6 ایده مختلف برای تجربه ی یک ولنتاین کینکی فوق العاده!

1400/11/06
6 ایده مختلف برای تجربه ی یک ولنتاین کینکی فوق العاده!

روز ولنتاین فرصت فوق العاده ای برای زوج های ماجراجوست تا از ترکیبی از عشق و کینک لذت ببرند.
از آنجایی که مسائل مربوط به عشق و شهوت در هرکس منحصر بفرد است و چارچوب کلی ای در مورد آنها وجود ندارد ، پیشنهاد دادن یک ایده کلی برای قرار گذاشتن یا هدیه ای که همه را راضی کند واقعا غیر ممکن است.

ولی نگران نباشید ،ایده های هیجان انگیز مختلفی برای قرار گذاشتن و اسباب بازی های جنسی لذت بخش زیادی برای هدیه دادن هست که با آنها بتوان علایق ، تمایلات و کینک های افراد زیادی را ارضا کرد.
ما در اینجا چند پیشنهادی را که میدانیم به درد خیلی ها خواهد خورد جمع آوری کرده ایم ، مهم نیست آدم سر به زیر و محافظه کاری هستید یا دنبال شیطنت و هیجان ، شما میتوانید با این ایده های کینکی برای روز ولنتاین و یکسری اسباب بازی های جنسی کارآمد و لذت بخش یک روز خاطره انگیز را برای خودتان و پارتنرتان ایجاد کنید.

روش های سکسی برای سوپرایز کردن پارتنرتان

ایده قرار 1 : 14 روش در 14 روز

آنهایی که واقعا می خواهند برای ولنتاین امسال سنگ تمام بگذارند ایده تبدیل یک روز به 14 روز (یا همان 14 روش در 14 روز) میتواند گزینه خوبی باشد.
از اول فوریه تا ولنتاین هر روز یک کاری که پارتنرتان عاشقش است را برایش انجام دهید. شما میتواند کار را با یکسری حرکت های کوچک و زیبا مثل نوشتن یادداشت های عاشقانه ، گل یا شکلات شروع کنید ولی بهتر است در روز های بعد با کارهای سکسی تر و هیجان انگیز تری پارتنرتان را سوپرایز کنید.
میتوانید حرکت جدیدی را درسکس امتحان کنید یا یکی از صحنه های فیلم magic mike را برایش اجرا کنید یا یک اسباب بازی جنسی ای که مطمئنید عاشقش میشود را به او هدیه دهید. در کل گزینه های زیادی در دسترس تان است پس خوب فکر کنید.

ایده قرار 2 : سکس در هتل

اگر گفتید چه چیزی بهتر از سکس در گوشه و کنار خانه تان است؟ سکس در هتل!
برای این روز خاص سر کیسه را شل کنید و یک اتاق لوکس را برای یک شب رزرو کنید، البته شامپاین ، گل رز و سرویس کامل اتاق فراموش نکنید ، اگر هم چند تا اسباب بازی جنسی و لباس زیر سکسی هم داشته باشید که چه بهتر!

هدیه های کینکی روز ولنتاین برای دوست دخترتان

SONA 2 & SONA Cruise 2

SONA 2 و SONA Cruise 2 با یک ظاهر سکسی تر از همیشه وارد بازار شده اند ، این اسباب بازی ها از جنس سیلیکون و از مدل قبلی نرم تر هستند و از تکنولوژی SenSonic برای جذب امواج صوتی و انتقال آنها به بدن و اطراف چوچوله برای ایجاد یک حس تحریک عمیق تر و ملایم تر استفاده میکند.
در این حالت سیلیکون با فرکانس امواج هماهنگ میشود و به تحریک بیشتر چوچوله کمک میکند.
شاید برایتان این سوال پیش آمده که تفاوت SONA 2 و SONA Cruise 2 در چیست؟ هر دوی این اسباب بازی ها واقعا لذت بخش اند ولی SONA Cruise 2 برای رسیدن به ارگاسم بهتر عمل میکند چون قابلیت ایجاد لرزش مداوم را در طول استفاده دارد و باعث تحریک بیشتر چوچوله میشود.

SORAYA 2

آیا تجربه ی ارگاسم چندگانه نظرتان را جلب میکند؟ اگر آره پس SORAYA 2 بهترین انتخاب برای گذراندن روز ولنتاین برای شماست.
این دستگاه یک ویبراتور خرگوشی (ویبراتور دو سر برای دخول و تحریک همزمان چوچوله) است که چوچوله و نقطه G را همزمان تحریک میکند و همچنین بدنه ی نرم تر و ملایم تری از مدل قبلی دارد.
ما در LELO به نیازهای شما اهمیت میدهیم برای همین طراحی این محصول به صورت سونوگرافیک انجام شده است (در پروسه مهندسی ساخت این محصول از سونوگرافی برای پردازش درست آناتومی زنان استفاده شده است).

