شهادت زهرا: بزرگترین دروغ تاریخ

1391/12/25

دوستان شیعه وسنی وحدتتان را حفظ کنید و گول این آخوند ها نخورید

شهادت زهرا: بزرگترین دروغ تاریخ

بقلم : آیت الله محسنی بسطامی

احتمالا در سال ۷۱ بود که عده ای از کارشناسان و محققان جمهوری اسلامی مستقر در مجلس شورای اسلامی که جزو نمایندگان هم بودند پس ۱۴۰۰ سال تحقیق و بررسی ناگهان به راز مهمی پی بردند و آن اینکه حضرت فاطمه دختر رسول خدا فوت ننموده بلکه شهید شده است اینجا بود که آن نمایندگان مجلس (که خداوند از آنان نگزرد) اعلام کردند از این پس در تقویمها بجای وفات بنویسند شهادت. و این روز را تعطیل اعلام نمودند

۱ - قریش بزرگترین و مقتدر ترین قبیله در شبه جزیره عربستان به حساب می آمد و در درون قریش بنی هاشم برترین و قدرتمند ترین قوم (تیره ) بشمار می آمد طوریکه همه برتری آن را پذیرفته بودند عمو زاده های این تیره بنی امیه بودند که بعضی اوقات با بنی هاشم رقابت می نمودند اما اگر پای کسی دیگر به میان می آمد این دو فورا با هم یکی می شدند بطور مثال زمانیکه خبر رسید ابوبکر (از تیره بسیار ضعیف قریش یعنی بنی تیم ) جانشین پیامبر شده برای ابوسفیان که تازه مسلمان شده بود غیر قابل تحمل بود لذا فورا صدا زد : این الاذلان؟؟ دو مرد ذلیل کجایند؟ پرسیدند منظورت چه کسانی می باشند ؟ گفت علی و عباس. ابوسفیان وقتی با علی و عباس روبرو شد گفت چرا نشستید بنی تیم کیستند که رهبری را بدست گیرند؟ ابوسفیان چنین ادامه داد : والله لاملان المدینة خیلا و رجالا. (قسم بخدا من مدینه را پر از پیاده نظام و سواره نظام می کنم و حکومت را با زور از آنان برای شما می گیرم.)

علی که به سخنان ابوسفیان گوش می داد به او نهیب زد و اخطار نمودة فرمود : اگر کوچکترین حرکتی بر ضد ابوبکر انجام دهی من اولین کسی خواهم بود که در مقابل تو می ایستم ما ابوبکر را اهل می دانیم . ابوسفیان ناراحت شده الفاظ بدی گفته و رفت. (تاریخ طبری جلد 2 قسمت آغاز خلافت ابوبکر)

قریش که با رسول خدا دشمنی می ورزیدند عملا قادر نبودند کاری انجام دهند چون از انتقام گیری بنی هاشم هراس داشتند آخرین و مهمترین راهکارشان این بود که از هر تیره ای یک جوان انتخاب نمایند و این جوانان طوایف مختلف همه باهم پیامبر را با شمشیر بزنند بگونه ای که معلوم نشود کدامیک قاتل است که در این صورت قوم پیامبر یعنی بنی هاشم نمی دانند با کدام تیره بجنگند و لذا مجبور خواهند شد خونبها گرفته صلح نمایند. (اگر یک یا دو قبیله چنین جرمی مرتکب می شد مطمئن بودند بنی هاشم دمار از روزگارشان بر می آوردند) که همین مسئله سبب شد رسول اکرم با اذن خداوند هجرت نمود.

۲- مردم مدینه نسبت قومی و خویشاوندی با پیامبر داشتند مادر پیامبر از آنجا بود و مادر عبدالمطلب (سلمی ) نیز از قبیله قدرتمند خزرج بود بهمین خاطر مردم مدینه (مخصوصا خزرچ) خودشان را اخوال رسول (یعنی داییهای پیامبر) می دانستند.

۳- علاوه بر همه اینها پیامبر اکرم (ص) توانستند هزارا نفر فدایی تربیت نمایند که حاضر بودند در راه خدا و دفاع از ایشان و خانواده شان جانهایشان را فدا کنند.

در صورتیکه این مطلب دروغ را که دشمنان اسلام درست کرده اند بپذیریم چه شد که بنی هاشم یک باره لب فرو بستند و کوچکترین اعتراضی ننمودند؟؟؟

آنهمه مسلمان مخلص و فدایی و مخصوصا مردم مدینه که با پیامبر رابطه خویشاوندی و قومی داشتند چه شد همه یکپارچه سکوت نموده کوچکترین حرف و اعتراضی ننمودند؟؟؟

و از همه عجیبتر

حضرت علی شیر خدا فاتح خیبر کسیکه گفته می شود در جنگ خیبر درب قلعه را با یک دست بلند نموده برای خودش سپر ساخت بعدا چهل نفر و در برخی روایات هفتاد نفر تلاش کردند آن در را حرکت دهند نتوانستند از جا تکانش دهند چرا سکوت نموده بلاتشبیه مثل بره رام و مطیع و فرمانبردار شد و کوچکترین اعتراضی ننمود؟؟؟

اگر این مطلب دروغ را بپذیریم ایرادهای ذیل بر حضرت علی وارد اند :

1- حضرت علی موظف بود از همه مظلومان دفاع کند و مخصوصا موظف بود از ناموس خودش دفاع نماید ناموس (همسر) خط قرمز هر شخصی به حساب می آید بیعرضه ترین آدمها جاییکه زن و بچه خود را در خطر ببینند از فدا نمودن خود دریغ نمی نمایند. چرا حضرت علی از همسر خودش از دختر پیامبر دفاع ننمود؟؟؟ پست ترین و نامردترین آدمهای کره زمین از همسر و فرزندان خود دفاع می کنند و اگر نتوانند از جان خود دریغ نمی نمایند. این را در اصطلاح ما مظلومیت نمی گویند بلکه بی غیرتی و نامردی می نامند.

