صیغه کردن مریم وقتی زنم حامله بود

1394/08/23

سلام. من از چندسال پیش تا حالا از این سایت استفاده میکنم اما تجربه ایی نداشتم ک براتون بنویسم
28 سالمه و متاهل هستم. چندتا شبکه اجتماعی فعال بودم و با بیشتر بچه های سایتی ک توش فعال بودم دوست.ی دختر بود به اسم (مستعار)مریم از نحوه چت هایی ک میکرد و پست هایی ک میزاشت مشخص بود مذهبیه.خلاصه خیلی با هم یکی شدیم. البته میدونست متاهل هستم. ی شب برام از خودش گفت و اونشب فهمیدم ک قبلا ازدواج کرده بوده و طلاق گرفته.3 سال از من کوچکتر بود.اون موقع 22 سالش بود من 25.شماره همدیگه رو داشتیم و گاهی ی مسیج به هم میدادیم.خلاصه زدو خانم ما باردار شد و ما هم تشنه حال.ی مدت گذشت دیدم فایده نداره تا 7 ماه دیگه باید ی فکر اساسی بکنم.بهش مسیج دادمو دوباره باهاش گرم گرفتم.تو حرفم بهش گفتم منو دوست داری ک اونم گفت خیلی.گفتم من الان بهت احتیاج دارم و جریانو براش تعریف کردم.خلاصه مخشو زدم قرار شد صیغه من بشه چون خیلی مذهبی بود منم از خدا خاسته چون راحت بودم.اون قم زندگی میکرد منم یکی از شهر های اطراف قم.

ماه رمضون بود رفتم دیدمش و سوار ماشینش کردم ی دور زدیم.اوکی رو ازش گرفتم فرداش رفتیم ی دفتر آخوند و سه ماه صیغه کردمش.بردمش ی خونه از خونه های اطراف مسجد جمکران رو برا شش هفت ساعت کرایه کردم به 20 تومن.اونجا تازه برا بار اول میخاسم هیکلش رو ببینم چون قبلش با مانتو و چادر و حجاب زیاد چیزی مشخص نبود.اینم بگم محضر خونه ک بودیم ب بهانه دستشویی رفتم کیرم رو اسپری زدم کاندوم هم از قبل ی بسته خریده بودم.اول مونده بودم چکار کنم ک نترسه ازم.چون من یکم درشت هستم تقریبا 185 و وزن97.البته اونم 170 قد داشت وزنشم 70 بود.اول بغلش کردم و کلی بوسش کردم اون یکمی خجالت میکشید و همراهی نمیکرد چادرش رو کنار انداختم ی مانتو خاکستری بسته تنش بود خاستم اونو در بیار اجازه نداد مونده بودم چکار کنم کنم ک دستمو ب سینه هاش گذاشتم وای چی بودن باورتون نمیشه سینه ها سایز 70 دست ک بهشون گذاشتم اهش در اومد نقطه ضعفش رو پیدا کردم.براش کلی سینه هاشو مالوندم و ازش لب گرفتم حشرش زده بود بالا از نفسایی ک میزد مشخص بود.کم کم مانتوشو در اوردم ی سوتین قرمز بسته بود هیکل توپری داش.از روی شلوار وقتی نگاهم ب زانوهاش خورد تازه فهمیدم چی نصیبم شده.سوتینشو باز کردم و شروع کردم ب خوردن.اونم مثل مار ب خودش میپیچید چون سه سال بود سکس نکرده بود.داشتم سینه هاشو میخوردم دگمه شلوارش رو باز کردمو شلوارشو دادم پایین.ی شرت مشکی تنش بود اوردمش پایین ی کوس پف کرده خیس جلوم بود.خوردنو دوست ندارم پس رفتم سمت سینه هاش دوباره براش خوردم تا صداش در اومد و گفت تا کی میخای بخوری بیا بکن. دادم کیرمو یکم ساک زد کلا پشیمون شدم چون بلد نبود دندوناش میخورد ب کیرم بیشتر دردم میومد.بلندش کردم ب حالت سگی خودش خوابید کوسشو داد عقب.سر کیرمو ی تف زدم گذاشتم وسط کوسش اما داخل نکردم یکم میدادم تو دوباره در می اوردم یهو خودشو کامل کشید عقب و همه کیرم ک 16 سانتی میشه و خیلی هم کلفته رف تو کوسش صدای اهش اینقد بلند بود ک گفتم زن صاحب خونه الان فهمید میاد ببینه چ خبره.انواع و اقسام مدل ها کوسش رو کردم سه بار ارضا شده بود و فرش زیرمون رو خیس کرده بود.منم ک اسپری زده بودم قصد اومدن نداش. یهو یاد کونش افتادم ک حیف نکنم کون ب این بزرگی رو.بهش گفتم گفت نه درد داره به شوهرم هم ندادم. خلاصه راضیش کردم.کلی با کونش بازی کردم تا جا باز کنه.کیرمو با کونش تنظیم کردم و سرشو دادم تو صداش دراومد ک درد داره در بیار اما فایده نداش یکم نگه داشتم تقریبا چند دقیقه ایی کشید تا همشو کردم توش.یکم ک دردش کم شد شروع ب عقب و جلو کردن کردم.مشخص بود دفه اولشه.اینقد تنگ بود ک توی چند دقیقه داشت ابم میومد.تو فکر بودم چکارش کنم ک ابم اومد منم همشو خالی کردم تو کونش. بعد از اینکه ب خودمون اومدیم دیدم کونش جر خورده و خون با منی قاطی شده. توی این 3 ماه هر هفته کردمش. ممنون ک خوندین. شرمنده ک خیلی طولانی بود و غلط املایی داشتم اینم بگم ک اصلا این ی داستان نیست خاطره هم نیست.واقعیت زندگیمه ک چند وقت پیش برام پیش اومده. ممنون

نوشته: امیر


👍 0
👎 2
86420 👁️


     
برای نظر دادن وارد شوید یا ثبت نام کنید

474134
2015-11-14 16:04:09 +0330 +0330
NA

قشنگ بود مرسی عزیز. نوش جونت. کاش یکی هم نصیب من میشد تا صیغش کنم، و حسابی از خجالتش در بیام.

0 ❤️

474135
2015-11-14 16:23:17 +0330 +0330

صیغه چیه…بگو کلاه شرعی دیگه!
به نظر واقعی بود.

1 ❤️

474137
2015-11-14 16:41:25 +0330 +0330

صیغه نکن تو کونده
کسکش خواهر کسده
وقتی بچت بزرگ شد
حتما میشه یه جنده
اگه بچت پسر باشه
مامانی و گلپسر باشه
حتما وقتی بزرگ بشه
کونی ماهری میشه
اکثر داستان نویسا
دارن خیلی تخلصا
تو رو ملقب میکنم
به : 'کسکش آخوندکا

0 ❤️

474138
2015-11-14 16:53:51 +0330 +0330

خوبه طرف مذهبی بوده

0 ❤️

474139
2015-11-14 17:02:57 +0330 +0330

ازدواج سفید و صیغه رو باهم مقایسه کردید!؟ shok
صیغه کلاه شرعی هست فقط واسه کسایی که میخوان عذاب وجدان نداشته باشن…
ازدواج سفید هدفش کلاه گذاشتن نیست…خیلی فرق داره biggrin

0 ❤️

474140
2015-11-14 17:28:36 +0330 +0330
NA

مرتیکه هرزه عوضی

0 ❤️

474141
2015-11-14 17:33:44 +0330 +0330

نکته همینجاست…چطور چندتا آیه باعث محرم شدن میشن :| چه فعل و انفعالاتی رخ میده با چند آیه! بحث اصن سره صیغه دایم و عقد رسمی نیست…بحث سره اعتماده سره پایبندی هست…خوندن اون صیغه ام فقط واسه کم شدن باره عذاب وجدان هست…یه رابطه واسه اینکه سالم باشه کلا نیازی به ثبت نداره!
حالا یکی که خیلی معتقده میاد کلاه شرعی “صیغه” رو میذاره سرش :)
ازدواج سفید ثبت نمیشه ولی زن و مرد بهم تعهد دارن :) تا وقتی باهم هستن کج نمیرن…اینه فرقش با اون کلاه شرعی

1 ❤️

474142
2015-11-14 17:42:19 +0330 +0330
NA

صیغه و این کسشعرا کلاه شرعیه واسه توجیه. داداش دمت گرم نوش جونت
به نظر من ازدواج سفید خیلی انسانی تر از صیغه هستش