ORA 2

کار این اسباب بازی این است که به شما ثابت کند برای تجربه ی لذت سکس دهانی به هیچکس نیازی ندارید!
این یک اسباب بازی شگفت انگیز است که حس تحریکی مهیج تر و لذت بخش تر از خود سکس دهانی واقعی را برایتان فراهم میکند.
این دستگاه دارای برآمدگی ای است که همزمان با ویبره می چرخد و حسی شبیه زبان را ایجاد میکند ، از همه بهتر اینکه این اسباب بازی از تکنولوژی منتخب “حساسیت به لمس” استفاده میکند ، یعنی فشار بیشتر = لذت بیشتر!

روش های سکسی سوپرایز کردن مردتان در روز ولنتاین

ایده قرار 3 : اتاق فانتزی شخصی

بعضی ها فکر میکنند روز ولنتاین همش در مورد زن هاست ولی ما اصلا این حرف را قبول نداریم. برای همین انجام دادن کاری که پارتنرتان (یا کیرش!) را در روز ولنتاین سوپرایز کند مطمئنا برای هر دو شما خاطره انگیز خواهد بود.
چرا کار را با گذاشتن لباس زیرتان داخل ماشین یا کیفش شروع نمی کنید؟ میتوانید یک یادداشت سکسی هم مثل " یادت نره امشب برشون گردونی ، میخوام اونا رو امشب از تنم پاره کنی" کنارش بگذارید!
بعدش یک اتاق برای فانتزی هایش آماده کنید ، حالا چه فانتزی اش شخصیت های سکسی انیمه ای است یا چرم و شلاق! از فانتزی هایش الهام بگیرید و یک اتاق برای رویاهای فانتزی مخصوص خودش آماده کنید.

ایده قرار 4 : تحریک جنسی در مکان عمومی

عصرتان را با یک یادداشت عاشقانه همراه با یک شام یا نوشیدنی در یک رستوران خوب شروع کنید.
بعدش در ادامه از موقعیت استفاده کنید و خودتان را بهش نزدیک کنید ، میتوانید باهاش لاس بزنید یا مستقیما در گوشش زمزمه کنید “شورت نپوشیدم و نمیتونم صبر کنم تا تو هم حس کنی چقدر خیسم”
این یک راه تضمینی برای حشری کردن پارتنرتان و تجربه یک سکس فوق العاده لذت بخش است (البته وقتی که رفتید خونه!)
برای هیجان بیشتر هم از یکی از اسباب بازی های زیر استفاده کنید تا مطمئن بشید آن شب را هیچ کدام تان فراموش نخواهد کرد!

هدیه های کینکی ولنتاین برای مردها

F1S Prototype

پسر ها خوب گوش کنید ، اگر تکنولوژی و ارضا شدن جزو علابق شماست پس اسباب بازی خودارضایی کننده F1S میتواند همه ی رویاهای جنسی تان را به واقعیت تبدیل کند، این دستگاه با کمک علم و ظرافت ساخته شده که به شما اجازه میدهد کنترل همه چیز را بدست بگیرید!
شاید بپرسید که این دستگاه چطور کار میکند ، این وسیله یک ماساژور است که با کمک تکنولوژی Cruise Control و SenSonic امواج صوتی را به عمق کیرتان وارد میکند. با این روش علاوه بر کل کیرتان رشته های عصبی آن هم تحریک میشوند. این وسیله یک نوع تجربه ی تحریک جنسی جدید برای مردهای عاشق تکنولوژی است.

BRUNO

این یک ماساژور پروستات فوق العاده لذت بخش است که شدت ارگاسم مردان را تا 30 درصد افزایش میدهد ، مطمئن باشید که لذت این هدیه برای پارتنرتان تمامی ندارد!
این وسیله دارای دو موتور قدرتمند است ، یک موتور روی نوک آن برای تحریک پروستات و دیگری هم در عقب آن برای تحریک خارجی.
این وسیله دارای شش الگوی ویبره متفاوت و طراحی سیلیکونی زیباست که به شما اجازه میدهد بدون دخالت دست هایتان به ارگاسم برسید ، دیگه بیش تر از این چی میخواید؟!

روش های سکسی گذراندن ولنتاین برای زوج ها

ایده قرار 5 : بازی های سکس

اگر به اندازه ی کافی خلاق باشید هر بازی به ظاهر معمولی را میتوان سکسی کرد. پس چرا شما هم یکی از آنها را امتحان نمیکنید؟
بازی سکسی “چی رو ترجیح میدی؟” یا حتی ورژن یک بازی بردگیم مثل monogamy (همان بازی monopoly خودمان ولی با سوالات و فعالیت های سکسی) میتواند خیلی برای هر دوی شما سرگرم کننده باشد.