اهل سنت حضرت علی را اسد الله الغالب (شیر پیروز مند خدا) لقب داده اند چون حضرت علی در هیچ کجا مغلوب کسی دیگر نشد. در بسیاری از جاها اهل سنت (مخصوصا عوام ) اسم علی را شاه مردان گزاشته اند

در صورت پذیرفتن این مطلب دروغ حضرت علی چه مردانگی داشت؟؟؟

2 - در صورت صحت این مطلب دروغ آنان که چنین کردند ظالم بودند و طبق آیه کریمه : ولاترکنوا الی الذین ظلموا فتمسکم النار (به ظالمان نزذیک نشوید که در آتش می افتید) حضرت علی با چه مجوزی دست در دست آنان گزاشته بود و پشت سرشان نماز می خواند و در همه موارد کمکشان می نمود طوریکه حضرت عمر هیچ موردی را بدون مشوره با علی فیصله نمی نمود طوریکه حضرت عمر می فرمود: لو لا علی لهلک عمر (اگر علی نبود عمر هلاک می شد) حضرت علی چرا چنین می کرد (بلاتشبیه) این چاپلوسی به شمار نمی آید؟؟

3 - چرا حضرت علی دخترش ام کلثوم (دختر فاطمه) را به عقد حضرت عمر در آوردند؟؟

آن دختر چطوری پذیرفت که با قاتل مادرش در یک رختخواب بخوابد؟؟؟ حسن و حسین کجا بودند؟؟؟ چرا هیچ اعتراضی ننمودند؟؟

4 - هیهات منا الذلة ( ذلت از ما (خاندان پیامبر یا بنی هاشم) به دور است ) از فرمایشات گهر بار حضرت امام حسین است زمانیکه به او پیشنهاد دادند تسلیم شو ما تو را دست بسته به نزد یزید می بریم و تو را خواهد بخشید فرمود ذلت از ما به دور است مرگ با عزت را می پذیرم اما زندگی ذلت آور را نمی خواهم.

در صورت پذیرفت آن دروغ بزرگ آیا ذلتی بالاتر از این وجود دارد که کسی بیاید خودش را کتک بزند همسرش را بکشد و آن شخص کوچکترین اعتراضی ننماید بلکه دختر خودش را نیز تقدیم کند؟؟؟

سبحانک هذا بهتان عظیم

این دروغ بزرگ و تهمتی عظیم بر ضد علی مرتضی است.

علی ما اینگونه نامرد نبوده است و اگر چنین بوده ما بعنوان یک مرد نمی توانیم او را بپذیریم . ماهیت دین اسلام ظلم ستیزی است دستور خداست که ظلم را نپزیریم و با ظالم مقابله نماییم .

علی اولین مسلمان آیا این چیزها را نمی دانسته؟؟؟ اگر چنین بوده ما بعنوان یک مسلمان ساده نمی توانیم او را بپذیریم چه رسد بعنوان پیشوا …

5 - زیر سوال رفتن قیام عاشورا

در صورتیکه بپذیریم اینهمه ظلم اتفاق افتاده و علی سکوت نموده هیچ رشوه و باج هم داده و همکاری کرده است یزید بدبخت که کاری نکرده بود چرا حسین برا علیه وی قیام نمود؟؟؟‌ یزید چه جرمی مرتکب شده بود؟؟؟؟

سبحانک هذا بهتان عظیم

6- معمولا هر دینی اولین پیروانش بهترینها هستند چنانکه مسیحیان حواریان و اولین یاوران عیسی را پرستش می نمایند اگر پیروان نخستین دین اسلام اینگونه بوده اند چرا کسانیکه اینگونه اعتقاداتی دارند بخودشان بیجهت زحمت می دهند و دم از اسلام می زنند آیا بهتر نیست دینی بهتر برای خود پیدا کنند زیرا دین اسلام توسط همین آدمها پخش و منتشر گردید

7- اگر بالفرض محال چنین چیزی بوده و علی گذشت نموده هیچ سخنی در این مورد نگفته بعضی از آدمهای فضول از طرف چه کسی وکیل دفاع شده اند؟؟

با تشکر از پدرام عزیز

16067 👀
0 ❤️
برای نظر دادن وارد شوید یا ثبت نام کنید .

2013-03-14 21:48:16 +0330 +0330

واقعا ممنونم ازمطلبتون .حرفتون درسته .اینا همه ساخته وپرداخته شیوخ هس.شهادتی درکار نیس

