تلاش در راستای نظم‌بخشی بیش‌تر به شهوانی

1394/05/29

در ۲۹ مرداد، آپدیت شد.
درود بر همه ی رفقا و عزیزان؛ همچنین ادمین.

مقدمه:
این متن با هدف کمک به پیشرفت شهوانی نوشته شده یا حداقلش این که سعی می شه تا نوشته بشه. در طول نوشته، به طور خاص مقصودم دلالت بر هیچ یک از اعضا نیست و سعی در رعایت تام عنصر احترام به عزیزان رو دارم و انتظار عملکرد متقابل تو این زمینه نیز! فلذا لطفن میزان جدیت متن رو درک کنین :) ممکنه در متن، بعضن شهوانی با برخی سایتا و انجمنای دیگه اعم از فارسی و غیر فارسی به طور مستقیم یا غیرمستقیم، خواسته یا ناخواسته مقایسه بشه؛ این امر صرفن ریشه در بهبود هر چه بیشتر عملکرد سایت داره و نه هیچ هدف مضحک دیگه یی که ممکنه به ذهن برخی دوستان برسه. در آخر از همه ی دوستان می خوام که لطف کنن و تو کامل کردن این موارد کمکم کنن، چرا که به هر حال منم انسانم و اشتباه کردنم یا دور موندن موردی از چشمان و ذهنم، موردی فوق العاده طبیعی و روتین شمرده می شه.

کلیت:
به عنوان شخصی که تقریبن یه ساله عضو شهوانی ام و مقداری بیشتر از اونه که از شهوانی به مقاصد گوناگون استفاده می کنم، در قیاس با سایر فروم ها (از هر ژانر و زمینه ی کاری ای)، به هم ریختگی فوق العاده عجیبی تو بطن انجمن حس می کنم. هر چند لازم به ذکره که تو انجمن هایی که به طور تمام و کمال توسط کاربرا ساخته می شن و خود کاربران که سایتشونو زنده نگه داشتن و ادمین عزیز صرفن بستر سازی می کنه، مثل هر ساختار واقعی (غیر مجازی) دیگه یی که تو دنیای حقیقی وجود داره، اگه نظارت قوی و محکمی وجود نداشته باشه، از روتین ترین اتفاقاتی که تو جهان می تونه رخ بده اینه که یه آشفته بازاری که هیچی رو توش نمی شه پیدا کرد و اگه هم بشه کاملن شانسی بوده تو اون ساختار به وجود بیاد. (شاید لازم باشه دوباره جمله رو بخونین :) ) (یاد gta و cj افتادم تو مراحل آخر :-p)
سعی بر اینه که مواردی در ذیل آورده بشه که باعث ایجاد نظم در انجمن بشه. شاید این طور جواب بدین که “ای بابا دو دیقه اومدیم اینجا راحت باشیم، می گی همین آزادی بیان هم ازمون بگیرن؟!” خب حق دارین. کل مدت زمانی که زنده بودیم حقمونو خوردن، عقده شده داشتن زمانی تو زندگیمون هر چند کوتاه که توش حقمونو نخورن! لاکن اصلن اینطور نیست. مواردی که من ذکر می کنم هیچگونه منافاتی با آزادی بیان و راحتی کاربرا در صریح بیان کردن منظور اصلی شون نداره. (حداقل من اینطور فکر می کنم.) هدف، صرفن و صرفن نظم بخشی بیشتر به انجمنه. در نظر بگیرید که انجمن کلن یه تالار داشت و همه ی تاپیکا تو همون یه تالار پست می شدن؛ پیدا کردن چیزی که مد نظرتون بود، خیلی خیلی زجرآور و وقت بر می شد. شاید بهتر باشه به علت ایجاد نظم هم یه روجو بکنیم: اینطور که غالبن به نظر میاد انگیزه از این کار اینه که موقه ی پیدا کردن چیزی وقت کمتری صرف کنیم و یا واضح ترش این که با توجه به وقت کمی که تو عصر جدید برای اینجور کارا هست، اصلن پیدا کردن چیزی که می خوایم رو “ممکن” کنیم؛ البته از بعد روانی (وسواسی) قصه بگذریم که دیفالت اینه که آدم تو جایی که مرتب تره احساس راحت تری داره. (به جز استثنائات من جمله خود من که اینجوری نیستم!)