1 ❤️

474143
2015-11-14 18:24:25 +0330 +0330
NA

خاک تو سر زنی که زندگی شو پای تو عوضی میذاره واست بچه میاره عوضیه آشغال ایشالا امثال تو از رو زمین نابود شن کوس کش حرومزاده خاک برسر

3 ❤️

474144
2015-11-14 18:27:17 +0330 +0330

انسانیت بالا تر از دین هست و هیچ ربطی به مذهب نداره!!
شما کشور جهان سومی ما که طبق قوانین دین اداره میشه و نبین!!!
توو کشورهایی که ازدواج سفید وجود داره حقوقی واسه اون فرزند در نظر گرفته میشه!! و فرزند توو شرایط نا مساعدی قرار نمیگیره!!
اینجاست که میگم انسانیت مهم تر از دین هست. preved

0 ❤️

474145
2015-11-15 00:05:52 +0330 +0330

عزیزان من پریسا خانوم و بیتا خانوم لطفا بحث ازدواج سفید با صیغه رو قاطی نکنید. من رشته تحصیلیم توی دانشگاه حقوق بوده و کاملا راجع به صیغه و احکامش میدونم. بیتا خانوم صیغه فقط اون چند تا آیه نیست. با محرم شدن زن و مرد به هم یک عالمه حق و حقوق و تعهد بین زن و مرد به وجود میاد. اولیش مهریه بعدش نفقه بعدش ارث و و و و و…
اما توی ازدواج سفید شاید نهایتا تعهد اخلاقی باشه و هیچکدوم این حقوق برای زن و مرد ایجاد نخواهد شد. درضمن من از پریسا خانوم به خاطر احترامش به دین دوستانش که مسلمون هستن تشکر میکنم. راستی بیتا خانوم انسانیت بالاتر از دین هست حرف درستی نیست. حرف شما رو با یه قانون دینی جواب میدم. هر چیزی که عقل بهش حکم کنه دین هم بهش حکم میکنه. تمام. ببخشید دوستان گل طولانی شد

3 ❤️

474146
2015-11-15 01:20:53 +0330 +0330

انسانیت بالاتر از دین هست کاملاً درسته
شما که ادعای وکیل بودن داری وهنوز پایه ای ترین اصول انسانی را درک نکردی نمیتونی وکیل خوبی باشه

0 ❤️

474147
2015-11-15 01:39:17 +0330 +0330
NA

چه نظررات مختلفی هست درباره صیغه
من خودم اصلا از صیغه خوشم نمیاد
کثافترین کاره از نظر من
الان یه ساله یه مردی یه یه زنی رو صیغه کرده واسه اینکه حق وحقوقش کامل بهش نرسه عقد دائمش نمیکنه
صیغه کلا خیلی چیز بدیه
من که دوست ندارم شاید از لحاظ شرعی کار معقولی باشه ولی دیده شده در بعضی موارد به جاهای بدی کشیده شده
از نظرات پریسا خانوم و رویا خانوم در این مورد حمایت میکنم
انسانیت هیچ ربطی به دین و اعتقاد ادم نداره

0 ❤️

474148
2015-11-15 02:32:52 +0330 +0330

صیغه یک چیزیه ک شیخا راه انداختن وگرنه منکه میگم توی اسلامم نبوده
چیز کس شریه برای لذت بردن بیشتر خودشون
سکس فقد با عشق و حال باشه برا هر دو طرف از نظر من شرعیه البته ن برای مرد یا زن متاهل
این کس شرا چیه |:

0 ❤️

474149
2015-11-15 03:12:20 +0330 +0330
NA

لازم به ذکره صیغه عده داره که اگه یه وقت بچه ای به دنیا آمد پدرش معلوم باشه و اون بچه فقط از منی یه مرد تغذیه کرده باشه ، ولی ازدواج سفید و این جور چیزا طرف امروز بایکیه فردا با یکی دیگه ، اونوقت پدر بچه کیه ؟؟؟؟؟؟

1 ❤️

474151
2015-11-15 04:31:03 +0330 +0330

من اصلا این صیغه رو نمیفهمم.
حالا این دوستمون گفت فقط چند تا کلمه عربی نیست و تعهد میاره.
خوب قدیما(منظور 7و8 سال پیش) که آدما با 100 نفر نمیپریدن هم این تعهد وجود داشت و بیشتر با کسی سکس میکردن که علاقه و دوست داشتنی هم بینشون بود.
نه اینکه هرکی از راه رسید درازش کنن رو تخت
کلا قدیما بهتر بود. dash1

0 ❤️

474153
2015-11-15 05:25:22 +0330 +0330
NA

منم با دوستان موافقم…صیغه تعهد اور هست…مدت زمانش رو مشخص میکنن …مهریه مشخص میشه…نفقه تعلق میگیره…پدر در مورد بچه بدنیا اومده مسئول هست …حتی بچه از پدر ارث هم میبرد

0 ❤️

474154
2015-11-15 06:27:01 +0330 +0330

با نظرتون کاملا مخالفم :|
در ضمن یادتون نره این قوانینی که شما داری ازش یاد میکنی طبق اصول دینی هست و این یعنی نقطه سره خط…قانون جزا و فقه کشور طبق دین هست :)))) شما چطور وکیلی هستی!؟؟ توو کشوری تعریف هرچی یه سرش وصله به دینه معلومه میتونید ادعا کنید که دین بالاتر از انسانیت هست :))) توو کشورای فاسد و “کافر” انسانیت بالاتر از دین هست… نفقه،مهر…چیزایی که حق طبیعی یک زن هست فقط در صورت چند آیه بهش تعلق میگیره!! اینجاست که اون قوانین میشه یه لبخند مضحک روو لبم! تعهد شامل همه این حق و حقوقی که میگی هست و توو ازدواج سفید همون کشورای “کافر” حتی بدون وجود بچه به زن حق و حقوقی و میدن!!! بعله جناب “وکیل” انسانیت مهم تر و بالاتر از دین هست.

0 ❤️

474155
2015-11-15 06:58:55 +0330 +0330
NA

درود
من هم الان دقیقا با شرایط بدتری از تو هستم ولی تو یزد نتونستم صیغه پیدا کنم .
ای کاش می شد من هم از این فیض بهره بگیرم.
کسی را داری معرفی کن.
سپاس

0 ❤️

474157
2015-11-15 08:20:52 +0330 +0330

مسخرست.
صیغه ازدواج سفید و غیره همش انواع تعهده. ژاپنیا با چوب غذا میخورن ما با قاشق.

اتفاقا صیغه کلاه شرعی نیست صیغه با شرایط درستش که تقریبا هیچ خانمی رعایت نمیکنه یک چهارچوب برای همبستر شدن زن و مرد تعین میکنه.
به نظرم فقط در اسلام گفته اگر سکس میخواید این روش‌ها از نظر ما بلا‌مانع است. یعنی یه جوری راه رو باز گذاشته.

شاید یکی سکس نخواد یکی زیاد بخواد. یکی این حق رو برای مرد قائل نشه.
مهم نیست ولی اگر میخواد بگه اسلامی انجام دادم این روششه

