امام زمان ضدگلوله بهتر بود یا امام زمان غایب؟ ( تلنگر ۱)

1394/03/25

درود خدمت بچه های گل شهوانی،
زین پس مطالبی تحت عنوان تلنگر، برگرفته شده و گلچین شده از سایت خوب تلنگر،
در هر بار در یک تاپیک مجزا منتشر میشه، که برای عاقلان،
این مطالب خیلی دلنشین خواهد بود و برای جاهلان سخت و درد آور!!!
خوب اینم از تلنگر ۱ ، با موضوع :
امام زمان ضدگلوله بهتر بود یا امام زمان غایب؟
امیدوارم با نظرات خوبتون تاپیک رو همراهی کنید.

به نظر شما اگر امام زمان (امام دوازدهم شیعیان) ضد گلوله میشد و برای همیشه زنده بود بیشتر به سود انسانها بود یا اینکه غایب بشه و معلوم نباشه کی میاد؟ اگر ضد گلوله بود و ابدی، همه مردم بهش فورا ایمان نمیاوردن؟! اینطوری مردم بیشتر حرفش را باور نمیکردن؟ !!!که دیگه مجبور نباشه جوی خون راه بندازه از بریدن سر کسانی که منکر ادعاش میشن؟ به نظر شما امام زمان ضد گلوله منجی بهتری میتونه باشه یا امام زمانی که توسط پیرزنی ریش دار کشته میشه؟!!! بهتر نبود امام زمانی باشه ضد گلوله ولی حاضر باشه که سوال و شبهات مردم را پاسخ بده؟‌ !!!تا مردم جواب دست اول داشته باشن به جای جواب از واسطه ها؟!!! بهتر نبود خودش سهم امام را جمع میکرد که دیگه آخوندها واسطه نشن که براش پول سهم امام جمع کنن؟ !!!بهتر نبود به جای چاه جمکران، دفتر پاسخگویی به مشکلات مردم داشت و مردم را بی جواب نمیگذاشت؟ !!!بهتر نبود که میبود و عدالت را تثبیت میکرد به جای اینکه جهان را بی عدالتی بگیره و بعد اون ظهور کنه؟!!! بهتر نبود خودش بود و کاندید رهبری ایران میشد که دیگه نایب برحق مادام العمر نداشته باشه؟!!! بهتر نبود خودش میرفت نیویورک و سخنرانی میکرد و نماینده با هاله نور نمیفرستاد؟!!! بهتر نبود خودش میموند در خط مقدم میجنگید و بعثیهای صدام را شکست میداد به جای اینکه با اسب سفید در آسمان ظاهر بشه و جنگ ۸ سال طول بکشه و کلی جوون کشته بشن؟!!

شما منجی عدالت گستر همیشه حاضر ترجیح میدین یا همیشه غایب تا وقت نامعلوم؟

نظر بدهید و نظر دیگران را هم بخوانید.

پی نوشت:

۱- یکی میگفت علم ثابت کرده که عمر زیاد بشر مقدور است و از لحاظ علمی امام زمان میتواند عمر زیاد کند. این گفته اصلا علمی نیست. درست است که پیشرفت علم پزشکی و فناوریهای دیگر ما را قادر ساخته تا عمر بیشتری داشته باشیم و شاید تا چندین سال دیگر بتوانیم تا ۳۰۰ یا ۴۰۰ سال عمر کنیم و شاید زمانی برسیم که مادام العمر باشیم ولی علم این نتیجه را در مورد انسانی با خون و پوست و گوشت مانند ما گفته و همین علم گفته که اگر شرایطی که برای عمر زیاد است رعایت نشود انسان میمیرد. علم انسانی با شرایط مهدی (امام زمان) را بررسی نکرده و بگوید امکان پذیر است. پس این گفته که عمر امام زمان علمی است، ناشی از فهم اشتباه از علم و تعریف علمی است.

۲- از آن گذشته، هنوز که هنوز است علم پزشکی به جایی نرسیده که عمر را به هزار سال بکشد و این نیاز به تکنولوژی است که در ۱۱۰۰ سال پیش چنین تکنولوژي نبوده که مهدی از آن استفاده کند.

۳- همچنین امام حسن عسگری در ۲۸ سالگی فوت کرده است. اگر قرار بود عمر پسر ۵ ساله اضافه شود ای کاش عمر پدرش بیش از ۲۸ سال میشد و در جوانی فوت نمیکرد که آن داستانها برای فرزندش مهدی بوجود آید.

