اسلام واقعی(غیر مسلمونا وارد نشن)

1391/10/23

[quote=خاله میترا]من عاشق بهرام مشیری و سخنرانیهاش هستم همه فایلهای صوتیشو دارم
ولی باهاش قهرم هر چی ایمیل و پیغام براش گذاشتم جوابمو نداد
زن در فرهنگ اسلامی یعنی یه پله از برده بالاتر اسلام فقط زن رو از سنگسار شدن به دست اعراب نجات داد همین و بس[/quote]

اسلام و کرامتی که به زن داده است .
از دید اسلام زن کالائی است جنسی در خدمت مردان؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

زن در ديدگاه اسلام

امام على عليه السلام :
كارى كه در توان زن نيست به او مسپار زيرا او چون گُلى است ظريف و آسيب پذير نه قهرمان و كار فرما.
نهج البلاغه، نامه 31

رسول اكرم صلى الله عليه و آله :

إنَّ اللّه تَبارَكَ وَتَعالى عَلَى الناثِ أَرأَفُ مِنهُ عَلَى الذُّكُورِ وَما مِن رَجُلٍ يُدخِلُ فَرحَةً عَلَى امرَأَةٍ بَينَهُ وَبَينَها حُرمَةٌ إِلاّ فَرَّحَهُ اللّه تَعالى يَومَ القيامَةِ؛
خداى بزرگ، به زنان مهربان تر از مردان است و هيچ مردى، زنى از محارم خود را خوشحال نمى كند، مگر آن كه خداوند متعال او را در قيامت شاد مى كند.

رسول اكرم صلى الله عليه و آله :

اِستَوصُوا بِالنِّساءِ خَيرا؛
يكديگر را به رفتار نيك با زنان سفارش كنيد.
بحارالأنوار، ج33، ص628،

رسول اكرم صلى الله عليه و آله :

حَسِّنوا أَخلاقَكُم وَالطُفوا بِجيرانِكُم وَأكرِموا نِساءَ كُم تَدخُلُوا الجَنَّةَ بِغَيرِ حِسابٍ؛
اخلاق خود را نيكو كنيد و با همسايگان خود مهربان باشيد و زنان خود را گرامى بداريد تا بى حساب وارد بهشت شويد.
التوحيد، ص 127

پیامبر: خَيرُ الرِّجالِ مِن اُمَّتىَ الَّذينَ لايَتَطاوَلُونَ عَلى أَهليهِم وَ يَحِنُّونَ عَلَيهِم وَلا يَظلِمُونَهُم؛
بهترين مردان امّت من كسانى هستند كه نسبت به خانواده خود خشن نباشند و اهانت نكنند و دلسوزشان باشند و به آنان ظلم نكنند.
مكارم الأخلاق، ص 216

دوستان نه چندان محترم اسلام ستیز خواهشا احادیث و آیات تخمی تخیلیتونو گزینشی انتخاب نکنید.

13294 👀
0 ❤️
برای نظر دادن وارد شوید یا ثبت نام کنید .

2013-01-12 00:41:30 +0330 +0330

حضرت محمد صلی الله علیه و اله فرموده اند :
از ما نیست کسی که وسعت زندگی بر او داده شود و او بر خانواده اش سخت بگیرد.
مستدرک ج ۲ ص ۶۴۳ به نقل از رساله امام سجاد علیه السلام ، شرح نراقی

حضرت محمد صلی الله علیه و آله و سلم فرموده اند :
جبرئیل به قدری در مورد زنان به من سفارش کرد که گمان بردم که طلاق دادن آنان سزاوار نیست مگر این که عمل زشتی(خلاف عفت همسر داری) از ایشان آشکار گردد.
مکارم الاخلاق طبرسی به نقل از رساله امام سجاد علیه السلام ، شرح نراقی

حضرت زهرا سلام الله علیها فرمودند :
بهترین شما کسی است که در برخورد با مردم نرم تر و مهربان تر باشد و ارزشمندترین مردم کسانی هستند که با همسرانشان مهربان و بخشنده اند. دلال الامامه و کنزالعمال ، ج ‌۷، ص ۲۲۵

امیر المؤمنین‏ علی علیه السلام فرمود :
آنها (زنان) نزد شما امانت هاى خدا هستند ، آزارشان نرسانید و بر آنها سخت نگیرید.
مستدرک جلد ۲ ص ۵۵۱

پیامبر اسلام‏ صلی الله علیه و آله فرمود :
هر مردى که ‏به صورت همسرش سیلى بزند. خدا به فرشته مامور دوزخ (مالک) دستور می دهد که در دوزخ هفتاد سیلى بر صورتش بزند و هر مردى که دستش را بر موهاى زن مسلمانى بگذارد (براى اذیت موى سرش را بگیرد) در دوزخ‏ دستش با میخ هاى آتشین کوبیده می شود. مستدرک جلد ۲ ص ۵۵۰

پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله و سلم فرمود :
این سخن مرد که به همسرش می گوید : واقعا ترا دوست دارم ، هرگز از قلبش خارج نخواهد شد.
شافى جلد ۲ ص ۱۳۸

رسول خدا (ص) فرمود :
هر چه ایمان انسان کامل تر باشد به‏ همسرش بیشتر اظهار محبت می نماید.
بحار جلد ۱۰۳ ص ۲۲۸

