خانم‌ها ترجیح می‌دهند که سکس چقدر طول بکشد؟

1402/07/30

به‌طور میانگین، خانم‌ها ترجیح می‌دهند سکس چقدر طول بکشد؟ نتایج پژوهش‌ها را در این زمینه بررسی می‌کنیم



شاید تاکنون شوخی‌ها و جوک‌هایی را شنیده باشید که به دیرانزالی مردان، به‌عنوان نکته‌ای مثبت اشاره دارند.
ولی از نظر خانم‌ها، سکس چقدر باید طول بکشد؟ پرسشی که به این سادگی‌ها پاسخش را پیدا نمی‌کنید؛ چون مسائل مختلفی در سکس دخیل هستند؛ مثلاً بستگی دارد چه روش‌هایی برای سکس دارید، چقدر به ارگاسم اهمیت می‌دهید و آیا دوست‌دخترتان در سکس واقعاً ارضا می‌شود؟


ارضاشدن خانم‌ها چقدر طول می‌کشد؟



براساس تحقیقی که در سال 2020 انجام شده است، به‌طور میانگین خانم‌ها در سکس با مردان، حدوداً 13.41 دقیقه زمان برای ارگاسم نیاز دارند. لازم به ذکر است که معمولاً همۀ خانم‌ها به روش‌هایی به‌جز دخول در سکس نیاز دارند تا به ارگاسم برسند.
در نتیجه، به‌طور قطع زمان مشخصی برای ارضاشدن خانم‌ها وجود ندارد. با این‌که اکثر آقایان نهایتاً یک‌مرتبه (با رسیدن به انزال) ارگاسم را تجربه می‌کنند، بین ارگاسم‌های زنانه فواصل زمانی کوتاه‌تری وجود دارد (فاصله‌ای که بین هر ارگاسم تا تحریک و ارضاشدن مجدد نیاز باشد)، و بنابراین امکان دارد در هر سکس چندین بار ارگاسم را تجربه کنند.
به‌عبارت دیگر، خانم‌ها تا هرزمان که دوست ‌داشته باشند و پارتنرشان موافق ‌باشد، به سکس ادامه می‌دهند.
در نهایت به‌خاطر داشته باشید که سکس لزوماً قرار نیست به ارگاسم ختم شود. با این‌که تجربۀ ارگاسم در سکس حس بسیار لذت‌بخشی است، ولی سکس خوب برای کامل‌بودن نیازی به ارگاسم ندارد. با این‌حال اکثر مردم سکس را براساس ارگاسم می‌سنجند.
محققان هم‌چنین در این نتیجۀ این پژوهش دریافتند که 17درصد از خانم‌ها اصلاً ارگاسم را تجربه نکرده‌اند.


به‌طور میانگین، خانم‌ها ترجیح می‌دهند سکس چقدر طول بکشد؟



از نظر زنان، هیچ بازۀ زمانی مشخصی برای سکس لذت‌بخش وجود ندارد. پژوهشی غیررسمی با بررسی 3836 نفر دریافته است که زنان به‌طور میانگین ترجیح می‌دهند که دخول حدوداً 25 دقیقه و 51 ثانیه طول بکشد. با این حال بیشتر مردانی که با زنان مورد این تحقیق سکس کرده‌اند، بعد از 16 تا 17 دقیقه ارضا می‌شدند.
براساس پژوهشی که مشاورین جنسی انجام داده‌اند و در مجلۀ مطالعات جنسی به‌چاپ رسیده است، زمان ایده‌آل برای دخول به واژن هفت تا سیزده دقیقه است. براساس این آمار یک تا دو دقیقه «بسیار کوتاه»، سه تا هفت دقیقه «کافی» و 10 تا 30 دقیقه، «خیلی طولانی» طبقه‌بندی شده است. با این حال، پاسخ‌های بین 3 تا 13 دقیقه، در دستۀ معمولی قرار گرفتند.
باوجود این‌که پرسش‌نامه‌ها و مطالعه‌ها منابع مفید اطلاعاتی به‌حساب می‌آیند، لزوماً بیان‌گر تجربیات همۀ افراد جامعه به‌حساب نمی‌آیند. در نتیجه، بهتر است به‌جای تکیه به آمارها، از هر خانمی شخصاً بپرسید که ترجیح می‌دهد سکس چه‌قدر طول بکشد.