یه مقایسه:
من مدت خیلی زیادی تو لوتی فعالیت داشتم. (طبیعتن دلیل این که دارم این جا پست می دم اینه که شهوانی رو به اونجا ترجیح دادم (بنابر دلایلی مثل مدیر های اونجا که خیلی فضا رو لوس و نونورگونه کردن)) لازم به ذکر نیست که اینجا و اونجا تفاوت هایی با هم دارن. به وضوح ویژگی های مثبتی اینجا وجود داره که اونجا نیست و اونجا وجود داره که اینجا نیست (مقصودم تفاوت بین دروپال و مینی بی بی نیست). تو اینجا سعی دارم رو یه طرف قصه فوکوس کنم؛ تا شهوانی برتری خودش نسبت به اونجا رو با گپ بیشتری ببره در آینده. مواردی که ذکر خواهم کرد، بیش از نیمیشون الهام گرفته از لوتیه. هر چند اونا هم از سایر انجمن های غیرفارسی و فارسی (مثلن آویزوون) با عملکرد های دیگه الگو برداشتن؛ و اون کمتر از نیمه ی دیگه ی من هم همینطوره.

موارد انتقادی، پیشنهادی و چیزایی که موجب بی نظمی شدن:

تاپیکای متعدد با یک موضوع واحد
خب این مسئله یکی از مهمترین عواملیه که باعث سردرگمی کاربرا تو پیدا کردن چیزی که می خوان می شه. مثلن (دقت کنید؛ مثلن!!!) ده تا تاپیک در مورد احساس کاربرا نسبت به فوت فتیش داریم. تو چار تا تاپیک مختلف، عکس کون آپ می کنن. تو چار تا تاپیک مختلف فیلم سکسی با لینک مستقیم آپ می شه که موضوع همشون یه چیزه مثلن فیلم اروتیک. چار تا تاپیک داریم که هر چار تاشون دقیقن یه کار توش انجام می شه مثلن عکس وحشیانه یا عکس مخفیانه. یا چار تا تاپیک داریم که همشون با مضمون “همه ی گی ها بیان تو” ئه… و خیلی موارد دیگه که رفقایی که بیشتر با بخش مورد علاقشون آشنان خیلی خیلی دقیق تر می دونن. اینجا شاید بد نباشه که به دیکشنری برای مفوم topic و thread مراجعه کنین. خیلی از رفقایی که فرق پست و تاپیک رو نمی دونستن باعث شدن چنین هرج و مرجی به وجود بیاد.
اما در مورد راه حل چنین موردی، مهمترین کار رو باید خود کاربرا بکنن و پیشنهاد بدن که مثلن خوبه فلان تاپیک با فلان تاپیک ادغام بشه تا مدیر مربوطه بررسی کنه. در این زمینه بعدن بیشتر توضیح می دم.