حضرت علی بن الحسین امام سجاد علیه السلام در مورد حقوق همسر فرموده اند :
و اما حق همسرت آن است که بدانی خداوند متعال با آفرینش او وسیله ارامش و رفاه و انس و نگهداری تو را فراهم نموده است.
هر کدام از شما زن و مرد بر نعمت وجود دیگری خدا را سپاس گوید و بداند که این نعمت الهی است.
بر او و بر تو واجب است که نعمت الهی را گرامی داشته و در معاشرت با او خوشرفتاری و رفق پیشه کنی اگرچه حق تو بر زن سخت تر و رعایت محبوب و مکروه تو (اگر زیاده خواهی نباشد) بر او لازم تر است ، ولی زن حق مهربانی و انس بر تو دارد و جایگاه آرامش و آسایش غریزه ای ست که گریزی از آن نیست و این حق بزرگی است.
رساله حقوق امام سجاد علیه السلام

0 ❤️

2013-01-12 00:58:14 +0330 +0330

خواستم عدالت رعايت شه. چون شما به عنوان تاپيک ما توجه نکرديد ما هم به تاپيک شما خواهيم آمد. البته من فکر ميکردم توي اين تاپيک قراره بحث منطقي بشه که ديدم کسشريات قرآن رو آوردي. دروغ رو با دروغ توجيه ميکني؟

0 ❤️

2013-01-12 01:31:19 +0330 +0330

[quote=شيخ متفکر]خواستم عدالت رعايت شه. چون شما به عنوان تاپيک ما توجه نکرديد ما هم به تاپيک شما خواهيم آمد. البته من فکر ميکردم توي اين تاپيک قراره بحث منطقي بشه که ديدم کسشريات قرآن رو آوردي. دروغ رو با دروغ توجيه ميکني؟[/quote]
خوب عزیز وقتی قران در زمان جاهلیت چنین حرف هایی که امروزه هم کم اجرا میشن و پر از صمیمیت و محبت است میزنه خودش اثبات غیز زمینی بودنش هس نمیدونم چرا شما تعصبی برخورد میکنین یکم فکر کنید براش.

0 ❤️

2013-01-12 01:44:58 +0330 +0330

[quote=شيخ متفکر]خواستم عدالت رعايت شه. چون شما به عنوان تاپيک ما توجه نکرديد ما هم به تاپيک شما خواهيم آمد. البته من فکر ميکردم توي اين تاپيک قراره بحث منطقي بشه که ديدم کسشريات قرآن رو آوردي. دروغ رو با دروغ توجيه ميکني؟[/quote]

خیلی جالبه.
کسی میاد حرف از منطق میزنه که از هر ده تا کلمه یازده تاش فحش و کسشعره.برو.برو داداش.برو هر وقت تونستی مثل آدم حرف بزنی بیا اینجا جوابتو بدم.فعلا مشغول تفکرت باش.فقط بپا زیاده روی نکنی از یه جات بزنه بیرون

0 ❤️

2013-01-12 01:49:15 +0330 +0330
5_0.jpg 3.jpg 6.jpg

نمیدونم چرا بعضیا فقر و فلاکت اقتصادی و فرهنگی تو بعضی کشورا رو از چشم اسلام میبینن.مگه آفریقا و اروپای مسیحی گدا گشنه نداره؟؟؟
به این چندتا عکسی که برادر مشیری از دفتر نقاشی دوران ابتداییشون کنده و به معرض دید عموم قرار داده دقت کنید.هیچکدوم خدارو شکر مربوط به ایران نیست.درثانی.عرب جماعت که تکلیفش مشخصه…(همون عکس مرد کرواتی)
درضمن…چرا همیشه برای تمثیل کشورهای مسلمان سراغ افغانستان و کشورهای فلک زده میرید؟
هند کشور مسلمان نیست؟ پاکستان نیست؟ مالزی که یکی از پیشرفته ترین کشورهای دنیاست مسلمان نیستند؟

0 ❤️

2013-01-12 01:52:47 +0330 +0330
5_0.jpg

از پیامبر اکرم(ص) به حضرت علی(ع):

بشنو از من آنچه را که به دستور پروردگارم می گویم ! هیچ مردی نیست که در کارهای منزل به همسرش کمک کند ، مگر اینکه پاداش او به هر تار مویی که بر بدنش روییده باشد ، ثواب یک سال عبادتی است که تمام روزهایش را روزه گرفته و تمام شب هایش را به عبادت ایستاده ، شب زنده داری کرده باشد و خداوند به او ثوابی می بخشد که به انبیای صابر خود مثل حضرت داوود و یعقوب و عیسی علیهم السلام بخشیده باشد.
ای علی ! کسی که در کارهای خانه به همسر خود بدون سرکشی و دلتنگی و تکبر خدمت نماید ، پروردگار اسمش را در دفتر شهدا ثبت می کند و برایش به هر روز و شبی ثواب هزار شهید و به هر قدمی که بر می دارد به آن مرد ثواب حج و عمره می دهد و به هر قطره ای که از بدنش عرق بیاید یک خانه در بهشت برایش منظور می نماید.
ای علی ! یک ساعت خدمت کردن به همسر در کارهای خانه بهتر از عبادت هزار سال و هزار حج و هزار عمره و بهتر از آزادی هزار بنده در راه خدا و هزار جنگ در راه دین و عیادت از هزار مریض و هزار نماز جمعه و هزار تشییع جنازه و هزار گرسنه ای که برای رضای خداوند رحمان سیر گردد و هزار برهنه را پوشاند و هزار اسب در راه پروردگار دادن و برایش بهتر از هزار دینار به مستمندان صدقه دادن و بهتر از تلاوت تورات و انجیل و زبور و قرآن است و بهتر از آزاد کردن هزار اسیر و بخشیدن هزار شتر به فقراست و چنین مرد خدمتکار به همسر ، از دنیا بیرون نمی رود مگر این که جایگاه خوب خود را در بهشت ببیند.
ای علی! کسی که روگردانی و تکبر نکند در خدمت به همسرش بدون حساب وارد بهشت می شود.
ای علی ! خدمت به همسر کفاره (پاک کننده) گناهان کبیره است و خاموش کننده آتش خشم پروردگار جبار و صداق ازدواج با حورالعین و این خدمت موجب زیادی خوبی ها و علو مقام است.
ای علی! خدمتکار همسر نمی شود مگر شخص صدیق و درستکار و یا شهید و یا مردی که خداوند متعال خیر دنیا و آخرت را برایش خواسته باشد.

