چسبوندن و جق زدن دو پسر (۲)

1401/07/12

...قسمت قبل

قسمت اول این داستان را هم بخوانید

بعد از اینکه من و رامین چسبوندیم به هم و برای هم جق زدیم، من تقریبا ۲۴ ساعت پشیمونی داشتم به اضافهٔ ترس از کونی شدن. ولی هوس تکرار همون ماجرا و میل به لمس کردن کیر رامین خیلی زود غلبه کرد. من و رامین تا یه ده روزی یه کم از هم خجالت میکشیدیم و کمتر حرف سکس میزدیم. من تو این مدت وقتی جق میزدم و فکر مالیدن کیر حسین روی پوست بدنم دائم تو ذهنم بود و با رویای پستون و عکس سکسی قاطی میشد طوری که گاهی فک میکردم دارم فقط با خاطره کیر رامین جق میزنم. از اینکه رامین و انقدر حشری کرده بودم خیلی لذت میبردم.

[یه چیزی از قبل از این وقایع براتون بگم که ادامه ماجرا روشن بشه: من وقتی میرفتم حموم چند تا عکس سکسی یواشکی با خودم میبردم و تو حموم با اون عکسا جق میزدم. یکی روز که عکسارو گذاشته بودم جلوم و کیرم تو دستم بود شاشیدم کف حموم رو عکسا. این یهو خیلی منو حشری تر کرد به طوری که عکسای خیسم بر میذاشتم و میمالیدم به خودم و بدنمو از شاش خیس میکردم و با دست دیگم جق میزدم. کم کم این شد عادتم، گاهی کف وان حموم از پشت دراز میکشیدم و پاهامو بالا میاوردم و میشاشیدم رو خودم از بو و گرمای شاش خوشم میومد و شهوتم چند برابر میشد. گاهی هم میشد که از خود بیخود میشدم و شاش رو از رو انگشتام یا از روی عکسای خیس لیس میزدم.]
اینو داشته باشین تا برگردیم به دنبالهٔ ماجرای من و رامین.

گفتم که یه ده روزی طول کشید تا ترس و خجالت من و رامین یواش یواش بریزه و دوباره به روال سابق برگرده. یه روز وسط رد و بدل کردن عکس زن‌های نیمه لخت رامین گفت:
-“علی اگه بازم تو مترو چسبوندی تا یکی بهت چسبوند تعریف میکنی؟ خودت میدونی که دهن من قرصه”
-“رامین مث اینکه خیلی خوشت اومده. تو چی؟ نچسبوندی؟”
-“راستشو بخوای نه”
-“ راستشو بخوای منم نچسبوندم ولی فکرشو خیلی کردم که مثلا یکی کیر سفتشو بماله به من و منم دستمو بذارم روکیرش و کیرشو بمالم.”
-“علی منم از اون روز که با هم جق زدیم خیلی هوس مالیدن کیر میکنم. فک میکنی کونی شدم؟”
-“نه بابا رامین، این حرفا چیه. اگه هنوزم با عکسای Susan Sarandon راست میکنی خیالت راحت باشه، گی نیستی”
-“تو چی علی؟”
-“من؟ یه سانتیمتر از بدن لخت Susan Sarandon رو به صد تا کیر مالیدن نمیدم. حاضرم انقدر بمالم رو عکسش تا آبم بیاد”
-“پس چرا اون روز مالیدیم به هم و برای هم جق زدیم؟”
-“من چه میدونم. خب آدم وقتی با فکر زن حشری میشه ممکنه از این کارا بکنه. این چیزا که مهم نیست”
-“علی تو دیشب با چه عکسی جق زدی؟”
-“چرا میپرسی؟”
-“چون‌وقتی این چیزارو به من میگی حشری میشم”
-“منم همینطورم. دیشب با سه تا عکس جق زدم که انداختمشون دور”
-“چرا انداختی دور؟ میدادی به من.”
-“چون خیس شده بودن. یهویی شاشیدم رو عکسا و بیشتر حشری شدم”

تردید داشتم که ماجرای علاقه به شاش هنگام جق زدن رو به رامین بگم یا نه. نمیدونستم عکس العملش چیه. آخرش تصمیم گرفتم فعلا بیشتر از این نگم.
رامین که خیلی جلوی خودشو گرفته بود تا این سؤالو‌ بپرسه و دیگه طاقتش تموم شده بود یهو پرسید:
-“علی میای دوباره عکس و فیلم سوپر نگاه کنیم و با هم جق بزنیم؟”
منم از خدا خواسته جواب دادم:
-“باشه. زنگ ورزش که همه مشغولم بریم تو توالت”

دیگه نمیدونم تا زنگ ورزش چجوری گذشت چون داشت کاسهٔ صبر هر دومون لبریز میشد.


وسایلمون رو برداشتیم و جدا جدا رفتیم به طرف توالت مدرسه. یه طرف چند تا شیر آب بود و یه طرف دیگه ۶ یا ۷ تا کابین. هیچکس تو توالت نبود و من اول رسیدم و رفتم تو کابین آخر و در رو باز گذاشتم. یک دقیقه بعد رامین آمد تو کابین و در را بست و قفلش رو انداخت.