0 ❤️

474158
2015-11-15 11:52:26 +0330 +0330

الان شما علم حقوق رو كلا شكافتي و در نورديدي اقاي وكيل، فقط خدا صبر عظيم به موكلانت بده!!!
دوستان اين مطلب طولاني است و پيشاپيش معذرت مي خوام بابت طولاني بودن ولي لازم بود و پاسخ دقيقي به ياوه گويان و شيادان هست، حتما وقت بگذاريد و بخوانيد اميدوارم كه مورد استفاده قرار گيرد!
دوستاني كه از صيغه طرفداري كردن و اون رو از ازدواج سفيد بالاتر و بهتر دونستن و اون دسته از كسايي كه در يك عمل خنده اور صيغه رو با ازدواج سفيد يكي دونستن، نه معناي صيغه رو فهميدن و نه معناي ازدواج سفيد رو كه تازه چند ساله از كشورهاي اروپايي وارد ايران شده!
ازدواج سفيد در اروپا به تعهد يك زوج به همديگر براي اغاز زندگي مشترك گفته مي شه كه بجز مورد حق ارث زوجين تمامي موارد ازدواج قانوني رو قانونا در بر مي گيره! در كشورهاي ازاد براي ازدواج سفيد قانونهايي مانند قانون ازدواج رسمي وجود داره كه زوجين رو علاوه بر تعهد انساني كه بهم دارن مجاب به رعايتش مي كنه! به عنوان مثال:
١- زن و مرد موظف هستند كه حقوق همديگر رو مانند احترام گذاشتن، رعايت تعهدات انساني، تقسيم وظايف زندگي رعايت كنن، درست مثل يك ازدواج رسمي!
٢- درست مثل ازدواج رسمي حق حاملگي تنها به عهده ي مادر هست ولاغير! يعني اين مادر هست كه در صورت حاملگي تشخيص مي ده جنين رو نگه داره و يا نه!
٣- در صورتي كه مادر تشخيص بده كه جنين رو نگه خواهد داشت، پدر موظف هست كه تمامي حقوق فرزند رو قبول بكنه، مثل حقوق ماهيانه، مخارج زندگي فرزند و مادر، حق ارث فرزند و به رسميت شناختن فرزند! البته پدر در صورت شك مي تونه در خواست ازمايش دي ان اي رو بده تا مطمئن بشه كه فرزند خودش هست!
٤- اين حق دو طرف هست كه هرزمان احساس كردند كه نمي توانند با هم زندگي كنند دوستانه و يا با دخالت پليس از همديگر جدا شوند!
٥- يكي از فرق ها اينكه در صورت جدا شدن تمامي اموال طرفين به خودشون تعلق خواهد گرفت، نه مثل ازدواج رسمي كه تمامي مال و اموال و بدهي ها مساوي تقسيم خواهد شد!
٦- يكي ديگه از فرق هاي ازدواج سفيد با ازدواج رسمي اينكه: تنها زوجين از همديگر ارثي نخواهند برد، نه زن از مرد و نه مرد از زن اما فرزند احتمالي به صورت قانوني حق ارث خواهد داشت و قانون ضامن اين امر هست!
٧- در صورتي كه يكي از زوجين با وجود داشتن يك شريك زندگي در ازدواج سفيد با كس ديگري ارتباط داشته باشد طرف ديگر حق هيچگونه برخورد (چه فيزيكي مثل كتك زدن و چه رواني مثل توهين كردن) رو نداره و هر زن و مردي اختيار كامل بدن خود را دارند و اين حق در ازدواج قانوني و در تمامي مراحل حيات فرد براي اون محفوظه! اما سكس با افراد زير هجده سال غير قانوني و مصداق كودك ازاري ست و زندان دارد!
٨-براي احقاق حقوق مرد و زن در صورت تصميم به ازدواج سفيد طرفين موظف هستند كه ازدواج سفيد خود را با دولت خبر بدهند و ان را ثبت كنند اما اين ثبت با ثبت ازدواج رسمي متفاوت هست و صرفا يك نوع اگاهي دادن هست كه در صورت بروز مشكل و يا درگيري پليس و دولت بتوانند طبق قوانين ازدواجهاي سفيد از طرفين دفاع كنند!

در ازدواج سفيد تعهد طرفين مادامي كه احساس مي كنند مايل به زندگي با هم هستند تنها شرط زندگي هست و صرفا از نظر حق ارث و تقسيم اموال با ازدواج رسمي فرق دارد، در كشورهاي ازاد قوانيني براي ازدواج وجود دارد كه اين قوانين ضامن اجراي و زندگي بهتر براي زن و مرد هست درست برعكس اسلام و صيغه! زن و مرد حقوق مساوي با هم دارند و اين حق براشون محفوظ هست كه با هركس كه مايل هستند زندگي يا سكس بكنند!
اما صيغه و قوانين صيغه:
صرف نظر از اينكه صيغه تنها و تنها در شيعه به رسميت شناخته شده و در ديگر مذهب هاي اسلام نه تنها رد شده بلكه از گناهان كبيره هست و يكي از سه علتي كه سني ها و وهابي ها شيعه ها رو كافر مي دونن بعد از امامت و شفاعت، صيغه هست! پس دوستان حقوق دان اين نكته رو هم درنظر بگيرند كه در هيچ كجاي قران به روشني از صيغه يا متعه صحبتي نشده و اين صرفا كلاه شرعي و من در اورديه اخوندهاي شيعه هست!
اما قوانين صيغه از ديد شيعه ي اثناعشري:
١- زن (و فقط زن) موظف است كه در مدت زمان صيغه (از يك دقيقه تا نود و نه سال) خودش رو پايبند مرد بكنه و از ايجاد رابطه با مرد ديگري پرهيز بكنه و در صورت رابطه با كس ديگري قوانين زناي محسنه شامل حالش خواهد شد كه مرگ از نوع سنگسار انتظارش رو مي كشه!
٢- بعد از اتمام مدت زمان صيغه زن موظف هست كه سه ماه و ده روز از ايجاد رابطه با مرد ديگري خودداري بكند تا معلوم بشود باردار هست يا نه، البته اين قانون زياد هم ربطي با بارداري ندارد چون امروزه كه انواع تست هاي بارداري وجود دارد كه حتي بارداري در روزهاي اوليه را با خطاي تقريبا صفر اعلام مي كند بازهم زن بايد سه ماه و ده روز عِده نگه دارد! اما در ازدواج سفيد شما هر لحظه كه اراده بكنيد مي توانيد رابطه ي خود را با نفر قبلي قطع و با فرد جديدي ايجاد بكنيد زيرا شما مختار و صاحب بدن خود هستيد!
٣- در صيغه چون طرفين صرفا بخاطر لذت جنسي با هم رابطه برقرار كرده اند پس مرد هرلحظه كه اراده بكند و در هر حالتي يا به قول اخوندها حتي روي شتر مي تواند از زن كامجويي بكند و تمرد زن مي تواند به ابطال صيغه نامه و بازخواست مهريه منجر شود! درست برعكس ازدواج سفيد كه صرفا به خاطر عشق و علاقه ي طرفين ايجاد شده، صيغه فقط براي سكس و كامجويي مرد از زن هست ولاغير!
٤- يك مرد مسلمان مي تواند حتي در صورت دارا بودن ٤ زن عقدي به تعداد بي نهايت زن صيغه اي داشته باشد و هيچ زني حق اعتراض به اين مورد را ندارد و از نظر قانوني داشتن بي نهايت زن صيغه و چهار زن عقدي هيچ دليل قانع كننده و شرعي براي زن محسوب نمي شود كه از مرد خيانت كار و هوس بازش جدا شود! اما هيچ زني حق ندارد در يك زمان با دو مرد ارتباط برقرار كند و سزاي زني كه چنين كاري كند سنگسار و مرگ به بدترين شكل ممكن هست! اما در ازدواج سفيد چون بنابر عشق است درصورتي كه يكي از طرفين حس بكند كه طرف ديگر به او خيانت مي كند بسيار ساده مي تواند از او جدا شود و ختي قانون در اين مورد پشتيبان اوست ولي در ضمن اين حق هم براي هر دو طرف (چه زن و چه مرد) در نظر گرفته شده كه با هركس و در هرزماني كه بخواهند مي توانند ارتباط برقرار كنند ولي عواقب ان در زندگي خصوصي مثل از دست دادن همسر و زندگي به عهده ي خود اوست ضمنا يك مرد متاهل كه ازدواج رسمي كرده است نمي تواند با كس ديگري ازدواج سفيد كند!

