پورن و اروتیک صوتی : چرا مردم به شنیدن پورن علاقه نشان میدهند

1400/05/14

پورن و اروتیک صوتی : چرا مردم به شنیدن پورن علاقه نشان میدهند

“لورا” راوی داستان “Hot Vinyasa 1 (هات یوگا)” در پلتفرم Dipsea به شدت شخصیت قابل درک و ملموسی است. او در کارش تحت فشار است ، از دیر رسیدن به کلاس یوگا خجالت زده است و استاد جدیدش “مارک” که بدنی مثل “Chris Hemsworth” دارد و نسبت به حرکات دست سخت گیر است او را دستپاچه و معذب میکند.

“لورا” خجالت زده با خودش فکر میکند “آیا به همه اینقدر خودش را نزدیک میکند؟”

در آخر این داستان 15 دقیقه ای “لورا” و “مارک” به خاطر کولاک در باشگاه یوگا با هم گیر می افتند و توی یک چشم بهم زدن لباس های عرقی یوگا شان را در میارند و مابقی ماجرا!

میخواهید از این داستان ها بیشتر بشنوید؟ پس شانس در خانه تان را زده چون داستان های بیشتری شبیه “هات یوگا” برای شنیدن وجود دارد. ما در دوره ی رنسانس پورن صوتی با یک عالمه داستان سکسی ، اروتیک کلامی ، فیلم های پورن توصیفی و پادکست های اروتیک و سکسی (NSFW) بسر میبریم.

هنوز از محبوبیت پورن عادی ذره ای کم نشده است. پارسال بازدید سایت عظیم Pornhub به 33.5 میلیارد رسید! ولی اخیرا خیلی از مردم در پورن های غیر تصویری که بخشی عمده ی کار را به قوه ی تخیل شنونده واگذار میکند به دنبال لذت هستند.

-سلامتی جنسی
“Dipsea” یک استودیو ضبط داستان با موسسان زن است که طبق گفته ی سایتش شامل “داستان های سکسی صوتی ای است که حال و هوایتان را سکسی میکند و تخیل تان را به کار میندازد”.

این پلتفرم نکاتی را برای لذت بیشتر از یک تجربه ی اروتیک صوتی پیشنهاد میکند : برای خودارضایی تان برنامه بچینید ، یک روز مشخص از قبل در ذهن داشته باشید و بدون عجله از عشق بازی با خودتان لذت ببرید. از نظر “جینا گوترز” موسس و مدیر عامل Dipsea هدف همه ی این کارها بهبود سلامتی جنسی تان است.

او میگوید :‌ “سلامتی جنسی یعنی حس یکی شدن با بدن تان ، توانایی تجربه نزدیکی و صمیمیت مثبت با خودتان یا پارتنرتان و حس اینکه میتوانید بدون قضاوت شدن نیاز ها و تمایلات تان را کشف کنید و آنها را بروز دهید.”

هدف Dipsea تولید داستان های کوتاهی است که به کاربرانش کمک میکند تا صمیمیت و نزدیکی بیشتری را با پارتنرشان تجربه کنند ، اعتماد به نفس بیشتری داشته باشند و آرامش و سلامتی را در خودشان پرورش دهند.

“سکس و عشق بازی با خودتان روش هایی برای تجربه ی حس عمیق زنده بودن و سرزندگی هستند ، درست مثل ورزش کردن و مدیتیشن.” شاید همین موضوع دلیل مجبوبیت سری داستان های “یوگا هات” در Dipsea است.

-گوش کردن
“کارل کویین” متخصص سکس سایت good vibration و نویسنده کتاب “The Sex & Pleasure Book: Good Vibrations Guide to Great Sex for Everyone” معتقد است که نبود ورودی تصویری دست مغز را باز تر میگذارد تا کار بیشتری انجام دهد.

او میگوید : “در پورن صوتی بر خلاف فیلم های پورن نه تنها مغز به صحنه هایی از پورن که برایمان خوشایند نیست واکنش نشان نمیدهد بلکه آزادی بیشتری برای تجسم شخصیت ها و قرار دادن خودمان در صحنه ها را هر طوری که دوست داریم به ما میدهد.”

