سکس مقعدی و بواسیر

1396/09/28

از اونجا که گفته میشود “بواسیر(هموروئید)” بیماری رایجی‌ست که نیمی از افراد در هر برهه‌ای از زندگی‌شان کم و بیش به آن مبتلا میشوند و از اونور سکس مقعدی نیز مقوله‌ای‌ست پر طرفدار، این موضو رو از منظر پزشکی مورد بررسی قرار میدهیم.
باشد که بدین وسیله خطرات کمتری شامل حال زنانی گردد که علارغم سابقه‌ی هموروئید، رغبت زیادی به برقراری سکس از پشت دارن (که بی‌تردید تعدادشونم کم نیس).

جهت اطلا از چیستی هموروئید بنگرید به:
darmancolorectal.com/hemorrhoid

8144 👀
1 ❤️
برای نظر دادن وارد شوید یا ثبت نام کنید .

2017-12-19 20:21:59 +0330 +0330

رابطه‌ی بین هموروئید و سکس مقعدی


(برگرفته از وبسایت یه متخصص جراحی مقعد)
[چون این پزشک دیدگاش نسبت به «رابطه‌ی مقعدی» نسبتن از بقیه‌ متعادل‌تر بود (ینی نه مخالف سرسخ بود نه بیخیال که تخمشم نباشه) مطلبش اینجا درج میشود. هرچن صدالبته که نظر ایشون بهرحال خالی از ایراد نمیتواند باشد ولذا پیشناهاد میشود هرکی راجب قضیه بیشتر اطلا داره بیان کنه تا همه اسفاده ببرن]


بسیاری از بیماران از من در مورد رابطه رابطه مقعدی و ابتلا به هموروئید سئوالاتی میپرسند و من لازم دیدم در موضوع مطالبی را برای خوانندگان محترم بنویسم. باید توجه کرد که هموروئید یا بواسیر یک بالشتک عروقی و بافت همبند در ناحیه ابتدای مقعد و روده بزرگ است و در هنگام عبور هر جسم و یا عضوی میتواند صدمه ببیند ولی موضوع رابطه مقعدی موضوعی ساده که با بیان این نکته که عبور هر چیز میتواند باعث اشکال در این ناحیه شود نیست. گاهی حتی سابقه تاریخی فرهنگی در بعضی جوامع در بروز پاره‌ای مشکلات موثر است و بعضی از افراد چه زن و یا مرد به این عمل گرایش بیش از حد دارند و به همین دلیل است که لازم دیدم این موضوع را بشکافم و شرح دهم اگه با احتیاط صورت نگیرد بدلیل وجود مویرگهای ریز در اون منطقه منجر به بروز بیماری‌هائی میشود که گاهی مشکلات بسیار بزرگ ایجاد میکند مثل اشخاصی که از سلامت شریک جنسی خود بی اطلاع هستند ممکن است حتی به بیماری ایدز مبتلا شوند و یا در انواع هموروئید ترومبوزه یعتی تجمع لخته خون در زیر مخاطدر هنگام رابطه مقعدی منجر به پارگی مخاط و خونریزی شدید گردد .

لذا لازم است اشخاصی که تمایل زیاد به این عمل رابطه مقعدی دارند نکات بهداشتی را کاملا رعایت کنند و بدانند علاوه بر ابتلا به بیماری مقاربتی ممکن است باعث صدمه ناحیه مقعد شود.
لذا دانستن نکات لازم ضروری است. قبل از این نکات باید بدانید که مقعد ناحیه‌ای بسیار پرعصب است و رابطه مقعدی معمولا دردناک است لذا باید از تمایل شریک جنسی خود به انجام این عمل اطمینان کامل داشته باشید و فقط با خواهش و تمنا برای انجام این عمل به این کار مبادرت نکنید زیرا در صورت بروز درد شدید، خاطره‌ای بسیار بد برای او ایجاد میشود که دیگر این عمل را با تمایل و لذت انجام نمیدهد ضمن اینکه رابطه مقعدی ممکن است منجر به صدمه‌ی غیر قابل جبران گردد و ضمناً حتما قبل از انجام رابطه مقعدی ناحیه تناسلی شریک خود را خوب نگاه کنید بخصوص در اشخاصی که آشنایی با شریک جنسی خود ندارند و یا به تازگی اشنا شده‌اند...

و اما نکات لازم:
۱ـ حتما باید از کاندوم استفاده شود ولو از سلامت شریک جنسی خود اطمینان داشته باشید.
۲- حتما باید از ژل و کرم نرم‌کننده استفاده شود زیرا در صورت استفاده نکردن از ژل و نرم کننده‌ها احتمال صدمات مخاطی به ناحیه و در صورت وجود هموروئید خونریزی بسیار بالا میرود.
۳ـ از آب دهان به عنوان نرم کننده استفاده نشود که باعث بیماری های عفونی پوستی میشود که نیاز به درمان طولانی دارد .
در رابطه مقعدی باید به نحوی با زن رفتار گردد که به زن آسیبی وارد نشود حتی میتواند باعث این شود که زن را همچون روش مهبلی به ارگاسم برساند با این حال میتوان ادعا کرد در صورت عدم رعایت مسایل اخلاقی نه تنها درد زیادی برای زن خواهد داشت بلکه باعث ناراحتی‌های مقعدی همچون بواسیر برای زن خواهد شد.

