آیا عروسکهای جنسی بی‌خطرند؟

1398/10/14

آیا استفاده از عروسک‌های جنسی برای انسانها بی خطر است؟

by siliconwives
Feb 16, 2018

توصیه‌های ایمنی برای سکس با عروسک‌های جنسی

صنعت تولید عروسک‌های جنسی در این اواخر به شدت رشد کرده است که اگر این حقیقت را که این صنعت در شروع کارش با واکنش‌های منفی زیادی روبرو شد در نظر بگیریم، رشد آن قابل تحسین است. در ابتدا نه تنها این عروسک‌های سکسی به کلی ممنوعه شناخته شده بودند، بلکه حرف زدن درمورد آنها در انظار عمومی نیز ننگ به حساب می‌آمد. اما مردم امروزه شروع به پذیرفتن و استقبال از این عروسک‌ها کرده‌اند به گونه‌ای که رشد فروش این محصولات در سرتاسر جهان مانند پرواز موشک به آسمان به شدت اوج گرفته است و این نشانه‌ی پذیرفته شدن این عروسک‌های فوق‌العاده در افکار عمومی و اجتماع می‌باشد.

در حقیقت محبوبیت این عروسکهای جنسی تا حد زیادی به خاطر آقای “هاوارد استرن” مجری معروف تلویزیونی می‌باشد که در سال 1990 یک عروسک لاستیکی سفارش داد و جلوی دوربین تلویزیون با آن سکس کرد! در دوره‌ی زمانی که عروسکهای جنسی بادی به شدت مورد انتقاد بودند، کاری که آقای استرن انجام داد تاثیر زیادی در پذیرفتن این عروسکها و از بین بردن قبح سکس با انها در افکار عمومی داشت.
با ایفای نقش آقای هاوارد استرن به عنوان یک پیشقدم در مالکیت یک عروسک جنسی، قدم‌های اول در راه همگانی شدن استفاده این محصول برداشته شد. این عروسکهای جنسی ساده‌ی پلاستیکی که با باد پر می‌شد و صرفاً شباهت به انسان داشت، امروزه تبدیل به عروسک‌هایی شدند که با استفاده از سیلیکون و TPE (پلیمرهای گرمانرم) ساخته می‌شوند.


آنچه هر روز از ما پرسیده می‌شود این است که این عروسک‌ها تا چه حد واقعی هستند؟

این عروسکها در محور زمان و در طول سالها هر روز به سمت بهتر شدن پیش رفته‌اند. تا حدی که امروزه قادر به انجام گفتگو با شما هستند. فوق‌العاده است مگرنه؟!



خوب باید بگوییم این عروسکها به مهارت‌های هوشمندانه‌ای مجهز شده‌اند که بتوانند در ضمن گفتگو، پاسخ‌های مناسبی را به حرف‌های شما بدهند و در موقعیت‌های متفاوت رفتاری صحیح از خود بروز دهند.

  • امروزه امتیازات بی‌شمار عروسکهای جنسی قابل چشم پوشی نیستن . وقتی امتیازات زیادی که آنها نسبت به خانمها دارند را در نظر بگیریم می‌بینیم که جایگزینی ایده‌آل برای زنها در روابط انسانی هستند!
  • آنها راهی فوق‌العاده را فراهم می‌کنند که بتوانید شور و هیجان سکسی گم شده در زندگی‌تان را به اتاق خوابتان برگردانید بدون آن که به شریک انسانی خود خیانت کنید.
  • برای افرادی که در طول رابطه‌هایشان دچار تجربه‌های بدی شده‌اند، یک عروسک جنسی می‌تواند جایگزینی ملایم برای روابط عاطفی واقعی باشد (که فرد مورد نظر بر ترسش از ضربه خوردن دوباره فائق آید) تا زمانی که آن شخص دوباره آمادگی بودن در یک رابطه واقعی را پیدا کند.
  • عروسک تا زمانی که شما آن را خریداری می‌کنید، دست‌نخورده می‌ماند و این باعث می‌شود که خطر انتقال بیماری‌ها و عفونت‌های جنسی به شما به صفر برسد.
  • یک عروسک جنسی کاملاً مطیع و همیشه آماده‌ی دادن خدمات جنسی به شماست که باعث می‌شود نسبت به خانمها وفادارتر و مطیع‌تر باشد.(چه کسی این را نمی‌خواهد؟)
  • امتیاز دیگر این عروسک‌ها این است که در انواع مختلف تولید می‌شوند و چهره‌های متفاوت، قدهای متفاوت و شکل‌های متفاوت بدن (چاق، لاغر، چهارشانه و…) دارند که می‌تواند با فراهم کردن حق انتخاب‌های متنوع، نیازهای مختلف مشتریان بازار گسترده‌ی این محصولات را رفع کنند.
  • امروزه نسل جدید این عروسک‌ها با مفصل‌هایی قابل حرکت عرضه می‌شوند که می‌توانند در صورت لزوم دست‌ها و پاهایشان را به حرکت دربیاورند که در نتیجه آنها را برای سکس با شما قابل انعطاف‌تر می‌سازد.
  • با بررسی پیشرفت روز افزون صنعت عروسک‌سکسی‌سازی و مزیت‌های بیشماری که این نوع عروسک‌ها دارای آنها هستند. به این نتیجه رسیدیم که نمی‌توانیم از فواید آنها برای حفظ سلامتی و امنیت انسانها چشم‌پوشی کنیم. این احتمالاً مهمترین عاملی است که باید در تصمیم شما مبتنی بر خریدن یا نخریدن این نوع عروسک‌های سکسی شبیه به انسان در نظر گرفته شود.