بحار ج ۱۳ ص ۱۳۳ چاپ ایران و جامع الاخبار ص ۱۰۲

0 ❤️

2013-01-12 02:19:26 +0330 +0330

اصلی ترین کتاب اسلام قرآنه دیگه؟
قابل توجه شما که این همه میگی زن تو اسلام ارزش داره… تو سوره نسا آیه 34 برمیگرده میگه اگه زنهاتون ازتون نافرمانی کردن آنها را به زدن تنبیه کنید…قبلشم گفته مردان را به زنان حق تسلط و نگهبانی است به واسطه برتری هایی که خدا به برخی داده است…

0 ❤️

2013-01-12 04:34:25 +0330 +0330

زن در اسلام موجودی پائین‌تر از مردان است(مجوز زدن، پست بودن زن )

اسلام مدعی است که بیشترین احترام را به زنان دارد؛ اما آیا گفتار، رفتار و کردار اسلام نسبت به زنان با ادعاهای این دین سازگار است؟

زن در اسلام نقش کاتالیزور را دارد، او انسان است، انسانی که در درجه‌ی دوم اهمیت قرار دارد. نقش پرورشی را دارد، بدون اینکه خود بتواند بعنوان عنصری جدای از مرد، نقشی را ایفا نماید. خدای ادعائی، از میان این همه پیامبرانی که مدعی است برای هدایت بشر فرستاده، هیچ زنی را به چنین مقامی نائل نگردانید،.

برای شناخت اسلام، عملا دو راه بیشتر وجود ندارد:

1- مراجعه به سخنان محمد ابن عبدالله(حدیث).

2- مراجعه به قرآن.

در مورد مراجعه به احادیث، آنچنان بین مسلمانان اختلاف وجود دارد که به راحتی همدیگر را کافر می‌دانند، هر منبعی از احادیث گفته شود؛ همواره عده‌ای در آن تشکیک خواهند نمود. قرآن تنها کتابی است که مورد توجه و قبول هر دو فرقه است(البته شیعه معتقد است، قرآن اصلی نزد امام زمان می‌باشد که در آن صورت چیزی از آن دین باقی نمی‌ماند).

در اینجا نظرات و نوشته‌های قرآن را فهرست‌وار در مورد مسائل گوناگون مرتبط با زنان بیان می‌گردد.

اسلام به مردان مجوز زدن همسرشان را می‌دهد.

این آیه یکی از صریح ترین آیات و دستورات اسلامی در این زمینه است، الله به روشنی و با شفافیت کامل بین می‎نماید که مردان هنگامی که احتمال دادند، ممکن است زنان از آنان نافرمانی نماید، می‌توانند آنها را بزنند. قرآن از لفظ تخافون نشوزهن استفاده نموده است، نشوز در زبان عربی به معنی ارتفاع می‎باشد:

لنِّشْزُ والنَّشَزُ: المَتْنُ المرتفعُ من الأَرض، وهو أَيضاً ما ارتفع عن الوادي إِلى الأَرض.

پس در اینجا الله تآکید دارد که: ای مردان! اگر می‌ترسید که زنان شما خود را از شما بالاتر بدانند (نشوز داشته باشند) شما باید سه مرحله طی نمائید:

1- آنان را نصیحت نمائید؛ این در حالی است که در قرآن و یا حتی حدیث و سخنان محمد ابن عبدالله، هیچ سخنی از اینکه اگر مردی اشتباه کرد، زن می‌تواند او را نصیحت نماید نیست؛ دلیلش هم کاملا آشکار است!

2- اگر باز به پند شما، گوش ندادند، بستر خویش را از آنان جدا نمائید(با آن زنی که سخنانتان گوش نمی‌دهد، همبستر نشوید).

3- اگر باز پس از این کار، ترس شما از اینکه زنتان خود را بالاتر می‌انگارد، همچنان باقی بود؛ او را بزنید.

الرِّجَالُ قَوَّامُونَ عَلَى النِّسَاء بِمَا فَضَّلَ اللّهُ بَعْضَهُمْ عَلَى بَعْضٍ وَبِمَا أَنفَقُواْ مِنْ أَمْوَالِهِمْ فَالصَّالِحَاتُ قَانِتَاتٌ حَافِظَاتٌ لِّلْغَيْبِ بِمَا حَفِظَ اللّهُ وَاللاَّتِي تَخَافُونَ نُشُوزَهُنَّ فَعِظُوهُنَّ وَاهْجُرُوهُنَّ فِي الْمَضَاجِعِ وَاضْرِبُوهُنَّ فَإِنْ أَطَعْنَكُمْ فَلاَ تَبْغُواْ عَلَيْهِنَّ سَبِيلًا إِنَّ اللّهَ كَانَ عَلِيًّا كَبِيرًا (نساء/34) مردان بر زنان مسلط هستند زیرا الله برخی از انسانها را بر برخی ديگر برترى داده است و به دلیل اینکه مردان از اموال خويش خرج مى‏كنند، زنان شايسته کسانی هستند كه فرمانبر نگهدارنده‌ی آن چیزی باشند که الله نگه داشته است ، و زنانى كه از نافرماني آنها می‌ترسید، بايد نصيحتشان كنيد و در بسترها(ی‌تان) از آنان دورى كنيد آنها را بزنید، پس اگر از شما پیروی نمودند، ديگر بهانه جويى نكنيد که الله بلندمرتبه بزرگ است.‏

این زدن با ضیغه‌ی امر بیان شده است(اضْرِبُوهُنَّ) و خطابش هم به همه‌ی مسلمانان است. می‌دانیم که اطاعت از الله در دین اسلام واجب است. پس قرآن بر همه‌ی پیروانش واجب گردانیده است، در صورتی که از این می‌ترسید، زنتان از شما نافرمانی نمایند، آنان را بزنند.

