آیا داعش همان اسلام واقعی است؟؟ خیر همراه با جواب منطقی

1394/07/23

الف – الحمدلله هم جمیع مسلمانان و علما و فقهای صالح، مخالفت خود را از همان ابتدا با القاعده، تکفیری، سلفی، داعش و هر اسم دیگری که بر این گروهک‌های تروریستی گذارده شود اعلام کرده‌اند، هم دیگر سران کشورهای غربی و دشمن، چون: امریکا، فرانسه و ایتالیا نیز رسماً اعلام می‌کنند که این گروهک ربطی به اسلام ندارد.
ب – هر کس مدعی شد که امثال داعش همان “اسلام واقعی” هستند، بفرمایید ده دقیقه راجع به اسلام حرف بزند؛ یا حتی ده دقیقه راجع به پیدایش این گروهک‌ها حرف بزنند؛ در جملات اول معلوم می‌شود که اصلاً نه اسلام را می‌شناسد و نه از سیاست چیزی می‌دانند و نه این گروه‌های تروریستی را می‌شناسند. پس چگونه قضاوت می‌کند که اسلام واقعی کدام است؟
ج – تنها کسانی که نمی‌دانند القاعده، طالبان، داعش و …، ساخته و پرداخته صهیونیسم بین‌الملل و مثلت امریکا – انگلیس و اسرائیل هستند، همین نادان‌هایی هستند که برای هیچ و بدون هیچ جیر و مواجبی، به عنوان ستون پنجم، به آنها خدمت می‌کنند.
د – آیا اینها حتی همان اخبار غربی‌ها را نیز نمی‌شنوند؟ در آن روزگار که داعش در سوریه با کشتار مسلمانان شکل می‌گرفت و مقامات سیاسی و نظامیِ امریکا، انگلیس، فرانسه، آلمان، ترکیه و شیوخ خود فروخته عرب، رسماً و علناً از آنان حمایت کرده و برای‌شان پول، سلاح، حتی سلاح شیمیایی و … می‌فرستادند و می‌گفتند: ما از اینها تا برکناری بشار اسد و تجزیه سوریه دفاع می‌کنیم؛ این اسلام‌نشناسانِ اسلام‌ستیز، کجا بودند که دست کم از خودشان بپرسند: " آیا این اسلام است و صهیونیسم از اسلام واقعی دفاع و حمایت می‌کند؟!"
ﻫ – بله، در اسلام واقعی، جنگ هست، صلح هم هست – قصاص هست / بخشش و عفو هم هست – شدت هست / انعطاف و نرمش هم هست – قطع ارتباط هست، مذاکره و معاهده هم هست …؛ چرا که انسان در زندگی فردی، اجتماعی، سیاسی، امنیتی و اقتصادی خود، با تمامی این موارد مواجه می‌شود و باید تکلیف الهی خود را در هر مقطع و موضعی بداند. اما همگان به صورت قطع و یقین می‌دانند که در اسلام واقعی، بلاهت، سفاهت، بی‌بصیرتی، بی‌خبری، ذلت، استثمار، بندگی غیر، خیانت، جنایت، خودفروشی، ستون پنجمی برای دشمنان …، آن برای اندکی چرب و شیرین دنیا که ظالمین آن را نیز به مزدوران خود نمی‌دهند و …، نیست و با شعارهایی مانند «اسلام خشن است»، مسلمانان واقعی فریب مستکبران استثمارگر و ظالم را نمی‌خورند.
و – در حالی وقیحانه شعار می‌دهند “اسلام خشن است”، که تمامی جنگ‌های بزرگ و کوچک دنیا را غیر مسلمانان [به ویژه امریکا، انگلیس، فرانسه، اسرائیل و …] به راه انداخته‌اند.
*- در سیاست نسل‌کشی مسلمانان، فرقی نمی‌کند در کجا، از بوسنی در اروپا گرفته تا میانمار در شرق آسیا – از کشورهای قلب آسیا، چون جمهوری اسلامی ایران، فلسطین، لبنان، غزه، عراق، افغانستان، پاکستان و … گرفته تا لیبی، مصر و یمن در آفریقا و …، مسلمانان را می‌کشند و می‌گویند: " اسلام خشن است " و جالب آن که گروه‌های تروریستیِ دست‌ساز آنها نیز فقط مسلمانان را قتل عام می‌کنند و باز آنها می‌گویند: “این همان اسلام واقعی است و اسلام خشن است”!
آیا گفته‌ی این قبیل افراد، پاسخ هم می‌خواهد؟!

2620 👀
0 ❤️
برای نظر دادن وارد شوید یا ثبت نام کنید .