0 ❤️

2013-03-14 22:02:45 +0330 +0330

ممنونم
وافعا جالب بود

0 ❤️

2013-03-14 22:54:05 +0330 +0330

واقعا لذت بردم , من هیچ وقت توی بحثهایی که درمورد دین و مذهب در این سایت مطرح شده شرکت نکردم ولی اینبار با کمال میل نظرمو بیان میکنم و به نظر من هر شیعه واقعی که این موضوع ( شهادت حضرت فاطمه ) رو بپذیره بزرگترین توهین رو به اهل بیت و مخصوصا شخص امام علی روا داشته , درضمن اختلاف بین شیعه و برادران اهل سنت فقط خواست و اراده برخی خدانشناس بوده که به فکر منافع شخصی خودشون هستن وگرنه هر انسان عاقلی میدونه که خداوند از اشتباه و خطا مبراست و بر همین اصل چون ذات اقدس الهی به صراحت خشنودی و رضایت خودشو از انصار پیامبر که همانا ابوبکر و عمر و عثمان از جمله انها بودند اعلام کرده اگر مسلمان به مقام ایشان توهین کنه بلا توجیه شرک ورزیده و سخن خداوند رو انکار کرده , ناسزا گفتن به خلفای راشدین و زنان پیامبر مخصوصا ام المومنین عایشه از جمله ناپسندترین کارهاست که متاسفانه عده ای از خدا بیخبر این موضوع رو درمیان ما شیعیان باب کردن که انشاالله خداوند خودش جواب محکمی به انها خواهد داد , من صمیمانه به خاطر این تاپیک بسیار اموزنده از شما تشکر میکنم

0 ❤️

2013-03-14 23:00:38 +0330 +0330

من فقط واقعیت رو گفتم…
تشکر

0 ❤️

2013-03-14 23:28:19 +0330 +0330

زياد تند نره وايستا باهم بريم.
بر فرض تمام چيزي كه گفتي درست شيعه ها وحدت شكن هستند يا وهابيت كه تمام چيزها را كه بيان كردي از كتاب سوالاتي كه باعث هدايت جوانان شد كه نويسنده اش وهابي است.
حديث ثقلين در تمام فرقه هاي اسلام ذكر شده است پس چرا اين وهابيت با تمام نشانه هاي اهل بيت مبارزه كرده و آنها را تخريب ميكند!
در واقعه غدير كه هيچ شكي نيست(براي ديدن سنديت آن ميتوانيد به كتاب الغدير علامه اميني مراجعه كني) پيامبر نعوذ باالله اون قدر نفهم بود كه كل جمعيت نگه دارد بگوييد علي را دوست بداريد با منطق پيامبر جور در نمياد همانطوري كه قرآن ذكر ميكند “پيامبر هيچ چيز نميگويد جز وحي را”
پس مسئله،مسئله مهمي بوده و آن جانشيني حضرت علي(عليه السلام)
حال با فرض نبودن واقعه غدير چطور به عقل ابوبكر و عمر ميرسيد كه بعد از خود جانشين تعيين كند اما به ذهن پيامبر كه اشرف تمام مخلوقات است نميرسيد!!!
اين همه وهابيت تاكيد ميكند كه قرآن براي ما كافي است پس چرا اين همه كتاب مينويسند هر كي بخواد قرآن ميفهمه كتاب نوشتن نميخواد، چرا نمازشان دو،چهار،چهار،سه،دو ركعتي ميخوانند كجاي قرآن اومده؟!!
اقدام عجيب عمر در
حرام كردن ازادج موقت(متعه) مگه قرآن كافي نيست در قرآن مجوزش داده شده است.
و قص علي هذا …
نكته كه درباره شهادت حضرت فاطمه(سلام الله عليها) گفتيد كاملا كذب محض است شما ميتواند احوال علماي ما را از قرن ها پيش مطالعه بفرماييد كه شهادت آن بزرگوار را پاس ميداشتند و چيز جديدي نيست كه جمهوري اسلامي وضع كرده باشد.
سوال مبهم من چرا بايد قبر دخت گرامي پيامبر مخفي باشد؟
و
چطور شما با واقعه عاشورا برخورد ميكنيد مياييد احاديث جعلي در مناقب معاويه ذكر ميكنيد تا به اقدام نابخشودني يزيد مشروعيت بدهيد و به اقدام نوه پيامبر نه!(نكته جالب عقل معاويه هم ميرسيد جانشين بذاره ولي پيامبر نه) نعوذ بالله با فرض حركت نا مشروع سبط پيامبر فرزند شش ماهه او چه گناهي داشت؟
مطالب زيادي هست به همين معدود جملات اكتفا ميكنم!
خدا اين وهابيت ريشه كند كه برهم زننده وحدت ميباشد و همچنين خادم حرمين الشرفين كه علنا شرب خمر ميكند و خودت را خادم ميداند كجاي اسلام مجوز به شرب خمر كرده؟!