پستای بی ربط به تاپیک و در کل، اسپم
به جرئت می تونم بگم تو هر صفحه ای از هر تاپیکی که نگاه کنید، همچین چیزی وجود داره و در مفهوم کلی ترش اسپم شمرده می شه. غالب اینجور پستا می تونه تو این زمینه باشه که یه نفر واقعن می خواد اسپم بده و فضای انجمن رو (معمولن به دلایل مذهبی) بهم بریزه. یا مثلن اینطور باشه که اعضا با هم دیگه بحثشون می شه و موضوع به چیزی کاملن بی ربط به تاپیک می رسه و می بینی ده ها پست همینجوری پشت هم دادن؛ کلن از موضوع پرت شدن. یا می تونه پستای دوستیابی باشه! بدجوری رو اعصابه. آخه آدم حسابی چرا هر تاپیکی که می رسی، تو هر تالاری که هستی درخواست دوستیابیتو کپی پیست می کنی؟ یا موارد زیادی داریم که طرف داستان گذاشته بعد n نفر اومدن براش عکس کیر گذاشتن و درخواست دوستی دادن!!! یه مورد زجرآور دیگه این "آپ آپ آپ"ه یا ارسال پونصد باره ی درخواست دوستی! بنابر قوانین، ارسال پست تکراری، مجاز نیست و این طور بالا آوردن یه تاپیک هم خیلی مضحکه.
پیرامون راه حل این مورد هم باز کاربرا بیشترین نقش رو دارن. پست های مذکور رو باید یه جور گزارش بدن به مدیر مربوطه. حالا یا می تونه از طریق یه تاپیک خاص تو بخش مدیریتی انجمن باشه یا اگه دروپال پلاگین خاصی داره یا خود ادمین می تونه کدش رو بزنه، یه جوری مثلن از طریق پیام خصوصی به مدیر مربوطه ارسال بشه تا ایشون(!) بررسی کنه. تو این مورد اسپم می شه مثل خیلی انجمنای دیگه برخورد جدی با اسپمر بشه و بعد از چندین دفعه تکرار با نظر سایر مدیرا کاربر به کلی حذف بشه.

تاپیکای بی ربط به تالار
تا حدی شبیه به مورد قبلیه و می تونه به دلایلی مثل عدم اطلاع کاربر ایجاد بشه. طرف نمی دونه که مثلن برای دوستیابی یه تالار جدا هست، میاد تو تالار عکس سکسی تاپیک ایجاد می کنه… عمق فاجعه رو ببینین!!! نه تنها پست می ده تو تالار نامربوط بلکه میاد تاپیک می زنه. البته دلیلش هم می تونه این باشه که طرف از بیماری روانی رنج می بره و نمی تونه متوجه بشه که نباید اینجا تاپیک بزنه (نه اینکه مثل قبلیه نمی دونه؛ بلکه نمی تونه! در توانش نیست دیگه!)
راه حل این مورد هم باز می تونه همون گزارش باشه به علاوه ی این که دسترسی کاربرای عادی به ایجاد تاپیک جدید رو محدود (مثل تالار فیلم سکسی کنونی) یا ممنوع کنین (تو یه تاپیک جدا مثل لوتی و n تا انجمن دیگه درخواست تاپیک بدن تا بررسی بشه و تاپیک مذکور منتقل یا محذوف شه.) ضمنن، اطلاع رسانی به کاربرای عزیز، برخورد فیزیکی و استفاده از روانشناس در انجمن هم می تونه کارساز باشه!!!

پست ها و تاپیک های خیلی قدیمی غیر مفید
تقریبن تو همه ی فرومای موفق دنیا چنین مسئله ای رعایت می شه و دلایل مختلفی مثل خالص کردن میزان کمیت واقعی فعالیت اعضا، سبک تر شدن انجمن و تمیز تر به نظر اومدن اون داره. تو فروم های تخصصی شامل پست هایی می شه که غالبن تو بخش سرگرمی و شوخی با همدیگست. این چرخه پریود وار انجام می شه و مثلن هر یکی دو ماه یه بار بسته به میزان فعالیت انجمن می تونه باشه. پستایی که می تونن تو این زمینه قرار بگیرن با ادغام ذهنیت من و تعریف ادمین از پست مفید می تونه اینجور باشه: پستی رو در نظر بگیرین که یه سال دیگه هیچ گونه ارزش محتوایی برای شخص خواننده ی جدید نداره. (نقد های داستانا یا نظرایی که به نوعی پست های داده شده رو مورد بررسی قرار داده به طوری که شرط مذکورو داشته باشن تو این تعریف قرار نمی گیره). غالبن تاپیک های به خصوصی هستن که این اتفاق هر دفعه براشون میافته.