2015-10-14 23:04:55 +0330 +0330

شما يه لطف بكن اول سه تا سوال من رو جواب بده بعد من هم حتما به شما مي فهمانم كه اسلام واقعي دقيقا يعني داعش! ضمنا ده دقيقه كه سهله اگر خواستي با منبع و سرس صد و پنجاه و سه ساعت راجب اسلام، مفهومش، تاريخش، مقصدش، سياستش، جهان بينيش، پيروانش و مذاهب و فرقه هايش صحبت مي كنم برات!
لطفا فقط و فقط بدون اينكه من رو متهم به چيزي بكني به سوالاتِ من جواب بده تا اگر قانعم كردي بفهمم كه چيزي در چنته داري تا تازه باهات سر بحث رو باز بكنم!
١- اين اسلام واقعي شما اگر داعش نيست، پس كيست؟
٢- براي اثبات اسلام واقعي خودتان لطفا از روز پيدايش اسلام ناب محمدي تا همين ثانيه اي كه من اين متن رو مي نويسم يا نه يك مقدار وقت بيشتر به شما بدم شايد پيدا شد!!! تا لحظه اي كه شما جواب من رو مي نويسيد!!! تنها و تنها و تنها يك نمونه ي عيني بياوريد كه يك عده اي در فقط يك خيابان(نه يك شهر، كشور يا يك قاره) و فقط در يك روز ( نه يك ماه و نه يك سال و نه حتي يك قرن) اين اسلام واقعي شما را در جايي اجرا كرده باشند تا بتوانيم نمونه ي عيني و عملي اسلام مد نظر شما را بفهميم تا راجبش تحليل كنيم!
٣- در صورت وجود چنين اشخاصي كه يك جايي در جهان هستي اصلام مورد نظر شما را اجرا كرده باشند، با توسل به كدام دلايل، منطق و سندي مي توانيد اثبات كنيد كه اسلام شما اسلام تر از اسلام خيمني و داعش و طالبان و آل سعود و چهارهزار فرقه ي ديگر اسلامي ست؟
با سپاس پيشاپيش از پاسخگويي ضمنا بنده از ادبياتي كه در شان خودم هست استفاده كردم پس انتظار تهمت و افترا و تهديد و فحاشي از شما نخواهم داشت چون حتما شما هم شأن خودتان را مي دانيد!
از دوستان ديگري هم كه احيانا مي خواهند به اين دوست ما پاسخ بدهند عاجزانه خواهش مي كنم كه شأن خودشان را رعايت كنن و هرلحظه احساس كردن تحمل ندارند بجاي فحاشي از اين صفحه به جاي ديگري نقل مكان بكنن تا مجبور نباشند كه امپرشان را بالاببرند و فحش بدهند!

0 ❤️

2015-10-15 00:52:56 +0330 +0330

سلام
کاری به موضوع مطرح شده ندارم ولی اینو می دونم که تمامی ادیان انسانها را به رعایت ادب و تحمل نظر مخالف توصیه کرده اند و…

بنده از اینکه محمد منذری و abbasagha ادب و احترام را رعایت کردند خوشحال شدم و صمیمانه تشکر می کنم و از این رفتار نتیجه می گیرم که هر دوی اینها با سواد و دانا و با معرفت هستند.

از ادامه بحث این دو عزیز استفاده می کنم.

0 ❤️

2015-10-15 01:12:20 +0330 +0330

خیلی دوست داشتم متن کپی شدت از سایت های ماله کشها رو بخونم ولی افسوس که من متن بالای ۵خط رو نمی خونم و متن شما خیلی طولانیه
لطفا ماله کشیت رو بدون کپی برداری از جایی تو ۵خط خلاصه کن

0 ❤️

2015-10-15 14:39:12 +0330 +0330

من فقط این رو میدونم که اسلام نه این چیزیه که داعش و گروهک های امثال اون دارن ازش دم میزنن و نه این چیزیه که ما داریم خودمون رو باهاش فریب میدیم .
آیا توجه کردید که بعضی از مردم به ظاهر مسلمان ما یهود و مسیحیت و بقیه ادیان و مذاهب رو به چه شکلی میبینن ؟ اصلا من خودم رو میگم من دید خوبی نسبت به یهودیت ندارم . چرا ؟ دلیل منطقی ندارم و فقط بخاطر اینکه اعمال و کارهای یه تعداد یهودی رو میبینم و اینجوری نتیجه میگیرم . ولی تا به حال شده که یکی از ما انجیل یا تورات رو کامل مطالعه کرده باشیم و هدف و اعتقاد این ادیان رو بدونیم چیه و بعد همه یهود یا مسیحیت رو با یک چشم ببینیم ؟؟ واقعا این اتفاق افتاده ؟ مطمئنا میتونم بگم که به هیچ عنوان . حالا دلیل اینکه من میگم نه داعش اسلامه و این کارها و رفتارهایی که ما داریم اسلامه چیه ؟؟؟ چرا داعش با این اعمالش اصرار داره بگه که ما مسلمان و اسلام واقعی هستیم ؟ فقط یک دلیل داره : اینکه چه داعش و چه گروهک های دیگه فقط و فقط رفتارهای مردم به ظاهر مسلمان کشورهای به ظاهر اسلامی رو دیده و به این نتیجه ها رسیده که اسلام اینه . به نظر شما کدام یکی از داعشی ها قرآن رو دقیق مطالعه کردند و بهش عمل کردن و به چنین نتیجه منفی و منفوری رسیده اند ؟ مطمئنا هیچ کدام از آنها همانطور که ما هیچ مطالعه ای از انجیل و تورات و یهود و مسیحیت نداشتیم و نداریم و فقط رفتار برخی از مردم آنها رو میبینیم و در موردشون نتیجه گیری میکنیم و از اصل دین مسیح و یهود بی خبریم داعش هم از این قائده مستثنی نیست .
دوستان در کل نظر من اینه داعش اسلام نیست و فقط میخواد به جهانیان بگه که مسلمان ها اینگونه هستند . ما هم بی تقصیر نیستیم چون به خاطر رفتارهای ماست که چنین برداشتی از اسلام داشته اند.
اسلام به ذات خود ندارد عیبی هر عیب که هست از مسلمانی ماست .