0 ❤️

2013-03-14 23:30:02 +0330 +0330

زياد تند نره وايستا باهم بريم.
بر فرض تمام چيزي كه گفتي درست شيعه ها وحدت شكن هستند يا وهابيت كه تمام چيزها را كه بيان كردي از كتاب سوالاتي كه باعث هدايت جوانان شد كه نويسنده اش وهابي است.
حديث ثقلين در تمام فرقه هاي اسلام ذكر شده است پس چرا اين وهابيت با تمام نشانه هاي اهل بيت مبارزه كرده و آنها را تخريب ميكند!
در واقعه غدير كه هيچ شكي نيست(براي ديدن سنديت آن ميتوانيد به كتاب الغدير علامه اميني مراجعه كني) پيامبر نعوذ باالله اون قدر نفهم بود كه كل جمعيت نگه دارد بگوييد علي را دوست بداريد با منطق پيامبر جور در نمياد همانطوري كه قرآن ذكر ميكند “پيامبر هيچ چيز نميگويد جز وحي را”
پس مسئله،مسئله مهمي بوده و آن جانشيني حضرت علي(عليه السلام)
حال با فرض نبودن واقعه غدير چطور به عقل ابوبكر و عمر ميرسيد كه بعد از خود جانشين تعيين كند اما به ذهن پيامبر كه اشرف تمام مخلوقات است نميرسيد!!!
اين همه وهابيت تاكيد ميكند كه قرآن براي ما كافي است پس چرا اين همه كتاب مينويسند هر كي بخواد قرآن ميفهمه كتاب نوشتن نميخواد، چرا نمازشان دو،چهار،چهار،سه،دو ركعتي ميخوانند كجاي قرآن اومده؟!!
اقدام عجيب عمر در
حرام كردن ازادج موقت(متعه) مگه قرآن كافي نيست در قرآن مجوزش داده شده است.
و قص علي هذا …
نكته كه درباره شهادت حضرت فاطمه(سلام الله عليها) گفتيد كاملا كذب محض است شما ميتواند احوال علماي ما را از قرن ها پيش مطالعه بفرماييد كه شهادت آن بزرگوار را پاس ميداشتند و چيز جديدي نيست كه جمهوري اسلامي وضع كرده باشد.
سوال مبهم من چرا بايد قبر دخت گرامي پيامبر مخفي باشد؟
و
چطور شما با واقعه عاشورا برخورد ميكنيد مياييد احاديث جعلي در مناقب معاويه ذكر ميكنيد تا به اقدام نابخشودني يزيد مشروعيت بدهيد و به اقدام نوه پيامبر نه!(نكته جالب عقل معاويه هم ميرسيد جانشين بذاره ولي پيامبر نه) نعوذ بالله با فرض حركت نا مشروع سبط پيامبر فرزند شش ماهه او چه گناهي داشت؟
مطالب زيادي هست به همين معدود جملات اكتفا ميكنم!
خدا اين وهابيت ريشه كند كه برهم زننده وحدت ميباشد و همچنين خادم حرمين الشرفين كه علنا شرب خمر ميكند و خودت را خادم ميداند كجاي اسلام مجوز به شرب خمر كرده؟!

0 ❤️

2013-03-14 23:45:13 +0330 +0330

من هم جواب شما رو در مورد واقعه عاشورا میدم و هم واقعه غدیر…
واقعه عاشورا رو گذاشتم میتونید مطالعه کنید…
اما غدیر رو دارم روش مطالعه میکنم…به زودی اونم قرار میدم تا واقعیت معلوم بشود

0 ❤️

2013-03-15 02:51:34 +0330 +0330

واقعا خوشحال میشم میبینم که مردم ایران زمین هنوزم خواستار صلح و اتحاد هستن-واقعا عالیه که با تفکر هیچ راهی واسه تجاوز بیگانه به اتحادتون قرار نمیدید.
موفق باشید

0 ❤️

2013-03-15 03:39:21 +0330 +0330

جدا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
تو دم از توهین نکردن نزن من یکی خنده ام میگیره.
.
.
.
.
ماردین لایک

0 ❤️

2013-03-15 03:48:13 +0330 +0330

لعنت خدا بر شما باد که ضد همه ادیان الهی هستید شما فرقه گمراه هستید ودیگران را نیز به راه خودتان می کشانید

0 ❤️

2013-03-15 03:53:24 +0330 +0330

[quote=دل آرام تنها]جدا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
تو دم از توهین نکردن نزن من یکی خنده ام میگیره.
.
.
.
.
ماردین لایک[/quote]
اگه من توهینی به شخصیت اسلامی یا هر شخص محترمی کردم از همه عذر میخوام.
من متوجه شدم که بعضیا از بحثای ما دارن سوئ استفاده میکنن

0 ❤️

2013-03-15 03:54:32 +0330 +0330

[quote=mmdr12]لعنت خدا بر شما باد که ضد همه ادیان الهی هستید شما فرقه گمراه هستید ودیگران را نیز به راه خودتان می کشانید[/quote]
کاملا موافقم/ما همه باید با هم متحد شیم

0 ❤️

2013-03-15 04:12:52 +0330 +0330

تو یه روز مسلمون دو اتیشه ای یه روز زرتشتی یه روزم نژاد پرست دو اتیشه.اتحاد و بحث با منطق مخالف و مقابل هم نیستن.مسله اینه راه و گم کردی.بیشتر فکر کن این بوم جا برا پرت شدن زیاد داره.خیلی متاسف شدم که زرتشتی شدی.دین اسلام و گفتی تحقیق کردی رد کردی قبول اما توی یک ماه چی از زرتشت فهمیدی که زرتشتی شدی؟بادبادکی نباش که باد میرقصونت.

0 ❤️

2013-03-15 04:13:35 +0330 +0330

نرود میخ اهنین در سنگ,هزار بار این حرفارو زدن و هر دفعه اش دیدن که حق با کیه,کسی که خودشو بخواب زده باشه نمیشه بیدارش کرد اینا اصلأ دین وایمان واعتقاد ندارن اونوقت اومدن راجب اسلام وپیشوایان اسلام نظر میدن بحث میکنن,ساحت مقدس ائمه ما با این حرفا لکه دار نمیشه,وقتی جواب اینارو میدین یعنی ارزش جواب براشون قائل شدی ولی حتی ارزش جواب ندارن بازم میگم نرود میخ اهنین در سنگ

