آنچه درمورد اینترنت نمیدانید!

1394/10/24

شاید فک کنید کل پوشش اینترنت مث همین گوگل و یاهو و فیسبوک و سایتایی مث شهوانی‌ست، ولی این فقط ۴درصد قضیه‌س…

۹۶درصدِ اینترنت اختصاص داره به فضایی مرموز با شناسه Deep Web



شاید باورش سخ باشه که این حجم عظیــــم، حتا خارج از دیتابیس موتورای جست‌وجوگر اینترنتی و همه فعالیتای این حیطه غیرقابل شناسایی و ردیابیه! این شبکه شامل تموم اطلاعات غیرقابل رهگیری همچون وب‌سایتا، ایمیل، دیتابیسا و… می‌شه که فعالیتای پنهان و ناشناخته آن بیشتر برا مقاصد خلاف و غیرقانونی انجام میگیره…

از بخش خلاف قضیه با عنوان DARK WEB هم یاد میشه. تا به حال با تخمینایی که زده شده، به نظر می‌رسه این شبکه، ۵۰۰برابر بزرگ‌تر از شبکه‌هاییه که روزانه کاربران اینترنت بهشون دسرسی دارن. و به طور کامل مخفی بوده و طبق تحقیقاتی که توسط نشریهٔ Nature به چاپ رسیده، گوگل هم قادر به ایندکس کردن Dark-Web و ردیابی اون نیس.

این شبکه اطلاعاتی گسترده به دلیل طبقه‌بندی مطالب و مشابه ویکی‌پدیا بودن، بیشتر به عنوان ویکی شناخته میشه.
تمامی اقدامات مانند هک‌ها، بازارای سیاه، ویروس‌ها و… به صورت ویکی طبقه‌بندی شده که برا هر قسمت توضیحاتی ارائه شده.


محتوای Dark Web

شاید بشه گف تو این اقیانوس رازآلود، تقریباً هرچیزی که خلاف قانون و جزو جرایم سنگین باشه، قابل دسرسیه! افراد ناشناس که این اطلاعات جامع رو مدیریت می‌کنن غالباً متشکل از هکرها، تروریست‌ها و افراد سودجو و … هسن که طبیعتن منش کاریشونم همراه با گل و بلبل نیس. از خلاف‌های ریز و سبک گرفته تا سنگین و چیزایی که شاید تصورشونم حتا پشم بعضیا رو به تنشون سیخ کنه، توی این شبکه چیز عجیبی به حساب نمیاد…
حال به برخی موارد اشاره میشود↓

ــ ارز تقلبی: در دارک وب تمامی ارزها از جمله پوند، یورو و ین در حال تبادل است و می‌توان ارزهای تقلبی را از طریق این شبکه تهیه کرد.

ــ مدارک جعلی: نسخهٔ جعلی تمامی مدارک مهم از جمله پاسپورت، گواهینامهٔ رانندگی، مدارک شهروندی، کارت شناسایی، مدارک دانشگاهی، مدارک مهاجرتی و حتی کارت شناسایی دیپلماتیک از طریق دارک-وب قابل تهیه‌س. به عنوان مثال تهیه کردن نسخهٔ جعلی گواهینامهٔ رانندگی دویس‌دلار و نسخهٔ جعلی پاسپورت‌های آمریکا و انگلستان بیش از چند صددلار دربرمی‌گیرد.

ــ استخدام هکر: در دارک وب جرایم سایبری سازمان یافته‌ای هس که به واسطه‌ی اون میشه هکرای خبره‌ای استخدام کرد. برخی از این هکرا تا به حال تونسن به سیستمای قبیل گوگل، ادوبی و Lockheed Martin نیز نفوذ کنن.

ــ مواد مخدر: تاجرای مواد مخدر و حتا عادی در این شبکه‌ی دیجیتالی به تبادل انواع مختلف مواد مخدر می‌پردازن. بیشتر کاربرای چینی به واسطه‌ی این شبکه در طول ۲۸ماه از فروش مواد مخدر ۲۰۰ ملیون دلار درآمد داشتن.

ــ اسلحه، مهمات و مواد منفجره: اسلحه‌هایی مث کلت‌ها و مواد منفجرهٔ C4 در دارک وب قابل تهیه‌س. این مهمات از طریق جاسازی در آلات موسیقی، اسباب‌بازی‌ها و وسایل الکترونیکی به دست مشتری میرسه.

ــ درخواست قتل: در دارک وب برخی شرکتای خصوصی و غیرقانونی در حال فعالیتن که معتقدن اگه کسانی کینه‌های شخصی دارن، می‌تونن سر جیبشونو شل کننو با استخدام قاتل، فرد مورد نظر خود را به گای عظما نائل کنن! البته این مورد دارای شروطی هم هس؛ به عنوان مثال نمی‌توان قاتلی را برای به قتل رساندن افراد برتر دنیای سیاست مث رئیس جمهورها استخدام کرد.