ببخشید صحبت هام یه کم طولانی و پیچیده شد . هر جا از حرفام براتون گنگ بود بگید تا بهتر توضیح بدم . یک سایت هم بهتون معرفی میکنم بهش سر بزنید ضرر نداره . سایت بیدار باش دات نت . متعلق به سید حسن آقا میری فایل های صوتی رو دانلود کنید و بشنوید مطمئنم طرفدارش میشید.

0 ❤️

2015-10-15 15:27:26 +0330 +0330

جنگ هفتاد و دو ملت همه را عذر بنه / چون ندیدند حقیقت ، ره افسانه زدند

حقیقت اینه که هر کسی برداشت های خودش رو از دین داره
بی نهایت اسلام وجود داره ، اسلام من ، اسلام تو …
و مطمعنا از نگاه من اشکال هایی توی اعتقادات شما وجود داره
به همین دلیله که بیش از هزار ساله که هنوز نفهمیدیم این اسلام واقعی چیه
به نظر من بهترین روش اینه که کاری به اعتقادات کسی نداشته باشیم ، اگر حکومت ما حکومت دینی نبود الان این بحث ها رو نداشتیم .
مسئله ی اساسی برای این ملت همبسته بودنه
چیزی که برای من مهمه ، مملکته
حس وطن دوستی و ملی گرایی شاید بهترین راهکار برای همبسته نگه داشتن قومیت های این کشور باشه
““فکر میکنم بحث بر سر دین یه مسئله ی منسوخ شده ست””
کسانی هم که توی شهوانی دائما در حال ساخت تاپیک های ضد اسلامی هستن سطحی نگر و کوته نظرن ، یه ضرب المثل یهودی هست که میگه چیزی که هزاران سال وجود داشته رو نمیشه تغییر داد ، اسلام هزار و چهار صد ساله بین این مردم رواج داره چه تو بخوای چه نخوای همینه که هست ، بهترین راه رها کردن اعتقادات مردم به حال خودشه
اینطوریه که موفق میشیم یه جامعه منصف بسازیم ولی باید قوانینی بر اساس " اصل آزادی " وضع کنیم تا کسی حق داشته باشه هر گهی دلش میخواد بخوره ولی زندگی بقیه رو به گه نکشه .
در آخر هم اینکه کاملا مشخصه داعش چیه و از کجا اومد ، با توجه با مسائلی که یکی از دوستان فرمودند همین کشور های به اصطلاح متمدن بودن که ازش دفاع میکردن . مشخصه که بعد از جنگ جهانی دوم ابر قدرت ها دنیارو تقسیم کردن ، چیزی که مسلمه اینه که هیچ کشوری حق پیشرفت نداره مگر تعدادی مشخص که باب میل آقایون رفتار کنن ، دقیقا دلیل انقلاب ایران هم همینه . توهم توطئه ندارم ولی پشت پرده ی انقلاب ایران یه توطئه بود ، به قول یکی دوستان شهوانی کافیه اخبار اون زمان رو کنار هم قرار بدین.
راه حل مشکلات ما یه حکومت سکولاره ، ما رییس جمهوری مثل امام علی رحمانوف میخوایم ، اقدامات اخیرش در رابطه با انتخاب دین نوجوانان رو مطالعه کنید متوجه ادعام میشید .

  • پاینده ملت
0 ❤️

2015-10-15 15:59:38 +0330 +0330

با اجازه
.
.
.
صاحب تاپیک خاسته ک با این موضوع در مقابل تاپیک بنده ک گفته بودم ایا داعش همان اسلام واقعی است مقابله کنه…ولی دوست عزیز شمارو ندیدم ک بیاین و توضیح بدین حالا چیشده ک جدا اومدی برای مغلطه و ماله کشی؟؟؟!!..
نمیخام دوباره بحث زیاد بشه ولی من ب استناد خود قران ک در اون ایات بیشماری از کشتار و سر بریدن و دست بریدن داره گفتم ک بله داعش همون اسلامه واقعیه و داره مو ب موی اونو اجرا میکنه ینی دقیقن میخاد به همه دنیا بگه ک صدر اسلام بنیانگذار اسلام همین کارارو کرده و همینجوری ک الان شاهد ب بردگی گرفتن زنان توسط داعش هستیم دقیقن 1400 سال پیش توسط پیامبر اسلام و اطرافیانش این کار صورت گرفته…
ما بادلیل و برهان ینی خود ایات نشون دادیم ک طبق این ایات داعش الکی ادم نمیکشه و یا سر نمیبره…
حالا دوباره اینجا شما ماله کشای عزیز چیزی جز دروغ و مهمل و مغلطه در چنته ندارین.!

