واقعیت ها و آموزش های رابطه جنسی مقعدی

1392/01/06

ایمیل دریافتی:

این مطلب عمدتا در مورد رابطه جنسی از مقعد است ولی هدف من از نوشت برملا کردن دروغ داستان های سکسی گی هست که تو این سایت مینویسند.

تو بسیاری از داستان های گی ای که نوشته میشه، نویسنده اول داستان ذکر میکنه که داستانش کاملا حقیقته و بقیهء داستان ها دروغ هستند. ولی با چیزهایی که من الان میگم شما قادرین به راست یا دروغ بودن داستان پی ببرید.
اولین و مهمترین چیز تو رابطه جنسی از مقعد تمیز کردن مقعد و راست روده است. توی تمــــامه داستان ها نوشته میشه که اون منو کرد یا من اونو کردم و داستان اینطور تعریف میشه که مفعول از جلوی چشم فاعل تکون نخورده. پس نتونسته به دستشویی بره و خودشو تمیز کنه. ساختار روده انسان طوری هست که هرگز نمیشه با عمل مدفوع کردن روده رو تمیز کرد و همیشه مقدار زیادی از مدفوع به جدارهء روده چسبیده. پس حتی اگه شما یک گوش پاک کم رو وارد مقعد کنید پس از خارج کردن آن، مقدار زیاد مدفوع چسبیده بر روی آن را میبینید که علاوه بر آن بوی بــســـیــار منزجر کننده ای دارد. و اگر این جسم وارد شده یک آلت باشد، خودتان مقدار مدفوع چسبیده به آن را تصور کنید و بویی چنان منزجر کننده که در کمتر از یک دقیقه بعد از عمل دخول کل اتاق را برخواهد داشت. و این پایان قضیه نخواهد بود. مغز انسان بعد از تحریک شدن اعصاب معقد (این اعصاب هستند که باعث لذت خواهند بود. این اعصاب پایانه های عصبی بر روی کیر، نوک سینه، زیر گوش و گردن و واژن به وفور پیدا میشوند) چنین فکر میکند که انگار در حال دفع مدفوع است و پس تمام مدفوع روده را به سمت مقعد میفرستد و ناخواسته عمل دفع را انجام میدهد که عاقبتش بیرون ریختن مدفوع از مقعد در حین سکس است (که کثیفتر از این تو دنیا وجود نداره). پس هیچ کس نمیتواند بدون تمیزکردن راست روده (بخش انتهایی روده که به مقعد ختم میشود) سکس کند.
ولی راه تمیز کردن چیست؟ در کشور های خارجی و آزاد دستگاهی وجود دارد که به منظور این کار طراحی شده است. ولی چون در ایران چنین دستگاهی وجود ندارد با این روش میتوانید مقعد و راست رودهء را به طور کــــامل تمیز کنید: بعد از عمل دفع در دستشویی و شستن مقعد با آب، شلنگ آب را به سمت مقعد و داخل روده بگیرید. اگر شیر تنظیم گرم و سرد دارین حتما از آب ولرم استفاده کنید. فشار آب نباید خیلی زیاد باشد که به جدارهء داخلی صدمه بزند. سر شلنگ را به سمت مقعد بگیرید به طوری که انگار میخواهید سر شنلنگ را وارد مقعدتان کنید، آب را باز کنید و اجازه دهید آب وارد روده یتان شود. شکم خود را به داخل ببرید و نفس عمیق بکشید و نفستان را نگه دارید. آب که وارد روده میشود هیچ فشاری جهت تخلیه کردن آن ندهید. شما کاملا احساس خواهید کرد که روده یتان پر شده است. به خود فشار نیاورید و نگزارید آنقدر آب وارد شود که دلدرد بگیرید. شما فقط باید 10 اینچ اول روده (همون راست روده) را تمیز کنید که با این عمل شما مقدار زیادی از روده را تمیز خواهید کرد که در سکس هیچ مشکلی پیش نیاید. بعد از اینکه احساس کردید رودیتان پر شده است. شلنگ را از جلوی سوراخ کنار ببرید و آب درون روده را همان طور که در عمل دفع انجام میدهید، خالی کنید. 7، 8 یا 10 بار این عمل را تکرار کنید. آنقدر این عمل را تکرار کنید تا آبی که از رودیتان خارج میشود کاملا تمیز باشد و بدون رنگ یا مدفوع باشد.پس از این که این کار را انجام دادید مقداری همانطور بنشینید (حدود 1 دقیقه) تا تمام آبی که باقی مانده پشت مقعد جمع شود. چندبار به خود فشار بیاورید تا دفع کنید. از آنجایی که الان مقعد کاملا تمیز است انگشت خود را به آرامی در مقعد (که کمی هم گشاد شده است) وارد کنید و انگشتتان را تکان دهید. تا مقعد تحریک شود و گشادتر شود تا تمام آب از روده خارج شود.
حالا تصورش را بکنید که در بعضی از داستانها بیان میشود که بعد از عمل دخول آن هم بدون تمیز کردن مفعول آلت فاعل را ساک میزند. که این کاملا غیر ممکن و منزجر کننده است. حتی اگر عمل تمیز کردن هم انجام شود باز هم چنین چیزی ممکن نخواهد بود. زیرا درون بافت جدارهء داخلی روده غده هایی وجود دارند که در حین عمل دفع و به اشتباه مغز همچنین در عمل سکس مخاطی ترشح میشد که باعث سر و روان شدن میشود. به همین دلیل است که پس از چندبار تلمبه زدن احساس روانی در این کار میکنید که دلیلش همین مخاط لیز است. البته مقدار این مخاط بسیار کم است به گونه ای که کثیف نیست و مشکلی ایجاد نمیکند و یا در حین سکس بیرون نمیریزد. ولی بعد از سکس کسی حاظر نخواهد بود کیری که به این ماده عاقشته است را در دهان بگزارد. هرچند که این ماده بسیــــار کم است و شاید به دلیل شفاف بودنش اصلا دیده هم نشود و به خاطر تمیز کردن روده هیچ بویی هم ندهد.
