آداب سکس خشن

1399/01/31

راهنمای سکس خشن برای تازه‌کارها

چگونه از پارتنرتان بخواهید هنگام سکس خشن‌تر باشد (البته نه مانند یک آدم روانی!)

by Lane Moore & Carina Hsieh Sep 23, 2019

اگر تا حالا می‌خواستید دنیای سکس خشن BDSM را تجربه کنید ولی نمی‌دانستید چگونه سر صحبت را باز کنید باید بدانید که فقط این مشکل شما نیست. حرف زدن با پارتنرتان قبل از سکس خشن نه تنها لازم است بلکه باعث می‌شود تا انجام آن راحت‌تر هم باشد چون حد و حدود همدیگر را می‌دانید، همین آرامش و اطمینان خاطر باعث می‌شود تا بیشتر از سکس لذت ببرید و بیشتر روی لذت بردن خودتان و پارتنرتان تمرکز کنید.

برای درخواست سکس خشن از پارتنرتان فقط باید مانند دو آدم بالغ بنشینید و درمورد آن حرف بزنید، این که وسط سکس بگویید «خشن‌تر دوست دارم» فایده ندارد چرا که این حرف ممکن است چهل معنی مختلف برای هر کدام‌تان داشته باشید. برای این که این کار را درست انجام دهید به موارد زیر توجه کنید.

١) از قبل حد و حدودتان را مشخص کنید
چه کارهایی را دوست دارید انجام دهید از چه کارهایی بدتان می‌آید؟ از این که دقیقاً درمورد کاری که دوست دارید انجامش دهید با پارتنرتان حرف بزنید نترسید.
دکتر ‘اسمیت’ می‌گوید: «اگر دوست دارید کار جدیدی مثل گاز گرفتن، سیلی زدن و… را امتحان کنید حتماً از قبل با پارتنرتان درمورد آنها حرف بزنید. همچنین باید کلمه‌ی رمزی هم انتخاب کنید تا خودتان و پارتنرتان بفهمید چه زمانی حد و مرز هم را رد کرده‌اید. استفاده از اسم رنگ‌ها مثل “سبز” (ادامه بده)، زرد (یواش‌تر) و قرمز (دست نگه داشتن) هم می‌تواند مفید باشد.»

۲) کار را با درجه‌بندی دردتان شروع کنید
ابتدای کار از پارتنرتان بخواهید که کمی بهتان فشار وارد کند تا احساس دردتان را از یک تا پنج درجه‌بندی کنید، چون یواش‌تر و خشن‌تر به خودی خود معنی مشخصی ندارد و برای هر کس متفاوت است. با این کار هر دوی‌تان می‌فهمید تا چه حد فشار و درد برایتان بیشترین لذت را دارد. یادتان باشد که هر دوی‌تان این کار را روی هم انجام دهید.

۳) روان‌کننده‌ی اضافه آماده کنید
فقط به خاطر این که سکس‌تان “خشن” است لزوماً نباید از نظر فیزیکی هم خشن باشد، سکس خشن همراه با روان‌کننده لذت‌بخش‌تر خواهد بود. اگر نمیدانید باید از چه روان کننده ای استفاده کنید و کدام شان را نباید با کاندوم و اسباب‌بازی جنسی استفاده کرد می‌توانید به لینک زیر مراجعه نمائید:
cosmopolitan.com/sex-love/a28436344/types-of-lube-and-when-to-use-them

۴) به او بگویید که فقط می‌خواهید بسته شوید و درکونی بخورید، نه کمتر نه بیشتر
باز هم تاکید می‌شود که پیش از سکس درمورد حد و حدودتان و کارهایی که دوست دارید انجام دهید با پارتنرتان حرف بزنید، مطمئن شوید که واقعاً آنها را فهمیده باشد و سرسری نگرفته باشد. می‌توانید هنگام سکس هم او را راهنمایی کنید و مثلاً وقتی می‌گویید «با کراوات دستم را به بالای تخت ببند و منو بکن» به او بگویید چقدر محکم شما را ببندد و پوزیشنی که برای دخول دوست دارید را بگیرید.

۵) خودتان وسایل‌تان را آماده کنید
اگر از او می‌خواهید چشم‌هایتان را ببندد و او می‌پرسد «باشه ولی چشم‌بند کجاست؟» شما هم انقدر استرس این را داشتید که از او بخواهید که چشم‌هایتان را ببندد و توی حال و هوای “Fifty shades of gray” بودید که فراموش کردید چشم‌بند با خودتان بیاورید. همین اشتباه شما کل سکس‌تان را بر هم می‌زند، حتی اگر شده یک تی‌شرت هم کنار تخت‌تان بذارید. البته اگر در خانه‌ی fifty shades of gray بودید هر وسیله‌ای که می‌خواستید پیدا می‌شد!