اشکال پژوهش‌هایی که درمورد تجربیات جنسی زنان انجام شده است چیست؟



در سال 1960 «ویلیام مسترز» (William Masters) و «ویرجینیا جانسون» (Virginia Johnson)، اقدام به بررسی چرخۀ پاسخ‌های جنسی زوج‌ها در محیط آزمایشگاهی کردند. براساس این مدل، پاسخ‌های جنسی افراد به چهار مرحلۀ برانگیختگی، ثبات، ارگاسم و پایان سکس تقسیم می‌شوند. براساس این طبقه‌بندی افراد به‌طور معمول، این مراحل را در سکس دنبال می‌کنند.
به‌غیر از مطالعه‌ای که «مسترز» و «جانسون» روی مدل پاسخ‌های جنسی افراد انجام داده‌اند، بسیاری از مطالعات انجام شده معیار اندازه‌گیری زمان سکس را مدت زمان دخول در نظر می‌گیرند. به‌عبارت دیگر، سکس، از زمانی درنظر گرفته می‌شود که کیر به واژن دخول می‌کند تا زمانی که انزال اتفاق می‌افتد. بعد از بررسی زمان سکس بیش از 500 زوج در پژوهشی که در سال 2005 انجام شده است، میانگین زمان سکس 5.4 دقیقه تعیین شد.
تمرکز بر ارگاسم و درنظرگرفتن دخول به‌عنوان معیار اندازه‌گیری زمان سکس، نشان‌دهندۀ وجود محدودیت در پژوهش‌ها و تحقیقات است و بیشتر زنان تنها با دخول کیر در کس به ارگاسم نمی‌رسند. بررسی زمان سکس برمبنای زمان دخول، معیار خوبی برای مشخص‌کردن ارگاسم زنان یا لذت جنسی نیست.
«کامی لویس» (Kamil Lewis)، مشاور سکس و ازدواج، معتقد است که «استاندارد‌های افسانه‌ای جنسی جامعه، فرضیات و مسائل شرم‌آوری را به‌همراه دارد». «لویس» نتیجه می‌گیرد که تحت تأثیر این پژوهش‌ها، تعریف رسانه‌های عامه‌پسند از سکس «رابطۀ جنسی دگرجنس‌گرایانه‌ای است که تعیین‌کنندۀ زمان پایانش، انزال مردانه باشد یا لحظه‌ای که زن و مرد هردو و هم‌زمان، با هیجانی وصف‌نشدنی به ارگاسم برسند».
در نتیجه، افراد زیادی تصور می‌کنند که زمانی که مرد به ارگاسم برسد، سکس هم تمام شده است. درحالی که چنین قاعده‌ای غلط و کهنه است. اگر همیشه تصور کنیم که سکس باید الگوی از پیش‌تعیین شده‌ای را طی کند، از بسیاری از موقعیت‌های ممکن در تجربیات جنسی غافل می‌شویم. براساس تحقیقی که در سال 2012 انجام شده است، زوج‌هایی که مبنای سکس را بر کارهایی جز دخول قرار داده بودند، روابط جنسی طولانی‌تری داشتند.
به‌نظر «الکساندرا استاکوِل» (Alexandra Stockwel)، نیاز ما به دانستن زمان لازم برای سکس، نشان‌دهندۀ «تأثیر ارادی و غیرارادی پژوهش‌های مسترز و جانسون بر افکار عمومی است».
با تغییر تعریف سکس، تجربیات بیشتری به زندگی جنسیتان وارد خواهد شد.


