دانلود آلبوم جدید Eminem به نام kamikaze

1397/06/10

من عاشق رپم پس خرده نگیرید به تاپیک :))

? غیر منتظره و عجیب امنم آلبوم جدیدی رو منتشر کرده. ۴۶ دقیقه ی جدیدی که توسط یکی از لیریکال ترین رپر دنیا عرضه شده و سایه هایی از اسلیم شیدی در اون دیده میشه. مثلِ همیشه داکتر دری در بخش Executive هست و این آلبوم رو دارای ارزش بیشتری میکنه
از نکات قابل توجه آلبوم حضور پرودوسر هایی مثل Tay Keith و Mike Will Made It و Boi-1da هست و آلبوم فضای خیلی جدید تری نسبت به آلبوم های قبلی داره.

? چند روز پیش شایعه شده بود که تیتراژ فیلم جدید کمپانی مارول Venom رو قرار هست امنم بخونه که با حضور سلف تایتل فیلم شاید تاییدی بر شایعات باشه و امنم در Soundtrack اِ فیلم حضور داره.

⭕️ از نکات جذاب آلبوم حضور Kendrick Lamar در بخش نوشتار ترک و Skit های معروف Paul و Em Calls Paul هست که فضای اسلیم شیدی رو انتقال میده و هیجان انگیز تر میکنه آلبوم رو. حضور رویس هم نکته ی مهمی هست که امسال، یک سال فوق العاده رو پشت سر گذاشته.

پیشنهاد میشه حتما گوش بدید و لذت ببرید.

? دانلود آلبوم:
Download

887 👀
3 ❤️
برای نظر دادن وارد شوید یا ثبت نام کنید .

2018-09-01 18:38:36 +0430 +0430

اوووف که تایپک رپ و هیپ هاپ میبینم دست و پام شل میشه ? ?

1 ❤️

2018-09-03 14:46:42 +0430 +0430

تو کاور البوم امینم این تیکه ر برعکس بخونی میشه suck it???

0 ❤️

2018-09-07 06:43:12 +0430 +0430
? با زیرنویس فارسی ترک Fall از آلبوم کاماکازی در خدمتتون هستیم؛ این ترجمه بصورت تحت‌اللفظی ترجمه شده چون خودتون میدونید که لاین های اِمنم بعضی مواقع بیشتر از دو معنی داره و کارِ ما رو برای ارائه دادن کامل ترین ترجمه، اونم بصورت زیرنویس ویدیو که فضای محدودی داره، سخت میکنه. بهرحال سعی بر این شده که به کامل ترین نحو در اختیارتون گذاشته بشه.

? اول ویدیو میتونید ببینید که اِم کامنت های منفی درباره آلبوم ریوایوال رو چک میکنه. تم اصلی آلبوم هم همونطور که روزنبرگ توی اسکیت‌ِ آلبوم میگه، همینه. از صدای “جاستین وِرنون” از گروه آلترنیتیو ایندی و معروفِ بون ایوِر هم توی هوکِ کار استفاده شده. خودِ “ورنون” بعد از اشاره های زیادی که اِم توی این ترک به رپرهای دیگه کرده (مخصوصا تایلر) خودش رو از مسئله کنار کشیده و ادعا کرد که با اِم توی استودیو حضور نداشته و “Mike Will Made It” یعنی پرودوسر ترک، از آرشیوش کمک گرفته و از صداش استفاده کرده برای این ترک.

? احتمالا کل ویدیو از ایده‌ی فیلم Venom‌ که ساندتر‌ک‌ش توی آلبوم هست، الگو گرفته شده. با اینکه اون فیلم هنوز منتشر نشده ولی میشه دید که اِم در طول ویدیو در حال فرار کردن از شیطان درونشه و همزمان با خونده شدنِ سه ورس استاندارد و قوی، ویژوال مناسب و هیجان انگیزی هم داره.

این ترک در آلبوم با اسم kamakazi پخش شده ولی ویدیو به نام Fall هستش از سری کار های عجیب اِم :)
? با زیرنویس فارسی ببینید.
Download-Fall

0 ❤️

2018-09-15 06:33:11 +0430 +0430
‼️ میز چرخیده و امنم با یه دیس بک قوی برگشته!

? جریان خیلی شدید تر از هر موقع دیگست و بعد از دیس ترک MGK به امنم، حالا امنم بعد از گذشت بیش از 1 هفته، جواب دیس MGK رو داده. امنم بعد از آلبوم فوق العاده ی Kamikaze و جوابیه ای که به فری استایل MGK داده بود، حواسا رو دوباره به خودش جلب کرد و این امر برای هر دو رپر سود های زیادی خواهد داشت، طوری که باعث شد تا آلبوم های MGK دوباره به چارت ها برگردن.

⭕️ بیفی که شکل گرفته بدون شک بیف جذابی هست و شاید بتونه یکی از برترین بیف های دهه ی اخیر باشه، برای همین جوابی از طرف MGK خواهیم شنید چون MGK نشون داده خیلی Eager و تشنه برای اینجور اتفاق بوده و میشه پیشبینی کرد که برعکس بیف Pusha-T و Drake این بیف ادامه خواهد داشت. حالا که توپ تو زمینِ MGK هست،باید منتظر ادامه ی این بیف موند. ترک رو میتونید اینجا دانلود کنید

Dowmload

0 ❤️







‌آگهی‌های دوستیابی

نمایش آگهی های دوستیابی بستگی به علاقه شما دارد. برای دیدن آگهی مرتبط با علاقه تان لطفا پروفایل تان را » ایجاد یا ویرایش کنید «