پس برای اینکار توصیه میکنم حتما روده را تمیز کنید که دیگر نه بوی بدی خواهد داشت و نه کثیف خواهید شد. و حتما حتما حتما از کاندوم برای سکس مقعدی استفاده کنید. چون بعد از دخول و سکس میتوانید کاندوم را در بیاورید و کیر کاملا تمیز را در دهان بگزارید و ساک بزنید. پس آنچه در این داستانها نوشته میشود که در پارک و کوچه و جنگل سکس داشتند دروغ است. چون یا باید از قبل تمیز کرده باشند و یا تمیز بکنند که در جنگل و کوچه دستشویی وجود ندارد. و هیچ کس نمی خواهد یک کیر آغشته به مدفوع را بعد از سکس درون شورت خود جا سازی کند.
مثاله دیگر در سکس مقعدی که در داستان ها بسیار میخوانیم (حتی با کرم) یکبار فشار داد و کیرش در سوراخم فرو رفت. حالا هرچقدر هم که میخواهد درد داشته باشد این عمل شدنی نیست. مقعد یک ماهیچهء کروی شکل است. و مثل هر ماهیچهء دیگر قابلیت کش آمدن دارد. ولی این کش آمدن آنقدر سریع نیست که با یک یا حتی ده فشار باز شود. اگر شما ورزشکار نیستید و تابحال برای باز کردن پاهایتان به 180 درجه تلاش نکردید، هر وقت توانستید با یکبار تلاش پایتان را 180 درجه باز کنید، آنگاه میتوانید با یک فشار کیری را وارد مقعدتان کنید. که هردوی اینها غیر ممکن است.
برای باز کردن سوراخ مقعد بعد از انجام پاک سازی که بالا توضیح دادم، خودتان یا شریکتان انگشت اشاره اش را (یا انگشت خالی یا اگر نمیخواهید میتوانید کاندوم را بر روی انگشتتان بکشید که تمیز باشد، ولی چون روده تمیز شده است نیازی به این کار نیست) به ژل مقاربه و نه کرم (چون کرم جذب پوست میشود و اثر سر کنندگی خود را از دست میدهد) آغشته کنید به آرامی در سوراخ فرو کنید. کمی عقب جلو ببرید تا روان شود. بعد از آن به آرامی دو انگشت اشاره و میانی را فرو کنید. باز هم عقب جلو کنید تا روان شود. این کار 2 تا 5 دقیقه زمان میبرود و بعد از این عمل است که سکس مقدر میشود. به آرامی کیری که به ژل مقاربه آغشته است را دم مقعد بگزارید و به آرامی فشار دهید. بعد از داخل شدن بگذارید یک یا چند دقیقه آلت درون مقعد بدون تحرک باقی بماند تا مقعد کاملا باز شود. بعد از آن به آرامی تلمبه بزنید.
در مردان بخشی وجود دارد به نام پروستات. این بخش حساس ترین و تحریک پذیرترین عضو بدن یک مرد است. که زیر مثانه و پشت تخم ها وجود دارد. و ساده ترین راهه رسیدن به لمس پروستات از راه مقعد است. اگر شخص فاعل آلت خود را درون بدن مفعول به سمت بالا و مثانه بگیرد، سر آلت و کل آلت مدام با پروستات برخورد میکند که بیشترین لذت جنسی را به مرد وارد میکند. و این لذت حتی از کردن هم بیشتر است چون تمام پایانه های عصبی (همان ها که باعث لذت و تحریم پزیری جنسی میشوند) در پروستات وجود دارد. مسیر رسیدن به این عضو دقیقا همانند تخمدان در زنان است و به همین دلیل کیر در انسان ها کمی رو به بالا خمیده است و اگر خمیده باشد بهتر است چون در عمل سکس با پروستات برخورد میکند و نهایت لذت جنسی را به شریک جنسی (مفعول) میرساند. کسانی که فاعل هستند خوب است که این موضوع را بدانند تا در عمل سکس دقت کنند و لذت را به شریکشان هم برسانند.
در هر جامعه ای 6 درصد از مردان همجنسگرا هستند. در تمام کشور ها چنین است. ولی بخاطر شرایط اجتماعی ممکن است مخفی شوند و یا حتی ازدواج هم بکنند. ولی این باعث نمیشود که وجود نداشته باشند و یا نادیده گرفته شوند. و حتی این مثاله آنقدر مهم و جدی است که بدن مرد چنین طراحی شده که پروستات در زیر مثانه واقع شود پایانه های عصبی در مقعد زیاد شوند و کیر مرد هم رو به بالا خمیده باشد (البته دلیل این خمیدگی تخمدان در زنان نیز هست) تا سکس مرد با مرد محیا شود. در یکی از پست ها خواندم که شخصی نوشته بود کیر در گی ها بزرگتر است. این امر کاملا درست است و در همجنسگرایان آلت تناسلی بزرگ تر از دیگران است (دلیلش را نمیدانم ولی میتوانید به سایت Wikipedia.org مراجعه کنید).
البته جدا از این مثائل نیمه علمی چیزهای دیگری هم هستند که دروغند. مثلا اینکه در تمــــــــام داستان ها طرف یا خودش یا شریکش آلت 18 یا 19 سانتی داشته که این خیلی احمقانه است. من تا دلتان بخواهد آلت دیده ام و تقریبا هیچ کیر 18 یا 19 سانتی ندیدم. نمیگویم وجود ندارد. دارد. ولی نه آنقدر که همه یکی از آنها داشته باشند. و یا اینکه همه کون یا بدنشان بی یا کم مو بوده است که همه میدانند ایرانیان بدن پر مویی دارند مخصوصا از ناحیه باسن. حداقل بنویسند که تراشیده بود موهایش را.