ــ اعضای بدن انسان: در گوشه و کنار این شبکه‌ی مخفی، اعضای بدن انسان و ارگان مختلف به فروش میرن. به عنوان مثال قیمت کلیه ۲۰۰هزار دلار، قلب ۱۲۰هزار دلار، کبد ۱۵۰هزار دلار و یک جفت چشم ۱٫۵۰۰دلار به فروش می‌رسه.

ــ قاچاق کودک: این گروه بخش عظیمی از دارک‌وب رو تشکیل میدن که ترافیک حاصله از سایتای اونا بیشتر به سایتای سوءاستفاده‌کنندگان جنسی از کودکان سوق داده میشه (چیزی حدود ۸۳درصد) تا جایی که بر اساس تحقیقات از هر پنج بازدید از سایت و سرویسی که با تور مخفی‌سازی شده، چهار کاربر به دنبال مقاصدی مرتبط با آزار جنسی کودکان هسن.



دانشگاهی در آلمان نتایج تحقیقات حاصله ۶ماهه‌ای رو منتشر کرده که بر اساس اون خدماتی که تحت ابزار Tor مخفی‌سازی می‌شن و بخش وسیعی از محتواهای دارک‌وب رو تشکیل میده، مورد مطالعه قرار گرفتن. “اووِن” سرپرست این تحقیقات می‌گه: «قبل از اینکه ما این مطالعات را انجام دهیم، فکر می‌کردیم دارک‌وب چیز خوبی است! اما با پایان تحقیقات نظرمان به طور کامل تغییر کرد. به جرات می‌توان گفت این بخش از اینترنت ناقض حقوق کودکان است که فضایی برای فعالیت مصون از مجازات را برای خاطیان فراهم می‌آورد.»

(گفتنی‌ست وب‌سایتای دیپ‌وب، برا مخفی‌سازی هویتشون از ابزار رمزگذاری تور(Tor) بهره میگیرن. همون نرم افزار پیازنشان که تو ایران اغلب از اون به عنوان فیلترشکن استفاده میشد. این ابزار میتونه هویت و محل دقیق زندگی ما رو مخفی کنه و اجازه عبور از فیلترینگ رو فراهم کنه. البته طولی نکشید که حکومت زد ترکوندش! الان دیگه از نظر سرعت و ایمنی، وضعیت سالمی قرار نداره. میشه گف نسخه سرور این ابزار مشابه نسخه کاربر انجام وظیفه میکنه و هویت و لوکیشن سایت رو مخفی نیگه می داره و این مشخصات رو جعل می کنه)



«دانشگاه آلمانی پورت اسموث با بکارگیری ۴۰ کامپیوتر و نرم افزارهای خزنده این تحقیقات را به پیش برده است که به آنها اجازه بررسی و دسترسی به سایت های بیشماری را در شبکه تور فراهم کرده است. بر اساس این تحقیقات که بوسیله ۴۰ بازدید(۴۰ کامپیوتر) انجام شده نشان میدهد که تمام این کامپیوترها بوسیله نرم افزارهای مخربی که هکرها در بستر سرورهای توری بساط کرده اند آلوده شده‌اند. در واقع این سرویس و سایت‌های توری با داشتن ارتباطات بات نت بستر حمله هماهنگ به کاربران این شبکه را فراهم می‌آورند. با این حال چیزی که در نهایت از این تحقیقات عائد تیم اوون شد این بود که ۸۳درصد بازدیدها از سایتهای توری، مرتبط با دسته بندی کودک آزاری جنسی بوده است. بر اساس این تحقیقات اکثر وب‌سایت جنسی نیز بدون هیچ ترس و واهمه ای از پیشوند Pedo به طور روشن و واضح استفاده می کنند. این تحقیقات همچنین تنها بر پایه بررسی متون و نه عکس و فیلم تهیه شده است که بیشتر برای حفظ قانون و مقررات مربوط به عدم دسترسی به تصاویر پورن از کودکان بوده است. “اووِن” معتقد است که چنین آماری شوکه کننده و نگران کننده است و او و تیمش هرگز فکر نمی‌کردند که چنین حجمی از ترافیک اطلاعاتی مرتبط با پورنوگرافی کودکان در بستر این شبکه در دسترس کاربران باشد.»


با این حال چیزی که مشخصه؛ این سیاه‌ترین بخش دنیای مجازی نیاز به نظارت و برخوردهای قانونی داره. در نوامبر ۲۰۱۴ بود که FBI و Europol شبکه‌هایی عظیم مخفی شده در شبکه تور که مرتبط با مواد مخدر و پول‌شویی بودن رو نابود کردن. در این مجموعه سه سایت بزرگ و معروف از شیش سایت مرتبط با مواد مخدر قرار داشتن. این عملیات درست بعدِ تحقیقات اووِن رخ داده لذا در این تحقیقات دانشگاهی نمی‌توان مستنداتی درباره این حرکت پلیسی پیدا کرد و این تیم دقیقاً نمیدونه چه تعداد از سایتای آزار جنسی کودکان متلاشی شدن، با این حال در هیچکدام از گزارشات FBI و یا Europol خبری از متلاشی‌سازی سایتای آزار جنسی کودکان نیس.