بعضی از مردم پدیده ای را به اسم "واکنش ارادی اوج‌گیری حسی (autonomous sensory meridian response) یا ASMR تجربه میکنند که در آن صداهایی مثل زمزمه کردن ، مکیدن ، ضربه زدن و جویدن باعث ایجاد حس مور مور شدن و نوعی حس لرزش ملایم در فرق سر میشود که خیلی ها به اصطلاح به آن “ارگاسم مغزی” میگویند.

ویدئوهای ASMR به خیلی ها برای ریلکس کردن ، کاهش استرس یا حتی خوابیدن کمک میکند. تحقیقی که به روش تصویربرداری از مغز انجام شده نشان میدهد دلیل این موضوع میتواند تحریک نواحی ای از مغز که مربوط به خودآگاهی و تعامل اجتماعی است باشد.

در پورن ASMR این محرک های صوتی با فعالیت های جنسی به صورت تصویری یا شنوایی ادغام میشود. با اینحال این نوع پورن لزوما برای همه تحریک کننده نیست چون در بعضی افراد صداهای ASMR باعث اضطراب و آزردگی میشود. خیلی ها ترجیح میدهند صدایی که در پورن میشوند خود صدای سکس باشد نه زمزمه کردن و جویدن!

“برایان مکگوایر” موسس پادکست “Sex Communication” است که در آن شنونده ها میتوانند به سناریوهای سکسی ای مثل سکس دهانی ، سکس ارباب و برده و خودارضایی گوش کنند. در دیگر اپیزودها هم افراد به طور صادقانه و بی پرده در مورد زندگی جنسی شان حرف میزنند.

محبوب ترین اپیزود برنامه مصاحبه ی دو مرد و یک زن که در یک رابطه ی چند همسری هستند و در مورد سکس خشن با طناب در رابطه شان حرف میزنند است.

با اینکه طرفداران این پادکست از همه ی قشر جامعه هستند ولی همه ی آنها به یک دلیل به این پادکست گوش میکنند و آن نحوه ی ضبط صمیمانه و تحریک کننده ی پادکست است. طرفداران “مکگوایر” پادکستش را به “گوش کردن به سکس تلفنی یا مخفی شدن در اتاق خواب شخص دیگری” تشبیه میکنند.

او میگوید : “هدف من تغییر دیدگاه و نوع گفتگوی مردم در مورد سکس است. با وجود دسترسی ما به شبکه های اجتماعی سکسی و جنسی هنوز هم خیلی از مردم از حرف زدن در مورد نیازها ، خط قرمزها و تجربیات شان خجالت میکشند و مردد هستند.”

-شنیدن vs دیدن
دکتر “پراز” عصب شناس ساکن لس آنجلس که روی رفتار جنسی انسان کار میکند میگوید : “شواهدی هست که نشان میدهد با روش های تحریک قوی و شدیدتر افراد بیشتر از نظر جنسی برانگیخته میشوند ، برای مثال پورن صوتی بیشتر از تخیل جنسی و فیلم پورن بیشتر از پورن صوتی تحریک کننده است.”

انگیزه Dipsea برای تولید داستان های سکسی صوتی از تحقیقی که توسط موسسه kinsey انجام شده نشئت گرفته. این تحقیق نشان میدهد که زنان با استفاده از “قالب بندی ذهنی” (یا همان سناریو سازی و خیال پردازی) تحریک میشوند.

پورن عادی با وجود رایگان بودن و دسترسی 24 ساعته لزوما برای همه تحریک کننده نیست.

“کارولین اسپیگل” خواهر 22 ساله “ایوان اسپیگل” مدیر عامل snapchat اخیرا سایت پورن غیر تصویری ای به نام Quinn راه اندازی کرده است.

او در مصاحبه ای با techcrunch در مورد اختلال جنسی ای که به خاطر اختلال خوردن و فشاری که پورن روی دیدگاهش نسبت به بدنش به او وارد میکرده است صحبت میکند. او هم مثل خیلی های دیگر به جای تحریک شدن با پورن از تماشای آن سرخورده میشد.