۴-دوستی میگفت که مهدی زنده بود و مثل دیگر امامان بچه دار میشد و بعد از خود نماینده تعیین میکرد و اینکار تا به حال ادامه داشت، نسل او هم ادامه می یافت و منفعت بیشتری به شیعیان میرساند.

۵-دیگری میگفت در روایات هست که او با اسب و شتر در شهر میچرخد و با شمشیر سر میبرد. حال با وجود ماشین و تانک و نفربر و بمب اتمی و تجهیزات نظامی پیشرفته واقعا امام زمان میتواند با اسب و شتر و شمشیر کاری از پیش ببرد؟

1278 👀
0 ❤️
برای نظر دادن وارد شوید یا ثبت نام کنید .

2015-06-15 12:38:15 +0430 +0430

? امام زمان ضد گلوله! lol

تاپيک جالبيه. ادامه بده

0 ❤️

2015-06-15 12:45:14 +0430 +0430

حالا از شوخی گذشته خود جماعت شیعه یه سریشون شیش امامین مثل علوی ها و زیدی ها(یعنی جماعت فشار اسد و حوثی های یمن که این جمهوری اسلامی براشون خودشو داره جر میده).یعنی قسمتی از شیعه ها اصلاً آق میتی رو قبول ندارن ?

0 ❤️

2015-06-16 01:25:04 +0430 +0430

[quote=ترومن]? امام زمان ضد گلوله! lol

تاپيک جالبيه. ادامه بده[/quote]
نخند، خو جلیقه نپوشیده! جلیقه بپوشه ضد گلوله میشه یهو میاد با اسب و شمشیر شهوانی رو به فاک میده ها!!!

0 ❤️

2015-06-16 01:27:08 +0430 +0430

[quote=mofo56]حالا از شوخی گذشته خود جماعت شیعه یه سریشون شیش امامین مثل علوی ها و زیدی ها(یعنی جماعت فشار اسد و حوثی های یمن که این جمهوری اسلامی براشون خودشو داره جر میده).یعنی قسمتی از شیعه ها اصلاً آق میتی رو قبول ندارن ?[/quote]
جمهوری اسهالی چون خودش کارتون این اقا میتی رو ساخته، خودشم باور نداره، چه برسه به اینکه از زید ها و حوث ها توقع داشته باشه باور کنن!!!

0 ❤️

2015-06-17 12:30:04 +0430 +0430

[quote=ghom boy]
نخند، خو جلیقه نپوشیده! جلیقه بپوشه ضد گلوله میشه یهو میاد با اسب و شمشیر شهوانی رو به فاک میده ها!!![/quote]
حالا فقط جليقه بپوشه مشکلي ني
من ترسم از اونجاس که مثل کارآگاه گجت يهو از تو کونش بمبي موشکي در بياد lol يا مثلاً از تو آستينش يه کير خري دربياره ROFL و به همه ما منحرف شدگانه حاضر در شهواني تجاوز بنمايد! البته فک نکنم جرأت ورود به اينجارو داشته باشن.
چون اينجا انقدر کير بدست داره که (silly) تا بياد خودشو معرفي کنه که من امام زمونتونم و اومدم سرتونو ببرم، همه گرفتن ترتيبشو دادن! ? .

0 ❤️

2015-06-17 13:23:43 +0430 +0430

[quote=ترومن][quote=ghom boy]
نخند، خو جلیقه نپوشیده! جلیقه بپوشه ضد گلوله میشه یهو میاد با اسب و شمشیر شهوانی رو به فاک میده ها!!![/quote]
حالا فقط جليقه بپوشه مشکلي ني
من ترسم از اونجاس که مثل کارآگاه گجت يهو از تو کونش بمبي موشکي در بياد lol يا مثلاً از تو آستينش يه کير خري دربياره ROFL و به همه ما منحرف شدگانه حاضر در شهواني تجاوز بنمايد! البته فک نکنم جرأت ورود به اينجارو داشته باشن.
چون اينجا انقدر کير بدست داره که (silly) تا بياد خودشو معرفي کنه که من امام زمونتونم و اومدم سرتونو ببرم، همه گرفتن ترتيبشو دادن! ? .[/quote]
خخخخخخ ترست به جاست! خوب پس با وجود این سربازان گمنام شهوانی ترس به دلمون راه ندیم! هر چی از استینش در اومد حواله خودش میکنیم!!!