دسرسی به Deep Web

هرچن هدف از پیش کشیدن این موضو به هیچ عنوان تشویق یا ترغیب به سمت این بُعدِ اینترنتی نیس، ولی برا تکمیل اطلارسانی فقط اشاره‌ کوچیکی درمورد نحوه دسرسی بهش میشود، دسرسی به دارک‌وب سخ نیس. با همون نرم‌افزار Tor میشه راحت به این شبکه متصل شد. ولی با ورود به این دنیای مخوف، خشنگ اطلاعات دلنواز سیستمتونو تقدیم به برادران هکر میکنید، چون اونجا پر از هکر حرفه‌ای و خبره‌س که دمبال گوشت تازه میگردن… ضمن اینکه اگه حتا اطلاعات به درد بخوری هم تو چنته نداشته باشید باز خیالتون راحت نباشه چون انواع ویروسا میان واسه پذیرایی. لذا درکل بهتره خرّیت نکنید!

درضم لطفاً این سؤال که دقیقاً چجوری میشه وارد این منجلاب شد رو از من نپرسید!

اگه خعلی به خوف‌بازی علاقه دارید، میتونید فقط عبارت deep web imagens رو تو گوگل سرچ بزنید و با تصاویری بس خوف‌انگیز محشور شوید تا دریابید در این فضا چه خبره بلکه خارشتون تا حدی برطرف شد، منتها به بهونه‌ی فانتزی وارد دردسر نشید.


منابع:
ویکی‌پدیا ، زومیت ، پارسیش ، مفتا ، نکستروید ، گرداب

برای نظر دادن وارد شوید یا ثبت نام کنید .

2016-01-14 01:31:56 +0330 +0330




2016-01-14 08:41:04 +0330 +0330

سپاس از عمو اسکلتی.این شبکه خوبی برای انواع خرابکاریه ?

ولی باید کاملا مراقب باشیم...

0 ❤️

2016-01-14 11:40:31 +0330 +0330

اهوم خیلیم بحث مفیدی بود خسته نباشی …

1 ❤️

2016-01-14 12:10:29 +0330 +0330

سپاس از همه دوستان

کسی مطلب دیگه‌ای در این مورد لازم دونس، خودش اضاف کنه.



6 ❤️

2016-01-24 16:41:30 +0330 +0330

از اونجا که بخاطر اختلالات سایت، این سیستمِ «پیگیری» اساساً ناکارآمد شده واسه ما، شاید اگه الان گذرکی اینجا سرک نمیکشیدم، تا چن وخ اصن متوجه این پست نمیشدم. حاج‌ادمین هم فک کنم یه سفر رفته بورکینافاسو داره با دافای اونجا پوکر بازی میکنه!

در مورد این مطالبی که فرمودید عرض شود که نخست سپاس از درمیون گذاشتنش و ایضاً‌ متاسفم بابت چنین تأثری که برات پیش اومد، دوم من اصن خبر نداشتم تو یوتیوب فیلمای اینچنینی هم یاف میشه. خیال میکردم اونجا هم ممیزی‌های اخلاقیِ خودشو داره. خط قرمزش پورنوگرافی که هس، ولی همینایی که در همین حد توصیف کردید؛ به رسم فیلتر پورنوگرافی (خصوصاً پورنوگرافی کودک!) اصولاً نباید تو یوتیوب اجازه انتشار داشته باشه، جای تعجب داره!

و اما نشر پورنوگرافی کودک (Pedo) تو خودِ وب عمیق و حجم عظیم استقبال از اون، یه حقیقت فجیع غیرقابل انکاره که همینطوری که حدس زدید از طریق قاچاق انسانی تغذیه میشه! اون ۸۳درصد بازدیدای مختص این دامنه که مرتبطه با “کودک‌آزاری‌جنسی”، هم به نوبه خودش جای تأمل داره که کاربرای این شبکه تا چه حد ولع این عملو دارن! طبق همین آمار میشه با اطمینان گف بیشتر مقاصد استفاده از Deep Web همینه.

البته ناگفته نماند که این استفاده (آزار جنسی کودک) فقط بخشی از این گندابیه که مطرح شد! اعمال غیرقانونی و غیرانسانی مربوط به وب عمیق، شامل خیلی چیزای بدتر هم میشه که شاید حتی اندیشیدن بهشونم سخ باشه! نیازی به توضیحشون نیس. برا پی بردن به [بازم بخشی از] فاجعات بشری پی‌ریزی شده در Deep-Web ، این عکس تا حدی بیانگر عمق مطلب هس:‎


ویرایش

(اسکلت حشری به آق جوکر…

بعععله خودم میدونم خیلی فرق کرد ? )

2 ❤️

2016-01-24 17:29:27 +0330 +0330

خیلی کامل و عالی…
ولی یه چیزی یادت رفت…توی دارک وب قاچاق انسان هم رواج داره مزایده میشن حتی…واحد پول بیتکوینه

2 ❤️

2016-01-24 18:23:23 +0330 +0330

بحث جالبه. در اینکه توی دارک وب کارهای خلافی که گفتی انجام میشه شکی نیست. اما به نظرم مقاله ات زیادی اغراق آمیزه و بیشتر به مقالات زرد عوام پسند شباهت داره که فقط سعی در ایجاد هراس داره.

