راهنمایی برای BDSM

1399/11/30

۸ توصیه‌ی BDSM که باید امتحان کنید، اگر کاملا تازه‌کار هستید


در مورد رضایت دو طرفه و قدرت شهوانی BDSM کنجکاو هستید، اما هنوز آماده نیستید که در یک زندان تمام عیار خودتان رو قرار دهید؟ ما خبر خوبی داریم: شما می‌توانید بدون هزینه کردن برای وسایل جدید یا تسلط بر ده‌ها نوع گره طناب متفاوت، حرکات BDSM را به زندگی مشترک جنسی خود اضافه کنید.

حتی در دنیای پس از فیلم «Fifty Shades» خجالتی برای اطلاع نداشتن از BDSM وجود ندارد. اگرچه هزینه کردن برای خرید وسایل کینکی و اسباب‌بازی‌های جنسی می‌تواند سرگرم کننده باشد، اما در این فعالیت‌ها اصل کار خود شما، پارتنر‌ یا پارتنر‌هایتان و رضایت و بازی‌ قدرت بین شماست و نه میزانی که هزینه می‌کنید. مایکل آرون، سکس‌تراپیست طرفدار کینک به ما می‌گوید: BDSM به هیچ پولی نیاز ندارد. بیشتر جنبه‌ی روانی داشته و اگر به دنبال بازی ضربه (impact play) هستید، به باور بسیاری از افراد هیچ اسباب‌بازی‌ای در این مورد بهتر از دست خودشان نیست که این وسلیه مجانی است.
به عنوان مثال، بسیاری از وسایل عادی موجود در خانه مانند طناب و گیره های لباس را می‌توان در «صحنه ها» استفاده کرد و استفاده از آنها تقریبا هزینه‌ای ندارد. (یک «صحنه» از دید مردم معمولا برای اشاره به زمانی گفته می‌شود که رفتار‌های کینکی در آن اتفاق می‌افتد) از بستن و محدود کردن پارتنرتان به شکلی ایمن تا امتحان کردن نقش‌ بازی‌کردن (rolepaly)، در اینجا هشت راهی را به شما می‌گوییم که به کمک آن امشب می‌توانید BDSM را با پارتنرتان تجربه کنید.

۱. درباره‌ی تمایلات و محدودیت‌هایتان صحبت کنید
هنگامی که ما در مورد سلطه و تسلیم در BDSM صحبت می کنیم، در مورد تبادل قدرت توافقی صحبت می‌کنیم: یعنی اینکه حتی اگر پارتنر سلطه‌پذیر[ساب] بسته شده است و به پارتنر سلطه‌گر [دام] اجازه ‌می‌دهد آنچه در یک صحنه اتفاق می‌افتد را تعیین کند، قبل از همه اینها در مورد همه‌ی این موارد بین دو طرف بحث و توافق شده است. در واقع، فرد تسلیم [ساب] را می‌توان به عنوان کنترل‌کننده تصور کرد، چراکه این مسئولیت و وظیفه‌ی پارتنر غالب است که همیشه به محدودیت‌های شریک تسلیم احترام بگذارد. قبل از اینکه چیز جدیدی را امتحان کنید، درباره‌ی آن با پارتنرتان صحبت کنید تا مطمئن شوید که هر دوی شما نسبت به کاری انجام می‌دهید راضی باشد. ممکن است شما علاقه‌مند باشید کلمه‌ی امنی (safe word) را انتخاب کنید که در صورت لزوم کار را متوقف کنید. یادگیری محدودیت‌های خود (و پارتنرتان) بخشی از لذت BDSM است و بحث در مورد برخوردتان با آنها قبل از وقوع می‌تواند نوعی پیش‌بینی آینده و شکلی از معاشقه باشد.