نکته‌ی بعدی در این آیه، دلیل الله برای این مجوز دادن می‌باشد؛ قرآن بیان می‌نماید که الله زنان را بر مردان برتری داده است. قرآن برای بیان این موضوع از لفظ بِمَا فَضَّلَ اللّهُ بَعْضَهُمْ عَلَى بَعْضٍ (زیرا الله برخی از انسانها را بر برخی ديگر برترى داده است)استفاده نموده است.

دلیل دیگر الله، برای مسلط بودن مرد بر زن، نفقه دادن می‌باشد، در این امر مغالطه صورت گرفته است، بدین صورت که الله کار را تنها در فعالیت اقتصادی می‌داند و کار کردن زن در خانه را بعنوان کاری که در جهت تقسیم شغل است به رسمیت نمی‌شناسد.

0 ❤️

2013-01-12 07:46:24 +0330 +0330

[quote=بهرام مشیری]زن در اسلام موجودی پائین‌تر از مردان است(مجوز زدن، پست بودن زن )

اسلام مدعی است که بیشترین احترام را به زنان دارد؛ اما آیا گفتار، رفتار و کردار اسلام نسبت به زنان با ادعاهای این دین سازگار است؟

زن در اسلام نقش کاتالیزور را دارد، او انسان است، انسانی که در درجه‌ی دوم اهمیت قرار دارد. نقش پرورشی را دارد، بدون اینکه خود بتواند بعنوان عنصری جدای از مرد، نقشی را ایفا نماید. خدای ادعائی، از میان این همه پیامبرانی که مدعی است برای هدایت بشر فرستاده، هیچ زنی را به چنین مقامی نائل نگردانید،.

برای شناخت اسلام، عملا دو راه بیشتر وجود ندارد:

1- مراجعه به سخنان محمد ابن عبدالله(حدیث).

2- مراجعه به قرآن.

در مورد مراجعه به احادیث، آنچنان بین مسلمانان اختلاف وجود دارد که به راحتی همدیگر را کافر می‌دانند، هر منبعی از احادیث گفته شود؛ همواره عده‌ای در آن تشکیک خواهند نمود. قرآن تنها کتابی است که مورد توجه و قبول هر دو فرقه است(البته شیعه معتقد است، قرآن اصلی نزد امام زمان می‌باشد که در آن صورت چیزی از آن دین باقی نمی‌ماند).

در اینجا نظرات و نوشته‌های قرآن را فهرست‌وار در مورد مسائل گوناگون مرتبط با زنان بیان می‌گردد.

اسلام به مردان مجوز زدن همسرشان را می‌دهد.

این آیه یکی از صریح ترین آیات و دستورات اسلامی در این زمینه است، الله به روشنی و با شفافیت کامل بین می‎نماید که مردان هنگامی که احتمال دادند، ممکن است زنان از آنان نافرمانی نماید، می‌توانند آنها را بزنند. قرآن از لفظ تخافون نشوزهن استفاده نموده است، نشوز در زبان عربی به معنی ارتفاع می‎باشد:

لنِّشْزُ والنَّشَزُ: المَتْنُ المرتفعُ من الأَرض، وهو أَيضاً ما ارتفع عن الوادي إِلى الأَرض.

پس در اینجا الله تآکید دارد که: ای مردان! اگر می‌ترسید که زنان شما خود را از شما بالاتر بدانند (نشوز داشته باشند) شما باید سه مرحله طی نمائید:

1- آنان را نصیحت نمائید؛ این در حالی است که در قرآن و یا حتی حدیث و سخنان محمد ابن عبدالله، هیچ سخنی از اینکه اگر مردی اشتباه کرد، زن می‌تواند او را نصیحت نماید نیست؛ دلیلش هم کاملا آشکار است!

2- اگر باز به پند شما، گوش ندادند، بستر خویش را از آنان جدا نمائید(با آن زنی که سخنانتان گوش نمی‌دهد، همبستر نشوید).

3- اگر باز پس از این کار، ترس شما از اینکه زنتان خود را بالاتر می‌انگارد، همچنان باقی بود؛ او را بزنید.