٥- طبق قوانين صيغه فرزند بوجود امده برعكس ادعاي دوستان ناگاه به مادر منصوب است و پدر به راحتي مي تواند از زير بار قبول مسئوليت شانه خالي كند و با گفتن جمله ي من شك دارم اين بچه ي من باشد قانونا زير بار هيچ چيز نرود! اما زني كه ناخواسته و به عنوان مثال از روي نداري و ناچاري و براي پولي كه بايد صرف دوا درمان فرزند ديگرش شود، براي يك ساعت به صيغه ي يك مرد پول دار در امده و بسيا ناخواسته و صرفا بخاطر سهل انگاري مرد حامله شده، هيچ حقي در تصميم گيري براي جنين ندارد و در صورت اقدام به سقط جنين به اعدام و يا پرداخت ديه ي يك انسان كامل به مرد محكوم خواهد شد! اين زن حالا با همه ي گرفتاري هايي كه در زندگي داشت بايد اين فرزند جديد را هم قبول كند و تمامي بار مخارج فرزند به عهده ي اوست و پدر خيلي راحت مي تواند از زير بار مسئوليت شانه خالي كند!
٦- صيغه بايد در يك محضرخانه ي رسمي و با گفتن يك سري كلمات عربي و پرداخت حق دلالي محبت به اخوند مربوطه و حضور يك شاهد رسميت پيدا كند و البته قديمترهااين حق را هم براي زن و مرد در نظر گرفته بودند كه خودشان هم مي توانستند بدون حضور شاهد و اخوند ان جملات را بگويند اما از انجايي كه اخوند از يك ريال هم نمي گذرد در ايران امروز صيغه هم بايد ثبت شود و حق دلالي محبت پرداخت شود! خود همين كلماتي كه در هنگام صيغه كردن برزبان اخوند و يا طرفين جاري مي شود به خودي خود معناي كاملي از علت و چرايي و معناي صيغه را به انسان عاقل و داراي تفكر مي گويد! مرد مي گويد: ايا حاضري در قبال دريافت مثلا دويست هزارتومن از من براي يك روز با من همبستر بشوي؟ و زن هم مي گويد: قبول است، من براي دريافت دويست هزارتومن با تو همبستر مي شوم! اين معناي دقيق و بدون سانسور و يا تحريف صيغه است اما اينكه چه سحر و جادويي در بيان همين كلمات به زبان عربي وجود دارد كه در صورت گفتن انها به زبان عربي اين كلمات سخيف و توهين اميز به زن جنبه الهي پيدا مي كند و مثلا با كنار امدن يك مشتري با يك زن تن فروش فرق مي كند بماند به عهده ي اهل فن اش زيرا من نمي توانم فرقي پيدا كنم چون فرض بفرماييد اگر همان مرد بخواهد با يك زن تن فروش هم همبستر بشود به هم خواهند گفت: من براي يك ساعت دويست هزارتومن به تو مي دهن و زن هم خواهد گفت: قبول براي يك ساعت فول سكس با تو دويست هزارتومن خواهم گرفت!
٧- طبق قوانين شرعي و مدني اسلامي شيعيان و طبق فتواي مراجع زني كه به صيغه ي كسي در مي ايد از حق ارث برخوردار نيست و فرزند بوجود امده فقط درصورتي از ارث پدر حق خواهد برد كه پدر قبل از مرگش به طور رسمي و ثبت در شناسنامه و اداره ي ثبت احوال ان فرزند را به رسميت شناخته باشد! يعني مادامي كه اسمي از ان فرزند در شناسنامه ي پدر نباشد ان فرزند از هيچگونه حقوق قانوني اي برخوردار نيست! براي مادر هم همين اتفاق خواهد افتاد، پس دوستان حقوق داني كه مي فرمايند در ازدواج سفيد حق و حقوق فرزند پايمال مي شود و در صيغه تمام حقوق پرداخت مي شود بايد كمي مطالعات خودشان را زياد كنند و صرفا از روي معده فرمايش نكنند!

كساني هستند كه صرفا بخاطر ناآگاهي و يا از سر تعصب و يا دروغگويي مي خواهند ازدواج سفيد را يك عمل قبيح و بد و صرفا براي رفع نيازهاي جنسي و عاري از هرگونه عشق و احساس و عاطفه معرفي بكنند و صيغه را يك عمل كاملا خوب و اسماني و براي استحكام پايه هاي خانواده و پر از عشق و عاطفه جلوه بدهند، در صورتي كه دقيقا برعكس اين ماجرا اتفاق مي افتد! فرض كنيد خود شما عاشق يك فردي هستيد و بنابه دلايلي ( مثلا براي شناخت بيشتر از همديگر و يا عدم توانايي مالي براي برگذاري يك جشن عروسي و اصلا عدم اعتقاد به ازدواج و غيره!!!) و بعد از مدتها رابطه ي عاطفي دوست دختر/ دوست پسري و بعد از مدتها بحث و گفتگو تصميم مي گيرند با هم زير يك سقف زندگي كنند! تا اينجاي كار شما هيچگونه اثري از شهوتراني مي بينيد؟ ايا اصلا هيچ زني و مردي حاضر مي شود بخاطر صرفا مسائل جنسي و بدون كوچكترين احساس عاطفي با كس ديگري ساليان زياد زير يك سقف زندگي كنيد؟ البته از انجايي كه هيچ امري در دنيا صد در صد نيست احتمال كساني هستند كه شايد بخاطر صرفا مسائل جنسي و يا فقر يكي از طرفين و از روي ناچاري تن به ازدواج سفيد بدهند اما تعداد اين افراد انقدر كم هست كه به حساب نمي ايد! اما همين مسئله در صيغه برعكس است، خود شما با شنيدن نام صيغه اولين چيزي كه به ذهنتان مي رسد سكس هاي كوتاه مدت هست و معمولا تصويري كه در ذهن ايجاد مي شود يك طرفش يك مرد پولدار و شهوت ران است و طرف ديگر يك زن بيچاره و فقير كه از سر نداري تن به همخوابگي با مرد پولدار داده است! ايا كسي بخاطر علاقه ي مفرط به كس ديگري حاضر مي شود به بگويد: من از تو فلان قدر پول و يا طلا مي گيرم و باتو سكس مي كنم؟ باز هم طبق قانون عدم صد در صد بودن چيزي در دنيا شايد كساني هم پيدا بشوند كه بخاطر علاقه و عشق و هم بخاطر اعتقادات سخت مذهبي و براي اينكه هم با عشقشان برسند و هم گناه نكنند تن به صيغه مي دهند اما باز هم تعداد اين افراد انقدر كم هست كه بحساب نمي ايند چراكه بخاطر اينكه در ذهن تمامي مردم صيغه يك عمل صرفا شهوتراني هست براي همين هم دستكم هيچ زني دلش نمي خواهد عنوان زن صيغه اي به او بدهند! اين گونه زنها معمولا اگر نتوانند بين مذهب و رسيدن به دلدار يكي را انتخاب كنند راه ديگري كه ازدواج رسمي هست و بسيار بهتر و محترمانه تر از صيغه هست را انتخاب مي كنند!
اما حرف اخر اينكه يكي ديگر از سفسطه ها و دروغ پردازي هاي اخوندها، نادانها و حيله گران اسلامي براي منحرف كردن ذهن عموم مردم اين است كه در ازدواج سفيد هيچگونه تعهد و پايبندي وجود ندارد و هريك از طرفين هر لحظخ كه بخواهند مي توانند از هم جدا شوند و يا به هم خيانت بكنن اما صيغه كردن پايبندي و تعهد مي اورد و اصلا صيغه عين پايبندي و تعهد به طرف صيغه است! اين حرف به خوديِ خود انقدر خنده دار و مضحك هست كه احتياجي به پاسخ دادن ندارد اما صرفا بخاطر اگاهي دوستان و هم اينكه اين شيادان و نادانها نگويند كه پاسخي نداشت عرض مي كنم كه: بله در ازدواج موقت هريك از طرفين هرلحظه كه احساس كند ديگر نمي تواند با طرف مقابل زندگي كند مي تواند از او جدا شود و يا هر لحظه كه بخواهد به طرف مقابل اش خيانت كنند! اما اين قطه ي ضعف ازدواج سفيد نيست، بلكه اين خصلت انساني هست و هيچ كاري هم نمي توان كرد! هيچ كس و در هيچ كجا بجز عشق و علاقه و وجدان يك فرد نمي تواند مانع عدم خيانت شود! يك فرد در صورتي كه بخواهد حتي سيستم رديابي و پيگيري ماهواره اي سي اي اي و موصاد هم نمي تواند باعث عدم خيانت اش شود! تا چه برسد به خواندن يك سري حروف عربي! اصلا بايد ديد دوستان خيانت را چه چيزي معنا مي كنند كه صيغه از ان جلوگيري مي كند؟ اينكه مثلا در همين داستان يك مرد متاهل يك زن ديگر بجز همسرش را صيغه كرده خيانت نيست؟ اينكه در قوانين صيغه و يا حتي ازدواج اسلامي به شما اجازه مي دهد كه تعداد بي نهايت زن صيغه اي و چهار زن عقدي داشته باشيد خودش مصداق خيانت و حتي از ان بدتر ترويج و تشويق به خيانت مردان نيست؟ فرض كنيد كه همين اقايي كه به زنش خيانت كرده و وقتي كه او با شوق و ذوق منتظر به دنيا امدن فرزندش هست و سختي ها و دردها و بي خوابي هاي دوران بارداري را صرفا بخاطر علاقه به مرد خود تحمل مي كند و همين اقا حتي حاضر نيست بخاطر همين فداكاري چند وقتي قيد ارتباط جنسي را بزند و مي رود با كس ديگري سكس مي كند، خيانت نيست؟تازه اين اقا به قول شما توسط اسلام و قوانين اسلامي و همان كلمات عربيِ جادويي شما كه ادعا مي كنيد كه اگر خوانده نشود فرد را به فحشا مي كشد، متعهد شده و ازدواج كرده و زن دارد ولي باز هم خيانت مي كند، پس چرا ان كلمات جادويي جلوي اين حركت را نگرفت؟ و يا در همين جامعه ي اسلامي خودتان و ايران ويران شده ي امروز ما خودتان اعتراف مي كنيد و مي بينيد چقدر درصد خيانت در افراد متاهل زياد شده حال اينكه همه ي اينها با همان كلمات قدسي و اسماني و جادويي با هم ازدواج كرده اند! از دير باز زناني هم بوده اند كه به مردان خيانت مي كردند و مرداني هم به زنانشان و اين چيز تازه اي نيست كه اگر چيز تازه اي بود در اسلام ١٤٠٠ سال پيش براي خيانت زن شوهردار مجازات در نظر نمي كرفتند چون اصولا بايد جرمي اتفاق بيوفتد كه مجازاتي برايش تعريف بشود! مثلا سي سال پيش قوانيني در رابطه با جرائم اينترنتي وجود نداشت چون اصلا اينترنت وجود نداشت، پس در زمان همان حرضت هم خيانت زنان و مردان وجود داشته و اتفاقا زياد هم وجود داشته كه چنين قوانين سختگيرانه اي هم برايش وضع كرده اند!

