15 رکورد جهانی عجیب در مورد سکس

1395/12/24

سکس بسیار جذاب و عجیب غریب و گاهی هم رقابتی هستش. رکورد هایی از سایز، زمان و تعداد فعالیت های جنسی و همچنین ثمره سکس (کودکان) ثبت شدن. این لیست نگاهی میندازه به عجیبترین رکورد های طول تاریخ.
در نظر داشته باشین که انتخاب این لیست کار آسونی نیست. شاید خیلی از شما آمار بیشترین تعداد گنگ بنگ یا بیشترین طول کیر ثبت شده رو بدونین. ولی آیا تابه حال چیزی در مورد بزرگترین واژن شنیدین؟ و اینکه چه طوری اینو اندازه گرفتن؟ به همین دلیل هستش که تو دبیرستان باید هندسه رو خوب میخوندین! قبل اینکه درباره اینا حرف بزنیم، بهتره یه نگاه مختصر به برخی آمار تحسین برانگیز بندازیم.
برای اینکه جو رو کمی رمانتیک کنیم، بهتره بدونین که طولانی ترین بوسه جهان 58 ساعت طول کشیده. درسته که این میتونه یه رکورد بزرگ باشه ولی چون سکسی نیست تو لیست ما جایی نداره. طولانی ترین رکورد خود ارضایی در مسابقات جهانی ماراتون جق (Masturbate-a-thon) در سال 2009 توسط ماسانوبا ساتو(Masanobu Sato) ژاپنی ثبت شد که با زمان 10 ساعت تونست رکورد قبلی خودش رو هم بشکنه. بسته دیگه بهش نخندین! ما در مورد اینکه افراد زیادی تو سنین بالا بچه دار شدن زیاد شنیدیم، ولی رکورد این کار دست آقای نانو رام جوقی (Nanu Ram Jogi) از هندوستان هستش که در سن 90 سالگی پدر شد. ضرب المثل معروف “وقتی من هم سن شما بودم” اینجا واقعا کم آورده …
چیزهایی زیادی مثل ارگاسم، روسپی گری، ستاره های فیلم های بزرگسالان، سینه های تقلبی و چیزهای خیلی زیادی وجود داشتن ولی ما 15 تا از عجیب ترین هاشو براتون لیست کردیم.



**15- بیشترین ارضاء شدن تو یه ساعت
**اگه میخواهین که این رکورد رو حدس بزنین شاید به عددی که فکر کنین 30 یا 40 و در نهایت 50 هستش، ولی مطمئنان 100 نیست!! اگه کسی این میزان از لذت رو تجربه کنه مطمئنا میمیره. در یک مرکز تحقیقات جنسی تو کالیفرنیا، یک تیم پزشکی شاهد زنی بودن که تونست تو یک ساعت 134 بار ارضاء بشه یعنی تقریبا دو بار در هر دقیقه. این رکورد برای مردان 16 هستش. و این خیلی بده که مردا و زنا تو این مورد شبیه هم نیستن. علاقه مندین که از رکوردهای ارضاء شدن بیشتر بدونین؟ بیشترین زمان ارگاسم به مدت 45 ثانیه در سال 1966 ثبت شده ودر طول این ارگاسم 25 بار ماهیچه هاش منقبض شده.




**14- طولانی ترین پرتاب منی
**هورتز شولتز (Horst Schultz) کسی هستش که میتونه انزالشو به مسافت های دور پرتاب کنه. و تونسته این رکورد رو به اندازه 5 متر و 71 سانتی متر ثبت جهانی بکنه. نمیدونم از کجا فهمیده که تو این کار بهتر از هر کس دیگه ای عمل میکنه؟ البته نمیخوام هم بدونم ولی مطمئن هستم که پنجره های خونش زود به زود شسته میشن و کاغذ دیواری های خونه جزو وسایلی هستن که نباید بهشون دست زد. البته اگه هنوز براتون کافی نیست بهتره بدونین که این آقا میتونه آبشو تا ارتفاع 3 متر و 76 سانتی متر پرتاب کنه و رکورد سریعترین سرعت برای اسپرم رو هم در اختیار خودش داره. کاری که آقای شولتز انجام میده در حد المپیک هستش ولی اینکه چه جوری میتونه از این توانایی به نفع خودش استفاده کنه فراتر از قدرت مغز منحرف من به حساب میاد.



