دین اسلام و کون مردم ایران (فشار مقدسات)

1399/03/06

⚠️ مقدساتتان را بکشید بیرون

این شرایط کنونی احکام اسلامی و کشور ماس...

✔ با رسم شکل توضی دادیم به امید آن که حتا برای بچاهای کودکستانی‌ و عقب موندگان ذهنی و همچنین کودن‌ترین افراد و ابلهان سبکمغز و ایضاً بیشعورترین قشر جامعه نیز به سادگی قابل درک باشد.

مدعیان گرامیِ «احترام به عقاید اسلامی» لطفاً بفرمایید در ابتدا دین خود را از کون ملت بکشید بیرون، سپس طلبکارانه انتظار داشته باشید که احترام آن حفظ شود.
پرواضح است در شرایطی که اسلام به هر طریقی در کون ایرانیان سرک میکشد، گوهشان را میخورد و هر عان با فشار حداکثری عمیق‌تر فرو میرود، خب معلومه که به هیچ وج نمیشود آن را محترم شمرد!

  • سعی بر آن است که در اینجا اخبار فشارهایی که دین اسلام در روزها و هفته‌های گذشته بر نشیمنگاه این ملت بدبخ وارد کرده پوشش داده شود بلکه مخ تعطیل یه عده از همه جا بیخبر به کار بیفتد.

به طور کلی انتظار میرود که تاپیک، پاسخ مفیدی باشد برای خرفهم کردن آن عزیزان خجسته‌دلی که مدام میفرمایند:

• چرا به عقاید ما توهین میکنید؟ • چرا به مقدسات اسلامی مردم احترام نمیذارید؟ • چرا از بین تموم دینها فقط اسلام رو نقد میکنید؟ و...

خودم تا جایی که وخ کنم و برسم اخبار مرتبط رو قرار میدم ولی اگر چیزی از دسم در رف یا گشادی امانم نداد سایر کاربران هم میتوانند اضافه کنند و بسیار هم از این همکاری استقبال میشود.

درضم خدمت اون شیرین‌ عقلهایی که یحتمل خواهن فرمود خب اسلام قانون مملکت است! نیز پیشاپیش عرض میشود که طبق همین قانون اومدن شما به شهوانی هم جایز نیس. درواقع این که با فیلترشکن غیرقانونی تشریف میارید به یه سایت غیرقانونی و حرام که از قانون دینی دفا کنید توجیهی ندارد جز این که
یحتمل از وای‌فای امین‌آباد دارید اسفاده میکنید و قرص‌هایتان هنو نرسیده…

2082 👀
2 ❤️
برای نظر دادن وارد شوید یا ثبت نام کنید .

2021-01-29 19:45:40 +0330 +0330

دهن ما رو گاییدن با این دین، از هر چی دینه زده شدم

0 ❤️







‌آگهی‌های دوستیابی

نمایش آگهی های دوستیابی بستگی به علاقه شما دارد. برای دیدن آگهی مرتبط با علاقه تان لطفا پروفایل تان را » ایجاد یا ویرایش کنید «