1 ❤️

2015-10-15 18:54:23 +0330 +0330

دوست عزیز من به نظرات شما احترام میگذارم اما با اجازه شما هم من هم نظرمو میگم به نظرمن اسلام خود داعش است چون طبق مطالعاتی که خودم کردم اسلام از لحظه بوجود آمدنش تا به الان جز کشتو کشتار برای هیچ جایی نداشته و همانند طاعون است ببخشید اگه حرف بدی زدم و حرفهام به درازا کشید

0 ❤️

2015-10-16 11:07:54 +0330 +0330
10646715_574505629326376_3101021218293720867_n.jpg
1 ❤️

2015-10-18 04:17:19 +0330 +0330

[quote=abbasagha]شما يه لطف بكن اول سه تا سوال من رو جواب بده بعد من هم حتما به شما مي فهمانم كه اسلام واقعي دقيقا يعني داعش! ضمنا ده دقيقه كه سهله اگر خواستي با منبع و سرس صد و پنجاه و سه ساعت راجب اسلام، مفهومش، تاريخش، مقصدش، سياستش، جهان بينيش، پيروانش و مذاهب و فرقه هايش صحبت مي كنم برات!
لطفا فقط و فقط بدون اينكه من رو متهم به چيزي بكني به سوالاتِ من جواب بده تا اگر قانعم كردي بفهمم كه چيزي در چنته داري تا تازه باهات سر بحث رو باز بكنم!
١- اين اسلام واقعي شما اگر داعش نيست، پس كيست؟
٢- براي اثبات اسلام واقعي خودتان لطفا از روز پيدايش اسلام ناب محمدي تا همين ثانيه اي كه من اين متن رو مي نويسم يا نه يك مقدار وقت بيشتر به شما بدم شايد پيدا شد!!! تا لحظه اي كه شما جواب من رو مي نويسيد!!! تنها و تنها و تنها يك نمونه ي عيني بياوريد كه يك عده اي در فقط يك خيابان(نه يك شهر، كشور يا يك قاره) و فقط در يك روز ( نه يك ماه و نه يك سال و نه حتي يك قرن) اين اسلام واقعي شما را در جايي اجرا كرده باشند تا بتوانيم نمونه ي عيني و عملي اسلام مد نظر شما را بفهميم تا راجبش تحليل كنيم!
٣- در صورت وجود چنين اشخاصي كه يك جايي در جهان هستي اصلام مورد نظر شما را اجرا كرده باشند، با توسل به كدام دلايل، منطق و سندي مي توانيد اثبات كنيد كه اسلام شما اسلام تر از اسلام خيمني و داعش و طالبان و آل سعود و چهارهزار فرقه ي ديگر اسلامي ست؟
با سپاس پيشاپيش از پاسخگويي ضمنا بنده از ادبياتي كه در شان خودم هست استفاده كردم پس انتظار تهمت و افترا و تهديد و فحاشي از شما نخواهم داشت چون حتما شما هم شأن خودتان را مي دانيد!
از دوستان ديگري هم كه احيانا مي خواهند به اين دوست ما پاسخ بدهند عاجزانه خواهش مي كنم كه شأن خودشان را رعايت كنن و هرلحظه احساس كردن تحمل ندارند بجاي فحاشي از اين صفحه به جاي ديگري نقل مكان بكنن تا مجبور نباشند كه امپرشان را بالاببرند و فحش بدهند![/quote]
داعش رو کلا کشور آمریکا داره میچرخونه و به قول یک دوستی بهشون سلاح میده و میگه بکشید افراد مارو ولی کم کم بکشید که مردم باور کنند

0 ❤️

2015-10-18 04:22:14 +0330 +0330

[quote=reality]با اجازه
.
.
.
صاحب تاپیک خاسته ک با این موضوع در مقابل تاپیک بنده ک گفته بودم ایا داعش همان اسلام واقعی است مقابله کنه…ولی دوست عزیز شمارو ندیدم ک بیاین و توضیح بدین حالا چیشده ک جدا اومدی برای مغلطه و ماله کشی؟؟؟!!..
نمیخام دوباره بحث زیاد بشه ولی من ب استناد خود قران ک در اون ایات بیشماری از کشتار و سر بریدن و دست بریدن داره گفتم ک بله داعش همون اسلامه واقعیه و داره مو ب موی اونو اجرا میکنه ینی دقیقن میخاد به همه دنیا بگه ک صدر اسلام بنیانگذار اسلام همین کارارو کرده و همینجوری ک الان شاهد ب بردگی گرفتن زنان توسط داعش هستیم دقیقن 1400 سال پیش توسط پیامبر اسلام و اطرافیانش این کار صورت گرفته…
ما بادلیل و برهان ینی خود ایات نشون دادیم ک طبق این ایات داعش الکی ادم نمیکشه و یا سر نمیبره…
حالا دوباره اینجا شما ماله کشای عزیز چیزی جز دروغ و مهمل و مغلطه در چنته ندارین.![/quote]
میشه بدونم کجای قران گفته داعش همون اسلام واقعیه میشه بدونم؟؟فقط آیه مورد نظر رو بگو همین.حتی اگه بگی کدوم سوره هم قبوله

