آیا استفاده از اسباب بازی های جنسی در دوران بارداری بی خطر است؟

1400/07/19

آیا استفاده از اسباب بازی های جنسی در دوران بارداری بی خطر است؟



در زمان بارداری یا دائما دلتان سکس میخواهد و یا کلا آخرین چیزی است که به آن فکر میکنید. به هر حال چه سکس بخواهید و چه نخواهید شاید این سوال برایتان پیش آمده باشد که آیا استفاده از اسباب بازی جنسی در زمان بارداری بی خطر است یا نه؟
بگذارید خیالتان را راحت کنم ، اگر بارداری سالم و بدون مشکلی را سپری میکنید و دکترتان هم به صراحت شما را از سکس منع نکرده است ، میتوانید بدون هیچ نگرانی ای از سکس لذت ببرید ، حالا چه با اسباب بازی و چه بدون آن.
خوشبختانه خودم حاملگی پر خطری نداشتم و وقتی 7 ماهه باردار بودم یک ویبراتور برند lioness برای خودم خریدم. با اینکه در سه ماهه ی اول و دوم بارداری ام از bullet (یک نوع ویبراتور کوچک) استفاده کرده بودم ولی کنجکاو بودم تا از این مدل ویبراتور هم استفاده کنم. یکی دیگر از دلایلی که ویبراتور lioness را انتخاب کردم این بود که این ویبراتور تمام داده های تجربیات جنسی ام را ،چه آنهایی که با پارتنرم بوده و چه آنهایی که تنها بودم را ذخیره میکند.

استفاده از اسباب بازی های جنسی در دوران بارداری

اگر تصمیم گرفتید از اسباب بازی جنسی استفاده کنید باید یکسری نکات را رعایت کنید :
-اسباب بازی های جنسی ، حتی آنهایی که تازه از جعبه در آورده اید هم ممکن است حامل باکتری هایی باشند که در صورت تماس آن با واژن تان میتواند عواقب ناخوشایندی برایتان داشته باشد. اسباب بازی های جنسی تان را قبل و بعد از هر بار استفاده بشویید.
زنان باردار خصوصا باید بیشتر مراقب این مسئله باشند چون عفونت های باکتریایی ممکن است باعث زایمان زودرس شود.
-اگر اسباب بازی جنسی ای که برای سکس مقعدی استفاده میکنید را بدون اینکه خوب بشویید وارد واژن تان کنید خطر ابتلا تان به عفونت بیشتر میشود .گذاشتن کاندوم روی اسباب بازی جنسی میتواند تمیز کردش را برایتان آسان تر کند.
-درست مثل سکس ، بعد از استفاده از ویبراتور یا اسباب بازی جنسی ادرار کنید تا از عفونت های مجاری ادراری پیشگیری کنید.

استفاده از ویبراتور Lioness در دوران بارداری

به چند دلیل تصمیم گرفتم از ویبراتور Lioness در دوران بارداری ام استفاده کنم :
-قابلیت جمع آوری و ذخیره اطلاعاتش را امتحان کنم
-با همسرم ازش استفاده کنیم تا روش هایی که میتوان از ویبراتور به عنوان اسباب بازی ای برای زوج ها استفاده کرد را تجربه کنیم.
در آخر بعد از تجربه ی سناریو های بالا به نتایج متفاوتی رسیدم.

مرحله اول: میتوانم موقع بارداری و همزمان با تحریک پارتنرم خودارضایی کنم؟

اسباب بازی های جنسی روش فوق العاده ای برای بهبود صمیمیت ، نزدیکی و رضایت جنسی زوج ها هستند. برای همین تصمیم گرفتم در مرحله اول همزمان با تحریک پارتنرم از این ویبراتور برای ارضای خودم استفاده کنم.

با اینکه میزان قدرت این ویبراتور قابل تغییر است ولی به خودم زحمت ندادم و از حالت پیش فرض آن استفاده کردم. اولین چیزی که فهمیدم این بود که در زمان بارداری ام از نظر جنسی خیلی حساس تر شده ام و قدرت 30 درصد ویبراتور (خط زرد) برای من معجزه میکرد.
همچنین متوجه شدم که از زمان حامله شدنم سریع تر به ارگاسم میرسم. اولین و طولانی ترین تجربه جنسی ام با این ویبراتور پنج دقیقه و بیست ثانیه بود و تنها دلیل طولانی شدنش این بود که دوبار به ارگاسم رسیدم! دفعه اول در 45 ثانیه (دلیل سقوط شدید در ابتدا چارت) و دومی هم در دقیقه پنجم.
برای مقایسه بهتر چارت سریع ترین ارگاسمم (20 ثانیه!) را با رنگ قرمز و چارت طولانی ترینش(5 دقیقه و بیست ثانیه) را با رنگ سبز مشخص کردم و روی هم انداختم.