۲. مکالمات و حرف‌های سکسی را امتحان کنید
آیا شما فرد مطیعی [ساب] هستید که دوست دارد تنبیه شود؟ آیا می‌خواهید به شما بگویند شما دختر بدی هستید و باید هر چیزی که ددی دلش می‌خواهد را انجام دهید؟ از پارتنرتان بخواهید با شما سکسی صحبت کند. هر کسی می‌تواند صحبت‌های اروتیک مرتبط با موضوعات BDSM را انجام دهد، چه شما سلطه‌گر باشید و چه تسلیم و یا هر دو (کسی که هر دو نقش را بازی می‌کند به عنوان switch شناخته می شود) صحبت‌های اروتیک به شما امکان می‌دهد خواسته های خود را بیان کنید. نشانه‌های کلامی همچنین به شما کمک می کنند فانتزی‌های داغی را تجسم کنید. فرض کنیم شما فانتزی اینکه بسته شده باشید را دارید اما در حال حاضر فقط دوست‌دارید که بشنوید پارتنرتان می‌خواهد شما را ببندند و (با توافق) از شما استفاده کند، یا می‌خواهید ببینید که گفتن «قربان» چه حسی دارد. حرف‌زدن‌های سکسی به شما امکان می‌دهد فانتزی‌هایتان را قبل از اینکه آنها را در واقعیت امتحان کنید بررسی کنید.

۳. از چشم‌بند کمک بگیرید
اضافه‌کردن وسیله‌ای به زندگی‌جنسی که باعث محدود شدن یکی از حواس می‌شود یک روش آسان و هیجان‌انگیز برای ایجاد تنش است. هنگامی که به شکل موقتی تحریک به کمک یه حس را قطع می‌کنید، دیگر حواس تقویت می‌شوند: به عنوان مثال، وقتی نمی‌توانید بینید (چشم بند زده اید)، زمزمه در گوش یا طعم دهان پارتنرتان شدیدتر به نظر می رسد - و همچنین هیجان‌انگیزتر است.
اگر می‌خواهید چشم بند بخرید، با یک مدل ابریشم و راحت مثل این ماسک ساتن 8 دلاری از Babeland شروع کنید. همچنین می‌توانید از ماسک خواب یا کراوات یا [کمربند] حوله‌های پوشیدنی استفاده کنید. بسته به اینکه چه نقشی را می‌خواهید بازی کنید، از پارتنر خود بخواهید که چشم‌هایتان را با چشم‌بند ببندد یا اینکه آیا شما چشم هایش را ببندید. به محض بستن چشم بند، پارتنری که چشم‌بند نزده می‌تواند فرد چشم بند‌زده را به شکلی تحریک کننده اذیت کند، و او را در حالی که تمام بدنش را می‌بوسد مجبور به حدس زدن آنچه قرار است اتفاق بیافتد بکند، زمزمه حرف‌های سکسی در گوش آنها، یا غلغلک دادن به وسیله یک پر را هم می‌توانید امتحان کنید.


۴. کنترل ارگاسم را امتحان کنید
کنترل ارگاسم، به ویژه هنگامی که برای یک مرد انجام می شود، معمولاً «edging» نامیده می‌شود. این شامل آوردن کسی به مرز اوج لذت‌جنسی و متوقف‌شدن ناگهانی تحریک و سپس تکرار آن به دفعات دلخواه است. اگر در کنترل ارگاسم تازه‌کار هستید، احتمالاً از قبل می‌دانید که به تاخیر انداختن ارضا می‌تواند پاداش نهایی را بسیار شیرین‌تر کند. برای امتحان کردن کنترل ارگاسم، نیازی به داشتن برنامه‌ای دقیق و مشخص برای edging نیست: اگر پارتنر تسلیم [ساب] هستید، کافی است آرام باشید و به پارتنر مسلط خود اجازه دهید ارگاسم شما را به دست بگیرد. از آنها بخواهید از دهان خود یا یک اسباب‌بازی جنسی استفاده کنند تا شما را به اوج خود نزدیک کنند و قبل از رسیدن به لحظه ارگاسم دست نگه دارند. وقتی دیگر نمی‌توانید صبر کنید، بگذارید به شما کمک کند از خط پایان عبور کنید و برای شدیدترین ارگاسم که اخیرا داشته‌اید آماده باشید.