ایده قرار 6 : نقش بازی کردن

درست مثل شخصیت های Claire و Phil سریال Modern Family، روز ولنتاین یک فرصت عالی برای امتحان نقش بازی کردن در اتاق خواب است.
لباس های سکسی و اروتیک بپوشید و نقش دکتر/پرستار ، دختر دبیرستانی/معلم یا مثلا نقش دو تا آدم غریبه ای که با هم توی بار آشنا میشوند را بازی کنید.
وقتی هم نوبت سکس رسید میتوانید از اسباب بازی های زیر برای هیجان و لذت بیشتر استفاده کنید.

کادو های کینکی ولنتاین برای زوج ها

TOR 2

این اسباب بازی یک حلقه ویبره ای برای زوج هاست که همزمان هر دو پارتنر را تحریک میکند و مطمئنا تجربه ی جنسی تان را وارد مرحله ی جدیدی میکند.
این وسیله دور کیر پارتنرتان قرار میگیرد و نه تنها باعث میشود او نعوظ طولانی تری داشته باشد بلکه با ایجاد ویبره لذت بیشتری را برای شما و هم پارتنرتان فراهم میکند.
میتوانید در پوزیشن های مختلفی از این اسباب بازی لذت ببرید ، خیلی از مشتری های این وسیله شدیدا آن را به بقیه توصیه میکنند. این یکی از آخرین نظرات این محصول بوده است :
“فقط کافیه چند دقیقه با این وسیله تلمبه بزنم تا پارتنرم به ارگاسم برسد. این اولین باری بود که با دخول به ارگاسم میرسید ، البته ناگفته نماند که بلافاصله بعد از ارضای پارتنرم خودم هم به ارگاسم رسیدم.”
واقعا لازم است بیشتر از این قانع تان کنم؟

TIANI 24K

هدف نهایی اشیا لاکچری تحریک و رضایت شماست و دقیقا به همین دلیل است که TIANI 24K اسباب بازی ای با ویژگی هایی فراتر از انتظارات شماست. این اسباب بازی با روکش طلا 24 عیار ، یک ویبراتور ماساژ کنترلی است که برای لذت زوج ها ساخته شده.
این دستگاه دارای دو موتور همراه با تکنولوژی انحصاری SenseMotion شرکت LELO است ، با اینکه این دستگاه توسط زن ها پوشیده میشود و داخل واژن و چوچوله را تحریک میکند ولی همزمان طرف مقابل تان را هم تحریک میکند تا لذت مشترکی را با هم تجربه کنید.
پوزیشن های پیشنهادی؟ برای شروع با پوزیشن میشنری شروع کنید و به مرور از تخیلات جنسی تان استفاده کنید تا این تجربه را بهبود ببخشید.

این هم یک ایده قرار دیگر: عاشقان BDSM

چه شدیدا غرق دنیای BDSM شده باشید یا نه ، یکی از روش های جشن گرفتن روز ولنتاین حشری کردن پارتنرتان و فراموش کردن سکس و عشق بازی های عادی و امتحان کردن یکسری کارهای خشن و ماجراجویانه و هیجان انگیز است.
اسارت و بازی با طناب یکی از راه های جالب و هیجان انگیز برای ارتباط با پارتنرتان و البته یکی از روش هایی است که یک نفر به پارتنرش نشان میدهد که به او اعتماد کامل دارد.
چرا این حرف را میزنم؟ چون قطعا باید به کسی که قرار است شما را ببندد اعتماد و ایمان کامل داشته باشید ، درسته؟!
اگر هم اسباب بازی های عادی و سنتی برای شما کافی نیستند نگران نباشید چون یک عالمه اسباب بازی کینکی و هیجان انگیز تر که از سکس BDSM الهام گرفته شده اند در دسترس شماست تا موجی از لذت را برای شما فراهم کنند.

پس موبایلتان را خاموش کنید و چند اسباب بازی جدید بخرید و ولنتاین امسال را صرف کشف و شناخت خودتان و پارتنرتان کنید!

منبع

12 ❤️
برای نظر دادن وارد شوید یا ثبت نام کنید .

2022-01-27 10:12:41 +0330 +0330

عالی 👌 😎

1 ❤️

2022-01-28 14:19:46 +0330 +0330
0 ❤️

2022-01-28 14:22:12 +0330 +0330

مرسی ❤️

0 ❤️

2022-02-02 19:45:02 +0330 +0330

به نظر میرسه یه مشت جملات انگلیسی رو ریختین توی گوگل ترنسلیت و اوردین اینجا
بهتره تصویر بزارید و یا از گیف برای هر حالت استفاده کنید

1 ❤️

2022-02-24 15:50:35 +0330 +0330

عکس و فیلمی از اون وسیله ها نداری؟؟؟؟

0 ❤️







‌آگهی‌های دوستیابی

نمایش آگهی های دوستیابی بستگی به علاقه شما دارد. برای دیدن آگهی مرتبط با علاقه تان لطفا پروفایل تان را » ایجاد یا ویرایش کنید «