لطفا دقت کنید که چه داستانی میخوانید. یا حداقل بنویسید که این داستان تخیلی است چون در واقع تمـــام داستان هایی که نوشته میشوند چنین است.

من این همه ننوشتم که بعد از این پست بگذارید و مرا به باد فحش بگیرید و یا بگویید وای چه تمیز بیا بکینیمت یا اینقدر کون داده حرفه ای شده. من در مورد خودم هیچ چیز نمیگویم. فقط این واقعیت ها را گفتم که بدانید شاید خودتان در روابط جنسیتان از آنها استفاده کنید

در زمن من املام خیلی ضعیفه اگه مشکلی غلت املایی چیزی بود شرمنده.
بدرود.

نوشته:‌ دانیال

20091 👀
12 ❤️
برای نظر دادن وارد شوید یا ثبت نام کنید .

2013-03-30 02:17:11 +0430 +0430

بسيار عالى واقعا
=D> :applause:

0 ❤️

2013-03-30 02:36:46 +0430 +0430

ادمین جان ممنون بابت نظرات
ولی فک نکن که هرچی بگی همه باور میکنن و میگن آره درسته
من دانشجوی پزشکیم
این که میگی یه شلنگ آب بکنه تو سسوراخ واقعا کار اشتباهیه
آب باعث پاره شدن مویرگها و جداره نازک روده(یک لایه سلول داره) میشه
این کارو ما حتی واس پاک کردن مقعد و کولون واس کولونوسکوپی(آندوسکوپی از طریق مقعد) هم پیشنهاد نمیکنیم و نهی می کنیم
اگه سودس داشت ما به مریضامون میگفتیم حتما این کارو انجام بدن
در حالی که ما از سه روز قبل از کولونوسکوپی به بیمار دارو و روش میدیم
خواهشا علمی (همونطور که خودت از بقیه انتظار داری) بنویس