۵. یک شمع ماساژ بخرید
شمع‌ها برای مواردی دیگری بجز ایجاد روشنایی نیز کاربرد دارند. از آنها همچنین می‌توان برای بازی دما، یا استفاده از گرما و سرما برای تحریک بیشتر در یک فعالیت‌جنسی استفاده شوند. (این روش می تواند در هر دو شکل سکس عادی (vanilla) و BDSM استفاده کرد)
در مورد شمع ها‌، می‌توانید از پارتنرتان بخواهید موم داغ روی بدن خود بریزد، اما فقط از شمعی که از فروشگاه مواد غذایی برداشته‌اید استفاده نکنید: موم آن ممکن است کمی بیش از حد داغ باشد. کمپانی هایی مانند Jimmyjane شمع های ماساژ طراحی شده برای رابطه‌ی جنسی دارند که با رایحه‌های اروتیک مانند ویسکی و زنجبیل و خرما تهیه می‌کنند. این شمع‌های مخصوص سکس در دمایی پایین‌تر از نمونه های معمولی می‌سوزند و همچنین پس از آب شدن به یک روغن مرغوب تبدیل می‌شوند که می‌توانید از آن برای ماساژ اروتیک استفاده کنید. از آنجا که نقش بازی‌کردن (roleplay) به ویژه هر چیزی که شامل تبادل قدرت باشد، در BDSM باحال است ، رابطه‌ی بین یک ماساژ‌ دهنده [ماسور] و مشتری امتحان کنید – اگر این روش را انتخاب کردید، مدل «پایان‌خوش» آن را امتحان کنید{۱}.


۶. با طناب بستن را یاد بگیرید
بستن با طناب بخش سخت بسیاری از صحنه‌های BDSM است. بعد از این که شما و پارتنرتان درمورد اینکه چه فعالیت‌هایی انجام خواهید داد وقتی یکی از شما بسته است تصمیم گرفتید (ممکن است این اسپنک زدن، گاز گرفتن نوک سینه و سکس دهانی باشد) و آنچه که منع خواهد شد (مثل این که خیلی تمایل به تف و سیلی به صورت ندارید)، گره زدن می‌تواند آغاز شود. بسیاری از کتاب‌های عالی وجود دارد که برخی از مهارتهای اساسی گره زدن را به شما می آموزد، مانند «هنر اغواکننده‌ی اسارت ژاپنی» نوشته‌ی میدوری، اما لازم نیست بیش‌از حد سختش کنید. فقط مطمئن شوید که گره به شکلی است که هر زمان که خواستید می‌توانید آن را باز کنید. می‌توانید طناب بانداژ مخصوص بخرید یا حتی از شال و یا کمربند حوله‌ی حمام استفاده کنید. نکته مهم: هر چیزی که استفاده می‌کنید آن را صاف بر روی پوست قرار دهید تا جمع نشده و مانع گردش خون به آن ناحیه نشود. اگر از طناب استفاده می کنید، قیچی ایمنی را در اطراف خود نگه دارید تا اگر یکی از گره های شما گیر کرد، به راحتی بتوانید طناب را ببرید.

۷. از دست‌بند استفاده کنید
دست‌بند یکی دیگر از ابزارهای کنترل رایج است و استفاده از آنها راحت است. در حالی که طناب‌ها بسیار متنوع هستند، اما شما نگران مهارت گره زدن خود با دست‌بند نیستید و از آنجا که می‌توانید از دست‌بند برای اطمینان از عدم توانایی شریک تسلیم شده برای لمس کردن استفاده کنید، برای امتحان کردن به تاخیر انداختن ارگاسم کاربردی هستند. با چند دست‌بند نرم مارک Velcro شروع کنید یا اگر می‌خواهید شبیه یک جفت واقعی به نظر برسد، دست‌بندهای فلزی خط تولید «Fifty Shades of Grey» را امتحان کنید.