**13- بیشترین تعداد بچه (برای یک مادر)
**والنتینا واسیلوا (Valentina Vassilyeva) روسی در طول قرن 18 ظاهرا 69 بچه به دنیا آورده بود. که از این تعداد بعضی هاشون دوقلو(16 بار)، بعض هاشون سه قلو(7 بار)، و حتی چنتاشون چهارقلو بودن(4 بار). به طور قطع میشه گفت که والنتینا پا به این دنیا گذاشته بود که بچه تولید کنه. در هر حال رکورد دار فعلی این ماجرا لئوتینا آلبینا هستش (Leontina Albina). ایشون در حال حاضر 60 سال سن دارن و 64 تا بچه به دنیا آوردن (شایدم بیشتر) و تو سان آنتینیو زندگی میکنن. البته بنده نمیدونم چه طوری میتونن آمار دقیق بچه هاشونو اعلام کنن. شاید همینکه یکیشون شروع به گریه کرد اینا هم شروع میکنن به شمردن… حالا اینا به کنار، شما چنتا بچه دارین؟



**12- بیشترین تعداد بچه(برای یک پدر)
**شاه بودن خیلی خوبه، ولی ظاهرا برای مولا اسماعیل ابن شریف، پادشاه مراکش، کافی نبوده. او در سال های 1672 تا 1727 شاه بود، ولی این چیزی نیست که مهم باشه چرا که شریف در طول زندگیش پدر 1014 بچه شده بود! البته برای اینکه از خودمون سلب مسئولیت کنیم این مقدار رو با حداقل بیان کردیم. شاید اون زمان اگه شما یه زن بودین و در فاصله یک کیلومتری از شریف قرار میگرفتین احتمال داشت حامله بشین. درسته که این یه شوخی بود ولی من هنوز درگیر این عدد هستم. خلاصه از هر چی که بگذریم شریف پدری نبوده که حتی بتونه تولد بچه هاشو جشن بگیره! حتی برای یه شاه هم این غیر ممکن هستش.



**11- بزرگترین کیر
**یونا فالکون (Jonah Falcon) یه هنرپیشه امریکایی هسش که کیر اش در حالت خوابیده 25 سانتی متر و در حالت شق شده 35 سانتی متر طول داره. و این باعث شده تا رکورد بزرگترین کیر جهان رو بشکنه. این کیر اونقدر بزرگ هستش که یه بار توسط نیروهای امنیتی فرودگاه به دلیل این برجستگی متوقف و بررسی شده. او هنر پیشگی تو فیلم های پورن رو رد کرد ولی تو سینما فعالیت داره. بهتره بدونین که بیشترین طول آلت تو پستانداران مربوط به نهنگ آبی هستش که دو متر و نیم طول و 30 سانتی متر قطر داره. حالا حالتون جا اومد! مال شما که سهله، مال جوناه هم پیش این نهنگه کم میاره.



**10- بیشترین تعداد سوتین باز شده
**متاسفانه من تاحالا رکوردی ثبت نکردم ولی اگه تو دبیرستان رکورد میگرفتن شاید میتونستم رکورد بیشترین زمان ثبت شده برای باز کردن سوتین رو به خودم اختصاص بدن.(20 دقیقه خوبه؟) ولی کریس نیکلسون (Chris Nicholson) این مشکل رو نداره. اون یه جادوگره که تو یه دقیقه میتونه 20 تا سوتین باز کنه. بهترین بخشش مونده هنوز !؟ اون این کارو فقط با یه دستش انجام میده. جای خوشحالی داره که وقتی اینکار ومیکنه هر بار “اجی مجی” نمیگه چون واقعا وقت تلف میشد! سوالی که اینجا مطرح میشه اینکه با اونیکی دستش چیکار میکنه؟ ولی من حدس میزنم که تو اون مدت با دسته بیلش ور میره.