۶) اگر نمی‌دانید از کجا شروع کنید، کشیدن مو، چشم‌بند، درکونی زدن و بستن یکدیگر جزو کارهای محبوب هستند
از پارتنرتان بخواهید که دست‌هایتان را به بالای تخت ببندد و با پوزیشن Missionary شما را بکند (همزمان او هم دست‌هایتان را بگیرد). می‌تواند چشم‌هایتان را با یک چیز نرم ببندد و شروع به خوردن واژن‌تان کند، موقع سکس داگی‌استایل موهایتان را از پشت بکشد یا هنگام عشق‌بازی به شما درکونی بزند. اینها جزو حرکت‌های محبوب سکس خشن هستند.

۷) وقتی از حد و حدودتان گذشت از نه گفتن نترسید
اگر یک بار کاری مثل درکونی خوردن را امتحان کنید خواهید فهمید که از آن خوشتان می‌آید یا خیر. نباید از این که صراحتاً بگویید از این کار بدتان می‌آید بترسید یا خجالت بکشید. اگر با ارتباط برقرار کردن با پارتنرتان مشکل دارید اصلاً بهتر است سراغ سکس خشن نروید. باید با کسی سکس داشته باشید که با او احساس راحتی می‌کنید و به حد و مرزهایتان احترام می‌گذارد، اگر پارتنرتان هیچ کدام از این ویژگی را ندارد بهتر است رابطه‌تان را با او بهم بزنید! چنین کسی اصلاً نباید با هیچ‌کس سکس داشته باشد.

۸) یا برعکس می‌توانید بگویید «کاری که کردی درکونی نبود، کونم بادکنک آبی که نیست، محکم‌تر بزن!»
پارتنرتان احتمالاً شما را دوست دارد و کار را خیلی آرام شروع می‌کند، این وظیفه‌ی شماست که به او بگویید محکم‌تر بزند، به او بگویید که «موهایم را محکم‌تر بکش» یا «محکم‌تر درکونی بزن» و… چون او نمی‌داند چه حسی دارید و در مغزتان چه می‌گذرد، وقتی بداند چه می‌خواهید سکس برای هر دوی‌تان لذت‌بخش‌تر خواهد بود.

۹) قطعاً می‌فهمید چه کاری را درست انجام می‌دهد چون احتمالاً خیلی سریع به ارضا خواهید رسید
بعد از پنج دقیقه سکس با پوزیشن داگی‌استایل و چند درکونی آرام، پارتنرتان بالاخره یک درکونی محکم می‌زند و چند ثانیه بعد ارضا می‌شوید و آن وقت است که می‌فهمید چرا ازش می‌خواستید به شما درکونی بزند. وقتی دوباره این کار را انجام دهید او قطعاً فهمیده که درکونی زدنش چه لذتی برای شما دارد و مطمئن باشید این دفعه درست و محکم انجامش می‌دهد.

۱۰) آماده باشید تا به پارتنرتان هم درکونی بزنید
با خشن شدن سکس نه تنها پارتنرتان با درکونی زدن به شما احساس راحتی می‌کند بلکه یک گفتگوی جدید درمورد زندگی جنسی‌تان را هم شروع کرده‌اید تا آنها هم درخواست‌هایی از شما بکنند. پس آماده باشید، شاید از شما بخواهد تا ببندیدش یا به او درکونی بزنید. شاید خود شما سلطان و رئیس سکس شدید!

۱۱) هیچ معلم سکس خشنی بالا سرتان نیست که به عملکردتان نمرده بدهد
همه‌ی این نکاتی که گفته شد مهم هستند ولی لازم نیست نگران این که حین سکس کار به اصطلاح “درست” را انجام می‌دهید باشید، چون خودتان به مرور یاد می‌گیرید. اگر اولین باری که بهتان درکونی میزند صدایش برایتان خنده‌دار است، بخندید و جلوی خودتان را نگیرید. اگر دفعه‌ی اولی که دستبند می‌بندید شُل باشد یا گیر کند هیچ مشکلی نیست. شاید دفعات اول‌تان خیلی سکس عالی‌ای نداشته باشید ولی حداقل یاد می‌گیرید که چگونه چیزی که دوست دارید را از پارتنرتان درخواست کنید. خلاصه این که قرار نیست اون سکس خشنی که در پورن‌ها می‌بینید را تجربه کنید مگر این که با هم حرف بزنید و کاری که دقیقاً دوست دارید را از پارتنرتان بخواهید. درضمن استفاده از تی‌شرت برای بستن چشم‌تان خوب است ولی اگر یک چشم‌بند چرمی داشته باشید خیلی سکسی‌تر خواهد بود!


منبع:

cosmopolitan.com/sex-love/news/a44239/a-beginners-guide-to-rough-sex

26013 👀
1 ❤️
برای نظر دادن وارد شوید یا ثبت نام کنید .







‌آگهی‌های دوستیابی

نمایش آگهی های دوستیابی بستگی به علاقه شما دارد. برای دیدن آگهی مرتبط با علاقه تان لطفا پروفایل تان را » ایجاد یا ویرایش کنید «