الرِّجَالُ قَوَّامُونَ عَلَى النِّسَاء بِمَا فَضَّلَ اللّهُ بَعْضَهُمْ عَلَى بَعْضٍ وَبِمَا أَنفَقُواْ مِنْ أَمْوَالِهِمْ فَالصَّالِحَاتُ قَانِتَاتٌ حَافِظَاتٌ لِّلْغَيْبِ بِمَا حَفِظَ اللّهُ وَاللاَّتِي تَخَافُونَ نُشُوزَهُنَّ فَعِظُوهُنَّ وَاهْجُرُوهُنَّ فِي الْمَضَاجِعِ وَاضْرِبُوهُنَّ فَإِنْ أَطَعْنَكُمْ فَلاَ تَبْغُواْ عَلَيْهِنَّ سَبِيلًا إِنَّ اللّهَ كَانَ عَلِيًّا كَبِيرًا (نساء/34) مردان بر زنان مسلط هستند زیرا الله برخی از انسانها را بر برخی ديگر برترى داده است و به دلیل اینکه مردان از اموال خويش خرج مى‏كنند، زنان شايسته کسانی هستند كه فرمانبر نگهدارنده‌ی آن چیزی باشند که الله نگه داشته است ، و زنانى كه از نافرماني آنها می‌ترسید، بايد نصيحتشان كنيد و در بسترها(ی‌تان) از آنان دورى كنيد آنها را بزنید، پس اگر از شما پیروی نمودند، ديگر بهانه جويى نكنيد که الله بلندمرتبه بزرگ است.‏

این زدن با ضیغه‌ی امر بیان شده است(اضْرِبُوهُنَّ) و خطابش هم به همه‌ی مسلمانان است. می‌دانیم که اطاعت از الله در دین اسلام واجب است. پس قرآن بر همه‌ی پیروانش واجب گردانیده است، در صورتی که از این می‌ترسید، زنتان از شما نافرمانی نمایند، آنان را بزنند.

نکته‌ی بعدی در این آیه، دلیل الله برای این مجوز دادن می‌باشد؛ قرآن بیان می‌نماید که الله زنان را بر مردان برتری داده است. قرآن برای بیان این موضوع از لفظ بِمَا فَضَّلَ اللّهُ بَعْضَهُمْ عَلَى بَعْضٍ (زیرا الله برخی از انسانها را بر برخی ديگر برترى داده است)استفاده نموده است.

دلیل دیگر الله، برای مسلط بودن مرد بر زن، نفقه دادن می‌باشد، در این امر مغالطه صورت گرفته است، بدین صورت که الله کار را تنها در فعالیت اقتصادی می‌داند و کار کردن زن در خانه را بعنوان کاری که در جهت تقسیم شغل است به رسمیت نمی‌شناسد.[/quote]
چرا ما باید عدالت رو در مساوات ببینیم؟آیا اگر زنی با آن روحیه لطیف و آسیب پذیر به مقام پیامبری میرسید میتوانست به درستی پیام خود را به بشریت ابلاغ کند یا مردم عصرهای گذشته با آن همه نادانی و جاهلیت صدای او را در نطفه خفه میکردند؟آیا اصلا آنان زن را انسان میشماردند که بخواهند از او پیروی کنند؟
آری در اسلام گفته شده در مرحله آخر اگر زن از شما پیروی نکرد او را بزنید ولی فکر کرده اید که مراحل قبل رو بدرستی طی کرده ایم چون اگر مردی طبق دستور اسلام پیش برود و در سنان خود منطق داشته باشد کمتر کسی است که از او نافرمانی میکند.
چرا شما فقط نقاطی از قران را مثال می آورید که در مرحله آخر است؟آیا ذهن یک انسان آنقدر ناقص است که در درک و فهم چند آیه روشن و مبین مانده است؟یا خود را به نفهمی میزند که دیگران را نیز به شک بیاورد؟هر چه است آثار شستوشوی ذهنی توسط افکار برخی افراد پیداست.وگرنه یک ذهن نو رسیده نیز میتواند درک کند که وجود زن در قران بسیار بالاتر مرد است چون او را پرورش دهنده نسل بعد میگوید و همینطور به خاطر جسم ظعیف او در دنیا نسبت مرد مناسب دیده است که برخی کار ها را انجام ندهد.همانطور که میدانیم خداوند برای هر که در دنیا زحمت و سختی بیشتری بکشد جایگاهش را در آخرت بلندتر میکند پس میتوان نتیجه گرفت زن که به نوعی زحمتکش تر از مرد است مقام بلندتر نزد خداوند دارد.بعد هم به خاطر تفاسیر گوناگون در مطالب قران میتوان زدن را در انواع حالات در نظر گرفت.همانطور که خداوند مجازات دزد را بریدن دستش عنوان کرده است ولی امروزه به خاطر شرایط متفاوت با آن زمان جزای دیگری در نظر گرفته شده است.

0 ❤️

2013-01-13 15:21:38 +0330 +0330

هركسي كه به اسلام بي احترامي كنه ابرو شو تو ايران مي برم يك اخطار مهم خطاب به …از طرف ممدجاني.

0 ❤️

2013-01-14 11:15:28 +0330 +0330

آقای متفکر(بهرام)تو که ادعا به مطالعه کتب شیعه داری برو بخوان،پیامبر اکرم(صل الله علیه و آله وسلم)فرمودند:“زن را موقع تنبیه نباید با بیش از (چوب یا دسته)مسواک زد.” و در احادیث زیادی آمده که اگر زن مرتکب اشتباهی شد خیلی خوب است که مرد از آن بگذرد،حال نگاهی به غرب،حکومت های کمونیستی به اصطلاح طرفدار احترام زن:آزادی رابطه جنسی،آزادی روسپی خانه،آزادی رابطه چند مرد هم زمان بایک زن،استفاده از زنان و دختران برای جذب مشتری،هزاران تجاوز جنسی به دختران و هزاران فرزند بدون پدر(زنا زاده) در سال،خودکشی صدها زن در طول سال بعلت فشارهای روانی ناشی از تجاوز،رابطه جنسی فرزند و مادر ، پدر و دختر(از بین رفتن حرمت و محبت واقعی در خانواده)،رابطه زن متأهل با هر مردی(در دانشگاه،بیمارستان،سازمان ها،مهمانی ها و . . .)تجربه ده ها رابطه جنسی نامشروع دختران زیر بیست سال،تجربه بارداری نامشروع ۵ دختر زیر بیست سال از هر ۱۰ دختر،کشته شدن صدها روسپی در سال(در غرب)بعلت وحشی گری جنسی(و روابط حیوانی) و . . .جالب اینجاست که غرب از این رویداد ها با عنوان “جامعه آزاد” استفاده میکند!مردمی که خود را باخته دنیا کرده اند غرق در لذت ها!در ایران زنان آزادند،آزادی واقعی،شرکت در انتخابات،رفتن به استخر،شهربازی،سینما،رانندگی کردن،و از همه مهم تر وسیله جنسی نبودن.زن در ایران یعنی مادر نه . . .زن در ایران حرمت دارد نه در روسپی خانه های غرب.