**9- مسن ترین بازیگر فیلم های سکسی
**این یه داستان واقعا شنیدنی هستش. شیگو توکودا (Shigeo Tokuda) تو یه شرکت مسافرتی کارمیکرد. وقتی تو سن 60 سالگی بازنشسته شد بجای اینکه تو حیاط بشینه و با بچه های همسایه بازی کنه، شروع به بازی تو فیلم های بزرگسالان کرد. در حال حاضر او بیشر از 80 سال داره و تو بیش از 350 فیلم نقش افرینی کرده. بیایید چنتا حقیقت از زندگی این مرد براتون بگم: 1- توکودا تو بیشتر فیلماش با یکی دیگه از بازیگران مسن فیلم های پورن یعنی فوجیکو ایتو (Fujiko Ito) هفتاد و پنج ساله، هم بازی بوده. 2- اینطور که به نظر میرسه همسر 45 ساله توکودا از اینکه اون تو فیلم های پورن بازی میکنه اصلا اطلاعی نداشته. من به شخصه معتقدم اون فکر میکرده که توکودا هر روز برا ماهیگیری میره بیرون. این میتونه توجیهی باشه که چرا وقتی برمیگشته خونه ازش سوالی نمیکردن که تا حالا کجا بودی.



**8- بزرگترین اورجی (سکس پارتی) جهان
**اینم میتونین به عهده ژاپن بزارین تا با بهترین کیفیت بتونین تحویل بگیرین. ژاپن رکورد 500 سکس همزمان در یک محل و در یک زمان رو به خودش اختصاص داده و تونسته رکورد دار بزرگترین سکس پارتی جهان باشه. البته اینا قسمت آبدارش هستش، قسمت کسل کننده اش اینکه این کار تو یه انبار قدیمی و با 250 زوج و یه تیم فیلم برداری انجام شده.




**7- بزرگترین مجموعه کیر های جهان
**ایسلند واقعا سرده، برای اینکه بتونین گرم شین میتونین نوشیدنی های گرم بنوشین و کیرهای مورد علاقه تون رو جمع کنین. اگه گذرتون به شهر ریکیاویک تو ایسلند افتاد میتونین به موزه کیر شناسی ایسلند هم سر بزنین و از بزرگترین مجموعه کیر های جهان با بیش از 300 کیر بازدید کنین. حتی کیر انسان هم اونجا وجود داره. و این برا خودش یه رکورد محسوب میشه. اینطوری که تو تاریخ نوشتن 1300 سال قبل از میلاد، فرعون مصر دستور داد تا پس از جنگی که تو لیبی پیروز شده بود، همه کیر ها رو جمع کنن و 13000 کیر جمع شد، اگه اون کیرا نگه داشته میشدن ببین چه مجموعه ای میشد! حتی میشد از اونا برا مصارف دیگه هم استفاده کرد.



**6- بزرگترین واژن جهان
**این خبر رسمی نیست ولی با احتمال بالا میشه عنوان کرد که بزرگترین واژن جهان متعلق به آنا سوان (Anna Swan) بوده. اون برا خودش غولی بود (2 متر و 34 سانتیمتر قد) و تو سال های 1846 تا 1888 زندگی میکرد. داستان زندگی آنا بیشتر شبیه داستان های علمی تخیلی هستش ولی بیایین بطور مختصر براتون تعریفش کنم و شما هم بدونین که ما چه طوری فهمیدیم که بزرگترین واژن جهان متعلق به کی بوده. او با کاپیتان مارتین بیت (Captain Martin) غولی که بیشتر از 2 متر و 15 سانت قد داشت ازدواج کرد و تبدیل به بلند قد ترین زوج تاریخ شدن. در سال 1879 شوان احتمالا بزرگترین بچه طول تاریخ رو به دنیا آورد. بچه ای با 12 کیلوگرم وزن و 86 سانتی متر قد. درسته که این بچه از تولد جون سالم به در نبرد ولی از کودک یه قالب گچی گرفته شده بود که دور سر این کودک رو 48 سانتی متر نشون میده. با این حساب میشه گفت که شوان بزرگترین واژن کل تاریخ رو داشته.



**5- پیرترین روسپی
**این تنها رکورد از نوع خودش به شمار میره که کسی به عنوان پیرترین روسپی شناخته شده باشه. پلیس تایوان ادعا میکنه که زنی به اسم چیئو معروف به مادربزرگ رو شناسایی کرده که با هشتاد و خورده ای سال سن به عنوان یه روسپی کار میکنه. ماجرا از اینجا شروع میشه که شوهر این خانوم فوت میکنن و بعد اون این خانوم بیش از 40 ساله که کس میدن. تجارت خودشم اینجوری سرپا نگه داشته که قیمتاش همیشه از بقیه دخترا پایین تره. با این حساب شما باید امیدوار باشین که هرچیزی که تولید کنین، قابلیت فروش داره چونکه مردم این روزا برا هر چیزی پول میدن!



