زنان باردار و سکس دهانی

1397/02/06

###چرا زنان باردار باید از سکس دهانی اجتناب کنند؟

در حالی که سکس دهانی یک گزینه‌ی نسبتاً ساده برای زمانی است که کودک در شکم مادر مشغول تحرک است و امکان دخول وجود ندارد، اما میتواند احتمال ابتلای مادر به بیماری ویروسی هرپس (تبخال تناسلی) را افزایش دهد.
با وجود این‌که برای سکس در زمان بارداری، محدودیت‌ها و اقدامات احتیاطی در نظر گرفته میشود، اما گاهی ماجرا میتواند برای زوج‌ها از چیزی که تصور میکنند دشوارتر شود. خطر ابتلا به عفونت‌ها میتواند محدودیت بیشتری برای کارهایی که زوج‌ها در دوره بارداری در رختخواب انجام میدهند داشته باشد.
متخصصان از زنان انتظار دارند تا از سکس دهانی در دوران بارداری اجتناب کنند، زیرا این کار برای مادر عواقبی دارد و حتی میتواند برای کودک کشنده باشد! در حالی که سکس دهانی یک گزینه‌ی نسبتاً ساده برای زمانی‌ست که کودک در شکم مادر مشغول تحرک است و امکان دخول وجود ندارد، اما میتواند احتمال ابتلای مادر به بیماری ویروسی هرپس (تبخال تناسلی) را افزایش دهد.
حتی اگر مادر بتواند از این بیماری جان سالم به در ببرد و مبتلا نشود، باز هم احتمال بروز عفونت یا مرگ نوزاد در هنگام زایمان، حدود ۵۰درصد است! هرپس در هنگام زایمان میتواند باعث بروز تاول‌هایی در چشم، دهان و پوست کودک شود.
اگر این عفونت در کودک زود تشخیص داده شود، میتواند درمان شود اما اگر عفونت به ارگان‌هایی نظیر مغز برسد، میتواند خطر جانی به دنبال داشته باشد. حتی استفاده از کاندوم هم ضمانت نمیکند که هرپس منتقل نشود پس عاقلانه‌ترین کار، دوری کردن و اجتناب از سکس دهانی در دوران بارداری است.


منبع:
http://www.asianage.com/life/health/080917/the-reason-why-pregnant-women-should-stay-away-from-oral-sex.h t m l
(فاصله‌ی بین اچ‌تی‌ام‌ال حذف شود)

957 👀
0 ❤️
برای نظر دادن وارد شوید یا ثبت نام کنید .







‌آگهی‌های دوستیابی

نمایش آگهی های دوستیابی بستگی به علاقه شما دارد. برای دیدن آگهی مرتبط با علاقه تان لطفا پروفایل تان را » ایجاد یا ویرایش کنید «