0 ❤️

2013-01-14 16:00:06 +0330 +0330

داداش بشمت با تاپیکت-ایول مشتی-
متاسفانه امروزه هرکی میخاد ادعای روشن فکری کنه میاد ب اسلام توهین میکنه!!!
متاسفانه گرونی و بخوربخور مملکتو میذارن بخاطر اسلام!!!
بعد همین کسایی ک ادعای روشن فکری و منطق میکنن کور کورانه میان چرت و پرتای ی مشت دست نشانده رو قبول میکنن!!!
چجوره ک مثلا قرآن دروغ و چرت و مزخرفه ولی حرفای ی میمونی مث بهرام مشیری و امثالش واقعیه؟
چرا خریت و احمق بودن ی مشت عرب سوسمار خور رو میذارید ب نام اسلام؟
آیا مثلا امام حسین رازی هست که ی بچه ی چند ساله قمه بزنه؟
اینا ربطی به اسلام نداره اگه قراره ب روشن فکری و امل نبودنه پس تو تمام حرف ها دقت کنید بعد با عقلی باز انتخاب کنید

0 ❤️

2013-01-22 06:37:34 +0330 +0330

ها؛تایپیك منو حذف كردید ها?یاران ما آمدند همانگونه كه خواستم

0 ❤️

2013-01-24 03:42:26 +0330 +0330

[quote=sasanazimi1368]5_0.jpg

از پیامبر اکرم(ص) به حضرت علی(ع):

بشنو از من آنچه را که به دستور پروردگارم می گویم ! هیچ مردی نیست که در کارهای منزل به همسرش کمک کند ، مگر اینکه پاداش او به هر تار مویی که بر بدنش روییده باشد ، ثواب یک سال عبادتی است که تمام روزهایش را روزه گرفته و تمام شب هایش را به عبادت ایستاده ، شب زنده داری کرده باشد و خداوند به او ثوابی می بخشد که به انبیای صابر خود مثل حضرت داوود و یعقوب و عیسی علیهم السلام بخشیده باشد.
ای علی ! کسی که در کارهای خانه به همسر خود بدون سرکشی و دلتنگی و تکبر خدمت نماید ، پروردگار اسمش را در دفتر شهدا ثبت می کند و برایش به هر روز و شبی ثواب هزار شهید و به هر قدمی که بر می دارد به آن مرد ثواب حج و عمره می دهد و به هر قطره ای که از بدنش عرق بیاید یک خانه در بهشت برایش منظور می نماید.
ای علی ! یک ساعت خدمت کردن به همسر در کارهای خانه بهتر از عبادت هزار سال و هزار حج و هزار عمره و بهتر از آزادی هزار بنده در راه خدا و هزار جنگ در راه دین و عیادت از هزار مریض و هزار نماز جمعه و هزار تشییع جنازه و هزار گرسنه ای که برای رضای خداوند رحمان سیر گردد و هزار برهنه را پوشاند و هزار اسب در راه پروردگار دادن و برایش بهتر از هزار دینار به مستمندان صدقه دادن و بهتر از تلاوت تورات و انجیل و زبور و قرآن است و بهتر از آزاد کردن هزار اسیر و بخشیدن هزار شتر به فقراست و چنین مرد خدمتکار به همسر ، از دنیا بیرون نمی رود مگر این که جایگاه خوب خود را در بهشت ببیند.
ای علی! کسی که روگردانی و تکبر نکند در خدمت به همسرش بدون حساب وارد بهشت می شود.
ای علی ! خدمت به همسر کفاره (پاک کننده) گناهان کبیره است و خاموش کننده آتش خشم پروردگار جبار و صداق ازدواج با حورالعین و این خدمت موجب زیادی خوبی ها و علو مقام است.
ای علی! خدمتکار همسر نمی شود مگر شخص صدیق و درستکار و یا شهید و یا مردی که خداوند متعال خیر دنیا و آخرت را برایش خواسته باشد.

بحار ج ۱۳ ص ۱۳۳ چاپ ایران و جامع الاخبار ص ۱۰۲[/quote]
از قرآن دستور و آيه بيار نه از اين كتابهاي اراجيف الدوله و بهمان الانوار

0 ❤️

2013-01-24 04:07:24 +0330 +0330

داداش دم همه ي بچه مسلمونا گرم من دين اسلامه افتخار مي كنم به دينم شايد ازمسولا حكومت راضي نباشم ولي اين هيچ ربطی به دینم ندارم ايرانيم مسلمون حرف همه ي اين نادون ها ازروي منطق نيست وگرنه ازروی بدبختی فحاشی نمي كردن در ضمن طاقت ماهاهم حدي داره…!