چرا ارگاسم روش تعیین‌کنندۀ خوبی برای سکس نیست؟



برخلاف باور عمومی، زمان لازم برای ارگاسم زنان، فرمولی نیست که در رابطه با همۀ زن‌ها راه‌حل محسوب شود. روش‌هایی که زنان را به ارگاسم می‌رساند (تحریک واژن، کلیتوریس و مقعد) و تعداد دفعات ارگاسم در هر سکس، در هر خانمی متفاوت بوده و به روش سکس و شدت تمرکز پارتنر هر فردی به لذت جنسیشان بستگی دارد.
اکثر افراد دخول کیر به کس را به‌عنوان فعالیت جنسی اصلی در نظر می‌گیرند و در نتیجه، فشار زیادی به زنان وارد می‌کنند تا به‌اجبار به این شیوه به ارگاسم برسند، درحالی که دخول روش قابل اتکایی برای ارگاسم زنان محسوب نمی‌شود.
به این ترتیب، وقتی خانمی قبل از ارگاسم پارتنرش به ارگاسم نمی‌رسد و سکس تمام می‌شود، خجالت می‌کشد و خودش را مقصر می‌داند. «جوردین ویگینز» (Jordin Wiggins)، پزشک متخصص مغز و اعصاب، معتقد است که بسیاری از بیمارانش نگرانند که «آیا مشکلی دارند که از ارگاسمشان جلوگیری می‌کند؟»، و سعی می‌کنند از هنجارهای غلط اجتماع پیروی کنند.
بر طبق نظر «استاکوِل» (Stockwell)، زمان لازم برای ارگاسم زنان، «به آرامش حین سکس و توانایی پارتنر زنان در جلب توجه و صمیمیت بین هر زوجی بستگی دارد». زنانی که به‌راحتی به ارگاسم نمی‌رسند، دچار مشکل خاصی نیستند و زنانی که به زمانی بیشتری برای ارگاسم نیاز دارند، نباید نگران باشند و تصور کنند، دیر به ارگاسم می‌رسند. «مهم نیست که جه‌طور سکس می‌کنید، همیشه ممکن است تجربۀ بهتری داشته باشید و هر حسی که در سکس تجربه می‌کنید، کاملاً طبیعی است».


چه‌چیزهایی باعث می‌شود سکس بیشتر طول بکشد؟



تعریف افراد از سکس و کارهایی که افراد در سکس ترجیح می‌دهند، شرایط محیط و وضع سلامتی زنان، از جمله عوامل تعیین‌کنندۀ زمان سکس هستند . «ویگینز» (Wiggins)، توضیح می‌دهد که «واژن با قاعدگی، زایمان و شرایط زندگی به‌طور کلی، دچار تغییراتی می‌شود». اگر روشی فرد خاصی را به ارگاسم می‌رساند، یا زوج خاصی به‌این روش سکس می‌کنند یا بیست‌سال پیش رواج داشته است، لزوماً هربار و برای تمام زنان کاربردی نخواهد بود.
اگر هرکسی روش مخصوص به‌خودش برای ارگاسم را داشته باشد، ویژگی بدی به‌حساب نمی‌آید. به‌عبارت دیگر، هرکسی آزاد است سلیقۀ جنسی متفاوتی داشته باشد، روش‌های مختلفی را در سکس امتحان کند و در سبک زندگی جنسیش پیشرفت کند.
«استاکوِل»(Stockwell)، معتقد است که «دانستن ریتم بدن پارتنرتان در سکس بسیار مهم و باارزش است». وقتی در سکس تمرکز داشته باشید و به بدن خود و پارتنرتان توجه کنید، مقدمات لازم را برای سکس لذت‌بخش فراهم کرده‌اید.
«ویگینز»، معتقد است که اگر دوست دارید سکستان بیشتر طول بکشد یا به‌دنبال روشی برای ارگاسم سریع‌تر هستید، با پارتنرتان سر صحبت را باز کنید و درمورد تعریفتان از سکس و زمان ارگاسمتان صحبت کنید. نحوۀ بیانتان باید به‌نحوی باشد که باهم به راه‌برد مشخصی برسید. ارتباط صادقانه اهمیت زیادی در ایجاد تجربه‌های جنسی مثبت و لذت‌بخش دارد.
«لویس» (Lewis)، معتقد است که «روش یکسان و ثابتی برای شما و پارتنرتان در سکس وجود ندارد؛ در نتیجه، همیشه می‌توانید نظرتان را درمورد سکس و تجربه‌های جنسیتان تعییر بدهید». تنها در این صورت می‌فهمید که سکس چقدر طول می‌کشد.


سخن پایانی



سکس برای زنان هرچقدر که بخواهند، بتوانند و برایش آماده باشند، طول می‌کشد. «لویس» توصیه می‌کند که «با خودتان مهربان باشید و بگذارید زمینۀ کشف تجربه‌های جدید، فراهم شود». هر کسی، هر رابطه‌ای و هر سکسی متفاوت است.
اگر تمایل دارید حس بدنتان به تجربیات جنسی را جز در مواردی که درکنار پارتنرتان هستید بهتر درک کنید، می‌توانید در تنهایی احساستان را به روش‌های مختلف بررسی کنید. هرچه صداقت بیشتری با بدن و تجربه‌های جنسیتان داشته باشید، کمتر نگران طول‌کشیدن سکس خوهید بود و لذت بیشتری از سکس می‌برید.
هیچ قانونی تعیین نمی‌کند که سکس چقدر باید طول بکشد. درواقع، هیچ قانونی برای سکس وجود ندارد. رابطۀ جنسی زمانی برای لذت‌بردن و لذت‌دادن به پارتنر شما است و فرقی نمی‌کند که چه‌قدر طول می‌کشد. حین سکس زمان را فراموش کنید.