0 ❤️

2015-10-18 04:25:02 +0330 +0330

[quote=رئال مادرید]دوست عزیز من به نظرات شما احترام میگذارم اما با اجازه شما هم من هم نظرمو میگم به نظرمن اسلام خود داعش است چون طبق مطالعاتی که خودم کردم اسلام از لحظه بوجود آمدنش تا به الان جز کشتو کشتار برای هیچ جایی نداشته و همانند طاعون است ببخشید اگه حرف بدی زدم و حرفهام به درازا کشید[/quote]
میشه بحث رو باز کنید ببینیم مطالعات شما تا کجا بوده؟؟
طبق مطالعات من داعش رو آمریکا ساخته و داره میچرخونه و بهشون سلاح میده ،

0 ❤️

2015-10-18 04:26:22 +0330 +0330

[quote=salsabar]جنگ هفتاد و دو ملت همه را عذر بنه / چون ندیدند حقیقت ، ره افسانه زدند

حقیقت اینه که هر کسی برداشت های خودش رو از دین داره
بی نهایت اسلام وجود داره ، اسلام من ، اسلام تو …
و مطمعنا از نگاه من اشکال هایی توی اعتقادات شما وجود داره
به همین دلیله که بیش از هزار ساله که هنوز نفهمیدیم این اسلام واقعی چیه
به نظر من بهترین روش اینه که کاری به اعتقادات کسی نداشته باشیم ، اگر حکومت ما حکومت دینی نبود الان این بحث ها رو نداشتیم .
مسئله ی اساسی برای این ملت همبسته بودنه
چیزی که برای من مهمه ، مملکته
حس وطن دوستی و ملی گرایی شاید بهترین راهکار برای همبسته نگه داشتن قومیت های این کشور باشه
““فکر میکنم بحث بر سر دین یه مسئله ی منسوخ شده ست””
کسانی هم که توی شهوانی دائما در حال ساخت تاپیک های ضد اسلامی هستن سطحی نگر و کوته نظرن ، یه ضرب المثل یهودی هست که میگه چیزی که هزاران سال وجود داشته رو نمیشه تغییر داد ، اسلام هزار و چهار صد ساله بین این مردم رواج داره چه تو بخوای چه نخوای همینه که هست ، بهترین راه رها کردن اعتقادات مردم به حال خودشه
اینطوریه که موفق میشیم یه جامعه منصف بسازیم ولی باید قوانینی بر اساس " اصل آزادی " وضع کنیم تا کسی حق داشته باشه هر گهی دلش میخواد بخوره ولی زندگی بقیه رو به گه نکشه .
در آخر هم اینکه کاملا مشخصه داعش چیه و از کجا اومد ، با توجه با مسائلی که یکی از دوستان فرمودند همین کشور های به اصطلاح متمدن بودن که ازش دفاع میکردن . مشخصه که بعد از جنگ جهانی دوم ابر قدرت ها دنیارو تقسیم کردن ، چیزی که مسلمه اینه که هیچ کشوری حق پیشرفت نداره مگر تعدادی مشخص که باب میل آقایون رفتار کنن ، دقیقا دلیل انقلاب ایران هم همینه . توهم توطئه ندارم ولی پشت پرده ی انقلاب ایران یه توطئه بود ، به قول یکی دوستان شهوانی کافیه اخبار اون زمان رو کنار هم قرار بدین.
راه حل مشکلات ما یه حکومت سکولاره ، ما رییس جمهوری مثل امام علی رحمانوف میخوایم ، اقدامات اخیرش در رابطه با انتخاب دین نوجوانان رو مطالعه کنید متوجه ادعام میشید .

