کاربرد ابزار مکنده‌ی کیر

1398/10/20

استفاده از مکنده‌ی آلت برای لذت‌بخش‌تر کردن سکس

کاربرد مکنده‌ (پمپ) آلت فقط بزرگ‌تر کردن آلت مرد نیست

by Taylor Andrews & Julian Shark
Sep 18, 2019

شاید شما هم برای اولین بار در صحنه‌‌ای از فیلم «مَجیک مایک» استفاده از مکنده‌ی آلت توسط ‘جو منگنیلو’ (Joe Manganiello) را دیده باشید و این صحنه در خاطرتان مانده باشد. اسم مستعار این مرد در فیلم، “ریچی کیر گنده” است و حضار زن طوری اسمش را فریاد می‌زنند که انگار یکی از خدایان یونان است. اما گذشته از این فیلم و آنچه در فرهنگ عامه رواج دارد، اطلاعات زیادی درباره‌ی مکنده‌های آلت در دسترس نیست، به‌ویژه برای کسانی که زیاد اهل دیدن فیلم‌های سکسی نیستند.
مکنده‌های آلت ابزار‌های خوبی هستند و خیلی هم پرطرفدارند. استفاده از مکنده به مرد‌ها کمک می‌کند که در هنگام سکس اعتماد‌به‌نفس بیشتری داشته باشید. این ابزار‌ها مزایای دیگری نیز دارند. پس اگر در این باره کنجکاو هستید، در ادامه پاسخ همه‌ی پرسش‌تان درباره‌ی مکنده‌های آلت را خواهید گرفت. باور کنید؛ مکنده‌ها آن‌قدر که فکر می‌کنید ترسناک نیستند!


مکنده یا پمپ آلت چیست؟

‘دنی گرت’ (Danny Garrett)، سکسولوژيست سایت TheEnhancedMale.com می‌گوید: «مکنده یا پمپ آلت نوعی دستگاه وکیوم است که خون را به سمت آلت تناسلی می‌کشند و با تجمع خون بیشتر در بافت، نعوظ را افزایش می‌دهد. به‌طور معمول، مکنده‌های آلت از یک استوانه‌ی پلاستیکی، یک مکانیزم مکش دستی یا الکتریکی، و یک روکش نرم تشکیل شده‌اند.»


چگونه باید از مکنده استفاده کرد؟

‘کارول کویین’ (Carol Queen)، سکسولوژيست شرکت محصولات جنسی “Good Vibrations” می‌گوید: «پیش از استفاده کردن از مکنده‌ی آلت، باید مو‌های زاید خود را اصلاح کرده و برای این که اذیت نشوید، آلت خود را چرب کنید.» به‌گفته‌ی گرت، استفاده از روغن روان‌کننده، همچنین به شما کمک می‌کند که راحت‌تر آلت خود را وارد مکنده کرده و دهانه‌ی آن را کیپ کنید.
برای شروع، آلت خود را وارد استوانه کنید (ترجیحا در حالت نعوظ کامل). زمانی که آلت خود را کامل وارد استوانه کردید، به صورت دستی یا با موتور الکتریکی، مکش را شروع کنید. گرت می‌گوید: «این دستگاه یک حس مکش ایجاد می‌کند و خون را به سمت آلت می‌کشد. مکش را ادامه دهید تا زمانی که به فشار مورد نظر خود برسید. سپس می‌توانید از یک حلقه‌ی دور آلت (Cock Ring) استفاده کنید و آن را تا انتهای آلت پایین ببرید. این حلقه با محدود کردن جریان خون و نگه داشتن خون درون آلت باعث حفظ حالت نعوظ می‌شود. با استفاده از حلقه، آلت فرد برای مدت بیشتری در حالت نعوظ باقی می‌ماند.»


با استفاده از مکنده، آلت تا چه اندازه بزرگ می‌شود؟ و تا چه مدتی در این حالت می‌ماند؟

گرت پاسخ می‌دهد: «انتظار می‌رود که با استفاده از مکنده‌ی آلت، طول و اندازه‌ی دور آلت در اکثر افراد تا ۲/۵ سانتی‌متر (یک اینچ) افزایش یابد. آلت فرد می‌تواند ۱۰ تا ۱۵ دقیقه در همین اندازه باقی بماند که البته با استفاده از حلقه‌ی دور آلت این زمان بیشتر هم می‌شود.»


آیا استفاده از مکنده‌ی آلت خطرناک یا دردناک است؟

کویین می‌گوید: «با استفاده‌ی نادرست از مکنده‌ی آلت، پس از مدتی امکان آسیب به بافت آلت وجود دارد. با استفاده‌ی بیش‌ازحد یا شدید از مکنده، احتمال پاره شدن رگ‌های خونی یا به مرور زمان آسیب رسیدن به پوست آلت وجود دارد.» اما خوش‌بختانه، اگر درست از این ابزار استفاده کنید، می‌‌توانید تشخیص دهید که چه زمانی دارید در استفاده از آن زیاده‌روی می‌کنید. گرت می‌‌گوید: «اگر حین استفاده از مکنده احساس درد کردید، به آرامی فشار مکنده را کاهش دهید. همچنین، از مکنده‌ای استفاده کنید که درجه‌ای برای مشخص کردن فشار داشته باشد و به‌راحتی میزان فشار اعمال شده را نمایش دهد تا مطمئن شوید که یک مکش امن را تجربه خواهید کرد.»


مزایای استفاده از مکنده‌ی آلت چیست؟

گذشته از فواید آشکار این ابزار‌ها یعنی بزرگ‌تر کردن آلت و افزایش اعتماد‌به‌نفس، مکنده‌ی آلت می‌تواند در حفظ بیشتر نعوظ هم موثر باشد. اگر از اختلال نعوظ رنج می‌برید یا پس از مصرف الکل نمی‌توانید به نعوظ برسید، استفاده از مکنده‌ی آلت راهکار خوبی برای حفظ نعوظ در طول رابطه‌ی جنسی است (به‌ویژه اگر از حلقه‌ی آلت استفاده کنید). گرت می‌گوید: «با کشیدن خون به داخل آلت با استفاده از مکنده و نگه‌داشتن خون داخل آلت با استفاده از حلقه دور آلت، می‌توانید نعوظی را تجربه کنید که شاید بدون استفاده از این ابزار‌ها نتوانید به آن برسید.»

همچنین، استفاده کردن مرد از این ابزار می‌تواند سکس را برای زن لذت‌بخش‌تر کند.
خون بیشتر درون آلت = نعوظ بیشتر = سکس لذت‌بخش‌تر
کویین می‌گوید: «مکش باعث افزایش جریان خون به درون آلت تناسلی و در برخی موارد درجه‌ی بیشتری از تحریک جنسی می‌شود.»


منبع:

cosmopolitan.com/sex-love/a14473443/penis-pump-how-to

5066 👀
0 ❤️
برای نظر دادن وارد شوید یا ثبت نام کنید .

2023-12-21 19:28:08 +0330 +0330

یه زمان داشتم…نیم سانت افزایش طول و قطر داد…الان اصلا نمیدونم کجا گذاشتمش😂😂😂

1 ❤️







‌آگهی‌های دوستیابی

نمایش آگهی های دوستیابی بستگی به علاقه شما دارد. برای دیدن آگهی مرتبط با علاقه تان لطفا پروفایل تان را » ایجاد یا ویرایش کنید «