدم. آروم بوسای ریز روش میزدم. بعد شروع میکردم تند تند زبونمو میکشیدم روی چوچوله‌ت.»
اینا رو که گفت من دیگه خیس خیس شدم. داشتم واسه کیر له له میزدم. اون هم فهمیده بود و ادامه میداد «جوووون اون کس کوچولوتو انگشت میکردم. انگشت فاکمو میکنم توش با انگشتم تلمبه میزنم. همینجوری‌ که تند تند انگشتمو تکون میدم دهنمو میذارم روی کصت و چوچوله‌تو برات میمکم. لیسش میزنم. محکم میمکمش.» همزمان که اون اینو میگف من هم انگشتمو کرده بودم توی کصم و تند تند حرکت میدادم و جق میزدم تا اینکه بالاخره ارضا شدم.
بهش گفتم «تو اومدی؟»‌گفت «نه، دختر کوچولو بلدی آبمو بیاری؟» من هم نوشتم «چشم 😈» و دستمو کردم تو کسم و با آبش دستمو خیس کردم. انگشتامو که باز کردم آب کسم روش کش میومد. عکسشو گرفتم براش فرستادم گفتم «بیین چقد خیسم کردی؟» که گف «جووووون بخورمش»
من هم بی‌معطلی شرتمو دراوردم و انگشتم کردم توی کسم و یه عکس ازش گرفتم و براش فرستادم. کسم سفید و شیو شده بود و چون جق زده بودم یکم هم سرخ شده بود. براش نوشتم «میخوای اینو جر بدی نه؟»
گفت «آره کوچولو میخوام آبمو بریزم توش»
گفتم «اومممم قبلش میام میشینم روی شکمت. لباتو میبوسم و همزمان کمرمو تکون میدم. با کسم کیرتو نوازش میکنم. گردنتو میبوسم. آروم زبونمو از گردنت میکشم و میرسم به سینه‌ت. میام پایین‌تر تا برسم به کش شرتت. شلوار و شرتتو آروم میکشم پایین تا کیر گنده و کلفتت بیفته بیرون. آروم زبونمو از تخمات تا کلاهک کیرت میکشم. اوممممممم. کلاهک کیرتو میبوسم و یواش مث آبنبات میکنمش تو دهنم. میمکمش با لبام باهاش بازی میکنم. آروم کیر گنده‌تو میکنم تو دهنم. تا نصفه. بعد تندتر سرمو روش تکون میدم. با زبونم باهاش بازی میکنم. وقتی دارم کیرتو میخورم تخماتو توی دستام میگیرم و باهاشون بازی میکنم. دوست دارم سرمو بگیری و خودت توی دهنم تلمبه بزنی. تند تند تا ته حلقم. کیرت خیسسس بشه از آب دهنم.» اینا رو که گفتم دیدم یهو آفلاین شد. چند ثانیه بعد پیام داد «عااااح دختر کمرمو خالی کردی که»
این جریان گذشت و ما هر روز با هم چت میکردیم و همو میدیدیم و هر چند روز یه بار هم سکس‌چت. توی این مدت فقط همو گاهی میبوسیدیم چون مکان هم نداشتیم.
یه روز که داشتیم توی پارک قدم میزدیم رفتیم لای درختا و مهیار لباشو چسبوند به لبام و نرم شروع کرد خوردن لبام و منم همراهیش میکردم.
همینجوری که لبامو میخورد آروم دستشو از روی کمرم سر داد روی کونم و کونمو چنگ زد. همین کارش مث برق کسمو خیس کرد و من هم دستمو کشیدم روی سینه‌ش‌. دکمه‌هاش بالای پیرهنشو باز کردم و دستمو گذاشتم روی سینهٔ لختش. اون هم که دید من چقد خودم حالم خرابه، اون یکی دستشو از روی مانتو گذاشت روی سینهٔ چپم و یه فشار ریز داد. من که دیگه داشتم دیوونه میشدم دستمو رسوندم به شلوارش و از روی شلوار کیرشو گرفتم و شروع کردم به مالیدنش.
قشنگ سفت شدن و بزرگ شدنشو زیر دستم حس میکردم و هر لحظه هورنی‌تر میشدم. اون هم دوتا سینه‌هامو گرفته بود توی دستاش و همونجوی که لبا و گردنمو میخورد فشارشون میداد.
یکم خودمو کشیدم عقب، دکمه‌های مانتومو باز کردم، تاپ بندی‌ای که زیر پوشیده بودمو دادم پایین و سینه‌های سفید سربالام از یقه‌ش افتاد بیرون.
دیدم چشماش از تعجب و تحسین برق زد. مث وحشی‌ها افتاد به جون ممه‌هام و شروع کرد خوردن و گاز گرفتنشون. من که داشتم از شهوت از حال میرفتم موهاشو چنگ میزدم و در گوشش ناله میکردم. آروم توی گوشش گفتم «مهیار! کسمو بمال»
اون هم وحشیانه دستو کرد توی شلوار و شرتم و کسمو چنگ زد. آروم دوتا انگشت فاک و اشاره‌شو گذاشت روی چوچوله‌م و شروع کرد دستشو عقب و جلو کردن. احساس میکردم توی ابرام. همون موقع آروم انگشت فاکشو بیشتر هل داد و رسوند به سوراخم. در حالی که ممه‌م توی دهنش بود آروم انگشتشو فرو کرد و با شستش چوچوله‌مو فشار داد. من از شهوت پاهام شل شده بود و داشت نفسم بند میومد. اون هم که حالمو دیدم سینه‌مو ول کرد و لباشو گذاشت رو لبام و شروع کردن انگشتشو توی سوراخم تکون دادم. تند تند انگشتشو تکون میداد و لبامو میخورد که من حس کردم همهٔ بدنم منقبش شد. دیگه نمیتونستم روی پاهام وایسم. پاهام شل شده بود و کصم داشت نبض میزد. بدنشو چنگ زدم و خودمو نگه داشتم و توی بغلش ارضا شدم. اون هم بغلم کرد و روی موهامو بوسید و گفت «خوب بود قربونت برم؟» من که نا نداشتم حرف بزنم فقط سرمو تکون دادم. چند دقیقه همون جوری موندیم تا من حالم جا اومد که یدفعه متوجه کیرش که هنوز شق بود شدم. آروم دستمو بهش رسوندم و لبامو گذاشتم روی گردنش و زمزمه کردم که «حالا نوبت توعه»
یه جووون کش‌دار و شهوانی گفت و من هم همونطور که گردنشو میخوردم، کیرشو از توی شلوارش کشیدم بیرون. یه تف انداختم کف دستم و شروع کردم مالیدن کیر گنده‌ش. دستمو حلقه کردم و روی کیرش عقب جلو میکردمش و همزمان لباشو میخوردم.
لبامو ازش جدا کردم. یه بوسهٔ کوچیک دیگه روی لباش زدم و بعد جلوش زانو زدم. آروم یه بوس به تخماش زدم و بعد سر کیرشو گذاشتم روی لبای خیسم. زبونمو دراوردم و با کیرش چندتا ضربه زدم روی زبونم. کلاهکشو لیس زدم. یه لیس از بالا تا دسته‌ش زدم و بعد سر کیرشو کردم تو دهنم. آروم کیرشو توی دهنم عقب جلو میکردم و هربار مقدار بیشتریشو میکردم تو دهنم. اون هم سرمو گرفت، موهامو پشت سرم جمع کرد و شروع کرد توی دهنم تلمبه زدن و منم با دستام تخماشو میمالیدم. بالاخره تا تهشو کرد توی دهنم که من عق زدم و اونم کیرشو کشید بیرون. دوباره کیرشو کردم توی دهنم خودم تند تند شروع کردم سرمو روش عقب جلو کردن که از صداش فهمیدم داره ارضا میشه. تخماشو بیشتر فشار دادم و تا جایی که میشد تندتر براش خوردم تا فهمیدم داره ارضا میشه. همونجوری که آبش داشت میومد من هم سر کیرشو میمکیدم و آبشو میکشیدم بیرون. البته نتونستم آبشو بخورم و تفش کردم. بعدش با آب معدنی‌ای که باهامون بود دهنمو شستم. لباشو گذاشت روی لبام گفت «مرسی عشقم. خیلی حال داد.»
و من حس کردم هنوز دلم میخواد بهش بدم ^_^