0 ❤️

2015-06-17 13:28:03 +0430 +0430

می دونی جالبی قضیه کجاست؟اونجاست که شیعیان هر گندی رو که می زنند می گذارند به حساب این که مهدی ظهور می کنه و درستش می کنه. مثلا وقتی بحث از عدالت می شه می گن حکومت های فعلی که کامل نیستند بعد از ظهور حکومت عادل واقعی خواهیم داشت. یا بعد از ظهور قراره فقر ریشه کن بشه یا بعد از ظهور قراره دزدی ریشه کن بشه… واین داستان سردراز دارد. ROFL

0 ❤️

2015-06-17 14:38:37 +0430 +0430

[quote=johnycage]می دونی جالبی قضیه کجاست؟اونجاست که شیعیان هر گندی رو که می زنند می گذارند به حساب این که مهدی ظهور می کنه و درستش می کنه. مثلا وقتی بحث از عدالت می شه می گن حکومت های فعلی که کامل نیستند بعد از ظهور حکومت عادل واقعی خواهیم داشت. یا بعد از ظهور قراره فقر ریشه کن بشه یا بعد از ظهور قراره دزدی ریشه کن بشه… واین داستان سردراز دارد. ROFL[/quote]

در تائید صحبتهای جناب johnycage بد نیست این فیلم از اراجیف رائفی پورو ببینید!!
واقعا موندم این حیووون چی میزنه که جنسش انقدر خوبه که این اراجیفو بلغور میکنه!!

https://up.shahvani.com/uploads/4xxuc584.mp4

0 ❤️

2015-06-18 04:45:55 +0430 +0430

ازیه بچه قم بعیده این حرفهاروبزنه مرکزپرورش اخونداست دیگه جالب اش اینجاست که قم اکثراباریش وپشم تظاهربه اسلام ودین میکنن چون باچشم دیدم

0 ❤️

2015-06-18 19:53:17 +0430 +0430

[quote=Off Girl][quote=] ROFL[/quote]

در تائید صحبتهای جناب johnycage بد نیست این فیلم از اراجیف رائفی پورو ببینید!!
واقعا موندم این حیووون چی میزنه که جنسش انقدر خوبه که این اراجیفو بلغور میکنه!!

https://up.shahvani.com/uploads/4xxuc584.mp4[/quote]
!!! جالب بود! فک کنم مثل تمام سیاسیون و مذهبیون اسهالی شیشه زده!

0 ❤️

2015-06-18 20:00:35 +0430 +0430

[quote=شاه ابادان631]ازیه بچه قم بعیده این حرفهاروبزنه مرکزپرورش اخونداست دیگه جالب اش اینجاست که قم اکثراباریش وپشم تظاهربه اسلام ودین میکنن چون باچشم دیدم[/quote]
کجاش عجیبه؟؟ ما نه ریش داریم نه سبیل و نه عمامه! فقط یه مغز سالم دارم که بدون تقلید خودش راه خودش رو تشخیص میده و بین این جانوران اخوند که هستم، سیاست هاشون رو بهتر دیدم و شناختم.
قرار نیست که هر کی تو قم زندگی میکنه اخوند باشه، تو قم اسرائیلی هم بگردی پیدا میکنی.
مشکل ما اینه که از لحظه ای که زاییده شدیم و چشم باز کردیم، تو قم بودیم و همینجا بزرگ شدیم، گرچه اصالتا اذری زبان هستم.
در قم زندگی کردن مزیت ها و عیوب خودش رو داره.
که مزیت هاش برام کمی بیشتر بوده تا از نزدیک زندگی و حیله های این مارمولک ها رو ببینم.
( در ضمن ، کسایی که با ریش ادعای اسلام میکنن فقط تو قم نیستن، سرتاسر ایران پر از این جاهلای غارتگره)