اصولا تعهد و پايبندي و عدم خيانت به كسي و يا چيزي صرفا سك عمل و عقيده ي انساني هست و از مرام انساني (ونه دستورات ديني) پيروي مي كند! يك انسان كافر اما داراي وجدان اگاه و پايبند كه عاشق همسرش است هرگز تن به خيانت به او را نمي دهد حتي با اين وجود كه نه تنها به اسلام و اديان اعتقادي ندارد بلكه دشمن اديان هم هست اما در طرف ديگر يك انسانِ مومن و بسيار معتقدهر چقدر هم اعتقاد داشته باشد مانند محمد نخواهد شد كه محمد هم به زنا مي افتد و جريان ماريه ي قبطيه را مرتكب مي شود! و در اخر خود شما در اطرافتان چند مسلمان سراغ داريد كه با وجود اعتقاد به قران و خدا و پيغمبر و غيره… به همسرش خيانتي نكرده باشد؟
پوزش از اينكه طولاني شد ولي ناچار شدم بنويسم چون مبحث ظريفي بود و بايد موشكافي مي شد و پاسخ دقيق داده مي شد تا شايد به كار كسي بيايد و از خرافه و كج انديشي و تعصبِ بدون منطق رها شود!

2 ❤️

474159
2015-11-15 12:20:42 +0330 +0330

درود
جناب “abbasagha” ميبينم که خوب با دليل و منطق و کاملاً مستند ريدمان زدي به هيکل اين آغاي مثلاً وکيل >>“saeed.24.karaj” ROFL

لايک داري داداش drinks biggrin

در ضمن اينقدر متن رسا و کاملي بود که نميشد از خير ذخيره کردنش گذشت ok .
ممنونم از شما yes3

1 ❤️

474160
2015-11-15 12:26:46 +0330 +0330
NA

ﺩﺧﺘﺮ ﺑﺪ. . . ﺑﺎ ﺷﺨﺼﻴﺖ ﺗﺮﻳﻦ ﺩﺧﺘﺮﻱ ﻫﺴﺘﻲ ﻛﻪ ﺗﺎ ﺑﺤﺎﻝ ﺩﻳﺪﻡ . . . ﺍﻓﺮﻳﻦ ﺑﺮ ﺗﻮ ﻛﻪ خوبي

0 ❤️

474161
2015-11-15 12:40:59 +0330 +0330

ترومن جان نظر لطفت هست و خوشحالم كه متني كه نوشتم نظرت رو جلب كرد! راستش بعضي وقتا يه ترواشاتي از ذهنهاي متروك اينا بيرون مي ياد كه انقدر ابتدايي و پيش پا افتاده و مسخره هست كه ادم عصباني مي شه و پيش خودش مي گه اصلا مگه ممكنه كسي انقدر سطح پايين و بچه گانه فكر بكنه! والا يادمه اينگونه استدلال ها رو معلم هاي ديني راهنمايي براي بچه ها مي اوردن تازه همون موقع هم كلي باعث خنده مي شد! اينكه گفتن زحمت و وقت بذارم و توضيح بدم اگر به درد يك نفرم بخوره باز خوبه!
ممنونم از اينكه وقت گذاشتي و خوندي!

1 ❤️

474162
2015-11-15 12:52:06 +0330 +0330

دوست عزیز، بچه ای که در نتیجه روابط صیغه ای بوجود می آد، شرعا دارای هیچ حقی از پدر نیست! (ممکنه قانوگذاران امروزی برای رواج بیشتر صیغه این حق ارث بردن از پدرو جز شروط صیغه و با توافق طرفین موقع خطبه خوندن لحاظ کرده باشن).
اگر هر چیزی که عقل بهش حکم میکنه ، دین بهش حکم میکنه پس عقل برتری داره به دین چون عقل حکم کرده اول! اما شما به احادیث و بسیاری از آیات قرآن دقت کن هیچکدوم با حکم عقل مطابقت که ندارن هیچ، خلاف عقل سلیم هستن!

0 ❤️

474164
2015-11-15 12:56:02 +0330 +0330

اینا ب کنار
کله کیری کاندوم خریدی استفاده نکردی؟!
در ضمن برا چند روز ۲۰ تومن اجاره دادی؟!
کسشعر نگو مومن

0 ❤️

474165
2015-11-15 13:47:37 +0330 +0330

در پاسخ به اظهارات دوستان باید بگم بازی با کلمات خیلی ساده ست. الآن شما عباس آقا واقعا به نظرت فهمیدی صیغه چیه؟؟؟ کلاه شرعی؟؟؟ اصلا اطلاعات نداری شما. اصلا. بلخره یه فرقی هست بین کسی که 4 سال درس حقوق خانواده خونده و کسی که توی تاکسی پای صحبت راننده تاکسی نشسته. عزیز من صیغه چندین و چند حکم داره. اول راجع به 4 زن دایم برات توضیح میدم. قرآن میگه هر مردی مجاز به گرفتن 4 زن به صورت دایم هستش به شرطی که بتواند عدالت را بین آنها برقرار کند. الآن کی هست که بگه میتونه عدالت را طبق انتظار خدا در قرآن بین زنهایش برقرار کنه؟؟ در واقع خدا یه شرطی گذاشته که مرد به راحتی نتونه بره زن بگیره. عدالت بین 4 زن یعنی 4 نفر را به یک اندازه دوست داشته باشی. برای همه یه اندازه خرج کنی نفقه بدی محبت کنی. کدوم مرد رو میشناسی که به زن اول و دوم به یک اندازه محبت کنه؟؟؟ اصلا اگه مرد زن اول رو دوست داشته باشه چرا باید بره زن دوم بگیره؟؟؟
یک مساله دیگه. شما دقت کردی به این مساله که زن میتونه تحمل کنه که مردش با یه زن دیگه باشه اما واقعا مرد میتونه تحمل کنه زنش زیر یکی دیگه بخوابه؟؟؟ به دلیل همچین خصوصیاتی هست که زن نمیتونه همزمان با بیش از یک نفر قانونا رابطه داشته باشه. گفتی زنای محسنه؟؟؟ احتمالا منظورت محصنه نبوده که؟؟؟ چقدر حقوق جزا خوندی؟؟؟ از شرایط زنای محصنه چی میدونی؟؟؟ از شرایط سنگسار چی میدونی؟؟؟ پسر گل این محیط بحث علمی و حقوقی نمیطلبه اما در یک جمله همه این بحث رو خلاصه میکنم. اسلام واقعی این چیزی نیست که این کسکشا توی جامعه نشون میدن و تو میبینی و نظر میدی. اگر اسلام واقعی اجرا بشه من مجبور نیستم برای رفع نیاز جنسیم توی سن 26 سالگی بیام این سایت. به حرفام خوب فکر کن. اسلام چیزیه که خدا در قرآنش کاملترین کتاب آسمانی توضیح داده نه این چیزی که این کسکشا توی جامعه نشون میدن و حق و حقوق مردمو پایمال میکنن. یا علی. شب بخیر.

