کینک و BDSM:قدم‌های اول

1399/10/09



دانستن اینکه برای کینکی شدن از کجا شروع کنید، خیلی ترسناک است. اینجا یک سری مفاهیم ضروری آورده‌ایم‌ تا مطمئن شویم برای اول راهتان سکندری نمی‌خورید.

کینک یک طیف است

اگر به “فیفتی شیدز آف گری” فکر می‌کنید، تجدید نظر کنید. کینک و BDSM به اشکال، رنگ‌ها و فرم‌های متفاوتی ظاهر می‌شود که اگر تازه‌کار باشید، می‌تواند خسته‌کننده جلوه کند.
قوانین اینترنت:
اگر چیزی وجود خارجی دارد، کسی فتیشش را هم دارد. استثنایی نیست.
وقتی شروع به کاوش دنیای جذاب کینک می‌کنید، خودتان را مقید به چهارچوب نکنید. احساسات و خواسته‌های خود را به حای برچسب‌گذاری، با توصیفشان ابراز کنید. این‌گونه پای دانای کل‌هایی هم که سعی می‌کنند به شما بگویند فلان کار را “اشتباه می‌زنید یا کافی نیست”، از میان برمی‌دارید.
مثلا، اگر بگویید “من برده هستم”، این برای کسانی که مدت زیادی است در کار بوده‌اند، می‌تواند معانی متعدد و مختلفی داشته باشد. حتی چیزهای متناقض با یکدیگر. از بحث‌های کلمه‌شناسی پرهیز کنید و به جایش منظور خود را توصیف کنید؛ مثلا:" دوست دارم جلوی یک فرد فاعل‌تر از خودم زانو بزنم و احساس کوچکی کنم".

ایمن، عقلانی و توافقی

هرکاری که می‌کنید، باید مطمئن شوید که به خود یا دیگران صدمه نمی‌زنید. این ممکن است باعقل جور در نیاید چون به احتمال زیاد در بازی های BDSM ای یکی بالاخره ناراحت می‌شود.

دانستن تفاوت بین صدمه و ناراحتی بسیار مهم است

مسئولیت تمرینات ایمن و عقلانی کینکی، یا کینکی که از خطراتش آگاه باشید، بر دوش همه‌ی شرکت‌کنندگان است. حتی وقتی کنترل اوضاع بر فاعل است، مسئولیت شرایط روحی و فیزیکی همه، به همان اندازه برعهده‌ی مفعول هم هست.

توافق موضوعی پیچیده است و هیچ‌وقت نباید فرضی بر آن گذاشته شود؛ بلکه باید صراحتا راجبش بحث شود. این نیازمند صحبت درباره‌ی کارهایی که دوست دارید و دوست ندارید است. محدودیت‌های نرم و سخت، کلمه‌ی ایمن و … را بشناسید و سر موضوع رضایت، با شریکتان به موافقت برسید.

جوگیر نشوید

هنگام شروع، خیلی از افراد در حباب کینک گیر می‌افتند: دیگر درباره‌ی چیزی جز آن نمی‌خوانید چون لعنتی خیلی جذاب و تازه است. BDSM همه جا هست. فقط با افراد کینکی چت می‌کنید یا حتی قرار ملاقات می‌گذارید…می‌فهمید منظور از جوگیری چیست. گم کردن خود در دنیایی کاملا جدید، آسان است. ولی گم نشوید. تمرینات کینک از خیلی جهات، جزو سطوح بعدی کاوش سکشوآلیتی و در کل شخصیت محسوب می‌شود. هرچقدر زندگی عادی و وانیلای با ثبات‌تری داشته باشید، احتمال تجربه‌ی کینک بهتری هم خواهید داشت.

ملاقات افراد در اینترنت

همان قوانین حفاظت از حریم شخصی اینجا هم صدق می‌کند. ملاقات آنلاین قدم ساده و امنی برای تازه‌کاران به نظر می‌رسد؛ ولی آگاه باشید که خیلی سخت است از پشت کامپیوتر بفهمید طرف حسابتان کیست. قبل صرف کردن زمان و احساس برای رابطه‌ی آنلاین، مطمئن شوید که با فردی امن و عاقل طرفید. خصوصا مفعولین نباید هویت واقعی و مکان خود را فاش کنند یا درگیر یک رابطه‌ی ناسالم و سواستفاده شوند.

ملاقات مردم در دنیای واقعی

بهترین راه برای بیشتر یاد گرفتن کینک، ملاقات با افراد حضوری است. ایمن‌ترین جا این است که در رستوران و ساندویچی همدیگر را ببینید. همان قرارملاقات‌های سنتی. وانیلا یعنی همه کاملا نرمال (بخوانید غیرکینکی) به نظر می‌رسند و رفتار می‌کنند و هیچ‌کس نمی‌تواند تشخیص دهد که پای BDSM در میان است. کافه و بار و ساندویچی مکان‌های عمومی‌ هستند. مردم لباس‌های روزمره می‌پوشند و می‌توانید هر چه که جرئت پرسیدنش را دارید بپرسید، یا در سکوت مشاهده‌گر باشید.
کلاب‌های کینکی یا اصطلاحا پلی-پارتی‌ها و به طور حتم کلاب‌های ضربدری هم وجود دارد که می‌توانید بهشان ملحق شوید. ببینید دعوت‌نامه نیاز دارید یا نه، همچنین قوانین لباس پوشیدن را بدانید تا نگهبان شما را از جلوی در دور نکند.
در آخر، مخصوصا اگر قرار گذاشتن آنلاین را شروع کرده‌اید، بالاخره روزی برای اولین بار یک نفر را حضوری می‌بینید. حتما مطمئن شوید که با فردی ایمن و عاقل در مکانی امن ملاقات می‌کنید.

منبع

3370 👀
8 ❤️
برای نظر دادن وارد شوید یا ثبت نام کنید .

2020-12-29 17:32:02 +0330 +0330

↩ open-mind
آره ولی همون آمریکاشم اونقدر باز نیستن راجع بهش. مذهبی زیاد دارن.

1 ❤️

2020-12-29 19:58:36 +0330 +0330

↩ pensive_bowy
خب پس نباید سمتش بری. به قول صاحب پست، تامام!

1 ❤️

2020-12-29 21:44:00 +0330 +0330

↩ aminabz1
چقدر زیبا فرمودی

0 ❤️

2020-12-30 09:24:27 +0330 +0330
1 ❤️

2021-01-06 12:08:08 +0330 +0330

↩ Nullmanlife
به نظرم چیزی که کمه نقطه نظرات زنان در مباحث مربوط به سکسه. وگرنه مردا به اندازه کافی که نمیشه بگیم، ولی از زنا خیلی بیشتر خودشونو ابراز کردن

1 ❤️

2021-01-06 12:21:13 +0330 +0330

↩ Nullmanlife
به هر حال قال ادمین: “ما در شهوانی از تولید محتوا استقبال میکنیم”

1 ❤️







‌آگهی‌های دوستیابی

نمایش آگهی های دوستیابی بستگی به علاقه شما دارد. برای دیدن آگهی مرتبط با علاقه تان لطفا پروفایل تان را » ایجاد یا ویرایش کنید «