آماری که ارائه کردی غیرواقعی هستند. به خصوص این آمار رو از کجا آوردی؟! به نظر خیلی تخمی تخیلی میاد
:

۹۶٪‌ اینترنت اختصاص داره به فضایی مرموزِ مخوف با نام Deep Web

به نظر می‌رسه این شبکه، ۵۰۰برابر بزرگ‌تر از شبکه‌هاییه که روزانه کاربران اینترنت به آن دسرسی دارن

یا حضرت محمود!

منابعی که استفاده کردی هم منابع معتبری نیستند. برای من مطالب توی وب فارسی به احتمال بیش از ۵۰ ٪ دروغه! سایت های زرد و چاخان پرداز که برای جلب مخاطب هر مزخرفی رو چاپ می کنند....

اما حتی ویکی فارسی هم قابل اعتماد نیست. ویکی فارسی یکی از بی اعتبار ترین ویکی های دنیاست چون بیشترش توسط عوامل حکومتی ساخته میشه. آدم یک کم هوشیار باشه این رو می فهمه (مثلا چند وقت پیش صفحه شیخ نمر رو ادیت کردن تا معلوم نباشه که این مردک توی ایران تحصیلات آخوندیش رو گذرونده). بقیه مردم ایران هم یا اصلا اطلاعاتی برای عرضه ندارند یا کون گشاد تر از اون هستندکه بخوان چیزی به ویکی اضافه کنند.

تور یک ابزاره. ابزار به خودی خود نه خوبه نه بد. مثل چاقو .

از تور میشه ازش استفاده خوب کرد (مثل خلاصی از از فیلترینگ و شنود دولت های سرکوبگر) یا استفاده بد کرد مثل چیزهایی که ذکر کردی.

بیشتر مخالفان تور دولت ها هستند که تور رو دشمن کنترل کامل خودشون بر اینترنت می بینند و با این داستان های پر آب و تاب (و اغلب اغراق آمیز) سعی می کنند نظر مردم رو هم به تور و کلا رمزگذاری و privacy در اینترنت عوض کنند. در حالی که هیچ وقت ثابت نشده که گیریم جنایت یا قاچاق انسان به خاطر وجود اینترنت بیشتر شده باشه.... این جنبه ی قضیه اصلا توی مقاله ات مطرح نشده بود.

5 ❤️

2016-01-24 18:36:39 +0330 +0330

ممنون از اطلاع رسانی وبسی پند واندرز

0 ❤️

2016-01-24 19:43:47 +0330 +0330
نقل از: problemsolver خیلی کامل و عالی... ولی یه چیزی یادت رفت...توی دارک وب قاچاق انسان هم رواج داره مزایده میشن حتی...واحد پول بیتکوینه

سپاس

این مورد (قاچاق انسان بزرگسال) رو به صورت صریح جایی مکتوب ندیدم ولی شکی نیس که از این دس معاملات انجام میشه. عمق دامنه خلاف این شبکه نامشخصه. چیزای دیگه هم هس، تو همون پستی که شیوا از طرف من گذاشت، بهش اشاره کردم.

6 ❤️

2016-01-24 19:43:58 +0330 +0330
نقل از: rubikon

بحث جالبه. در اینکه توی دارک وب کارهای خلافی که گفتی انجام میشه شکی نیست. اما به نظرم مقاله ات زیادی اغراق آمیزه و بیشتر به مقالات زرد عوام پسند شباهت داره که فقط سعی در ایجاد هراس داره.

آماری که ارائه کردی غیرواقعی هستند. به خصوص این آمار رو از کجا آوردی؟! به نظر خیلی تخمی تخیلی میاد
:

۹۶٪‌ اینترنت اختصاص داره به فضایی مرموزِ مخوف با نام Deep Web

به نظر می‌رسه این شبکه، ۵۰۰برابر بزرگ‌تر از شبکه‌هاییه که روزانه کاربران اینترنت به آن دسرسی دارن

یا حضرت محمود!

منابعی که استفاده کردی هم منابع معتبری نیستند. برای من مطالب توی وب فارسی به احتمال بیش از ۵۰ ٪ دروغه! سایت های زرد و چاخان پرداز که برای جلب مخاطب هر مزخرفی رو چاپ می کنند که حتی ارزش بحث خود دارند اما حتی ویکی فارسی هم قابل اعتماد نیست. ویکی فارسی یکی از بی اعتبار ترین ویکی های دنیاست چون بیشترش توسط عوامل حکومتی ساخته میشه. آدم یک کم هوشیار باشه این رو می فهمه (مثلا چند وقت پیش صفحه شیخ نمر رو ادیت کردن تا معلوم نباشه که این مردک توی ایران تحصیلات آخوندیش رو گذرونده). بقیه مردم ایران هم یا اصلا اطلاعاتی برای عرضه ندارند یا کون گشاد تر از اون هستندکه بخوان چیزی به ویکی اضافه کنند.

تور یک ابزاره. ابزار به خودی خود نه خوبه نه بد. مثل چاقو .