“کارل کویین” میگوید : “من از خیلی از زنان شنیده ام که بدن پورن استارها باعث شده تا حس کنند بدن شان برای کسی سکسی نیست و فکر میکنند مردان آنها را با پورن استارها مقایسه میکنند. یکی دیگر از نقدهای بعضی زنان این است که محال است پورن استارها از کارهایی که در پورن میکنند لذت ببرند.”

نورپردازی ضعیف ، کارکتر و شخصیت نویسی سطحی و ناشیانه ، نماهای نزدیک غیر حرفه ای و صحنه های انزال بیش ازحد دراماتیک جزو انتقادات رایجی است که “کویین” در مورد پورن میشنود. به نظرتان وقتش نیست که بیخیال سناریو پیک پیتزایی شویم؟!

ظاهرا ما فقط در ذهن مان است که سلطان قلمرو خواسته هایمان هستیم و با پورن صوتی میتوانیم تصاویری که مطابق تمایلات و سلایق شخصی مان است را در ذهن مان بسازیم.

-دسترسی
برای بعضی ها مشکل اصلی دسترسی به پورن غیر تصویری است نه اولیت داشتن یا نداشتن آن.

در سال 2016 سایت pornhub دسته بندی ای به اسم “ویدئو توصیفی” راه اندازی کرد که شامل توصیف صحنه های پورن برای افرادی با مشکل بینایی بود. الان هم حالتی به اسم “حالت اختلال بینایی” که در آن نوشته ها بزرگ تر شده ، کنتراست رنگ ها قابل تغییر است و میانبرهایی برای کیبورد طراحی شده وجود دارد.

“کوری پرایس” معاون pornhub میگوید : “دسترسی موضوعی است که روی آن تمرکز کرده ایم تا افراد بتوانند به آسانی و بطور یکپارچه از پلتفرم ما استفاده کنند و آنطوری که باید از انواع پورن لذت ببرند. ما دائما به دنبال راه های جدیدی هستیم تا همه به پورن مورد علاقه شان دسترسی داشته باشند.”

جالب است بدانید که بازدید از این بخش های جدید سایت pornhub از پیش بینی ها فراتر رفته است.

او ادامه میدهد : “ما الان آماده ایم تا به 1.3 میلیارد مردمی از جهان که دچار مشکلات و اختلالات بینایی هستند خدمات رسانی کنیم.”

-جمع بندی
“کویین” میگوید :" فانتزی و تخیل بخش طبیعی ای از فرآیند برانگیختگی و تعامل اروتیک است. خیلی از مشاوران جنسی تخصص شان تشویق افراد به خیال پردازی و فانتزی یا کار کردن با کسانی است که نسبت به فانتزی جنسی یا دیگر مسائل جنسی شان احساس شرم میکنند."

شاید گوش کردن به چیزی که تحریک تان میکند نه تنها لذت بخش تر بلکه کم هزینه تر هم باشد. “مکگوایر” میگوید : " گوش کردن به پورن صوتی در مکان های عمومی هیجان خاص خودش را دارد. کی قرار است شک کند که از هدفون یا ضبط ماشینی که در ترافیک گیر کرده پورن صوتی پخش میشود؟!"

منبع

6780 👀
9 ❤️
برای نظر دادن وارد شوید یا ثبت نام کنید .

2021-08-05 10:33:16 +0430 +0430

خوب بود. ممنون که مطالب آموزشی میگذارید. فقط «محال»‌ درسته.

1 ❤️

2021-08-05 10:36:29 +0430 +0430

↩ docome
ممنون. اصلاح شد

1 ❤️

2021-08-20 16:27:06 +0430 +0430

خیلی جالب بود . مرسی😍😍😍

1 ❤️

2021-08-29 19:53:00 +0430 +0430

سامعلیک
دست مریزاد داشم shadro.s دم شوما گرم مقاله ات جالب بود والبته مقاله های قبلی هم جالب بودن .زت زیاد

1 ❤️

2023-01-29 09:40:42 +0330 +0330

جالب بود مرسی 👌 😎

0 ❤️







‌آگهی‌های دوستیابی

نمایش آگهی های دوستیابی بستگی به علاقه شما دارد. برای دیدن آگهی مرتبط با علاقه تان لطفا پروفایل تان را » ایجاد یا ویرایش کنید «