  • پاینده ملت[/quote]
    زنده باشی دوست عزیزم ،زنده باد ایران و ایرانی
0 ❤️

2015-10-20 21:52:46 +0330 +0330

[quote=محمد منذري][quote=abbasagha]شما يه لطف بكن اول سه تا سوال من رو جواب بده بعد من هم حتما به شما مي فهمانم كه اسلام واقعي دقيقا يعني داعش! ضمنا ده دقيقه كه سهله اگر خواستي با منبع و سرس صد و پنجاه و سه ساعت راجب اسلام، مفهومش، تاريخش، مقصدش، سياستش، جهان بينيش، پيروانش و مذاهب و فرقه هايش صحبت مي كنم برات!
لطفا فقط و فقط بدون اينكه من رو متهم به چيزي بكني به سوالاتِ من جواب بده تا اگر قانعم كردي بفهمم كه چيزي در چنته داري تا تازه باهات سر بحث رو باز بكنم!
١- اين اسلام واقعي شما اگر داعش نيست، پس كيست؟
٢- براي اثبات اسلام واقعي خودتان لطفا از روز پيدايش اسلام ناب محمدي تا همين ثانيه اي كه من اين متن رو مي نويسم يا نه يك مقدار وقت بيشتر به شما بدم شايد پيدا شد!!! تا لحظه اي كه شما جواب من رو مي نويسيد!!! تنها و تنها و تنها يك نمونه ي عيني بياوريد كه يك عده اي در فقط يك خيابان(نه يك شهر، كشور يا يك قاره) و فقط در يك روز ( نه يك ماه و نه يك سال و نه حتي يك قرن) اين اسلام واقعي شما را در جايي اجرا كرده باشند تا بتوانيم نمونه ي عيني و عملي اسلام مد نظر شما را بفهميم تا راجبش تحليل كنيم!
٣- در صورت وجود چنين اشخاصي كه يك جايي در جهان هستي اصلام مورد نظر شما را اجرا كرده باشند، با توسل به كدام دلايل، منطق و سندي مي توانيد اثبات كنيد كه اسلام شما اسلام تر از اسلام خيمني و داعش و طالبان و آل سعود و چهارهزار فرقه ي ديگر اسلامي ست؟
با سپاس پيشاپيش از پاسخگويي ضمنا بنده از ادبياتي كه در شان خودم هست استفاده كردم پس انتظار تهمت و افترا و تهديد و فحاشي از شما نخواهم داشت چون حتما شما هم شأن خودتان را مي دانيد!
از دوستان ديگري هم كه احيانا مي خواهند به اين دوست ما پاسخ بدهند عاجزانه خواهش مي كنم كه شأن خودشان را رعايت كنن و هرلحظه احساس كردن تحمل ندارند بجاي فحاشي از اين صفحه به جاي ديگري نقل مكان بكنن تا مجبور نباشند كه امپرشان را بالاببرند و فحش بدهند![/quote]
داعش رو کلا کشور آمریکا داره میچرخونه و به قول یک دوستی بهشون سلاح میده و میگه بکشید افراد مارو ولی کم کم بکشید که مردم باور کنند[/quote]

نه قبول نيست، تو ديدي!
دوست عزيزم، يارگرامي، استاد بزرگوار، مسلمان داناي طرفدار اسلام واقعي! به نظر شما پاسخي كه شما براي من نوشتيد چه ربطي مي تونه به سوالات من داشته باشه؟ خودت همون الله خودت رو داور كن ببين انصافا ايني كه تو نوشتي حتي يك هزارم درصد هم ربط پيدا مي كنه به سوالات من؟ يا واقعا از روي عمد و با اطلاع اين رو نوشتي در نتيجه منطق دقيق محمدي داعشي خميني اي خودت رو نشون دادي و يا نه سوالات من ثقيل بود براي شما و از جواب واموندي و نتونستي هم تقلب كني كه باز هم نتيجه مي شه اينكه منطقي كه سردر تايپك زدي رو معلوم مي كنه و ادامه ي بحث هم با اين منطق و اين حد از علم و دانش و فن بيان در شان من نيست!
از انجايي كه شما ادعاي فضل و دانش و منطق كردي سعي كردم ببينم چه در چنته داري و شايد يك حريف چرب و خوب براي بحث باشي ولي نااميدم كردي! مي گي اسلام واقعي اين نيست و اونم نيست در حالي كه شما از يك پاسخ ساده واماندي و بي ربط ترين جواب ممكن رو به من مي دي بعد مي خواي اسلام واقعي نشون مردم بدي و ضمنا كسايي كه معتقد هستن كه داعض همان سالام ناب محمدي هست رو متهم به بي سوادي مي كني؟
اگر از نوشته من رنجيدي سعي كن بجاي ايجاد يك موج خشم و نشان دادن مشتت كمي از علمت كمك بگيري و پاسخ كوبنده اي به من بدي چون با مشت نمي شه بر علم و دانش پيروز شد و حقيقت رو نابود كرد ولي با بحث مي شه هر منطقي رو اصلاح كرد و پيروز شد، اگر حرف من غير منطقي هست لطف كن و پيش شرط بحث رو رعايت كن و به سه تا سوال من پاسخ بده و تا بعد از معلوم شدن عيارِ دانش شما و مشخص شدن ميزان احاطه ي شما به مبحث اسلام تازه ان وقت بحث را شروع كنيم! سوالات رو هم پيوست كردم كه زحمتت رو كم كنم!