از تور میشه ازش استفاده خوب کرد (مثل خلاصی از از فیلترینگ و شنود دولت های سرکوبگر) یا استفاده بد کرد مثل چیزهایی که ذکر کردی.

بیشتر مخالفان تور دولت ها هستند که تور رو دشمن کنترل کامل خودشون بر اینترنت می بینند و با این داستان های پر آب و تاب (و اغلب اغراق آمیز) سعی می کنند نظر مردم رو هم به تور و کلا رمزگذاری و privacy در اینترنت عوض کنند. در حالی که هیچ وقت ثابت نشده که گیریم جنایت یا قاچاق انسان به خاطر وجود اینترنت بیشتر شده باشه.... این جنبه ی قضیه اصلا توی مقاله ات مطرح نشده بود.

.

اگه به خیالت اینارو فقط سایتای فارسی زرد نوشتن، یه زحمت به انگشتات بده سرچ بزن “Deep Web” چار تا مقاله انگلیسی هم راجبش بخون،‌

چیزی خلاف آمار و اطلاعاتی که اینجا دادیم بت ثابت شد، خودت بیار بذار منم مطلبو اصلاح میکنم.

6 ❤️

2016-01-25 01:45:55 +0330 +0330

چیزی خلاف آمار و اطلاعاتی که اینجا دادیم بت ثابت شد، خودت بیار بذار منم مطلبو اصلاح میکنم.

ممنون که با فکر باز به مسائل نگاه می کنی دوست من.

من درباره deep web سرچ کردم و توی ویکی انگلیسی به این نتیجه رسیدم:

نکته مهمی که باید بهش توجه کرد اینه که فرق هست بین deep net و darknet

**deep net** بنا به تعریف بخشی از اینترنت است که توسط موتورهای جستجو ایندکس نشده: تمام بخش های اینترانت های شخصی (مثل دیتابیس های ادارت و بیمارستان ها،‌ شرکت ها، ارتش و ...) که از موتورهای جستجو مخفی هستند در این مقوله می گنجه.

بنابراین deep net لزوما فضایی مخوف و مرموز نیست بلکه صرفا اطلاعاتی است که توسط گوگل و ... ایندکس نشده. برای اینکه گوگل و ... سایت شما رو ایندکس نکنند کافیه توی فایل robots.text بگی که نمی خواهی کدوم آدرس ها (همه آدرس های) سایتت ایندکس نشه.

آمار ۴۰۰-۵۰۰ برابر وب عادی که ذکر کردی و تمثیل کوه یخ هم در ویکی انگلیسی هم اومده درسته ولی مربوط به deep web است نه darknet:

It is impossible to measure, and harsh to put estimates on, the size of the deep web because the majority of the information is hidden or locked inside databases. Early estimates suggested that the deep web is 400 to 550 times larger than the surface web. However, since more information and sites are always being added, it can be assumed that the deep web is growing exponentially at a rate that cannot be quantified.


اما درباره darknet

یک سندی که نشون میده آمارهایی که درباره دارک نت ذکر کردی اغراق آمیزه، آماری است که تور از استفاده کنندگانش داده و اینجا می بینیم:



منبع:‌ Darknet در ویکی انگلیسی

می بینیم که در بیشترین حالت بیش از ۲۰۰ نفر در هر ۱۰۰هزار نفر از تور استفاده می کنند که مهمترین وسیله دسترسی به دارک نت است (آمار ۲۰۱۲- ۲۰۱۳) (مربوطه به کشور ایتالیا) در بیشتر کشورها این آمار کمتر از ۲۰۰ در صدهزار است (یعنی یک نفر در ۵۰۰ نفر)

پس میشه دید که فعالیت در دارک نت کسر کوچکی از کل فعالیت اینرنت است.

1 ❤️

2016-01-25 03:34:33 +0330 +0330



0 ❤️

2016-01-26 13:08:03 +0330 +0330
نقل از: rubikon

چیزی خلاف آمار و اطلاعاتی که اینجا دادیم بت ثابت شد، خودت بیار بذار منم مطلبو اصلاح میکنم.

ممنون که با فکر باز به مسائل نگاه می کنی دوست من.

من درباره deep web سرچ کردم و توی ویکی انگلیسی به این نتیجه رسیدم:

نکته مهمی که باید بهش توجه کرد اینه که فرق هست بین deep net و darknet

**deep net** بنا به تعریف بخشی از اینترنت است که توسط موتورهای جستجو ایندکس نشده: تمام بخش های اینترانت های شخصی (مثل دیتابیس های ادارت و بیمارستان ها،‌ شرکت ها، ارتش و ...) که از موتورهای جستجو مخفی هستند در این مقوله می گنجه.

بنابراین deep net لزوما فضایی مخوف و مرموز نیست بلکه صرفا اطلاعاتی است که توسط گوگل و ... ایندکس نشده. برای اینکه گوگل و ... سایت شما رو ایندکس نکنند کافیه توی فایل robots.text بگی که نمی خواهی کدوم آدرس ها (همه آدرس های) سایتت ایندکس نشه.