0 ❤️

2013-03-15 04:29:39 +0330 +0330

[quote=دل آرام تنها]تو یه روز مسلمون دو اتیشه ای یه روز زرتشتی یه روزم نژاد پرست دو اتیشه.اتحاد و بحث با منطق مخالف و مقابل هم نیستن.مسله اینه راه و گم کردی.بیشتر فکر کن این بوم جا برا پرت شدن زیاد داره.خیلی متاسف شدم که زرتشتی شدی.دین اسلام و گفتی تحقیق کردی رد کردی قبول اما توی یک ماه چی از زرتشت فهمیدی که زرتشتی شدی؟بادبادکی نباش که باد میرقصونت.[/quote]
تو با خودت فکر کردی من از اسم زرتشت خوشم اومده رفتم زرتشتی شدم?نه دادا من تحقیق کردم و چونکه خیلیا منو محکوم کردن و گفتن تو اصلا زرتشت رو نمیشناسی و الکی و کور کورانه این ایین رو انتخاب کردی من تایپک زرتشتی ها رو زدم که اگه یه بار زحمت میکشیدی و میومدی میفهمیدی دلیل این کارم چی بوده و زرتشت چیه

0 ❤️

2013-03-15 04:34:02 +0330 +0330

[quote=Sasan ahw]نرود میخ اهنین در سنگ,هزار بار این حرفارو زدن و هر دفعه اش دیدن که حق با کیه,کسی که خودشو بخواب زده باشه نمیشه بیدارش کرد اینا اصلأ دین وایمان واعتقاد ندارن اونوقت اومدن راجب اسلام وپیشوایان اسلام نظر میدن بحث میکنن,ساحت مقدس ائمه ما با این حرفا لکه دار نمیشه,وقتی جواب اینارو میدین یعنی ارزش جواب براشون قائل شدی ولی حتی ارزش جواب ندارن بازم میگم نرود میخ اهنین در سنگ[/quote]
شما مسلمونا فقط دین خودتونو قبول دارین در حالی که اشو زرتشت 600سال قبل میلاد مسیح یکتاپرستی رو ارائه کرده بود-پس فکر نکن فقط خدا واسه خودته و فقط خودت میشناسیش

0 ❤️

2013-03-15 04:50:04 +0330 +0330

از اول تا اخرش و منم زرتشت و میشناسم . به بندگی و ایمانش اعتقاد دارم.فقط از این متعجبم که تو چرا توی تاپیکت فقط مطالب رو از اینترنت سرچ کردی و کپی کردی.چرا مقالات مخالف و موافق و مقایسه نکردی چرا سندیتشو بررسی نکردی.دینت و کاملا قبول دارم اما خمون دین داره خبر دین پیامبر من میده از منجی اخر زمان.اگه در قدیم سرما خوردگی با جوشونده خوب میشده الان علم میگه با قرص و دارو بهتر درمون میشی.بهتر نیس کمی بیشتر منتقدانه به زرتشت نگاه میکردی؟یا این دو دین رو تو احکام محک میزدی؟از غسل و خوراک گرفته تا علم و اموزش.تو دین تو فقط موبد عالمه تو دین اسلام پیامبر میگه ز گهواره تا گور دانش بجو.من نمیگم اسلام خوب اما بیشتر منتقد باش تا رهرو

0 ❤️

2013-03-15 04:50:59 +0330 +0330

پیش ما سوختگان مسجد و میخانه یکسیت

حرم و دیر یکی سبحه و پیمانه یکیست

اینهمه جنگ و جدل حاصل کوته نظریست…

گر نظرپاک کنی کعبه و بتخانه یکسیت

0 ❤️

2013-03-15 04:53:30 +0330 +0330

سلام و عرض ادب

سال 91 هم تموم شد ولی عقل یه سری بی عقل هنوز درست نشده

من نمیدونم شما چرا اینقدر از اسلام تنفر دارید

مگه اسلام چه هیزم تری به شما فروخته که همه کاسه کوزه ها رو سر اسلام خالی میکنید

اسلام واقعی هیچ کاری نکرده

بماند که متاسفانه بعضی ها از نام اسلام سوء استفاده میکنن و هر کاری دلشون میخواد به نام اسلام انجام میدن

اما باید به عرض برسونم که اسلام کاملترین دین در دنیاست

افتخار میکنم که دینم اسلام و امام اولم امام اول شیعیان علی (ع) هستش ،با سنگ اندازیهای شما عقده ایهای شیطان پرست هم هیچ ارزشی از ارزشهای اسلام ناب محمدی کم نمیشه

من هیچ علاقه ای به نظر گذاشتن تو این تاپیک ها رو ندارم

چون دوتا کاربری قبلیم سر همین بحثها حذف شده

اینجا تبعیض قایل میشن در حد لالیگا

هرکس مسلمون باشه و پای اعتقاداتش وایسته میشه بسیجی و ساندیس خور و مزدور رژیم آخوندی

اما هرکس از بیدین جماعت حمایت کنه اینجا براش کف میزنن و بهش لقب روشن فکر میدن ،مسلمون باشی میشی عقب مونده

بازهم میگم ،با زدن چندتا تاپیک ضد دین و توهین به ادیان الهی از جمله اسلام

نه اسلام زیر سوال میره و نه امامان و پیشوایان مسلمونا آبروشون میره

روسیاهی و پشیمونی میمونه برای کسانی که به اکثریت مردم ایران که مسلمون هستن توهین میکنن

یعنی تمامی 75میلیون مسلمون ایرانی بی سواد هستن و شماها با سواد

شما اگر به دل آرام تنها یا پسر غیرتی یا به کسانی که اینجا نظر میذارن توهین میکنی بدون که تنها به مسلمونای این سایت توهین نمیکنی ،بلکه به تمامی 75میلیون ایرانی که مسلمون هستن و با آگوش باز اسلام رو پذیرفتن توهین میکنی

و این با اهداف این سایت جور درنمیاد

شما که میخواهید ایران رو آزاد کنید باید اتحاد ایجاد کنید بین مسلمون مسیحی و زرتشتی