0 ❤️

474166
2015-11-15 14:10:16 +0330 +0330
NA

آقایون خانمها
اینجا یه سایت سکسیه
اونائی که میان اینجا دنبال انواع فانتزیهای سکسین نه مجادلات و دیالوگهای فلسفی چون اینجا شهوانی نه ؟
پس بیخیال شین و فقط از کس وکوووووووون و کیر بگین و اگر میتونین به جمیع اعضا حال بدین
البت اگر وسعتون میرسه کس یا کون بدین اگر نه ما به ساکی هم خوشنودیم drinks

0 ❤️

474167
2015-11-15 15:35:51 +0330 +0330
NA

کیر برادر زن صمد نیکخواه بهرامی توی کون گشاد زن حامله ات

1 ❤️

474168
2015-11-15 15:56:06 +0330 +0330

منم اگه در آمدم رو از راه احکام “اسلامی” که در لفافه میشه قوانین کشور به دست میاوردم شک نکن از دین و این احکام دفاع میکردم :)) منتها من نون سواد و بازوم و میخورم lol
شما خودت همون اول به این بی حساب کتاب بودن این احکام اشاره کردی…لابد اگه احکام اسلام واقعی اجرا میشد شما الان 4 تا زن صیغه ای داشتی و توو این مرکز “فساد” سرک نمیکشیدی crazy اصن چرا همش منتظر معجزه از طرف یکی دیگه هستید! خودتون این قوانین و اجرا کنید بلکه ماهم ببینیم “اسلام واقعی” که فقط حرفش به گوشمون خورده چیست!! drinks

1 ❤️

474169
2015-11-15 15:58:43 +0330 +0330

شهاب آسمانی air_kiss
خوبی از خودته که منم خوب میبینی give_rose

0 ❤️

474170
2015-11-15 16:07:33 +0330 +0330
NA

سالسابار رفیق باحالی طبع شعری منم گاهی پیدا میکنم… ببخشید بیام پیام خصوصی میدم.