آمار ۴۰۰-۵۰۰ برابر وب عادی که ذکر کردی و تمثیل کوه یخ هم در ویکی انگلیسی هم اومده درسته ولی مربوط به deep web است نه darknet:

It is impossible to measure, and harsh to put estimates on, the size of the deep web because the majority of the information is hidden or locked inside databases. Early estimates suggested that the deep web is 400 to 550 times larger than the surface web. However, since more information and sites are always being added, it can be assumed that the deep web is growing exponentially at a rate that cannot be quantified.


اما درباره darknet

یک سندی که نشون میده آمارهایی که درباره دارک نت ذکر کردی اغراق آمیزه، آماری است که تور از استفاده کنندگانش داده و اینجا می بینیم:



منبع:‌ Darknet در ویکی انگلیسی

می بینیم که در بیشترین حالت بیش از ۲۰۰ نفر در هر ۱۰۰هزار نفر از تور استفاده می کنند که مهمترین وسیله دسترسی به دارک نت است (آمار ۲۰۱۲- ۲۰۱۳) (مربوطه به کشور ایتالیا) در بیشتر کشورها این آمار کمتر از ۲۰۰ در صدهزار است (یعنی یک نفر در ۵۰۰ نفر)

پس میشه دید که فعالیت در دارک نت کسر کوچکی از کل فعالیت اینرنت است.

.

یه سریش درست بود که بخاطرش اصلاحاتی هم صورت دادم ولی بقیه‌ش سوء برداشت:

اون واژه “مخوف” رو حالا ما حذف کردیم که بقولت مقاله هراس‌انگیز تلقی نشه!

ولی درمورد اون آمار ۴۰۰-۵۰۰ ، منظور از عبارت «این شبکه» همون Deep-Webـه نه Dark-Net.

تفاوت بین Deep Web و Dark Net هم البته تو منابعی که آخر اوردم به تفصیل ذکر شده. ولی دیگه من اینجا نگنجوندمش که خلط مبحث(!) نشه! حال برا روشن شدن قضیه: Dark-Net زیر مجموعه‌ایه از Deep-Web

این آمار استفاده از Tor هم که گذاشتی، فقط مختص تعداد استفاده کنندگانه و ربطی به حجم این گستره اینترنتی که ما اینجا راجبش حرف زدیم نداره. توجه داشته باش شاید ۱۰۰هزار نفر بیان فقط از یاهو و فیسبوک استفاده کنن، این دخلی به [حداقل] ۲۰۰ نفر خبره‌ای که شبکه‌های خلاف Dark-Web رو راه اندازی میکنن ایجاد نمیکنه. فقط یه آمار درمورد «تعداد» اینجا درج شد که اونم محدود به استفاده کنندگان خودِ Tor بود (همون ۸۳درصد جست و جوی Pedo)

من هیچ جای مطلب نگفتم بیشتر مردم از Dark Net استفاده میکنن. مگرنه در این صورت که این مقوله اینترنتی رو اصولاً مخفی نباید معرفی کنم!

5 ❤️

2016-01-26 13:08:17 +0330 +0330
نقل از: jack.sparr0w

فدایی داری



4 ❤️

2016-01-29 18:33:55 +0330 +0330

البته این پستی که از من نقل کردی درواقع جوابِ “اسکلت حشری” یا همون اسیِ خودمون( ? ) به شما بود که اونموقع مشکل فیلترشکن داشت و از من خواسته بود این پست رو از قول خودش در جواب به شما بذارم…

سهل انگاری از من بود…باید توضیح بیشتری میدادم!
احساس کردم از لحن و نوع نوشتار متوجه میشین و درج اسمش در آخر پست کفایت میکنه ولی مث این که اینطور نبوده ? !

پست اول رو هم ویرایش کردم…خیلیم شفاف،بهله!(laugh)

1 ❤️

2016-12-30 21:55:14 +0330 +0330

چقدر جالب بود ممنونم از این پست زیباتون

0 ❤️

2016-12-30 23:17:54 +0330 +0330
نقل از: strange from sea عزیزم دارک وب اصلا به دلار نیست چیزی همه چی به بیت کوینه که ارزشمنده مثلا هر بیت کوین 3 میلیون تومن تخمین زده شده از طرف دوستانمون که من فکر میکنم بیشتره. یه چیزای باحالی ام داره مثلا من یه برتا 9 میلیه نقره ای با سوپرسوره همرنگ سفارش دادم 9 بیت کوین شد از بندر عباس تحویل گرفتم . حالا اینش باحال نیست عاقا هیتمن داره مثل خرس بی رحم.

چه فایده وختی عرضه ندارن ولادیمیر پوتینو بکشن؟
1 ❤️

2016-12-31 08:33:42 +0330 +0330

عاقا خیلی خارکسده بازی این دارک وب یه لحظه رفتم دیدم حالم از هرچی سکسو اینترنت بهم خورد ا

اه لاشیا به بچه ۴_۵ ساله رحم نمیکنن

1 ❤️

2016-12-31 08:53:26 +0330 +0330

با تشکر از شما دوست عزیز بابت چنین تاپیک مفیدی که برای آگاهسازی هم خیلی موثره…

1 ❤️

2016-12-31 13:31:07 +0330 +0330
نقل از: Amoli.rika عاقا خیلی خارکسده بازی این دارک وب یه لحظه رفتم دیدم حالم از هرچی سکسو اینترنت بهم خورد ا

اه لاشیا به بچه ۴_۵ ساله رحم نمیکنن


از این جونور دوپا هرچی بگی برمیاد ?
0 ❤️

2016-12-31 13:31:43 +0330 +0330
نقل از: m_sexy_12 با تشکر از شما دوست عزیز بابت چنین تاپیک مفیدی که برای آگاهسازی هم خیلی موثره...