تفاوت بین این دو ارگاسمم واقعا جالب بود. در اول چارت قرمز سقوط ناگهانی ای اتفاق افتاد در حالی که در دیگری انقباض عضلات واژنم بالا و پایین کمتری داشت ، البته به جز آخر چارت که دستگاه را کنار گذاشتم.
از آنجایی که اکثر ویبراتور ها از کیر واقعی سفت تر هستند و از طرفی هم نمیخواستم دهانه رحمم را اذیت کنم کار را آرام و ملایم شروع کردم و از دخول عمیق خودداری کردم. وقتی به ارگاسم دوم نزدیک تر شدم کاملا حس میکردم که انقباض های بیشتری در واژنم اتفاق می افتاد.
با اینکه موقع سکس با پارتنرم هیچ درد و گرفتگی ای را تجربه نکردم ولی تا صبح فردا خونریزی خفیفی داشتم که بعد از آن هم همه چیز به حالت عادی برگشت.
دکترم قبلا به من اطمینان داده بود که لکه بینی (خونریزی خفیف) میتواند در هر زمانی اتفاق بیفتد و جای نگرانی نیست ، البته به شرطی که بسیار کمتر از خونریزی پریود باشد و بیشتر از دو روز ادامه پیدا نکند. اگر خونریزی تان در حد پریودتان است یا مایع آمنیوتیک (مایع درون کیسه جنین) از شما نشت میکند سریعا با پزشک تان تماس بگیرید.

مرحله دوم: آیا خودارضایی متقابل موقع بارداری بی خطر است؟

در مرحله دوم من و پارتنرم تصمیم گرفتیم که همزمان با هم خودارضایی کنیم. چون از طرفی هم خودم میخواستم بیشتر با این ویبراتور کار کنم و هم پارتنرم میخواست از تماشا من لذت ببرد. این فقط یکی از چندین روشی است که استفاده از اسباب بازی جنسی میتواند رابطه شما و پارتنرتان را بهبود دهد(حالا چه حامله باشید چه نباشید).

قبل از اینکه ویبراتور را وارد واژنم کنم آرام آرام شروع کردم به تحریک چوچوله و لب های واژنم. متاسفانه (یا شاید هم خوشبختانه!) خیلی زودتر از پارتنرم به ارگاسم رسیدم. من در عرض کمتر از دو دقیقه کاملا ارضا شده بودم. تا جایی که پارتنرم بهم گفت “نمیدونستم مسابقست!”
همانطور که در چارت زیر میبینید انقباضات واژنم خیلی کم بودند چون هم داخل و هم بیرون واژنم را با ویبراتور تحریک میکردم. ولی وقتی تمرکزم را فقط روی تحریک داخل واژنم گذاشتم در عرض چند ثانیه یک ارگاسم آتش فشانی را تجربه کردم (همانطور که در قله زیر میبینید). بعد از این انقباض قوی و ناگهانی هم یک سقوط شیب دار در چارت اتفاق افتاد.

مرحله سوم : اگر باردار باشم پارتنرم میتواند با اسباب بازی جنسی من را تحریک کند؟

اینبار گذاشتم پارتنرم ویبراتور را کنترل کند. بازهم مثل دفعات قبل خیلی سریع و در عرض یک دقیقه و سی و سه ثانیه ارضا شدم (همان قله ای که در چارت زیر میبینید).

بعد از اینکه ارضا شدم پارتنرم دوباره شروع کرد به تحریک بیرون واژنم و آرام آرام رفت سراغ داخل واژنم. با اینکارش بعد از دو دقیقه بدون اینکه ارضا بشم به مرز ارگاسم رسیدم که باعث شد بعد از اینکه ویبراتور کنار گذاشتیم برای سکس حاضر و آماده باشم.

اسباب بازی جنسی و بارداری : رای نهایی

استفاده از اسباب بازی جنسی در طول بارداری کاملا بی خطر است ، مگر اینکه پزشک تان شما از اینکار منع کرده باشد. درست مثل هر مسئله ی دیگری در طول بارداری اگر در مورد داشتن یا نداشتن سکس شک دارید با پزشک تان مشورت کنید.
روش های مختلفی برای استفاده از اسباب بازی در زندگی جنسی تان در طول بارداری وجود دارد. اسباب بازی های جنسی میتوانند تجربیات جدیدی را برای شما و پارتنرتان به وجود بیارند و همچنین زمان هایی که تنها با خودتان میگذرانید را هم لذت بخش تر کنند. داشتن ویبراتوری مثل lioness که اطلاعات تجربیات جنسی تان را در اختیار تان قرار میدهد میتواند خیلی به شما کمک کند.
از آنجایی که بچه ها کمی از آزادی ای که برای لذت بردن از خودتان یا پارتنرتان دارید را از شما میگیرند پس دوران بارداری تان را غنیمت بشمارید و تا جای ممکن از آن لذت ببرید!



منبع

6050 👀
7 ❤️
برای نظر دادن وارد شوید یا ثبت نام کنید .

2021-10-12 22:35:15 +0330 +0330

↩ هاینریش
خیلی ممنون

1 ❤️

2023-01-29 10:01:29 +0330 +0330

👌 😎

0 ❤️







‌آگهی‌های دوستیابی

نمایش آگهی های دوستیابی بستگی به علاقه شما دارد. برای دیدن آگهی مرتبط با علاقه تان لطفا پروفایل تان را » ایجاد یا ویرایش کنید «