نوشته: ایرما خوشگله


👍 10
👎 1
13201 👁️


     
برای نظر دادن وارد شوید یا ثبت نام کنید

885352
2022-07-17 01:31:58 +0430 +0430

۱۸ ساله ی بدون تجربه که هم ساک زده هم براش خوردن و بعدشم که سکس چت کردی انگشت میکردی تو کست؟اونوقت پرده ت کی زده شد؟ تو پارک هم هیشکی ندید؟فانتزی دیگه حدی داره عزیزم

2 ❤️

885446
2022-07-17 10:00:55 +0430 +0430

شاشو کس وشر نگو

0 ❤️

885450
2022-07-17 10:37:36 +0430 +0430

واقعی که میتونم بگم نبود ولی شاید تا حدودی به واقعیت نزدیک بود.
چون منم تو پارک واسم ساک زدن یعنی چیزی نیست که نشه. ولی واسه این که با ساک ارضا بشی خیلی باید ساک زد اینم طول میکشه و جاش تو پارک نیست

0 ❤️

885456
2022-07-17 11:05:25 +0430 +0430

میک اوت چی چی هس حالا

1 ❤️

885559
2022-07-18 02:42:42 +0430 +0430

همه ی اینکارارو تو پارک انجام دادی؟ 😂😂

0 ❤️

885791
2022-07-19 04:24:25 +0430 +0430

نخوندم

0 ❤️