توهین و فحاشی
خب ببینین دو حالت داره. یا دو تا رفیقن که دارن از رو صمیمیت به هم فحش می دن (!) (این مسئله فقط مختص فرهنگ ما نیست و قطعن حداقل تو فیلمای آمریکایی دیدین) یا این که یه نفر از سر عقده یا عصبانیت یا همچین چیزی یه نفر دیگه رو بسته به رگبار فحش! تمایز دادن و تشخیص این دو تا از هم تو بعضی جاها خیلی راحت و تو بعضی جاها خیلی خیلی سخته (به قول یه بنده خدایی It’s complicated). هر چند هیچ کدومش بنابر قوانین شهوانی، مجاز نیست؛ لاکن به ندرت پستی رو می بینید که یه جوری توش فوش نباشه! همینطور تو زندگی عادی به ندرت روزی رو دارین که توش فوش ندین یا فوش نشنوین. یه جورایی جزء جدایی ناپذیر زندگی مونه.
هیچ کاری ندارم فوش دادن خوبه یا بد! (در حقیقت اصلن نمی دونم خوب و بد چی هستن اصن!!!) اما در هر حال من می گم بیاین به صورت یه طیف به دو نوع فوش دادن بالا نگاه کنیم. حداقل جاهایی که به طور واضح می شه تشخیص داد رو بیایم درست کنیم (مواردی که قابل تشخیص نیست رو بی خیال شیم). اونایی که واقعن معلومه از مورد دومی ه رو با قاطعیت می شه مخالف قوانینی که هممون قبول کردیم موقه ی عضویت دونست. پیشنهادم اینه که در چنین مواردی از همون تکنیک گزارش، مذکور در قسمت اسپم ها استفاده کنیم. همینطور به طرز جدی با این اشخاص هتاک (!) مقابله بشه!

بخش گروه ها
تو بعضی فروم ها این مورد برای این به کار می ره تا تعداد طرفدارای یه چیز خاص مشخص بشه یا فقط کسایی که عضو گروه می شن می تونن فلان پست خاص رو ببینن و از اینجور چیزا؛ لاکن تو شهوانی دقیقن نفهمیدم کاربرد این مورد چیه و چه فرقی داره با این که تو تاپیک مربوطش پست بدن! تعداد خیلی خیلی زیادی گروه تو این قسمت وجود داره که تعداد خیلی خیلی خیلی شون تکراریه یا مضمونش طوریه که می تونن با هم ادغام بشن. اگه ادمین عزیز بتونه ویژگی هایی که عرض کردم رو اضافه کنه، محتملن کاربردی تر خواهد بود این بخش.

زیرتالارای بیشتر
خب این مسئله، استایل کاملن سلیقه ای داره ولی خیلی خیلی کاربردیه و به رفقا واقعن تو پیداکردن چیزی که دنبالشن کمک می کنه. چن نمونش که الان به ذهنم می رسه مثلن تو قسمت دوست پسره که می شه زنی که دنبال دوست پسره و مردی که دنبال دوست پسره رو تو دو تا زیرتالار جدا قرار داد که تو تالار اصلی دوست پسرن جفتشون. یا مثلن تو تالار فتیش، زیرتالار دوستیابی جایگاه جداگونه داشته باشه تا از هرج و مرج در بیاد یه کم. یا مثلن تو عکسای سکسی یا فیلمای سکسی، زیرتالار ایرانی یا غیر ایرانی داشته باشیم…
البته بیشتر از اونچه به نظر میاد عملی کردن این طبقه بندی سخته و احتیاج به کلی کمک از طرف کاربرا برای ساماندهی داره و کلی وقت از طرف مدیر ها برای بررسی و اعمال و انتقال نهایی.