0 ❤️

474171
2015-11-15 17:22:00 +0330 +0330

چته رویا، باش چکار داری، بذار تو حال خودش باشه

0 ❤️

474172
2015-11-15 18:16:42 +0330 +0330

يعني از اين ابكي تر، مسخره تر، غير عقلاني تر، بچه گانه تر و عاري از هر شعوري نمي شد جوابي به اون نوشته ي من داد! اولا كه من بسيار بهتر از شما املاي درست زناي محصنه رو بلدم ولي صرفا حالت طنزي كه در اون جمله بود را شما كلا درك نكردي!
در مورد تحصيلات و فرق ان با راننده ي تاكسي بايد عرض كنم كه:
يعني واي به حال اون بدبختهايي كه پيش تو مي يان كه ازشون دفاع كني! احتمالا مي ري جلوي قاضي و مي گي هااااا اينووووو وَبخشين وَره، خوووو اين گناه داشته بيييد جيگررررر! بازم راننده هاي تاكسي كه لااقل موقع استدلال كردن و منطق اوردن بهتر از تو منطق مي يارن!
١- پس شما شرايط چهار همسري رو نه تنها عقلاني مي دوني بلكه اسماني هم هست و تازه ازش دفاع كه مي مني هيچ براش استدلال هم داري و مطابق قوانين روزش هم مي كني ولي همون موقع خيلي زيركانه از كنار بي نهايت زن ضيغه اي كه احتياجي هم به رعايت حق مساوي ندارن، مي گذري و بهش جواب نمي دي!!!
٢- اينكه اسلام شرايط گذاشته و چون اون شرايط رو هركسي نمي تونه اجرا كنه پس نمي شه هركي چهارتا زن بگيره فقط همين رو در يك جمله بگم: در افغانستان مردان چهار زن مي گيرن بدون اينكه ابي از اب تكون بخوره يا اصلا به لمبر چپ كونشون هم عدالت و مساوات رو رعايت كنن!
ضمنا ايني كه شما مي گي خدا گفته مي شه چهارتا همسر گرفت ولي بايد شرايطي داشت خوب گيريم كه كسي همه ي شرايط رو هم داشت و چهارتا زن هم گرفت، اون وقت يعني هيچ خيانتي اتفاق نيوفتاده؟ يعني وقتي مرد زن دوم گرفت به زن اول خيانت نكرده؟ يا به زن دوم وقتي سومي رو ميگيره، يا سومي وقتي چهارمي رو داره مي گيره، يا به چهارمي وقتي داره دنبال صيغه ميگرده؟؟؟؟!؟!؟ يه چيزي بگو بگنجه عزيزم!
ما داريم راجب تعهد دو نفر به هم ديگه در امر عشق و انسانيت صحبت مي كنيم و شما مي گي اسلام شرايط گذاشته؟ اين درست مثل اينكه بگي شما مي توني بري جنده خونه با چهار زن طبق ميل خودت هر چقدر دلت خواست بخوابي ولي به شرطها و شروطه ها! يك اينكه پول كافي براي همشون داشته باشي، دو بينشون عدالت رو رعايت كني و به يك ميزان فرو كني، يه با همشون مهربون باشي مگر با كسايي كه سكس هاردكور دوست دارن!
٢- فرموديد كه زن راحتتر قبول مي كنه كه مردش با كس ديگه اي باشه تا مردي قبول بكنه زنش با كس ديگه اي! يعني از اين اگر نگم احمقانه تر ولي دستكم بچه گانه تر استدلال نتونستي بياري؟ شما اگر يك مقدار اطلاعات تاريخي و يا اطلاعات عمومي داشتي و بجاي دنبال گوشت گشتن كمي هم مطالعه مي فرمودين مي دونستين كه اين اصلا به طبيعت هيچ انساني ربطي نداره و صرفا يك مسئله ي فرهنگيه! شما تشريف بيار اروپا و ببين اگر بري با زن ديگه اي كاري كني چطوري زنت خرخره ات رو خواهد جوييد! اون زن بدبختي كه تو و مسلمونا طالبان و القاعده و امثال تو با سنگسار و شلاق و قطع عضو مجبور به اطاعتش كردين البته كه نبايد صداش در بياد چون نصفش خواهيد كرد! تازه اگر هم طبق همون فرهنگ ايراني اصيل حساب بكني يا نه چون تو فرهنگ ايراني رو نمي شناسي بهتره با اسلام مثال بزنم، شما اين جبر و زور وشكنجه و اعدام و شلاق و سنگسار و با پونز چادر سر زن كردن رو از گُرده ي زن ايراني ور دار ببين اون وقت نصف زنم بهت مي دن تا چه برسه به اينكه قبول كنن تو بري با يكي ديگه باشي!
همه ي زنان اينگونه بوده اند چراكه ما در تاريخ دوره اي به نام زن سالاري داشتيم كه اولين دوره ي يكجا نشيني بشر و توجه به امر ازدياد و بقاي نسلش بوده يعني زنها بودن كه همه كاره ي جوامع بودن و براي همه چيز تصميم مي گرفتن از نوع همسر تا تعداد همسر چون صرفا ادامه ي حيات و ازدياد نسل مهم بوده و مرد ها صرفا بهشون نگاه جنسي و كاري مي شد! يعني همه ي اموري كه امروزه در كشورهاي مسلمون و عقب افتاده مردانه محسوب مي شه، در ان دوران زنانه بود و همه ي كارهاي زنانه ي جوامع امروز اسلامي بر عهده ي مردها بود و ارزش مردان هم دقيقا برابر با ارزش زنان در جوامع اسلامي امروز و ديروز بود! تا اينكه مردها يواش يواش شروع به اعتراض كردن و به دليل وضع جسماني و قوت جسمي و همين كه مسئله ي مهم تغذيه به عهده ي اونها بود قدرت رو در دست گرفتن و دوران منحوس و كثيف مردسالاري كه شرم من يكي هست رو شروع كردن!
از تاريخ كه بيايم بيرون تا شما نگي من تا نبينم باور نمي كنم و يا سند زنده از اون دوران از من نخواهيد!!! در همين نزديكي هاي خودمان يعني دامنه ي شرقي كوههاي هيماليا ( البته اگر كثرت و شدت شهوت و فكر ارضاء شهوت اجازه داده باشه كه مطالعات جغرافي اول راهنمايي رو تكميل كرده باشي و بدوني كه هيماليا كجاست) و در كشورهاي اون منطقه مثل ثبت و مغولستان و غيره… سيستم چند مردي رواج داره درست مثل مسلمونا كه چند زني براشون عادي و رسمي و پذيرفته شده و بلكه اسموني و الهي هست، براي اونها هم چند مردي كاملا يك امر عادي و البته اسماني هست! حتي دو يا سه برادر با يك زن ازدواج مي كنند و به خوبي و خوشي كنار هم زندگي مي كنند و هيچ مشكلي هم با اينكه زنشون زيركس ديگه اي بخوابه نه تنها ندارن بلكه كمكش هم مي كنن!!! اين هم جواب اون فرمايشت كه مردها نمي تونن قبول كنن كه زنشون با كس ديگه اي باشه!
در رابطه با اينكه فرموديد شرايط صدور مجازات سنگسار چيه بايد عرض كنم كه طبق شرع مبين اسلام: هر وقت يك زن و مرد مسلمان كه متاهل هستند با همديگر زنا كنند و يا يك زن متاهل با مردي همبستر بشود و دومرد عاقل و بالغ و يا چهار زن عاقل و بالغ به اين امر شهادت بدهند و يا قاضي به اين علم برسه كه اين زنا اتفاق افتاده و يا مرد و يا زن اعتراف به اين كار بكنند مجازات جاري مي شه! حالا شما لطف كن به من بگو كجاي اجرا شدن اين مجازات سخته؟ يعني شما انقدر خوي حيواني گرفتي كه نفس قضيه كه كشتن يك انسان به فجيع ترين شكل ممكن و ذره ذره زجر كش كردنش رو توجيح مي كني؟ يك لحظه خودت رو بذار جاي يك زنِ درمونده ي بيگناه كه صرفا با كسي به هر دليلي كه خودش مي دونه سكس كرده و دستگير شده بذار، از لحظه اي كه گير مي افتي مرگ تدريجي و وحشتناك شروع مي شه!!! برخورد سنگ به سر و بدن اخرين مرحله و البته اسونترينشه، فكر بكن روزها با اين فكر زندگي كني كه يك عده قراره يه چاله برات بكنن و تا سينه بكننت توي اون چاله و انقدر با سنگ بزننت تا بميري و تازه اين بجز هشتاد و دو ضربه شلاقي هست كه قبلش بايد بخوري!!! چه خالي بهت دست مي ده، هااااان؟ لذت مي بري؟ از الله دفاع مي كني؟ از اسلام دفاع مي كني؟ انساني كه مالك سرنوشت و بدن و زندگي خودشه ازاده كه هركاري دوست داشت با هركسي كه دوست داشت بكنه و اين به هيچ ذي حياتي ربطي نداره و ضمنا اگر هم الله اي هست خودش فرموده بعد از مرگ خودش مجازات مي كنه و طرف رو ميفرسته جهنم، تو و امثال تو چيكارش هستين اونوقت؟ ضمنا اگر اجراي اين احكام به قول تو انقدر سخته يه سري به گوگل و يوتوب بزن و با چشماي خودت ببين در سي و اندي سال گذشته چند مورد سنگسار در ايران و كشورهاي اسلامي اتفاق افتاده مثل آب خوردن!!!
راجب سفسطه ي كودكانه كه اسلام ايني نيست كه اين اخوندا اجرا مي كنن و اسلام يه چيز خيلي خوبيه كه شما نمي فهمين دوتا مطلب مي گم و چند تا سوال مي پرسم كه اگر جواب دادي مي فهمم كه واقعا چيزي در چنته داري و باسوادي و مي شه باهات بحث كرد وگرنه كه شما رو بخير و ما را به سلامت و اين مطالب رو هم صرفا براي كسايي مي نويسم كه شايد گول حرفاي كودكانه ي تو رو بخوره!
همه ي ما مي دونيم كه از كودكي اين اخوندها هستند كه اسلام و نوع اسلام رو به من و تو اموزش مي دن و نه هقل محقق شما!!! پس شما اگر بجاي ايران در صحراهاي عربستان به دنيا امده بودي بجاي شيعه ي اثناعشري يه وهابي تندرو بودي كه عاشق داعش بودي و تشنه ي خون شيعه ها و همين طور اگر در لبنان بدنيا مي يومدي يكي از شيعيان اسماعيلي بودي كه مي گفتي امام زمان از نسل اسماعيل برادر جعفر صادق هست و نه از نسل موسي كاظم!!! پس اخوندها بهتر از تو اسلام رو مي شناسن و اجراش مي كنن!
دوم اينكه هيچ مسلموني و يا مسيحي و يا يهودي و يا بهايي از روز اول با ميل و مطالعه به اون دين پي نبرده و نخواهد برد و اين صرفا يك امر تحصيلي و ارثي هست كه از خانواده و محيط به ادم منتقل مي شه مثل فرهنگ! مگر در موارد نادري كه كسي دست به تحقيقات مي زنه كه در صورت تحقيق نود و نه درصد از اون دين و فرقه و مذهب فراري مي شه بجاي بيشتر مومن شدن!
سوال من از شما اينكه:
١- اين اسلام مورد نظر شما كجا و كي و توسط چه كسي اجرا شده كه ما نمونه ي عيني اون رو ببينيم تا سرش بحث كنيم؟
٢- اين اسلام واقعي شما اصلا چي هست و چه فرقي با اسلامهايي كه ما داريم مي كنه؟
٣- شما چه جوري و بنابر چه دليلي به اين نتيجه رسيدي كه اين اسلامهايي كه ما ميشناسيم اسلام واقعي نيست؟
٤- شما چطور و كي و به كدام درك فرازميني از قران رسيدي كه هيچكس ديگري از اين اخوندا بهش نرسيدن تا بفهمن كه اسلام واقعي شما درستترين اسلامه؟
٥- در صورتي كه اسلام شما واقعي هست چرا شما بهش عمل نمي كنين؟ مگر بهش اعتقاد ندارين؟ و اگر اعتقاد ندارين چرا ادعا مي كنين اسلام بهترين هست؟ و اگر اعتقاد دارين پس به جزا و مجازات جهنم و الله هم اعتقاد دارين پس چرا از عذاب جهنم نمي ترسين و در سايت هاي سكسي چرخ مي زنين و به خود ارضايي و رفع شهوت از طريق هاي غير شرعي مي پردازين مگر اينها مصداق بارز گناههاي كبيره نيست؟
٦- در صورتي كه اسلام شما واقعيِ واقعي هست، چطور مي توانيد ثابت كنيد كه از ميان سه مذهب اصلي اسلام و هفت هزار فرقه ي زير مجموعه ي اين سه مذهب اصلي فقط و فقط اسلام شما واقعي هست و بقيه غير واقعي و كسكش بازي؟
٧- در صورتي كه ثابت فرمودين اسلام شما دقيقا اون اسلام واقعي هست، با اين مشكل كه تمامي اون هفت هزار فرقه ي اسلامي هم ادعا مي كنن كه فقط اون اسلام اونها اسلام واقعي هست و براش توضيح هاي گاها به عقل نزديك هم مي يارن چيكار مي كنين؟
خوش باشيد دوست مسلمان واقعي من و از بودن در سايت شهواني و ديدن عكس و فيلمهاي حوري هاي زميني و تعقيب و شكار واقعي اونها لذت ببري باشد تا الله اجر شما را در ان دنيا با حوري هاي اسلام واقعي شما بدهد تا ديگر از شدت كف نمازتان را بخاطر خواندن يك داستان سكسي در شهواني يا ديدن يه عكس سكسي تازه قضا نفرماييد!!!

1 ❤️

474173
2015-11-15 18:44:04 +0330 +0330

لايک و ديگر هيچ…
«abbasagha»

0 ❤️

474174
2015-11-15 19:17:14 +0330 +0330

ترومن خان، خواهش مي كنم! و خيلي خوشحالم از اينكه وقت صرف مي كني برعكس اكت شهيد پرور هميشه در شق كه حوصله شان از مباحث علمي سر مي رود و با يادگيري و دانش اندوزي دشمني عجيبي دارند! تازه استدلال هم مي كنند كه اينجا سايت سكسي هست و بجث سياسي، علمي نبايد كرد! انگار عقل و درك و فهم و شعور و يادگيري و دانش اندوزي جا و مكان دارد!!!

0 ❤️

474175
2015-11-15 20:30:50 +0330 +0330

اشتباه دوستان در اینه که به جای لذت بردن از سکس، دنبال نوعش هستند. بنده تا حالا با چند زن سکس کرده‌ام که بعضی هاشون تقاضای صیغه کردند و یه جملاتی هم گفتند و بعدش به خیال خودشان، محرم شدیم و بخدا خبر ندارم وقتی رفتن، عده و… نگه داشتند یا نه؟؟!! بعضی از زنها هم من بخاطر شرایط و ظاهرشون گفتم بیا صیغه بخونیم که بهم خندیدند!!! در یک کلام این مسئله را به طرف مقابل چه زن چه مرد بسپارید و از سکس لذت ببرید.