نه اینکه بحثهای پوچ و الکی و ایرادهای بنی اسرائیلی بگیرید تا مثلا حرفتون رو به کرسی بنشونید

اگر هدفتون آزادی هست این راهش نیست

ولی اگر هدفتون تبلیغ دینتون هست و دین ستیزی و مبارزه با اسلام و مسلمونا ،این بحثش جداست

من این رژیم رو اصلا قبول ندارم ،به خدا قسم بسیجی هم نیستم

و متاسفم که به نام اسلام خیلی کارا انجام میدن

تورم و گرونی و اقتصاد ایران واقعا محشره

و اینم برمیگرده به سیاستهای غلط برخی دولت مردان و سیاستمداران ایران

اما این دلیل نمیشه که از اعتقاداتم نسبت به علی (ع) کم بشه

و در آخر

به جای اینکه با راه انداختن بحثهای الکی و پوچ به هم بپریم

بیایید مسلمون و زرتشتی ،یهودی و مسیحی باهم دوست باشیم

و پیشنهاد من اینه که امسال هیچی نخرید نه آجیل و نه لباس ،من خودم چیزی نخریدم و هیچی هم نمیخرم با این گرونی و تورم

همتون رو دوست دارم و دست همه رو از دم میبوسم

عید رو هم پیشاپیش به همه شما عزیزان تبریک میگم

سال خوبی داشته باشید دوستان گلم

0 ❤️

2013-03-15 05:03:15 +0330 +0330

[quote=دل آرام تنها]از اول تا اخرش و منم زرتشت و میشناسم . به بندگی و ایمانش اعتقاد دارم.فقط از این متعجبم که تو چرا توی تاپیکت فقط مطالب رو از اینترنت سرچ کردی و کپی کردی.چرا مقالات مخالف و موافق و مقایسه نکردی چرا سندیتشو بررسی نکردی.دینت و کاملا قبول دارم اما خمون دین داره خبر دین پیامبر من میده از منجی اخر زمان.اگه در قدیم سرما خوردگی با جوشونده خوب میشده الان علم میگه با قرص و دارو بهتر درمون میشی.بهتر نیس کمی بیشتر منتقدانه به زرتشت نگاه میکردی؟یا این دو دین رو تو احکام محک میزدی؟از غسل و خوراک گرفته تا علم و اموزش.تو دین تو فقط موبد عالمه تو دین اسلام پیامبر میگه ز گهواره تا گور دانش بجو.من نمیگم اسلام خوب اما بیشتر منتقد باش تا رهرو[/quote]
ایین زرتشت کاری به زندگی شخصی نداره دقیقا بر خلاف اسلام-ما فقط روحمون رو پرورش میدیم و کارهایی از محرمات و مکروهات در پندار-گفتار و کردار نیک خلاصه میشه و واجبات ما هم نماز خوندن و پرهیز از گوشت هستش-همونطور که خودتون اشاره کردین قدیم جوشونده میخوردن و الان دارو-هم دارو میتونه معالجه کنه و هم جوشونده-پس فرقی نداره که از دارو استفاده میکنی یا جوشونده

0 ❤️

2013-03-15 05:34:00 +0330 +0330

بهم بگو مگه غیر از اینه که ردح ادم توی زندگی شخصیش به رشد میرسه.و روند یه زندگیه که ادم و به اوج میبره؟دین تو گوشت رو کامل رد کرده اما دین من با پیشرفت علم برای خوردنش تبصره گذاشته.حروم و حلال و نجس و پاک و تعداد دفعات استفاده توی ماهش رو گفته.ببین دین من میگه ادمی که چهل روز پشت هم گوشت بخوره شقی القلب میشه وو اگه کمتر از اصلا چهل روز گوشت نخوره سست بنیاد و ترسو میشه.و این توی علم به روند مصرف پروتین و روش ترویج مصرف این دست قرص ها اشاره داره.دینت تو سه سخن.عالی داره که باید با طلا نوشت.اما قبول کن اگه همه کتاب های قانون و با این سه جمله مینوشتن چقدر شبه بوجود میومد.و هر کس بنا به نیاز خودش اون و توجیه میکرد.اما وقتی همین گفتار نیک تو رو پیامبر ریز و توجیهی میگه یعنی همه تبصره های این.سه قانون و باز کرده و راه و نشون داده.در ضمن تو از احکام زرتشت میگی فقط نماز و نخوردن گوشته.در صورتی که زرتشت هم بینهایت حکم داره مثل دستور برای غسل دستور برای جانشینان موبدان دستور برای نوع کفن و دفن.دستور برای انواع غذاها

0 ❤️

2013-03-15 06:33:00 +0330 +0330

[quote=savalan22]من هم جواب شما رو در مورد واقعه عاشورا میدم و هم واقعه غدیر…
واقعه عاشورا رو گذاشتم میتونید مطالعه کنید…
اما غدیر رو دارم روش مطالعه میکنم…به زودی اونم قرار میدم تا واقعیت معلوم بشود[/quote]

اهان بعد تو شدی واقعیت معلوم کن؟
این همه محقق عمرشونو گذاشتن رو دین و تاریخ تا بفهمن
حالا این بچه… اومده برا ما قد علم کرده
بگیر بشین سر جات قد قد نکن
جالبه بخدا
یه ادم سنی که با غرض و کینه یه مطلب میذاره و خودشم میدونه داره زر مفت میزنه رو یه عده ابله و نادون میان تایید میکنن