سیستم ضد اسپم اعضای تازه وارد
دوستانی که تازه عضو شدن دقیقن می فهمن که من چی می گم. شاید به جای این که سیستم ضد اسپم منتظر بمونه مدیر مذکور بیاد پست طرف رو ببینه، از یه کپچا برای پنجاه تا پست اول استفاده کنه (و به کاربر بگن که بعد این پنجاه تا، محدودیت برداشته می شه). این کاری که الان داره انجام می شه، از نظر شخص من نه تنها باعث اسپم ندادن نشده بلکه موجب شده تا کاربرای جدیدی که شاید قرار باشه در آینده تبدیل به اعضای مفید سایت بشن، از سایت، زده می شن و دیگه هیچ وقت به اینجا سر نمی زنن. شاید غیر از کپچا راه حل های دیگه یی به ذهن رفقا برسه که اگه لطف کنن، بیان کنن ممنون می شیم! بالاخره هر چی هم که باشه از وضعیت کنونی ضد اسپم بهتره!!!

تشویق کاربران به استفاده از گزینه ی لایک در عوض کامنتای خیلی کوتاه نه چندان مفید
تو انجمنای تخصصی، چنین عملی (یعنی عدم استفاده از دکمه ی تشکر و به جاش، کامنت دادن مواردی که همون کارو می کنن مثل “خوب بود، دمت گرم، ایول داری و …”) اسپم شمرده می شه. اینجا هم یه انجمن تخصصی در مورد سکسه؛ فلذا رعایت کردن چنین موردی کمک زیادی به پیشرفت انجمن و تامین نظم اون می کنه. دلیلیش هم می تونه همون دلیلی که برای حذف پستای قدیمی غیرمفید ذکر کردم باشه.

محدودیت برای کاربران مهمان در دیدن محتوای پست ها
هر چند تا جایی که من می دونم می شه دسترسی کاربرای مهمان و بات های گوگل و یاهو و… رو دو تا چیز مختلف تو بعضی انجمن ساز ها گذاشت، اما در مورد انجمن جانبی دروپال اطلاعی ندارم. اگه بشه دو تا چیز مختلف گذاشت که نظر من اینه که کاربرای مهمان هیچ دسترسی به محتوای پست ها نداشته باشن و حتمن مجبور باشن تا لاگین کنن تا ببینن. اما اگه نمی شه، پست هایی که متن دارن رو آزاد بذاریم ولی قسمت مرتبط با عکس و فیلم رو مختص اعضا. اینطوری هم موتورای جست و جو رو از دست نمی دیم، هم کاربرای مهمان مجبور می شن عضو بشن. دلیل این حرفم شاید ربط مستقیمی به نظم انجمن نداشته باشه. به خاطر این می گم که می بینی مثلن ۲ هزار تا مهمان تو سایتن، ۸۰ نفر اعضای آنلاین!!!

مدیریت تخصصی هر بخش
فروم های موفق نت از چنین موردی استفاده می کنن؛ و شما منطقن هم در نظر بگیرین به همچین نتیجه ای می رسین (اگه می دونین منطق چیه). شهوانی رو تشبیه می زنیم به یه کشور، ادمین به رئیس جمهور و مدیرا به وزرا (برای کاربردی بودن تشبیه، کشوری جز ایران کنونی رو درنظر بگیرین!). هر وزیر تو حیطه ای که تخصص داره فعالیت می کنه و دلیلشهک اینه که غیر از این مورد که رئیس جمهور وقت و توانایی فیزیکی رسیدگی به همه ی مسائل رو نداره، تخصص هر کاری هم نداره.
در آن واحد نمی دونم وضعیت مدیریت تو شهوانی چطوریه. حتی نمی دونم دروپال همچین ویژگی ای رو داره که چنین دسترسی هایی که یه مدیر فروم می خواد بهش بده یا نه. در هر حال برای عملی شدن موارد بالا و سوق در مسیر نظم دادن به انجمن، وجود چنین اشخاصی که نظارت داشته باشن و تایید نهایی مرتبط با تالار خودشون رو بدن، واقعن لازمه. خیلی از اعضای معتمد سایت هستن که وقت چنین کاری رو دارن (نه من!!!) و واقعن هم به این کارشون عشق می ورزن و افتخار می کنن که باعث سهولت در بالابردن سطح آگاهی و راحتی و آسایش ملت شدن یا هر انگیزه ی دیگه یی.