منبع

برای نظر دادن وارد شوید یا ثبت نام کنید .

2023-10-22 22:33:14 +0330 +0330

۳۰ دقیقه دخول ؟
مرد ایرانی با اسپری و قرص ۴ دقیقه نمیکشه والا
خانمی اینجا هست که ۳۰ دقیقه دخول تحربه کرده باشه؟
واقعا انگشت شمار هستن

4 ❤️

2023-10-23 04:03:03 +0330 +0330

↩ …BrightsNights
کره کم گو‌ بخور عن آقا توهم کص شعر ده راند کونکش کیرت راست میشه کونی ریدم‌تو مغزت بدم میاد از این جماعت فقط حرف مف زن

2 ❤️

2023-10-23 15:11:15 +0330 +0330

↩ Peiman40karaj
کمتر از نیم ساعت نمیکنم متوسط تایمی که میزارم یک ساعته

0 ❤️

2023-10-23 20:21:08 +0330 +0330

الان همه میریزن اینجا میگن حاجی 45 دقیقه نان استاپ تلمبه میزدم دختره از حال رفت آبم نیومد ولی 😄😂

0 ❤️

2023-10-23 20:33:54 +0330 +0330

من فک کنم بتونم نیم ساعت شایدم نتونما ولی خود ارضاییم ۱ ساعتم طول کشیده ولی اینم بگما اروم میمالم تا بتونم راحت کمیک بخونم پورن ببینم در واقع من بیشتر پورن دوس دارم تا خودارضایی ولی چون زیاد تحریک میشم و تایم بالا بدنم داغ میشه قرمز میشم اخرشم یه عالمه اب خشمزه میاددد😋🤤

4 ❤️

2023-10-23 20:54:34 +0330 +0330

↩ sabernx
دقیقا انگشت شمارن این افراد چون میتونن خودشونو کنترل کنن هم برای لذت خودشون هم طرف مقابل

6 ❤️

2023-10-23 21:28:07 +0330 +0330

من زنمو از 15 تا 30 دقیقه میکنم ولی خسته میشم
سخته زنو خسته کنی

1 ❤️

2023-10-24 02:52:56 +0330 +0330

من معاشقه ی بیشتر رو ترجیح میدم💦💦


2023-10-24 11:38:59 +0330 +0330

برای بار اول دلتون نخواد حدود 8 ساعت طول کشید تا ارضا اینقدر طولانی بود که وسط کار آلت می خوابید و زانو ها همه پوستش رفت ولی کم کم به مرور زمان و سکس بیشتر الان شده 30 40 دقیقه و الان من راضی ترم تا اون موقع سکس طولانی هم داستای خودشو داره

2 ❤️

2023-10-24 13:58:31 +0330 +0330

↩ Zoj.wid
اوهوم اره اینم حرفیه

0 ❤️

2023-10-24 15:38:44 +0330 +0330

بستگی داره، اگر مرتب سکس داشته باشم و پاتنر مشخص باشه معمولا تا ۳۰ الی ۴۰ دقیقه.
ولی اگر بعد از مدت طولانی باشه و اولین بار خیلی دشوار نهایتا ۱۰ دقیقه.
میگم باز همه چیز بستگی به شرایط داره معمولا خانوما تو ۳۰ دقیقه چند مرتبه ارضا میشن

2 ❤️

2023-10-24 15:42:10 +0330 +0330

من بکن کمر سفتم هم ابم دیر میاد هم چندین بار میاد تا کیرم بخابه خانوم تهرانی متاهل میخام که تشنه ارضا شدن باشه
@fearlessto1886

0 ❤️

2023-10-24 21:41:08 +0330 +0330

من که ۴دقیقه بیشتر بشه زنم بدش میاد میگه زود باش دلم ریش شد بدش میاد

2 ❤️

2023-10-24 21:57:04 +0330 +0330

↩ حسن خطری
کیرم تو شانست😂😂

2 ❤️

2023-10-25 13:57:32 +0330 +0330

↩ sabernx
بیام بدون قرص 30 دقیقه تلمبه بزنم؟

0 ❤️

2023-10-25 13:58:52 +0330 +0330

برای ما ده دقیقه خیلی کوتاه. تا نیم ساعت خوب و کافی و بالای 45 دقیقه طولانی محسوب میشه.