2 ❤️

2013-04-13 23:50:08 +0430 +0430

[quote=bia ba ham]ادمین جان ممنون بابت نظرات
ولی فک نکن که هرچی بگی همه باور میکنن و میگن آره درسته
من دانشجوی پزشکیم
این که میگی یه شلنگ آب بکنه تو سسوراخ واقعا کار اشتباهیه
آب باعث پاره شدن مویرگها و جداره نازک روده(یک لایه سلول داره) میشه
این کارو ما حتی واس پاک کردن مقعد و کولون واس کولونوسکوپی(آندوسکوپی از طریق مقعد) هم پیشنهاد نمیکنیم و نهی می کنیم
اگه سودس داشت ما به مریضامون میگفتیم حتما این کارو انجام بدن
در حالی که ما از سه روز قبل از کولونوسکوپی به بیمار دارو و روش میدیم
خواهشا علمی (همونطور که خودت از بقیه انتظار داری) بنویس[/quote]

دُکدُر اگه دانشجویی چرا اینقدر مـــــــــا و مریضــامون میکنی !
فلذا مقداری فروتنی بد نیست ! منم عــامپـول بلدم بزنم عیـنـقـدر گفتن نداره که ! :D

0 ❤️

2015-05-09 16:40:52 +0430 +0430

سلام.اولا ممنون بابت اینکه زحمت کشیدی تا اطلاعاتی قرار بدید در اختیار بقیه.من تا حالا داستان ننوشتم اما زیاد خوندم وسکس هم زیاد داشتم وبا دوس دخترام هم اکثرا از پشت س داشتم در رابطه با اونی ک گفتید بعد سکس پشت نمیشه ساک بزنه کاملا درسته اما خب این تجربه ی شخصیه منه ک بگم بعضی ها هرچی قبل سکس دستشویی میرن باز هم کیر کثیف میشه اما بعضی ها اینطور نیست جوری ک از بعدازظهر باهاش بودم و غذا خوردیم و… شبش اصلا دستشویی نرفت و سکس پشت کردیم و اصلا کثیف نشد و همیشه در هر حالتی هم تمیز بوده چن نفر دیگه هم تجربه داشتم همینجوری بودن اما بعضی ها هر چی میرن دستشویی و شیلنگ میکنن باز هم کثیف میشه فوقش اولش تمیز باشه یکم ک فشار میاد بو میکنه ههه(حال خودم بهم میخوره فکرشم میکنم)جوری ک ادم از سکس باهاش بدش بیاد واز مجبوری میبرم حموم میکنم.در کل اگه خیلی کسی حساس باشه یا سکس پشت نکنه.یا باید مراقب باشه طرف تمیز کنه وکاندوم بذاره.بخشید خیلی حرف زدم من خواستم تجربه شخصیمو بگم و همه با هم یکی نیستن.ممنون

0 ❤️

2015-05-23 17:34:56 +0430 +0430

[quote=bia ba ham]ادمین جان ممنون بابت نظرات
ولی فک نکن که هرچی بگی همه باور میکنن و میگن آره درسته
من دانشجوی پزشکیم
این که میگی یه شلنگ آب بکنه تو سسوراخ واقعا کار اشتباهیه
آب باعث پاره شدن مویرگها و جداره نازک روده(یک لایه سلول داره) میشه
این کارو ما حتی واس پاک کردن مقعد و کولون واس کولونوسکوپی(آندوسکوپی از طریق مقعد) هم پیشنهاد نمیکنیم و نهی می کنیم
اگه سودس داشت ما به مریضامون میگفتیم حتما این کارو انجام بدن
در حالی که ما از سه روز قبل از کولونوسکوپی به بیمار دارو و روش میدیم
خواهشا علمی (همونطور که خودت از بقیه انتظار داری) بنویس[/quote]

1 ❤️

2015-05-24 12:42:34 +0430 +0430

عالی بود…دستتون درد نکنه…کاش روزی برسه که همه از این کار زشت دست بردارن چون مخرج محل خروجه نه ورود…محل ورود طبیعی برای دخول بهتره…
mail1 give_rose

2 ❤️

2015-05-27 11:33:18 +0430 +0430

سلام کیمیا جون

0 ❤️

2016-03-08 12:13:56 +0330 +0330

اگرچه غلط املایی داشت اما مهم اصل مطلب بود که رسانا و دقیق و کاربردی بود خوبه که اینگونه اطلاع رسانی شه. ممنون

0 ❤️

2016-03-08 13:12:33 +0330 +0330

منم کون دادن و دوس دارم اما به خاطر همین مساعل نمیدم

0 ❤️







‌آگهی‌های دوستیابی

نمایش آگهی های دوستیابی بستگی به علاقه شما دارد. برای دیدن آگهی مرتبط با علاقه تان لطفا پروفایل تان را » ایجاد یا ویرایش کنید «