با تشکر از رفقایی که متنو خوندن. اگه موردی مد نظرتون بود برای تکمیل کردن یا موافقت و مخالفت با مذکورات، لطفن مطرح بفرمایین.

617 👀
0 ❤️
برای نظر دادن وارد شوید یا ثبت نام کنید .

2015-08-20 11:52:39 +0430 +0430

من موافقم با نظرات شما
good

0 ❤️

2015-08-20 12:18:01 +0430 +0430

ضمن درود
وخ نداشتم همه متنو بخونم ولی این یه مورد اتفاقی به چشمم خورد و به نظرم کاملا درست و منطقیه:

[quote=TheUndertaker]
سیستم ضد اسپم اعضای تازه وارد
این کاری که الان داره انجام می شه، از نظر شخص من نه تنها باعث اسپم ندادن نشده بلکه موجب شده تا کاربرای جدیدی که شاید قرار باشه در آینده تبدیل به اعضای مفید سایت بشن، از سایت، زده می شن و دیگه هیچ وقت به اینجا سر نمی زنن.
[/quote]

0 ❤️

2015-08-21 17:36:00 +0430 +0430

سپاس از نقد و نظرات دقیق و سازنده شما.
در خیلی از موارد انتقادهای شما کاملا وارد است و مشکلات مورد نظر ناشی از محدودیت نرم افزاری است که امیدواریم در نسخه جدید شهوانی تا حد زیادی رفع شوند. مثلا رفع مشکل «صف ارزیابی» ناشی از ضعف سیستم ضداسپم فعلی است، و امکان فلگ کردن پست های حاوی اسپم یا تخلف چیزی است که نیاز به آن احساس می شود…

در بعضی موارد اما پیشنهادهایتان مطابق رویه شهوانی نیست. مثل انتخاب مدیر برای هر تالار یا وادار کردن کاربران به اینکه در تاپیک های از پیش تعیین شده ای پست هایشان را بگذارند با رویه مخالف سلسله مراتب و بروکراسی شهوانی نمی خواند. به طور سنتی، شهوانی خواسته کلبه ی خودمانی و راحتی برای کاربران باشد نه یک پادگان یا مملکتی با وزیر و وکیل و …:)

انجمن های مختلف سیاست های مدیریتی مختلفی دارند: از تاکید بر نظم کامل تا تاکید بر آزادی کامل. شهوانی در این طیف بیشتر متمایل به آزادی است تا کاربر بدون هراس از داروغه و سانسورچی بتواند حرفش را بزند. اگر این آزادی منجر به قدری بی نظمی شود چه باک.

همچنین محروم کردن بازدیدکنندگان غیر عضو از دیدن محتوای تالارها از نظر شهوانی کار دوستانه و سخاوتمندانه ای نیست.

در مورد نقص گروه ها کاملا حق با شماست. همچنین در مورد تقسیم بندی تالارها هم در نسخه جدید احتمالا بازنگری خواهد شد.
پست های قدیمی دوستیابی در نسخه جدید حذف خواهند شد و تمهیداتی برای جلوگیری از اسپم دوستیابی بدون ایجاد مزاحمت برای کاربران اجرا خواهد شد.