0 ❤️

2017-01-04 18:25:32 +0330 +0330
نقل از: اسکلت حشری 10646715_574505629326376_3101021218293720867_n.jpg

دوست عزیز این چیزی که میگی و عکسی که گذاشتی فقط به اعراب و دینشون نگاه کردی ولی زمان رو هم باید در نظر میگرفتی که به دستور کی و به فرماندهی کی این لشکر کشی انجام شده . اولا این حمله زمان حکومت عمر لعنته الله بوده بعد فرمانده این حمله پدر مختار سقفی بوده که قتل عام ها توسط دستور عمر سگ پدر بوده و توی کتاب های تاریخی تجاوز به زنان گفته نشده ولی به کنیزی گرفته شدن اون ها آورده شده که اون هم به صورت خودسرانه از طرف پدر مختار بوده و کنیز گرفتن هم توی اون زمان یک رسم بوده . اگر کسی به جایی حمله میکرده و مردهای اون شهر رو میکشته همسران اون ها رو به کنیزی میگرفتن . در ضمن شما ک این رو میندازید گردن اسلام باید بهتون یاد آور بشم توی کتاب های تاریخی مثل تبری اومده که کسی که جلوی این کشت و کشتار رو گرفت حضرت علی بود پس اسلام این وسط بی تقصیر . و اگر حضرت علی نبودند الان دیگه ایرانی نبود که بخوای به کورشش افتخار کنی . تو که مثلا وطن پرستی . پس این حمله رو گردن اسلام نندازید . و این رو هم بدوید عم زنازاده مسلمن نبوده و این دستور حمله از طرف اسلام نبوده

0 ❤️

2017-01-05 07:14:25 +0330 +0330
نقل از: reality با اجازه . . . صاحب تاپیک خاسته ک با این موضوع در مقابل تاپیک بنده ک گفته بودم ایا داعش همان اسلام واقعی است مقابله کنه....ولی دوست عزیز شمارو ندیدم ک بیاین و توضیح بدین حالا چیشده ک جدا اومدی برای مغلطه و ماله کشی؟؟؟!!...... نمیخام دوباره بحث زیاد بشه ولی من ب استناد خود قران ک در اون ایات بیشماری از کشتار و سر بریدن و دست بریدن داره گفتم ک بله داعش همون اسلامه واقعیه و داره مو ب موی اونو اجرا میکنه ینی دقیقن میخاد به همه دنیا بگه ک صدر اسلام بنیانگذار اسلام همین کارارو کرده و همینجوری ک الان شاهد ب بردگی گرفتن زنان توسط داعش هستیم دقیقن 1400 سال پیش توسط پیامبر اسلام و اطرافیانش این کار صورت گرفته............... ما بادلیل و برهان ینی خود ایات نشون دادیم ک طبق این ایات داعش الکی ادم نمیکشه و یا سر نمیبره.... حالا دوباره اینجا شما ماله کشای عزیز چیزی جز دروغ و مهمل و مغلطه در چنته ندارین.!

دوست من شما چقدر در مورد برده داری در زمان پیامبر مطالعه کردین؟

0 ❤️

2017-01-05 07:38:31 +0330 +0330
نقل از: abbasagha شما يه لطف بكن اول سه تا سوال من رو جواب بده بعد من هم حتما به شما مي فهمانم كه اسلام واقعي دقيقا يعني داعش! ضمنا ده دقيقه كه سهله اگر خواستي با منبع و سرس صد و پنجاه و سه ساعت راجب اسلام، مفهومش، تاريخش، مقصدش، سياستش، جهان بينيش، پيروانش و مذاهب و فرقه هايش صحبت مي كنم برات! لطفا فقط و فقط بدون اينكه من رو متهم به چيزي بكني به سوالاتِ من جواب بده تا اگر قانعم كردي بفهمم كه چيزي در چنته داري تا تازه باهات سر بحث رو باز بكنم! ١- اين اسلام واقعي شما اگر داعش نيست، پس كيست؟ ٢- براي اثبات اسلام واقعي خودتان لطفا از روز پيدايش اسلام ناب محمدي تا همين ثانيه اي كه من اين متن رو مي نويسم يا نه يك مقدار وقت بيشتر به شما بدم شايد پيدا شد!!! تا لحظه اي كه شما جواب من رو مي نويسيد!!!!!!! تنها و تنها و تنها يك نمونه ي عيني بياوريد كه يك عده اي در فقط يك خيابان(نه يك شهر، كشور يا يك قاره) و فقط در يك روز ( نه يك ماه و نه يك سال و نه حتي يك قرن) اين اسلام واقعي شما را در جايي اجرا كرده باشند تا بتوانيم نمونه ي عيني و عملي اسلام مد نظر شما را بفهميم تا راجبش تحليل كنيم! ٣- در صورت وجود چنين اشخاصي كه يك جايي در جهان هستي اصلام مورد نظر شما را اجرا كرده باشند، با توسل به كدام دلايل، منطق و سندي مي توانيد اثبات كنيد كه اسلام شما اسلام تر از اسلام خيمني و داعش و طالبان و آل سعود و چهارهزار فرقه ي ديگر اسلامي ست؟ با سپاس پيشاپيش از پاسخگويي ضمنا بنده از ادبياتي كه در شان خودم هست استفاده كردم پس انتظار تهمت و افترا و تهديد و فحاشي از شما نخواهم داشت چون حتما شما هم شأن خودتان را مي دانيد! از دوستان ديگري هم كه احيانا مي خواهند به اين دوست ما پاسخ بدهند عاجزانه خواهش مي كنم كه شأن خودشان را رعايت كنن و هرلحظه احساس كردن تحمل ندارند بجاي فحاشي از اين صفحه به جاي ديگري نقل مكان بكنن تا مجبور نباشند كه امپرشان را بالاببرند و فحش بدهند!