1 ❤️

2023-10-25 23:52:07 +0330 +0330

↩ Farzaduty
آره به منم گفتن، اذیت میشن انگار

2 ❤️

2023-10-26 16:52:10 +0330 +0330

↩ sabernx
چون شما نمیتونی دلیلا نمیشه بقیه هم نتونن
حاضرم باهات ببندم بالای نیم ساعت بکوب میزنم

0 ❤️

2023-10-27 15:06:50 +0330 +0330

👍 👍 👍
چرا نیست گوش شنوایی؟!

1 ❤️

2023-10-27 16:16:46 +0330 +0330

ارضا شدن نیاز به تمرکز داره،
من موقع سکس با عدم تمرکز میتونم زمان ارضا شدنم طولانی تر کنم. شما هم امتحان کنید قطعا لذت میبرید.
با این روش پارتنر چندبار ارضا میشه.

5 ❤️

2023-10-29 15:14:22 +0330 +0330

تا زمانی که زن ارضا نشده باید کرد. اول باید زن ارضا بشه با ارضای زن من ارضا میشم. این لذت بیشتره

2 ❤️

2023-10-29 17:30:28 +0330 +0330

سکس کامل بامخلفاتش غذا(دخول).سالاد(مالش وخوردن ممه وگردن و…)نوشابه(خوردن کوس)من نوشابه خیلی دوس دارم روهم رفته یک ساعت 😁

1 ❤️

2023-10-30 11:33:04 +0330 +0330

↩ sabernx
من چهل دقیقه

3 ❤️

2023-10-31 13:57:34 +0330 +0330

خب معلومه هر چی طولانی تر بهتر

3 ❤️

2023-10-31 17:00:57 +0330 +0330

↩ sabernx
من ۱ ساعت دخول کامل داشتم
با همون فرد ۲۰ دقیقه هم داشتم
واقعا اینو بگم بستگی به شرایط جسمی و روحی و تغذیه افراد تایم میتونه متفاوت باشه

3 ❤️

2023-10-31 17:02:16 +0330 +0330

↩ Ahmadreza83
😂 😂 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

0 ❤️

2023-11-01 00:08:05 +0330 +0330

من تو رابطه با زن همه چیز دست خودمه … اگه خسته نباشم و از قبل آمادگی داشته باشم حتی بعضا ساعت ها هم طول کشیده
ولی در رابطه با آقا نهایتا دو سه دقیقه میتونم تحمل کنم

1 ❤️

2023-11-01 08:40:30 +0330 +0330

↩ nafas_ma
گفتم انگشت شمار هستن اون افراد،و اکثرا هم قرص میخورن

1 ❤️

2023-11-01 08:41:43 +0330 +0330

↩ Darya.a
انگشت شمارن کسی زودانزال نباشه،و اکثرا قرص میخورن

1 ❤️

2023-11-09 10:26:25 +0330 +0330

↩ nafas_ma
و بستگی به احساسات و کاربلدی طرف هم داره

0 ❤️

2023-11-10 03:47:51 +0330 +0330

من همیشه سعی میکنم بعد از پارتنرم ارضا بشم با اینکه ميگه من الزاما نباید ارضا بشم گاهی با معاشقه هم حس خوب میگیره همین باعث میشه استرس ارضا نشدنش رو نداشته باشم و راحت به کارم ادامه بدم ولی یادم نمیاد زمان دخولم از ۲۵ دقیقه فراتر رفته باشه خیلی وقتها هم دوسه دقیقه نهایتا و اینکه بعد از ارضا شدن کاملا خاموش میشه و من باید سریع آبمو بیارم چون کلافه میشه.

1 ❤️










‌آگهی‌های دوستیابی

نمایش آگهی های دوستیابی بستگی به علاقه شما دارد. برای دیدن آگهی مرتبط با علاقه تان لطفا پروفایل تان را » ایجاد یا ویرایش کنید «