0 ❤️

2013-01-24 04:16:22 +0330 +0330

آقاتوهين به دين اسلام نكنين . آقاتوهين به دين اسلام نكنين. . منطقي باش جوابت مي گیری

0 ❤️

2013-01-24 04:28:03 +0330 +0330

تنها دليل من براي بحث با مسلمونا اينه که اونا رو خارج آدم نميدونم. يعني هنوز هم راهي براي خروج از خرافات باقي مانده.پس بياييد و از ذلت خارج شويد…

0 ❤️

2013-02-03 00:04:20 +0330 +0330

در دینی که ارزش زن ،مادران و خواهران و زنان شما نصف بیضه چپ یک آخوند باشه باید درشو گل گرفت.

0 ❤️

2013-02-03 00:20:54 +0330 +0330

هر کس بدون تعصب صحبت کنه مشکل حل میشه.هر آدم متعصبی احمق هم هست چرا که تعصب که حماقت رو در پی خودش به همراه داره.
اونایی که ادعای مسلمونیشون میشه یه بار تا حالا قرآن رو از رو خوندن.؟
یک بار تا به حال تاریخ مملکت خودشون رو خوندن؟
یک بار تا به حال کتبی رو که آخوندا ی شیعی به اون اهتمام دارن تا به حال حرفها و دستوراتی رو که در اون آمده رو خوندن که با عقل بهش فکر کندد و ببینن که آیا واقعا با عقل انسان که ودیعه ی خداوند است سازگاری داره یا نه صرفا جهت پر کردن جیب بعضی هاست؟
به قول یک استاد دانشگاه که خودش هم فقه و حقوق درس میداد که آخوند لباس شخصی هم بود گفت هر انسان در صورتیکه بخواد باعقل به مساله دین نگاه کنه عقل دین رو رد میکنه.
دوستان من نمیگم خیلی دانشمندم اما با عقل نه با تعصب کورکورانه به این مساله نگاه می کنم و به این نتیجه رسیدم دین اسلام پراز اشتباست.
حرفای خوبی که در این دین هست در پیامبرهای قبل این دین هم بود/
ایرادایی به این دین و نحوه اجرای اون هست که در دینی مثل زرتشت نیست.
تاریخ ما برتراز همه ی دنیاست که این تازیان از خدابیخبر اون رو به این شکل دستخوش تغییرات کردندطوری که یک ایرانی که خدا رو قبول داشت الان به بنده خدا غیرت و تعصب بیجا داره و بت پرستی مدرن رو انجام میده دریغ از اینکه متوجه نیست خداروفراموش کرده .
ملتی که تاریخ خودش رو نشناسه نمیتونه راه پیشرفت و آزادی رو پیدا کنه.
شما دچار یک اسلام فاشیستی ،دیکتاتوری شدید که متوجه نیستید که در آینده تف و لعن نسلهای بعد رو برای خودتون به ارمغان میارید یه کم اندیشه کنید تا ایرانتون رو خداگونه بسازید.
تا ایران خودتون رو به مانند ایران زمان کوروش و پیامبر راستین اشو زرتشت بسازید .میشه اگر عرب پرستیتون رو کنار بگذارید وبه اصل خودتون برگردید.به خداپرستی واقعی .
خداوند ایران زمین خودش انسان ها رو به راه راست هدایت کنه تا از بت پرستی مدرن بسلامت خارج بشن و پندار نیک،کردانیک،گفتارنیک را به معنای واقعی سرلوحه زندگی خودشون قراربدن.

0 ❤️

2013-02-03 03:32:52 +0330 +0330

وقتی مسلمان بودم همیشه یک خدای بخشنده داشتم که گناهانم را ببخشد پس با خیال راحت گناه میکردم که بسیاری از آنها خلاف معیارهای وجدانی و انسانی بود!

بعضی وقتها هم در ذهنم ترازو میگذاشتم این گناهم مثلن به ثواب عزاداری امشبم در و دلگرمی ام شفاعت امام حسین میشد!

اما از روزی که اسلام را ترک کرده ام همه حواسم بر این است که کارهایی که میکنم بر اساس معیارهای انسانی باشد و همیشه
وجدانم را ملاک قرار میدهم.

0 ❤️

2013-02-03 07:48:22 +0330 +0330

مدیران سایت کجا هستن؟
به خدا قسم تو قوانین خودتون نوشته بود به عقاید هم توهین نکنید.
شما قوانین خودتون رو هم قبول ندارید.
برای این سایت و اون رئیسش متاسفم که …

0 ❤️

2013-02-03 08:04:15 +0330 +0330

شیخ به اصطلاح متفکر و روشن فکر
انسانیت اینه که به هم دیگه فحش بدیم؟
و ایات یک کتاب مقدس رو …شعر بدونیم.
اصلا این کتاب مقدس نیست(استغفرالله)اسمانی هم نیست ولی واسه ۲ میلیارد نفر ادم مقدسه و تو حق توهین کردن رو نداری
انسان.ادم.متفکر.
جدیدا قوانین انسانیت اینه که بهم فحش بدیم؟؟؟به عقاید همدیگه توهین کنیم؟؟؟؟؟و…

0 ❤️

2013-02-03 08:54:43 +0330 +0330

من به عنوان یک مسلمان منطقی نه بعنوان یک فحاش،بي فرهنگ،منافق،وحشی،شهوت پرست و… ازخواننده های مطالب مورد بحث خواهش میکنم که یه جستجویه جزیی تو اینترنت درباره مطالب مشایری که هدفش مثلا ایجاد فتنه است و رییسشون هم چند سال پیش از ترس جونش از جمهوری اسلامی ایران فرار کرد و امثال آنها که در اول متن اشاره کردم بکنن و بعد بیان با لحنی صادقانه قضاوت کنن نه اینکه چشماشون رو ببندن وبعد دهنشون رو باز کنن و از خودشون حرف بپرونن ممکنه حرفام مورد انتقاد قرار بگیره ولي حقیقت همیشه دردناکه.