خوشحالم که برات مفید واقع شده دوست گرامی

1 ❤️

2016-12-31 13:49:02 +0330 +0330

ممنون از اطلاعاتتون…
و یک سوال…
راهی هست که بشه واردش شد؟!

0 ❤️

2016-12-31 13:52:20 +0330 +0330
نقل از: سیب ترش ممنون از اطلاعاتتون.. و یک سوال.. راهی هست که بشه واردش شد؟!

منابعی که عاخر تاپیک اومدن راجب چند و چون ورودش توضی دادن.
0 ❤️

2017-03-26 10:31:51 +0430 +0430

من اولین بار به لطف یه سری از دوستان خوره اینترنت در مورد دیپ وب شنیدم و خیلی کنجکاو شدم برم. منتها قبل از اینکه بخوام بفهمم چجوری میشه رفت داخلش، یکی از همین دوستان در مورد سفارش و خرید عروسک‌های زنده جنسی (اگر اشتباه نکنم بهش میگن لولیا) گفت که یه بدبختی رو میگیرن و دست و پاش قطع میکنن و حنجره‌اش رو برمیدارن و… تا بی‌دفاع و تبدیل به یه عروسک جنسی بشه.

خلاصه من در مورد این که شنیدم، تا یه هفته نه غذا از گلوم پایین میرفت نه میتونستم درست حسابی بخوابم! اینجوری شد که کلاااا بیخیال این جاهای تخمی شدم! ?

0 ❤️

2017-03-26 10:56:12 +0430 +0430

یا امام زنان پس کدوم قبری موندی

0 ❤️

2017-03-26 11:03:28 +0430 +0430
نقل از: ..aria.. من اولین بار به لطف یه سری از دوستان خوره اینترنت در مورد دیپ وب شنیدم و خیلی کنجکاو شدم برم. منتها قبل از اینکه بخوام بفهمم چجوری میشه رفت داخلش، یکی از همین دوستان در مورد سفارش و خرید عروسک‌های زنده جنسی (اگر اشتباه نکنم بهش میگن لولیا) گفت که یه بدبختی رو میگیرن و دست و پاش قطع میکنن و حنجره‌اش رو برمیدارن و... تا بی‌دفاع و تبدیل به یه عروسک جنسی بشه.

خلاصه من در مورد این که شنیدم، تا یه هفته نه غذا از گلوم پایین میرفت نه میتونستم درست حسابی بخوابم! اینجوری شد که کلاااا بیخیال این جاهای تخمی شدم! ?


درسته، اسم اونا عروسک لولیتاس.

0 ❤️

2017-03-26 11:14:02 +0430 +0430
نقل از: اسکلت حشری
نقل از: ..aria.. من اولین بار به لطف یه سری از دوستان خوره اینترنت در مورد دیپ وب شنیدم و خیلی کنجکاو شدم برم. منتها قبل از اینکه بخوام بفهمم چجوری میشه رفت داخلش، یکی از همین دوستان در مورد سفارش و خرید عروسک‌های زنده جنسی (اگر اشتباه نکنم بهش میگن لولیا) گفت که یه بدبختی رو میگیرن و دست و پاش قطع میکنن و حنجره‌اش رو برمیدارن و... تا بی‌دفاع و تبدیل به یه عروسک جنسی بشه.

خلاصه من در مورد این که شنیدم، تا یه هفته نه غذا از گلوم پایین میرفت نه میتونستم درست حسابی بخوابم! اینجوری شد که کلاااا بیخیال این جاهای تخمی شدم! ?


درسته، اسم اونا عروسک لولیتاس.

آهان، همینی که شما گفتی منظورم بود، اسمش رو اشتباه گفتم

واقعا من نمیفهمم، یه نفر چقدر میتونه رذل باشه که حاضر باشه به خاطر یه ارضای ساده باعث شکنجه شدن یه نفر دیگه بشه!! اصلا اینا به کنار، اصلا چجوری میتونه توی چشمای این بدبخت زل بزنه و کیرش شق بمونه؟ من اگر جای همچین آدمی باشم با اولین چیزی که دستم برسه خودکشی میکنم از عذاب وجدان!!!

حالا فکر کن آدم بره توی جایی که یه مشت از این آدما دور هم جمع شدن و دارن کاسبی میکنن! ?