با سپاس مجدد

0 ❤️

2015-08-21 19:58:01 +0430 +0430

[quote=TheUndertaker][/quote]
سلام. اول از همه یک خسته نباشید و تشکر به شما که وقت گذاشتید و این ایده رو که نیازش حس میشد رو عملی کدید و متن نسبتا کاملی نگاشتید.
من با کاربری mr.zippo حدود دو سه سال پیش اینجا بیشتر فعالیت داشتم که بنا به دلایلی مدتی وقفه افتاد و البته سایت برای ما بالا نمی آمد . حالا که بالا آمده کاربری قبلی حذف شده و کلا پاک شده. و من مجبور شدم کاربری جدید باز کنم با هزار مشکل جدید. حالا دیگر بچه های چند ماهه اینجا خدایی میکنند به ما میگویند نا مطلع . چرا همیشه بچه ها موج موج میایند و میروند؟ قدیم ها چیزی که من یادمه بحث های جنبی خیلی قوی تری شکل می گرفت همیشه افرادی بودند که فحاشی می کردند اما تعداد بچه هایی که قوی مینوشتند زیاد بود. اصلا رنکینگ بازدید سایت بالاترین بود کاملا یادمه . اما حالا آمار بازدید بسیار اومده پایین اینو میشه از مقایسه تعداد پست های الان با دو سال پیش هم متوجه شد.
قدیم من یادم نمیاد هیچ وقت پشت صف ارزیابی بمانم. اصلا همچین سیستمی نبود. اما حالا درست وقتی بحث به نکته های مهمی رسیده و من برای متنم وقت گذاشتم و… منتشر نمیشود. من واقعا دلسرد شدم برای آینده این سایت. اینجا آدمی که سالهاست حد اقل حاضر بوده و فعالیت کرده اون احساس کلبه راحت که ادمین گفتند ندارد. اینجا قرار بود بدون سانسور همه حرف هایشان را بزنند قرار نبود انگ بخورند. الان شما نگاه کنید پیام های بچه ها را اعم از قدیمی و جدید همه نگران انگ خوردن هستند. البته من درک میکنم دشمن اینقدر نفوذ کرده که آدم از سایه خودش هم باید بترسد. اما اجازه بدید تا جایی که امنیت سایت به خطر نیوفتاده دشمن شما هم (از هر طیفی) حرف منطقی اش را بزند تا ما ههم بدون توهین جواب بدهیم. اگر داستان به اهانت و … رسید که همه بلدند فحش بدهند و جواب بدهند و بلاک کنند.
در مورد کیفیت مطالب سکسی هم سایت افت داشته. قدیم خیلی خیلی بیشتر تولید محتوا داشتیم. ادمین عزیز ما رو کمک کن لطفا. ما اینجا مشکلاتی داریم.
ضمنا امیدوارم حرف های صادقانه من را بپذیرید.
جهت اطلاع دوستانی که انگ میزنند: من دقیقا به لیبرال دمکراسی اعتقاد دام. و از اسلام و سایر ادیان بیشمار انتقاد دارم و هر چه زمان میگذرد دلایل بیشتری برای درک نکردن مذهبیون تمام ادیان دنیا پیدا می کنم . با تمام وجود درد ظلم رژیم اسلامی ایران رو احساس کردم.ولی به هیچ عنوان به کمک هیچ احدی از خارج از وطنم ایران رو به بهانه آزادی از رژیم نمیپذیرم چون مطمئنم خیانت بزرگی هست. به آزادی و سکس اعتقاد دارم تا جایی که آزادی دیگری سلب نشود. امیدوارم این سایت واقعا به نظم و آزامش و امنیت و رونق برسد. موفق باشید.

0 ❤️

2015-09-05 17:59:11 +0430 +0430

محتوای نظرسنجی ها هم، بسیار کودکانه و کم ارزش بنظر میرسن…

بنظر میرسه، اون فیلتری که برخی از نظرات کاربرا رو به گورستانِ آرا، منتقل میکنه… اگه یه کوچولو، روی این سیستم هم کار کنه، مفید واقع بشه…

0 ❤️







‌آگهی‌های دوستیابی

نمایش آگهی های دوستیابی بستگی به علاقه شما دارد. برای دیدن آگهی مرتبط با علاقه تان لطفا پروفایل تان را » ایجاد یا ویرایش کنید «