**4- بزرگترین سینه هایی که یه زن بطور طبیعی داشته
**سینه های بزرگ چیزی نیست که همه داشته باشن ولی مهم اینکه اگه داشتین بتونین ازش استفاده کنین. آنی هاوکینز (Annie Hawkins) کسی هستش که از اینکه مردم در مورد سینه هاش بدونن یا اون سینه های سایز جهانیش رو ببینین، ترسی نداره. اون که بیشتر با نام “نرما استیتز” شناخته میشه، برای اینکه ملت بتونن اون سینه های گنده رو زیارت کنن ازشون پول میگیره.من فکر میکنم شاید بیشترین سوالی که تا حالا اونو دیوانه کرده باشه اینکه : این سینه های گنده کمکت میکنن تا روی آب شناور بمونی؟؟ شاید این بدترین سوالی نباشه که اون ازش متنفره ولی خب میتونه جزو 5 سوال برتر باشه!



**3- بزرگترین سینه هایی که یه زن بطور مصنوعی داشته
**اگه من مسئول قانون گذاری اینجا بودم میگفتم اگه میخوایین شغل بزرگترین ممه جهان رو به خودتون اختصاص بدین اول یه اسم درست حسابی برای خودتون دست و پا کنین. بیایین با ماکسی ماند(Maxi Mounds) (در زبان انگلیسی به معنی تپه های شنی با ارتفاع 15 الی 20 متر که در مسابقات رالی صحرا استفاده میشن) آشنا بشین. همین اول کار میتونین تیک گزینه “اسم وحشتناک” رو علامت بزنین. خانم ماند تونسته اسم خودش روبه عنوان کسی که بزرگترین سوتین تاریخ با سایز 42 آمریکایی رو میپوشه تو کتاب رکوردهای گینس ثبت کنه. این خانوم تو آمریکا به عنوان مدل سینه های لخت، استریپر و بازیگر فیلم های پورن شناخته میشه.




**2- بیشترین میزان سکس تو 24 ساعت
**مهم نیست که از کجا شروع کردین مهم اینکه بتونین آب چنتا مرد رو در بیارین. میتونین به این قضیه به دید یه گنگ بنگ بزرگ نگاه کنین ولی خب ما یه اسم کلاسیک براش انتخاب کردیم. لیزا اسپارک (Lisa Sparks) کسی هستش که تونسته با 919 تا مرد در کمتر از 24 ساعت سکس کنه. خودتون رو درگیر این محاسبات پیچیده نکنین، میشه یه مرد برای هر 94 ثانیه! جالبه که این کار تو مسابقات جهانی گنگ بنگ در سال 2004 انجام شده که در اون سال لیزا رکورد قبلی خودش که در سال 2003 با 757 مرد سکس کرده بود رو شکسته!



**1- قوی ترین واژن جهان
**تاتیاتا کوزووینیکا (Tatiata Kozhevnikova) یک زن روسی هستش که در سن 42 سالگی تونست با واژنش یه وزنه 14 کیلویی رو بلند کنه. البته با این کار رکورد قبلی رم که مال خودش بود، شکست. نکته جالبش اینجاس که اون برا این کار، بیشتر از 15 سال تلاش کرده. بعد اینکه بچه اش رو به دنیا آورد، پایین تنه اش بسیار ضعیف شده بود و لازم بود که خوب تمرین کنه. کس دیگه ای هم اینجا هست که مثل من فکر میکنه که تاتیاتا قبل اینکه آفتاب طلوع کنه از خواب پا میشه و بعد اینکه چنتا تخم مرغ خورد شروع میکنه به ورزش های لگنی؟ پس شما معتقدین که فقط من اینجوری فکر میکنم؟ پس اون موقع اینجا جای شما نیست و بهتره برین سر تمرین های ماهیچه های کگل تون.

9 ❤️
برای نظر دادن وارد شوید یا ثبت نام کنید .

2017-03-17 08:07:39 +0330 +0330

جالب بود اما فکر کنم رکورد ملی پرتاب آب مال من باشه. تا ۳ متر و ۱۴ سانت رکورد دارم :)

0 ❤️







‌آگهی‌های دوستیابی

نمایش آگهی های دوستیابی بستگی به علاقه شما دارد. برای دیدن آگهی مرتبط با علاقه تان لطفا پروفایل تان را » ایجاد یا ویرایش کنید «