اسلام واقعی من از پیغمبری شروع می شه که در نهایت سادگی زندگی کرد و تنها هدفش هدایت بود، اسلام من امیرالمؤمنینی بود که حتی در روشن کردن شمع بیت المال دقت داشت، اسلام من حسینی بود که مال و خانواده و جونش رو برای پایمال نشدن اعتقادش داد و تو باز هم نمی بینی و تفکر نمی کنی

0 ❤️

2017-01-05 08:00:04 +0330 +0330

این تاپیک احمقانه و مضحک رو یه آخوند بی همه چیز و نکبت زده و خیال میکنه اینجا مسجد یا حسینیه هست که داره چرت و پرت تحویل مردم میده .یکی نیست بگه که آخه اگه حرف ملاها برو داشت در زمان فعلی که .........الان عامل بدبختی مردم بدبخت و بیچاره ملاها هستن و بس. مردم رو گول زدید و خسته کردید دیگه بسه .همه ی بدبختی و فقر و فلاکت و دروغگویی مربوط به دینه به خصوص اسلام کثیف .. .اسلام همان چیزیست که داعش به نمایش گذاشته. نه بیشتر و نه کمتر ...اینها همگی در کتابهای معروف اسلام وجود داره که داعش به اونا رنگ واقعیت داد .

1 ❤️

2017-01-05 08:12:23 +0330 +0330
نقل از: چکارکنیم

این تاپیک احمقانه و مضحک رو یه آخوند بی همه چیز و نکبت زده و خیال میکنه اینجا مسجد یا حسینیه هست که داره چرت و پرت تحویل مردم میده .یکی نیست بگه که آخه اگه حرف ملاها برو داشت در زمان فعلی که .........الان عامل بدبختی مردم بدبخت و بیچاره ملاها هستن و بس. مردم رو گول زدید و خسته کردید دیگه بسه .همه ی بدبختی و فقر و فلاکت و دروغگویی مربوط به دینه به خصوص اسلام کثیف .. .اسلام همان چیزیست که داعش به نمایش گذاشته. نه بیشتر و نه کمتر ...اینها همگی در کتابهای معروف اسلام وجود داره که داعش به اونا رنگ واقعیت داد .

باز هم نظرات بدون تحقیق و اندکی فکر :|

0 ❤️

2017-01-05 08:43:20 +0330 +0330

تنها مرجع و سند قابل مذکور و رسمی ادلی اسلام همان کتاب قرآن است.

ولی در واقع این کتاب ریز قضایای واقع در جامعه اسلامی رو ذکر نکرده و سپرده به مفسران خودش،
حال تفسیر گویان چه قضاوت هایی که انجام نمیدهند و خود را در جایگاه قضاوت و مفسر دین اسلام میدانن.

پس دست باز است چون به کلی میگوید گردن بزنید کفار را اگر…

1 ❤️

2017-01-05 13:24:02 +0330 +0330
نقل از: king899
نقل از: چکارکنیم

این تاپیک احمقانه و مضحک رو یه آخوند بی همه چیز و نکبت زده و خیال میکنه اینجا مسجد یا حسینیه هست که داره چرت و پرت تحویل مردم میده .یکی نیست بگه که آخه اگه حرف ملاها برو داشت در زمان فعلی که .........الان عامل بدبختی مردم بدبخت و بیچاره ملاها هستن و بس. مردم رو گول زدید و خسته کردید دیگه بسه .همه ی بدبختی و فقر و فلاکت و دروغگویی مربوط به دینه به خصوص اسلام کثیف .. .اسلام همان چیزیست که داعش به نمایش گذاشته. نه بیشتر و نه کمتر ...اینها همگی در کتابهای معروف اسلام وجود داره که داعش به اونا رنگ واقعیت داد .

باز هم نظرات بدون تحقیق و اندکی فکر :|

تو که مشهد زندگی میکنی بچه .بگو ببینم چه خبر از حال و احوال آخوند بی همه چیز علم الهدی؟ ؟؟؟؟؟؟؟؟؟ از دزدی های بی پایان او چه خبر؟ مردم همگی میدونن که علم الهدی یک نمونه ی بارز داعشی هست و بسیار خطرناک …دیگه واسه ما زیر و رو نکش بچه جون …اسلام جز بدبختی و عرب پروری هیچ چیزی برای ما نداشته .بلکه ما را 1 میلیون سال عقب انداخته و به عصر پارینه سنگی برگشتیم توسط اسلام

0 ❤️

2017-01-05 13:29:04 +0330 +0330

اسلام همان داعش است

1 ❤️







‌آگهی‌های دوستیابی

نمایش آگهی های دوستیابی بستگی به علاقه شما دارد. برای دیدن آگهی مرتبط با علاقه تان لطفا پروفایل تان را » ایجاد یا ویرایش کنید «