چگونه در هنگام استفاده از یک عروسک جنسی سلامتی خود را تضمین کنید؟

۳ نکته‌ی اصلی که هنگام خرید درباره‌ی امنیت و سلامتی خود باید در نظر بگیرید به ترتیب اهمیت اینها هستند:

۱. کیفیت محصولات جنسی از نظر کارایی
۲. کیفیت موادی که محصولات از آنها تولید شد‌ه‌اند
۳. نوع طراحی (شکل و ظاهر) محصولات

درست است که صنعت تولید عروسک‌های جنسی به خوبی نظارت و مدیریت می‌شود ولی این نیز بی‌نهایت اهمیت دارد که بدانید وقتی برای خرید عروسک‌های جنسی می‌روید باید در جستجوی چه نوع محصولاتی باشید و از چه نوع محصولاتی باید اجتناب کنید.

• حتما از فروشگهای معروف خرید کنید و حتماً محصولاتی را برگزینید که گارانتی و پشتیبانی خدمات بعد از فروش داشته باشند. این را نیز باید اضافه کنیم که قبل از خرید حتماً در اینترنت نظر افرادی که قبلاً از آن محصول خریداری کرده اند را مطالعه کنید و ملاک اصلی شما برای خرید باید کیفیت بالای محصول باشد. (این روش انتخاب همیشه مفید است)

• درمورد خرید اسباب‌بازی‌های جنسی توصیه همیشگی ما به شما این است که پول بیشتری خرج کنید و محصولاتی را تهیه کنید که از سیلیکون یا TPE ساخته شده باشند. هیچ کدام از این دو ماده‌ی اولیه باعث ایجاد صدمه یا التهاب در بافت‌های بدن انسان نمی‌شوند و مزیت دیگر آنها این است که به سادگی قابل تمیز شدن و ضد عفونی شدن هستند، بدون این که کوچکترین خللی در کیفیت محصول وارد شود که در استفاده‌ی دراز‌مدت می‌تواند مزیت بالایی به شمار بیاید.
خبر بهتر این است که سیلیکون و TPE به هیچ وجه در بافت بیرونی (پوست) یا درونی بدن انسان ایجاد هیچ نوع حساسیتی نمی‌کنند که بدان معناست که در هنگام استفاده از آن محصولات کوچکترین احتمالی برای ملتهب شدن پوست و یا بیماری وجود ندارد.

• اسکلتی که درون عروسک جنسی نصب شده و وزن آن را تحمل می‌کند به دقت روکشی شده و احتمال شکستن آن وجود ندارد برای همین امکان صدمه دیدن بدن شما در هنگام سکس (مثلاً سکس‌های خشن یا کارهای غیر معقول) به هیچ وجه وجود ندارد. این عروسک‌های جنسی برای انجام سکس کاملاً ایمن هستند. کیفیت بالای آنها در نتیجه‌ی آزمایشاتی که در طول سالها برای بالا بردن میزان امنیت این عروسکها بر روی آنها انجام گرفته حاصل شده و خود تاییدکننده‌ی این موضوع است. اما در زمان سکس با توجه به این که عروسک‌های سیلیکونی سکسی مثل انسانهای واقعی شکل‌ها و قدهای متفاوتی دارند، بهتر است دقت کنید که بلند کردن انواع سنگین وزن‌تر آنها می‌تواند به کمر شما فشار وارد کرده یا حتی صدمه بزند.


منبع:

siliconwives.com/blogs/news/are-sex-dolls-safe-for-humans-sex-doll-safety-tips

17061 👀
2 ❤️
برای نظر دادن وارد شوید یا ثبت نام کنید .

2023-12-13 07:11:09 +0330 +0330

ممنون که به اشتراک گذاشتید، من یک عروسک به نام لنا از سایت sexdollpartner.com خریدم، عروسک خیلی شبیه خانم مونرو است، من آن را خیلی دوست دارم و منتظر آمدن عروسک هستم.
https://www.sexdollpartner.com/products/ridmii-lena-165cm-unique-design-silicone-head-tpe-body-realistic-sex-doll-free-2nd-head

1 ❤️



تاپیک‌های داغ




تاپیک‌های تازه


‌آگهی‌های دوستیابی

نمایش آگهی های دوستیابی بستگی به علاقه شما دارد. برای دیدن آگهی مرتبط با علاقه تان لطفا پروفایل تان را » ایجاد یا ویرایش کنید «