حیف که دینم بهم گفته به ادیان دیگه توهین نکنم
وگرنه همینجا هرچی لیاقتت بود و بارت میکردم
و میگفتم که سر هرچی سگ سنی وهابی است از تنش دور باد

0 ❤️

2013-03-15 07:46:11 +0330 +0330

یا فاطمه زهرا
باهم دوست باشید ؛مهربون باشید
این چه وضع بحث کردنه
شما نیومدید بحث کنید
فقط و فقط به قصد قهوه ای و ضایع کردنه همدیگه اومدید
بعضی از ضد اسلام ها هم یکم منطقی تر باشند

0 ❤️

2013-03-15 09:18:10 +0330 +0330

www​. karbala -tv.net/****
این سایت رسمی شبکه کربلاس همچین چیزی صحت نداره
در مورد نیل ارمسترانگ هم دروغ گفتی ویکیپدیا بپرس نه مسلمان بوده نه اذان شنیده
نیل ارمسترانگ_ویکیپدیا
رو سرچ کنید
تاثیر کلمه الله قبوله(هرچند حوصله نداشتم سایت رسمیشو پیدا کنم)
اما در مورد ترکیب انجیر و هفت تا زیتون که دارو ارامبخش و سازندگانشم مسلمان شدن چیزی نگفتی

0 ❤️

2013-03-15 12:59:44 +0330 +0330

سلام
لطفا همه ابعاد تاریخی واقعه اهانت به حضرت صدیقه را توجه کنیم.

0 ❤️

2013-03-15 13:02:51 +0330 +0330

1- حضرت علی موظف بود از همه مظلومان دفاع کند و مخصوصا موظف بود از ناموس خودش دفاع نماید ناموس (همسر) خط قرمز هر شخصی به حساب می آید بیعرضه ترین آدمها جاییکه زن و بچه خود را در خطر ببینند از فدا نمودن خود دریغ نمی نمایند. چرا حضرت علی از همسر خودش از دختر پیامبر دفاع ننمود؟؟؟ پست ترین و نامردترین آدمهای کره زمین از همسر و فرزندان خود دفاع می کنند و اگر نتوانند از جان خود دریغ نمی نمایند. این را در اصطلاح ما مظلومیت نمی گویند بلکه بی غیرتی و نامردی می نامند.

جواب این سوال شما عینا در کتب اهل سنت موجود هست.زمانی که عمر به خانه علی حمله کرد و به خانه وارد شد و اون هتک حرمت به حضرت صدیقه رو کرد امام علی به سمت عمر رفت و اون رو به زمین پرتاب کرد با با کوبیدن مشت بر دهان و گلوی عمر به اون گفت اگر مامور به صبر نبودم تو را می کشتم(منبع: سلین بن قیس هلالی)

2 - در صورت صحت این مطلب دروغ آنان که چنین کردند ظالم بودند و طبق آیه کریمه : ولاترکنوا الی الذین ظلموا فتمسکم النار (به ظالمان نزذیک نشوید که در آتش می افتید) حضرت علی با چه مجوزی دست در دست آنان گزاشته بود و پشت سرشان نماز می خواند و در همه موارد کمکشان می نمود طوریکه حضرت عمر هیچ موردی را بدون مشوره با علی فیصله نمی نمود طوریکه حضرت عمر می فرمود: لو لا علی لهلک عمر (اگر علی نبود عمر هلاک می شد) حضرت علی چرا چنین می کرد (بلاتشبیه) این چاپلوسی به شمار نمی آید؟؟

اما جواب این سوال شما:امام مامور به حفظ ظاهراند و هیچ وقت مقابل مردم عوام کار غیر عادی نمی کنند مگر به دستور و اجازه خدا.اینجا حفظ وحدت مسلمین مهمتر از انتقام گیری بود.
امام برای حفظ اسلام و مسلمین مجبور بودند از انتقام جویی و جنگ دعوا دوری کنند چرا که اولا مردم به اجبار با خلفا بیعت کرده بودن و نمی تونستن علیه خلیفه شورش کنند بعد هم امام خطاب به یکی از یارانشون (به نظرم ابوذر) می فرمان من اگر چند نفر نیرو عین شما داشتم قطعا قیام می کردم.
ضمنا هم امام در نهج البلاغه حین حکومن خلفا می فرمان من اگر مشاور باشم بهتر است.معلومه که امام در حکومت وارد شدنشون هم اجبار داشتنٰاجباری از طرف خلفا.

3 - چرا حضرت علی دخترش ام کلثوم (دختر فاطمه) را به عقد حضرت عمر در آوردند؟؟

جواب:شیخ کلینی در فروع کافی جلد پنجم صفحه 346 در باب تزویج ام کلثوم از امام صادق نقل می کنندآن ازدواج(ام کلثوم و عمر)ناموسی بوده است که از ما به اکراه ربودند.بعد هم در این مورد اختلافات خیلی زیاد هست.ژسر علامه امینی در همین موضوع کتابی گردآوری کردن که با 12000 سند از اهل سنت اثبات می کنند این ازدواج صورت نگرفته.

4 - هیهات منا الذلة ( ذلت از ما (خاندان پیامبر یا بنی هاشم) به دور است ) از فرمایشات گهر بار حضرت امام حسین است زمانیکه به او پیشنهاد دادند تسلیم شو ما تو را دست بسته به نزد یزید می بریم و تو را خواهد بخشید فرمود ذلت از ما به دور است مرگ با عزت را می پذیرم اما زندگی ذلت آور را نمی خواهم.