0 ❤️

2013-02-04 08:50:24 +0330 +0330

با درود وسلام به همه دوستان .
ابتدا باید ریشه های این اندیشه را خشکانید که عده دارند به مردم تلقین می کنند که گویا قران کتابی هست ساخته دست ادمی عرب، که انرا برای سلطه طلبی و غیره تمایلات خودش نوشته !
خب ما هم به قول کتابمان باشما ها برخورد می کنیم که می فرماید.
ادْعُ إِلَى سَبِيلِ رَبِّکَ بِالْحِکْمَةِ وَ الْمَوْعِظَةِ الْحَسَنَةِ وَ جَادِلْهُمْ بِالَّتِي هِيَ أَحْسَنُ إِنَّ رَبَّکَ هُوَ أَعْلَمُ بِمَنْ ضَلَّ عَنْ سَبِيلِهِ وَ هُوَ أَعْلَمُ بِالْمُهْتَدِينَ‌ (125)
با حكمت و اندرز نيكو به راه پروردگارت دعوت كن و با آنان به [ شيوه‏اى ] كه نيكوتر است مجادله نماى . در حقيقت ، پروردگار تو به [ حال ] كسى كه از راه او منحرف شده داناتر ، و او به [ حال ] راه‏يافتگان [ نيز ] داناتر است .
﴿النحل‏، 125﴾
خوب بگذار کسانی را که دین اسلام را زاده اندیشه های اعراب بیابان گرد دانسته اند شگفت زده کنیم … اگر مردی و راست می گویی جوابی برای این پست بنویس منطقی ومستند… واگر نتوانستی که انشالله نمی توانی پس به حکم وجدانت سکوت کن و دیگر یاوه سرایی نکن جناب ( همه بی دین ها)
در ادامه سلسله معجزات قران کریم…
ایا یک نفر بی سواد می تواند در شبه جزیره عربستان در جای که مردمش در ان زمان از هیچ تکنالوژی و فناوری ان زمان خبر نبودند این قسم سال های شمسی و قمری به دقت محاسبه شده و تفاوت بین انها با یک کنایه ظریف برملا شود؟؟؟؟؟
شاید وقتی که این ایه شریفه نازل شده هست بشر حتی در باره مهتاب کوچکترین اطلاعات درست را هم بدست نیاورده بوده اند.
تعقل کن.!!!
معجزه ديگر از قرآن كريم : محاسبه دقيق بين سال هاي شمسي و قمري
خداوند در قران كريم در سوره كهف ايه 25 مي فرمايد.
وَ لَبِثُوا فِي کَهْفِهِمْ ثَلاَثَ مِائَةٍ سِنِينَ وَ ازْدَادُوا تِسْعاً (25)
و سيصد سال در غارشان درنگ كردند و نُه سال [ نيز بر آن ] افزودند .
﴿الكهف‏، 25﴾
سال ها، كفار و مشركين با استناد به اين ايه شريفه شايعه مي كردند كه گويا اين هاي در تناقض با هم اند. مي گفتند چي گونه مي شود كه
يك فرد همزمان سيصد سال و سيصد و نه سال در يك مكان باشد.
حالا به محاسبه ذيل توجه كنيد.
يک ماه قمرى طور اوسط 29.55039 روز ميباشد.
يک سال قمرى 354.603948 روز ميباشد.
يک سال شمسى 365.2411 روز ميباشد.
حالا تفاوت بين اين دو سال را با تقسيم نمودن سال قمري بر شمسي بدست مي اريم.
365.2411/354.603948= 1.0299973
حالا اين ضريب را در سال شمسي ( يعني سيصد سال )‌ ضرب مينمايم.
300X1.0299973 = 308.99919
پس سه صد سال شمسى مساوى است با سه صد و نه سال قمرى!

أَ فَلاَ يَتَدَبَّرُونَ الْقُرْآنَ وَ لَوْ کَانَ مِنْ عِنْدِ غَيْرِ اللَّهِ لَوَجَدُوا فِيهِ اخْتِلاَفاً کَثِيراً (82)
آیا در قرآن از روی فکر و تأمل نمی‌نگرند؟و اگر از جانب غیر خدا بود در آن اختلافی بسیار می‌یافتند.
﴿النساء، 82﴾

0 ❤️

2013-02-04 09:22:43 +0330 +0330

من شیعه ام باسنی هم مشکلی ندارم تا حالا هم نشنیدم جایی بگن قرآن اصلی دست امام زمانه،…چرا دروغ میبندید بعدشم کج روی آدما وتندروی یه عده چه ربطی به اسلام داره؟ هیچ جا هم اسلام نگفته سکس نکنید همیشه تاکیدم کرده که باعثه آرامشه…بعدشم اسلام ستیزا میشه بگن روچه دینی هستن؟یهودن یا وهاب یا شیطون پرست؟بعدشم کسی که زیر پرچم امام حسین باشه به قول شما از خرافه درنمیاد خودتونو جر ندید برید خوش باشید با کمبوداتون کی از شما خواست مارو ارشاد کنید که وقتی حرف حق شنیدید جوش بیارید فحاشی کنید؟یا با فتوشاپ توهین میکنی یا با مسخره کردن این چه جور منطقیه؟

0 ❤️







‌آگهی‌های دوستیابی

نمایش آگهی های دوستیابی بستگی به علاقه شما دارد. برای دیدن آگهی مرتبط با علاقه تان لطفا پروفایل تان را » ایجاد یا ویرایش کنید «