۸. لباس خاص بپوشید {۲}
نقش بازی کردن می‌تواند به شما کمک کند تا به مود کینکی برسید به ویژه وقتی که شخصیت دارای قدرت را که می‌خواهید امتحان کنید، مانند شخص رئیس و منشی یا دانشجو و استاد. لباس خاصی پوشیدن یک روش خلاقانه برای کشف تمایلات‌ پنهان است، بنابراین اگر با سلطه‌گر بودن [دام] یا سلطه‌یذیر بودن [ساب] تحریک می‌شوید اما کمی استرس دارید، پوشیدن لباس مناسب می‌تواند به شما کمک کند.
این می‌تواند به سادگی پوشیدن چیزی که قبلا در خانه داشته‌اید، مانند کراوات یا دامن چهارخانه باشد؛ اما سایت هایی مانند Lovehoney طیف متنوعی از گزینه‌های [لباس] ارزان قیمت را ارائه می‌دهند. آیا می خواهید بیماری باشید که از پزشک سکسی خود می‌خواهد آو را معاینه کند و ارگاسم آنها را آزمایش کند؟ از پارتنر خود بخواهید یک گوشی پزشکی دور گردن خود قرار دهد. با نقش بازی کردن یک شخص در لباس تشویق کننده تحریک خواهید شد؟ مو‌های خود را ببافید و شما آماده‌ی نقش بازی‌کردن هستید. لباس‌ها به ما کمک می‌کنند تا در نقش‌های غالب یا مطیعی که می‌خواهیم در رختخواب بازی کنیم قدم بگذاریم. حتی اگر لباس بپوشید و در نهایت به رابطه جنسی وانیلی برسید، چه کسی بهانه‌ای برای لباس خاص پوشیدن در بزرگسالی را دوست ندارد!

منبع

ـــــــــــــــــــــــ
توضیحات مترجم
1. پایان خوش در ماساژ یا هپی اندینگ به ماساژ‌هایی گفته میشه که با سکس و یا ارضا فرد به پایان میرسن.
2. لباس‌ها بطور کلی چون وابسته به مسائل فرهنگی هستن کشور به کشور تفاوت دارن به عنوان مثال چیزی که در متن ازش به عنوان دامن چهارخونه یاد شده بخشی از لباس‌های فرم مدارس در آمریکاس یا شخصیت «تشویق‌کننده» تو فرهنگ ما وجود نداره!

10 ❤️
برای نظر دادن وارد شوید یا ثبت نام کنید .

2021-02-18 00:32:18 +0330 +0330

داره نظرم درباره bdsm عوض میشه … مرسی برای تاپیک و واقعا مفید بود … شاید حتی برم وسایلشو بخرم

1 ❤️

2021-02-18 08:11:55 +0330 +0330

یکی از بهترین مطالبی بود که راجب bdsm خوندم.
چون به جز مورد ۸ که رول پلی بود و من زیاد خوشم نمیاد، همشو خیلی دوست داشتم. توضیحات هم ساده و روون بود…
مرسی 🌹

1 ❤️

2021-02-18 08:40:34 +0330 +0330

مطلب عالی بود… اما خب قبلش باس یکیو پیدا کنیم پایه باشه واسه همه اینا

2 ❤️

2021-03-03 10:31:32 +0330 +0330

ممنون اما به نطرم خیلی خیلی سطحی بود

1 ❤️

2021-03-03 15:53:21 +0330 +0330

ممنون که اطلاعات جنسی کاربرا رو در مورد bdsm بالا میبرید👌

1 ❤️

2021-03-06 11:25:54 +0330 +0330

↩ NIMA22SHIRAZ
نیما جان درود؛ نظر شما محترمه ولی من فکر می‌کنم احتمالا اطلاعات شما زیادی بالا باشه وگرنه اکثر دوستان و من جمله خود من نکاتی جدیدی از تاپیک‌های این شکلی یاد گرفتیم و می‌گیریم.

به نظرم اگر شما مطالب پیشرفته‌تری بلدید حتما اون رو به شکل تاپیک با ما به اشتراک بذارید و احتمالا استقبال خوبی هم بشه.

ارادت رد

1 ❤️

2021-03-11 10:28:30 +0330 +0330

تو انتخاب پارتنر و استایل دقت کنین . ب خودتون و پارتنرتون آسیب نزنین

0 ❤️

2021-03-11 14:37:41 +0330 +0330

عقده‌ای بازی درنیارید . شخصیت داشته باشین و کلاس رابطه رو حفظ کنین

0 ❤️







‌آگهی‌های دوستیابی

نمایش آگهی های دوستیابی بستگی به علاقه شما دارد. برای دیدن آگهی مرتبط با علاقه تان لطفا پروفایل تان را » ایجاد یا ویرایش کنید «