0 ❤️

474176
2015-11-16 01:46:31 +0330 +0330
NA

نمیدونم چرا من از این شانس ها ندارم

0 ❤️

474177
2015-11-16 04:57:14 +0330 +0330

«abbasagha»
دقيقاً باهات موافقم
تو تاپيکهاي سايت به وفور ميشه پستهاي گوهر بار bad اين مسلمانان رو ديد که حشريت چجوري جلوي چشمهاشونو گرفته که از درک و پذيرش هر چيزي عاجز هستن
درود بر شما که بدون توهين مباحثه ميکني good

0 ❤️

474178
2015-11-16 05:01:08 +0330 +0330

آقاي وکيل! “saeed.24.karaj”
خوبه که پيش از ادعاهاي کاذب و دروغين که بر حسب ميل و علاقه خودت هست فقط! از کشورهاي ديگر و زمانهاي دورتر هم مطالعه داشته باشي تا اراجيف تحويل ندي crazy .
من به زعم خودم فقط اون ادعايي که فرمودين يه مرد هيچوقت نميتونه شوهر ديگري براي زنش درنظر بگيره رو رد ميکنم ok .
خوبه که يه کم مطالعه تاريخي و اجتماعي هم داشته باشي!
خيلي چيزها هست که در کشورهايي آزاده، اما در کشورهاي ديگه جرم حساب ميشه
اينکه يه زن يا مرد ميتونه يا نميتونه چندتا همسر داشته باشه، برميگرده به هنجارها و سنتهاي ساختگي همون کشور و منطقه ولاغير! stop
تو همون عربستاني که اسلام شوما ازش دراومده (که سنگشو به سينه‌ات ميزني) چند شوهري زنها رواج داشته pleasantry .
اينم لينکش:چند شوهري
در ضمن شعار اسلام به ذات خود ندارد عيبي! و الي آخر… ديگه خيلي نخ‌نما شده!! يه چيز جديدتر و البته قابل قبولتر بگو clapping ROFL

1 ❤️

474179
2015-11-16 07:14:39 +0330 +0330
NA

پریسا چقدر زر میزنی عزیزم شما برو کونتو بده
نویسنده جان
عزیز دلم
عشق من
کیرم تو مغزت ننویس پسرم good

0 ❤️

474180
2015-11-16 07:16:38 +0330 +0330
NA

وقتی خونواده طرف جنده باشه مسلما به زناي دیگه هم شک میکنه ولی اینطور نیست در کل بده بکنیم biggrin

0 ❤️

474181
2015-11-16 07:25:41 +0330 +0330
NA

آنقدر بحث دوستان سعید و عباس طولانی بود حوصلم نگرفت بخونم
در کل صیغه معنيش یه چیز ديگست بر عکس تفکرات دوستان که فقط به سکس فکر میکنن
صیغه کن بکن تموم?خخخخ خنده داره واقعا
به حرف اخوندا هم که نمیشه اعتماد کرد کلا کونين
ولی صیغه فقط به درد آشنایی قبل ازدواج میخوره که به سکس و این کس کلک بازیا نرسه
این نظر من
وگرنه صیغه دو ساعتی که این وسط یه بچه بیاد تو زندگی زن با نبودنش فرقی نداره

1 ❤️

474182
2015-11-16 12:54:31 +0330 +0330

بدک.نبود بازم دمت گرم زیاد خالی نبستی

کون واسه خودش دنیاییه

0 ❤️

474183
2015-11-16 14:24:00 +0330 +0330

اين دوستمون neutron the كلا كمر استدلال و منطق خورد كرد جوري كه هاوكينز و فوكوياما و نيچه خشتك دران و يا علي گويان به قصد انفجار انتحاري عازم سوريه شدن! دوستمون مي گه من نخوندم شما چي نوشتي و حرف حسابت چيه ولي چشم بسته مي گم تو چرت مي گي و نمي فهمي و اصلا درك درستي از صيغه نداري! در عوضش من خيلي خوب صيغه رو درك كردم كه همون نامزد بازيه كه اين فلاسفه و دانشمندانِ خاك برسرِ سوسول الكي بهش مي گن كلاه شرعي!
توصيه ي من به نترون اينكه از ملوكول خودت خارج شو و باجهان هستي ارتباط برقرار كن و با خواندن صرفا چند صفحه از توضيح المسائل يكي از اخوندهايي كه قبولش داري كاملا معناي صيغه رو متوجه بشو و يا اگر ژست شريعتي وار گرفتي كه اخوندا مسلمون واقعي نيستن و دروغ مي گن هم بهت توصيه مي كنم به يكي از اين قران اينترنتي ها كه قابليت سرچ داره مراجعه بكن و كلمه ي صيغه رو سرچ بكن تا ببيني در قران هيچ حرفي راجب صيغه زده نشده و هرچي دستور و تفسير و قانون در رابطه با شيعه هست ساخته ي همون اخونداي فلانيه كه خودت گفتي! و اصلا يكي از سه دليلي كه وهابي ها و سني ها شيعه هاي عثني عشري رو كافر مي دونن بعد از قبول امامت، شفاعت به امام و يا شفيع، صيغه هست!

0 ❤️

474184
2015-11-16 15:59:53 +0330 +0330

با صیقه کار ندارن جانم با شاهدان صیقه کار دارن که اگر بچه ای متولد شد اقای پدر زیرش نزنه وخرج مادر وبچه رو بده

0 ❤️

474185
2015-11-16 21:46:29 +0330 +0330

يكي اين غضنفر رو بگيره كه رفته سراغ شاهدان سيقه!!!

اين اقاي وكيلِ امور جنايي- خانوادگي اخرش كارش به اينجا كشيد كه در ادامه مي خونيد! علت اينكه اين متن رو اينجا نوشتم اين هست كه ايشون بعد از نوشتن يك پاسخ كوبنده و زدن يك مشت محكم بر دهان من به نمايندگي از دنياي استكبار جهاني و امريكاي جنايتكار به صورت يك طرفه قهر كردن و من رو بلاك فرمودن تا باشد عبرت بگيريم!

بین you و saeed.24.karaj
عکس های saeed.24.karaj
saeed.24.karaj آبا 25 حذف بلوک
صبح چیزی حدود 20 دقیقه با کلیه مستندات جواب نوشتم و ارسال کردم اما ادمین چاپ نکرد. من هم متن رو کپی نکرده بودم. دیگه نمیتونم بازم اون همه وقت بذارم تایپ کنم اما توی این سایت هیچ تعجبی نداره که یک عده مثل شما نظر خلاف اسلام داشته باشن و چاپ شه ولی نظر راجع به اسلام چاپ نشه. دیگه علاقه ای به بحث کردن با کسی که اطلاعاتش در حد من نیست ندارم.

You can not reply to this conversation because all recipients are blocked.

saeed.24.karaj has chosen to block messages from you.
اي شهواني سانسورچي، اي عامل استكبار جهاني، اي چشم شيطان، اي كه كامنت پربار مسلمين هميشه در شق را حذف مي كني، الهي به حق شرت جُنب شده ي رييس سنديكاي وكلاي مسلمان جيز بشي!

1 ❤️

474186
2015-11-17 11:57:59 +0330 +0330
NA

عباس جون منظور من این بود که پوشش جندگی با صیغه کار یه کس مغز بیشتر نیست که کارشو داره توجیه میکنه

1 ❤️

474187
2015-11-17 14:21:06 +0330 +0330
NA

در کل داش عباس ما متوجه نشد منم موافق حرفشم بگذریم مریض بعدی لطفا

1 ❤️

474188
2015-11-21 14:44:16 +0330 +0330
NA

شما با این همه خوشبختی هم استرس دارین?
آنقدر بدم میاد از این دخترايي که به خارجيا میدن و ميرينن به اسم ایران یعنی خاااااااک
ولی بر عکسش ایول دمتون جيز پرچم پسرا بالاست خخخخ

0 ❤️

474190
2015-11-24 07:39:20 +0330 +0330

نظرات طولانی تر از خود داستان شد.

0 ❤️

474192
2015-11-25 03:27:31 +0330 +0330

بابا اینا مغازه باز کردن.
این راه کاسبی اونا هست.
مگه زمان کوروش ما عقد و صیغه داشتیم.
اون موقع ک عربا ملخ میخوردن کوروش برا ازدواج زن و مرد ایرانی عهد نامه گذاشته بود

0 ❤️

525269
2015-12-13 15:06:13 +0330 +0330

🙄>


0 ❤️


نظرات جدید داستان‌ها