0 ❤️

2015-06-18 20:14:08 +0430 +0430

دکتر لطف الله روزبهانی در کتاب “مهدی بیا” با استناد به متون قوی و اساسی اسلامی ثابت می کند که موجودی به نام “امام زمان” وجود خارجی نداشته و آمدن این شخص از آسمان ها برای برقراری عدالت اسلامی در جهان و ساقط کردن ریشه ظلم و استکبار غربی، به دلیل اینکه این شخص زاییده افکار پلید آخوندهاست و هیچگاه در این عالم نزیسته است، ممکن نیست.
در کتاب “مهدی بیا” که ۵۲ صفحه نیز می باشد، خواهید خواند که امام یازدهم شیعیان اصلن فرزندی نداشته است و در تمام کتب مذهبی و تاریخی وقتی به شکل و شمایلش اشاره می شود؛ قد بلند بوده و ریش و سبیل نداشته، رشد سینه هایش غیر طبیعی بوده و قیافه خواجه گونه داشته و بخاطر ظاهرش خود را از انظار و دید مردم مخفی می کرده است.
با این تفاصیل و در نظر گرفتن مسائل ظاهری امام حسن عسکری و تطبیق با علم ژنتیک امروز، امام یازدهم شیعیان مبتلا به بیماری “کلاین فلتر” بوده و بنابراین اصلا نمی توانسته بچه ای بسازد. این مساله را صدها بار برادرش جعفر بیان نموده است ولی علمای خالق خرافات شیعه می گویند که جعفر در خدمت خلیفه عباسی بوده و به برادرش خیانت کرده است.
نگارنده اندکی کنکاش در رابطه با بیماری “کلاین فلتر” انجام داده و مختصری در رابطه با این بیماری برای شما خوانندگان توضیح می دهد؛ این بیماری به علت نقص در کروموزهای جنسی مرد ایجاد می شود. فرمول جنسی کروموزوم مرد در شرایط طبیعی xy می باشد ولی در این بیماری فرد دارای یک x اضافی می باشد و در موارد نادری دارای ۲ الی ۳x اضافه می باشد. خصوصیات افراد مبتلا بدین بیماری به شرح زیر است:
۱) صفات ثانویه جنسی زنانه بیش ازحد رشد پیدامی کند رشد سینه ها وعدم رویش مو در صورت و نازک شدن صدا و غیره.
۲) اختلال دربیضه ها که درنتیجه آن اسپرم سازی دچار اشکال می شود و مبتلایان به این بیماری عقیم می باشند.
۳) ازنظر جسمی دارای قد بلند و خمیده می باشند .
۴)ازنظرشخصیتی و رفتاری افراد مبتلا به این اختلال به علت عقیم بودن،درزندگی زناشوئی با مشکل مواجه شده و در نتیجه به بیماریهای روانی واختلال شخصیت دچار می گردند.
۵)ازنظربهره هوشی ۲۵% افراد مبتلا به “کلاین فلتر” دچارعقب ماندگی ذهنی هستند که عقب ماندگی آنها معمولن درحد سطحی وخفیف می باشد.
از تطبیق دادن شکل ظاهری امام حسن عسکری که در کتاب های تاریخی و همچنین روایت ها و کتب اسلامی و شیعیان نوشته شده است، با ویژگی های مربوط به افراد مبتلا به “کلاین فلتر” بدین نتیجه خواهیم رسید که ایشان نیز مبتلا بدان بیماری بوده اند و هرگز توانایی بچه دار شدن را نداشته اند. پس عملا مهدی موعود، نمی تواند فرزند امام حسن عسکری باشد و چنانچه فرزند حسن عسکری نیست، پس در کل مهدی موعود امام نبوده و نمی تواند از نواده های محمد ابن عبدالله باشد و با تکیه به روایات اسلامی، اگر شخصی امام و یا پیامبر نیست، همچون یک انسان عادی است و یک انسان عادی نمی تواند بیش از هزار سال در غیبت به سر برده و هم اکنون نیز زنده باشد. حتی پیامبر هم نمی تواند عمر طولانی داشته باشد. چنانکه محمدابن عبدالله در سن ۶۳ سالگی پس از مدتی بیماری و بستری بودن مرد.
به انگورهای لطیف و بی دانه نیز انگور عسکری گویند؛ امام حسن عسکری نیز چون انگوری بی دانه، نا بارور بوده اند و مردانگی نداشته اند و نمی توانستند که فرزندی داشته باشند. در کتاب های تاریخ آمده است که پس از مرگ حسن عسکری، خلیفه عباسی تمام زن های وی را به مدت چندین ماه در جایی تحت نظارت خویش نگاه می دارد و چون نوزادی از هیچ کدام شان متولد نمی شود، همه شان را آزاد می نماید.
حال پرسش اینجاست مهدی موعودی که هیچگاه وجود خارجی نداشته است و زاییده اندیشه های پلید آخوندها برای برقراری استبداد دینی و به سلطه کشیدن مردمان شریف ایران زمین می باشد، چگونه می تواند مملکتی را اداره کند و در کارهای حکومت ننگین اسلامی ایران دخالتی داشته باشد؟.
چگونه سید علی خامنه ای جنایتکار خود را نائب بر حق کسی می داند که هرگز وجود نداشته است؟. آیا زمان آن فرا نرسیده که مردمان ایران زمین با دانستن حقایق، آخوند دروغگو را رسوا کرده و او را از تخت خلافت به زیر بکشند؟.
چرا مردم ایران زمین باید به امام زمان موهومی باور داشته باشند که نیامده، آخوندها از جانبش قول داده اند که با ظهورش آنقدر خواهد کشت تا خون تا زانوان اسبش را فرا بگیرد؟. آیا امام زمان خیالی و خلق شده به دست مشتی آخوند گدای بی سواد، ابزار و اهرم محرکی برای سرکوب بیشتر آزادی خواهان و ادامه حیات حکومت استبدادی اسلامی نیست؟
داستان کودکانه امام زمان را اگر به مرغ پخته بگویید، از دیس غذا بلند شده، و قاه قاه می خندد. این داستان مسخره که برای تحمیر امت بی سواد و خردباخته درست کرده اند، تنها آبشخور و دکان رزق و روزی است که آخوندهای گذشته برای پیرزن و پیرمردهای نا آگاه روضه برو درست کرده بودند.
به هر روی داستان امام زمان و بازگشت وی از درون چاه و نجات مسلمانان، قصه ای بس پوچ و بی مفوم و غیر قابل باور است؛
برخی مسائل در دنیا چون شفا دادن کور توسط عیسی مسیح و یا باز شدن دریا به دستور موسی و… خلاف عقل و منطق انسانی است و دروغ هایی هستند که مذهبیون برای سواری گرفتن از مردم عادی ساخته اند.

