تولید کننده ایرانی خود را در مقابل بانک به آتش کشید

1393/05/21

قدس آنلاین: صنعتگر و کارآفرین ایلامی که به دنبال راه حلی در تهران برای کاهش مشکلات واحد صنعتی خود بود، چاره کار را در خودسوزی دید.

یکی از نزدیکان این مرحوم (ستار عبدالی 55 ساله دارای 5 فرزند و ساکن شهر ایلام) در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار ما گفت: ایشان که قصد ایجاد یک واحد صنعتی تولید پروفیل و ایجاد اشتغال برای جوانان در ایلام را داشت، برای دریافت تسهیلات در جهت راه اندازی واحد تولیدی خود در یکی از بانک های عامل ( بانک ص – م) پرونده تشکیل داده بود که قسمتی از تسهیلات را دریافت و برای اخذ تسهیلات سرمایه در گردش با موانعی در استان مواجه می شود و راه حل این مشکل را در تهران سراغ می گیرد و متأسفانه زمانی که با جواب سر بالای مدیران بانک در تهران مواجه می شود، در جلوی ساختمان مدیریت بانک یاد شده اقدام به خود سوزی می نماید.

وی با بیان اینکه مدیران ارشد بانک هیچ گونه همکاری با وی نداشتند، افزود: مرحوم عبدالی وقتی با چنین نامهربانی هایی روبرو می شود، اقدام به خود سوزی می کند و جهت مداوا به بیمارستان شهید مطهری تهران انتقال می یابد و بستری می شود که متأسفانه دیروز بر اثر شدت سوختگی، جان خود را از دست داد.

این درحالی است که مدیران ارشد کشوری و استانی هر روز شعار رفع رکود اقتصادی و حل مشکلات واحدهای تولیدی در کشور و استان را سر می دهند، اما واقعیت چیزی غیر از گفته هاست.

گفتنی است واحدهای صنعتی استان ایلام به دلیل رکود اقتصادی بی سابقه به ورطه ورشکستگی افتاده و سوء مدیریت ها سبب شده است که کارآفرینان این استان قید کارآفرینی و تولید را بزنند و متأسفانه صاحبان این صنایع به چنین سرنوشت تلخی دچار می شوند.

اونوقت یه کونده بسیجی‌ میگه از تولیدات داخلی حمایت کنیم! جاکشا پولا رو ببرین غزه و لبنان و خفه شین.

496 👀
0 ❤️
برای نظر دادن وارد شوید یا ثبت نام کنید .

2014-08-15 11:06:03 +0430 +0430

حمایت از تولیدات داخل کدومه باباجون ؟!
اینا همش کسشعروشعاری بیش نیست !

0 ❤️

2014-08-15 13:51:26 +0430 +0430

اینا واسه شون مهم نی که یه نفر خودشو بکشه ,مهم اینه که بچه های لبنان و فلسطین , بچه کونی های عرب گشنه نباشن کم نداشته باشن , تف به ذات همه این کسکشا

0 ❤️

2014-08-15 14:04:27 +0430 +0430

وقتی اجنبی پرستی حمایت میشه و ملی گرایی نژاد پرستی خونده میشه چه باید گفت
تو با بسیجی ها درگیری و من تو تایپیکم با عرب پرستای به اصطلاح روشنفکر

0 ❤️







‌آگهی‌های دوستیابی

نمایش آگهی های دوستیابی بستگی به علاقه شما دارد. برای دیدن آگهی مرتبط با علاقه تان لطفا پروفایل تان را » ایجاد یا ویرایش کنید «