0 ❤️

2017-03-26 11:20:12 +0430 +0430
نقل از: ..aria..
نقل از: اسکلت حشری
نقل از: ..aria.. من اولین بار به لطف یه سری از دوستان خوره اینترنت در مورد دیپ وب شنیدم و خیلی کنجکاو شدم برم. منتها قبل از اینکه بخوام بفهمم چجوری میشه رفت داخلش، یکی از همین دوستان در مورد سفارش و خرید عروسک‌های زنده جنسی (اگر اشتباه نکنم بهش میگن لولیا) گفت که یه بدبختی رو میگیرن و دست و پاش قطع میکنن و حنجره‌اش رو برمیدارن و... تا بی‌دفاع و تبدیل به یه عروسک جنسی بشه.

خلاصه من در مورد این که شنیدم، تا یه هفته نه غذا از گلوم پایین میرفت نه میتونستم درست حسابی بخوابم! اینجوری شد که کلاااا بیخیال این جاهای تخمی شدم! ?


درسته، اسم اونا عروسک لولیتاس.

آهان، همینی که شما گفتی منظورم بود، اسمش رو اشتباه گفتم

واقعا من نمیفهمم، یه نفر چقدر میتونه رذل باشه که حاضر باشه به خاطر یه ارضای ساده باعث شکنجه شدن یه نفر دیگه بشه!! اصلا اینا به کنار، اصلا چجوری میتونه توی چشمای این بدبخت زل بزنه و کیرش شق بمونه؟ من اگر جای همچین آدمی باشم با اولین چیزی که دستم برسه خودکشی میکنم از عذاب وجدان!!!

حالا فکر کن آدم بره توی جایی که یه مشت از این آدما دور هم جمع شدن و دارن کاسبی میکنن! ?


البته این فقط یه چشمه‌شه. چیزای بدترم هس.

0 ❤️

2017-03-26 11:27:17 +0430 +0430

سلام. تاپیکتون خیلی جامع وجالب بود. بنده یک بار با مرورگر تور به یکی از این سایت ها سر زدم… البته این سایت ها ادرس ثابتی ندارند و فرمتشون هم با انچه که ما استفاده میکنیم فرق دارد مثلا: wkjlgbo8m9l.onion. در این سایت ها هر چیزی انجام میشه از قاچاق دختر(بیشتر شرقی به خصوص تایلند) تا استخدام ادمکش. در مورد اقدام دولت ها هم باید عرض کنم که اقداماتی که تا کنون انجام شده همش حفظ ظاهره چون چنین تجارت عظیمی(با واحد پول بیت کوین معادل سه میلیون و صدو پنجاه وهشت هزار تومان) نیازمند پشتوانه ی قوی میباشد. و قطعا دولت هایی که حاظرند برای پیش بردن منافع خودشان با یک بمب نصفی از جهان را به درک بفرستند از چنین تجارت های عظیمی هم پشتیبانی میکنند.
با عشق ?

0 ❤️

2017-03-26 11:41:00 +0430 +0430
نقل از: captainamerica سلام. تاپیکتون خیلی جامع وجالب بود. بنده یک بار با مرورگر تور به یکی از این سایت ها سر زدم... البته این سایت ها ادرس ثابتی ندارند و فرمتشون هم با انچه که ما استفاده میکنیم فرق دارد مثلا: wkjlgbo8m9l.onion. در این سایت ها هر چیزی انجام میشه از قاچاق دختر(بیشتر شرقی به خصوص تایلند) تا استخدام ادمکش. در مورد اقدام دولت ها هم باید عرض کنم که اقداماتی که تا کنون انجام شده همش حفظ ظاهره چون چنین تجارت عظیمی(با واحد پول بیت کوین معادل سه میلیون و صدو پنجاه وهشت هزار تومان) نیازمند پشتوانه ی قوی میباشد. و قطعا دولت هایی که حاظرند برای پیش بردن منافع خودشان با یک بمب نصفی از جهان را به درک بفرستند از چنین تجارت های عظیمی هم پشتیبانی میکنند. با عشق ?

تشکر بابت تکمیل اطلاعات ?
بعله کاملن درست میفرمائید؛ این تجارت عظیم زیرزمینی، بعید به نظر میرسه از پشتیبانی دولتا بی‌بهره باشه!
1 ❤️

2017-04-01 16:35:38 +0430 +0430
نقل از: droidboy
نقل از: آق جوکر مرسی از اطلاعاتت، با این حساب فکر کنم شاید برای امنیتش باید برم یه کامپیوتر دیگه فقط مختص این کار بخرم. ?

اگر بلدی با لینوکس کار کنی و روی فلش لینوکس بریزی نیازی نداری به این کار ها ، فقط حواست باشه وقتی به ویندوز برگشتی کلا اون فلش لینوکست رو پاک کنی چون بعضی ویروس ها توی لینوکس حالت غیر فعال به خودشون میگیرن تا وقتی به هاست ویندوزی برسن.

دوست عزیز شما که راجع به این مسائل دانشی دارید یه تاپیکی بزنید وتوش فعالیت کنید تا امثال ماهم ازش استفاده کنیم:)

0 ❤️










‌آگهی‌های دوستیابی

نمایش آگهی های دوستیابی بستگی به علاقه شما دارد. برای دیدن آگهی مرتبط با علاقه تان لطفا پروفایل تان را » ایجاد یا ویرایش کنید «