0 ❤️

2015-06-18 21:49:36 +0430 +0430

ی کم به خودت بیا کم کوس بگو تو دنیای مجازی غرق شدی

0 ❤️

2015-06-21 07:13:19 +0430 +0430

[quote=milad.ty18]ی کم به خودت بیا کم کوس بگو تو دنیای مجازی غرق شدی[/quote]
اینم نمونه ی بارز تربیت اسلامی!!!
انفجار عقده ها با ناسزاگویی و فحاشی همراه با عقده های خالص!!!

0 ❤️

2015-07-14 15:50:36 +0430 +0430

[quote=ghom boy]
مسائل ظاهری امام حسن عسکری
۱) صفات ثانویه جنسی زنانه بیش ازحد رشد پیدامی کند رشد سینه ها وعدم رویش مو در صورت و نازک شدن صدا و غیره.
۲) اختلال دربیضه ها که درنتیجه آن اسپرم سازی دچار اشکال می شود و مبتلایان به این بیماری عقیم می باشند.
۳) ازنظر جسمی دارای قد بلند و خمیده می باشند .
۴)ازنظرشخصیتی و رفتاری افراد مبتلا به این اختلال به علت عقیم بودن،درزندگی زناشوئی با مشکل مواجه شده و در نتیجه به بیماریهای روانی واختلال شخصیت دچار می گردند.
۵)ازنظربهره هوشی ۲۵% افراد مبتلا به “کلاین فلتر” دچارعقب ماندگی ذهنی هستند که عقب ماندگی [/quote]
با اين حساب عجب کوني بوده اين امام عسگري ? خوب کردني بوده‌هاااا (silly) .
ايکاش همين الآن اينجا بود و شهوانيون به خدمت اون سينه‌هاي رعنا و کون زنونه‌اش ميرسيدن ROFL .

ممنونم ازت پسر قم
برقرار باشي good .

0 ❤️

2015-07-14 16:26:06 +0430 +0430

دوستان گفتنیها رو گفتند اما در کل من که عمرا بتونم قبول کنم یه انسان 1000 سال عمر کنه !

0 ❤️







‌آگهی‌های دوستیابی

نمایش آگهی های دوستیابی بستگی به علاقه شما دارد. برای دیدن آگهی مرتبط با علاقه تان لطفا پروفایل تان را » ایجاد یا ویرایش کنید «