رامین گوشیش رو گرفت بین دو نفر تا چند تا عکس سکسی نگاه کنیم. قلب من تند تند میزد. نزدیکی با رامین تو این فضای کوچیک، بوی شاش، فکر جق زدن و مالیدن کیر رامین و بالاخره عکسایی که رامین نشون میداد منو حسابی حالی به حالی کرده بود و شق کرده بودم. رامین هم دست کمی از من نداشت چون کمی تند تند نفس میکشید و دست چپش وسط پاهاش بود. گفتم:
-“رامین بیا یه فیلم سوپر نگاه کنیم”
-“باشه. گوشی من فیلترشکنش خیلی کنده. با گوشی تو ببینیم”
در عرض کمتر از یک دقیقه یه فیلم دبش پیدا کردم و هردو شروع کردیم به نگاه کردن. شونه هامون چسبیده بود به هم و یه دست هردو لای پاهامون. خوشم میومد که بدنمون انقدر به هم نزدیک باشه. فیلم پر بود از ساک زدن، از پستونای گنده و با حال و از ریختن آب کیر روی پستونا. تو یه صحنه زنه آب کیر رو حسابی میمالید به پستوناش و بعد انگشتاشون لیس میزد، من طاقتم‌ تموم شد و زیپ شلوارمو باز کردم و کیرمو در آوردم. رامین هم کیر درازشو در آورد. نمیخواستم حتا یه لحظه را از دست بدم، فوری به رامین گفتم:
-“برای هم بمالیم”
-“آره دیگه. من خیلی حشری شدم، مث اون روز”
-“منم همینطور، دست بزن ببین چقدر شق کردم”
کیر همدیگر رو گرفتیم و شروع کردیم به مالیدن. من گهگاهی به رامین نزدیک میشدم و سر کیرمو میمالیدم به سر کیر رامین و یه نالهٔ لذت از هر دو بلند میشد. دیگه گرفتن تلفن مشکل بود و تلفنم رو گذاشتم تو‌ جیب کاپشنم. دیگه داشتیم بدون سوژه، بدون نگاه کردن عکس یا فیلم، برای هم جق میزدیم. کیر هر کدوم بهترین سوژه برای اون یکی بود. چند بار آب شفاف و لزجی را که از کیر رامین بیرون میامد رو با انگشتام جمع کردم و مالیدم روی شکمم. رامین با چشمهای تقریبا نیمه خمار نگاه میکرد.
-“رامین یه کم زور بزن بیشتر آب بیاد. مالیدنش رو‌پوستم حال میده”
رامین چیزی نمیگفت فقط آمد درست روبروی من تا کیرش رو به کیرم بماله. کیرم روی کیر رامین لیز میخورد و هردو آهسته عقب جلو میرفتیم. رامین لحظه ای بی حرکت شد و من یهو حس کردم یه مایع ولرم ریخت روی شکم و کیرم. رامین گفت:
-“آخ ببخشید. زور زدم تا کمی آب بیاد یهو شاشیدم”
من که بیشتر حالی به حالی شده بودم در حالی که شاش رامین رو میمالیدم روی پوست شکمم گفتم:
-“نه اتفاقا خیلی حال میده. من عاشق جق زدن با شاشم. اگه بازم شاش داری یه زور دیگه بزن، ولی زیاد نه که لباسامو خیس کنه، همینقد که بمالم به خودم خوبه”
در حالتی از شهوت که قابل توصیف نیست دکمه های پیراهنم را باز کردم، خودم رو به رامین نزدیک کردم و سر کیرشو چسبوندم به شکمم. دوباره مایعی ولرم از کیر رامین به بیرون جهید و اینبار تمام شکم و سینه من رو خیس کرد. برای اینکه یک قطره هم از دست ندم فوری شاش رامینو حسابی مالیدم به سینه و شکم و حتا گردنم. دیگه تو مرز دیونه شدن بودم. انگشتامو لیس زدم و همینطور که کیر رامینو میمالیدم به پوست شکمم به رامین گفتم:
-“یه کم دیگه اگه بازم شاش داری”
-“پسر تو منم دیوونه کردی. بیا دستتو بیار جلو”
دوباره شاش رامینو با دستم جمع کردم و حسابی مالیدم به خودم، تا گردن و شونه ها و صورتم مالیدم. بعد شروع کردم به لیسیدن. دیگه اختیارم دست خودم نبود. یهو رامین کیرشو از دست من در آورد و شروع کرد تند تند جق زدن. تمام بدنش میلرزید و آب کیرش پاشید روی کیر من و کمی هم روی سینه ام.
منم تند تند شروع کردم با آب کیر رامین جق زدن. فقط یک بار دستی رو که باهاش جق میزدم به دهنم بردم و انگشتامو لیسیدم. بو و مزه آب کیر مخلوط با شاش خیلی لذت داره. آب منم آمد و ریخت زمین.
دوباره یواشکی و جدا جدا از توالت آمدیم بیرون و رفتیم به کلاس. من گذاشتم شاش و آب کیر رامین روی بدنم بمونه و خشک بشه. از فکر اینکه مایعاتی که روی بدنمه از کیر رامین بیرون آمدن و امشب موقع جق زدن میتونم بلیسم و دوباره مزه کیر رامین رو بچشم راست کرده بودم.

ادامه...

نوشته: Mirilop


👍 8
👎 7
18901 👁️


     
برای نظر دادن وارد شوید یا ثبت نام کنید

897944
2022-10-04 13:39:09 +0330 +0330

عالییی بوددد دلممم میخواد بازم اینکارو تکرار کنم باز بنویس دیونههه شدم سرششش🤤🤤🤤🤤🤤🔥🔥🔥

1 ❤️

905802
2022-12-07 15:09:19 +0330 +0330

خاک بر سرت

0 ❤️