در صورت پذیرفت آن دروغ بزرگ آیا ذلتی بالاتر از این وجود دارد که کسی بیاید خودش را کتک بزند همسرش را بکشد و آن شخص کوچکترین اعتراضی ننماید بلکه دختر خودش را نیز تقدیم کند؟؟؟

و اما این سوال:
ام کلثوم دختر امام علی نبوده.عرض کردم در این زمینه اختلاف زیاده حتی گفته شده که ا کلثوم دختر ابوبکر خلیفه اول هست که امام علی بعد از از دنیا رفتن ابوبکر سرپرستی اون رو به عهده گرفتن.باز هم یادآور می شم این ازدواج با اکراه زور و جبر اتفاتق افتاد

در صورتیکه بپذیریم اینهمه ظلم اتفاق افتاده و علی سکوت نموده هیچ رشوه و باج هم داده و همکاری کرده است یزید بدبخت که کاری نکرده بود چرا حسین برا علیه وی قیام نمود؟؟؟‌ یزید چه جرمی مرتکب شده بود؟؟؟؟

جواب: جنگ یزید با امام حسین چه ربطی به امام علی داره؟زمان خلافت یزید مردم از کثافت کاری ها و خباثت های یزید به تنگ اومده بودن از امام حسین خواستند که امام از مدینه بیاد و یزید رو از بین ببره تا مردم راحت بشن. این کار هم قصدا به امام حسین سپرده شد که همه پشینه و اخلاق و مرام امام و نحوه برخوردش با مردم رو می دونستن.وگرنه می رفتن سراغ کس دیگه ای

معمولا هر دینی اولین پیروانش بهترینها هستند چنانکه مسیحیان حواریان و اولین یاوران عیسی را پرستش می نمایند اگر پیروان نخستین دین اسلام اینگونه بوده اند چرا کسانیکه اینگونه اعتقاداتی دارند بخودشان بیجهت زحمت می دهند و دم از اسلام می زنند آیا بهتر نیست دینی بهتر برای خود پیدا کنند زیرا دین اسلام توسط همین آدمها پخش و منتشر گردید

جواب:پیامبر قبل از وفات فرمودن بعد از من سراغ قرآن و اهل بیت برید.
خب این بهترین سنگ نشون است برای گم نشدن راه و بیراهه نرفتن.

7- اگر بالفرض محال چنین چیزی بوده و علی گذشت نموده هیچ سخنی در این مورد نگفته بعضی از آدمهای فضول از طرف چه کسی وکیل دفاع شده اند؟؟

جواب:کسی وکیل مدافع نشده!فقط نقل تاریخ می کنن و از بعضی ها طلب جواب دارن.

0 ❤️

2013-03-16 03:05:29 +0330 +0330

علامه طباطبائی فرموده است که: استاد ما مرحوم اقاسیدعلی قاضی حکایت کرده است که کسی از جنی پرسیده است طائفه جن به چه مذهبند؟ان جن درجواب گفت:طائفه جن همانند انسان دارای مذاهب گوناگون هستن جز انکه سنی ندارند برای اینکه در میان ماکسانی هستند که درواقعه غدیر حضور داشتن وشاهد ماجرا بودن
منبع کتاب :داستانهای شگفت درباره جن
چاپ دومش

0 ❤️

2013-03-16 03:12:14 +0330 +0330

تو کی هستی فکر میکنی که حضرت فاطمه زهرا (ع) به شهادت نرسیده رفتی کتاب وهابی ها وسگ سنی هارو خونده اومدی اینجا نظر میدی
بزار بهت بگم امام علی کسی نیست که من وتو دربارش نظر بدیم مقامش اینقدر بزرگه که درکش از منو تو خارجه ومنو تو نمیتونیم درکش کنیم پس برو کمی ادم شو وکمی کتاب بخون نه کتاب سگ سنی ووهابی که اونا گل جهنم هستن

0 ❤️

2013-03-16 05:04:51 +0330 +0330

[quote=mrr 123]علامه طباطبائی فرموده است که: استاد ما مرحوم اقاسیدعلی قاضی حکایت کرده است که کسی از جنی پرسیده است طائفه جن به چه مذهبند؟ان جن درجواب گفت:طائفه جن همانند انسان دارای مذاهب گوناگون هستن جز انکه سنی ندارند برای اینکه در میان ماکسانی هستند که درواقعه غدیر حضور داشتن وشاهد ماجرا بودن
منبع کتاب :داستانهای شگفت درباره جن
چاپ دومش[/quote]
بابا تو دیگه چقد عقب مونده ای
یعنی واقعا به وجود جن اعتقاد داری؟؟؟
به صورت علمی اثبات کن؟؟؟

0 ❤️

2013-03-16 05:16:32 +0330 +0330

این کوسو شعر چیه داری اینجا مگی کیرم تو دهنه کسی که اعتقاد به شهادت حضرت نداره.کیرم تو وجود عمر.عثمان.ابوبکر

0 ❤️

2013-03-16 05:23:03 +0330 +0330

[quote=mostafa.sex man]این کوسو شعر چیه داری اینجا مگی کیرم تو دهنه کسی که اعتقاد به شهادت حضرت نداره.کیرم تو وجود عمر.عثمان.ابوبکر[/quote]
واسه چی مسلمونیتو به رخمون میکشی
دلیل بیار،سند معتبر بیار،مث ساوالان
چرا فحش میدی؟؟؟

0 ❤️










‌آگهی‌های دوستیابی

نمایش آگهی های دوستیابی بستگی به علاقه شما دارد. برای دیدن آگهی مرتبط با علاقه تان لطفا پروفایل تان را » ایجاد یا ویرایش کنید «