بطور کلی باید توجه داشت که دخول و خروج مکرر الت مرد در مقعد ممکن است باعث بیرون زدگی مخاط و شکل زشت مقعد گردد ولی در صورت رعایت نکات بهداشتی و آمیزشی مثل استفاده از ژل و بخصوص تمایل زن به انجام این نوع سکس که عضله دور مقعدی خود را شل بگیرد نه در حالت اسپاسم قرار دهد در از زوجین و شرکار جنسی ممکن است لذت بخش هم باشد زیرا در این ناحیه پایانه عصبی زیادی قرار دارد که باعث تحریک جنسی میشود. نکته اخر این که در کسانی که مبتلا به هموروئید هستند و علاقه وافر به انجام این نوع سکس دارند بهتراست ابتدا اقدام به عمل جراحی و برداشتن بواسیر کنند و سپس به این عمل مبادرت ورزند.


منبع: صفه‌ی اصلی مطلب
ایضن میتوانید بنگرید به قسمت پرسش و پاسخ برا آشنایی بیشتر با مشکلات زناشوئی هموروئید. کسی هم تجربه‌ای راجب این قضیه داش که حس کرد شاید برا چن مفید واقع شود، میتواند اینجا به اشتراک بذارد.

6 ❤️

2017-12-20 06:28:37 +0330 +0330


سکس آنال [آمیزش جنسی مقعدی] یکی از بحث‌برانگیزترین موضوعات در تمام دنیاست. بعضی‌ها به عنوان کاری چندش‌آور از آن بیزارند و بعضی‌ها معتقدند بهترین لذت دنیاست.
اما هدف این مقاله قضاوت در این باره نیست.
هم مردها و هم زن‌ها سکس آنال را انجام می‌دهند. طبق گزارشات ۲۵٪ دگرجنس‌گراها در آمریکا آن را انجام داده‌اند و یکی از هر ۱۲تا به صورت معمول و روتین آن را در برنامه‌ی خود دارد. از طرف دیگر در مردان همجنس‌گرا ۶۱٪ این کار را انجام می‌دهند.

بسیاری از مردم بدون اطلاع از ریسک‌هایی که می‌پذیرند و کارهای ضروری که برای تضمین سلامت بلندمدت باید از آنها اجتناب کنند سکس آنال را انجام می‌دهند. برخی افراد با انجام آنال سکس خطرات چشم‌گیری از جمله بواسیر، افتادگی رکتوم، بی‌اختیاری مدفوع، پارگی مقعدی (م. شکاف دیواره‌ی رکتوم) و افزایش احتمال عفونت را متحمل می‌شوند. اما راه‌هایی برای دوری از این خطرات وجود دارد، پس لازم است اول اطلاعات کافی کسب کنید.


• چطور سکس آنال باعث بواسیر می‌شود؟
سیستم بافت، ماهیچه، استخوان و تاندون هایی که باعث می‌شوند روده کارش را درست انجام دهد بسیار پیچیده‌اند. مسیر رکتوم-مقعد در داخل بدن توسط ماهیچه و تاندون حمایت می‌شود. بالشتک‌های پر شده با خون، انتهای این مسیر را احاطه کرده‌اند تا بدن بدون آسیب به آن بتواند خم شود. این بالشتک‌ها همچنین به کنترل و اعلام نیاز زمان دفع کمک می‌کنند.
ماهیچه‌های انتهای مقعد ضعیفند و به راحتی آسیب می‌بینند. بالشتک‌های انتهای مقعد از پارگی (تار عضله‌ی) این ماهیچه‌ها جلوگیری می‌کنند. این بالشتک‌ها از رگ‌های بادکنک شکل پر شده‌اند. در زمان نیاز این رگ ها ورم می‌کنند تا این باشتک‌ها بزرگتر شوند و نیروی ضربه‌ی بیشتری را جذب کنند. بعد از رفع نیاز رگ‌ها به حالت اولیه باز می‌گردند.
بواسیر داخلی ناشی از بادکردن بیش از حد این رگ‌هاست که دیگر نمی‌توانند به اندازه‌ی عادی برگردند.
تنش شکمی مزمن(م. مانند دلپیچه) و التهاب مزمن روده دو دلیل اصلی در اکثر موارد بواسیرند و سکس آنال باعث تشدید هر دوی این موارد می‌شود.

ـ اول؛ هرگاه بدن چیزی را در کانال رکتوم حس کند سعی می‌کند آن را به بیرون هل دهد. این واکنش طرز کار طبیعی روده را میسر می‌کند. بیشتر این فشار برای هل دادن، از ماهیچه‌های شکمی تامین می‌شود که خون را به سمت بالشتک‌های انتهای مقعد می‌فرستد.
ـ دوم؛ کاربرد اصلی حلقه‌ی انتهای رکتوم برای اجازه دادن عمل دفع است نه برای مالش و تماس طولانی مدت. اگر دستتان را با سرعت به یک سطح زبر بمالید بافت دست ملتهب شده و ورم می‌کند. سکس آنال به همین صورت حلقه‌ی سوراخ مقعد را تحریک میکند.

بواسیر حاصل از سکس آنال و آسیب‌های مقعدی به دلیل انجام اشتباه سکس آنال به وجود می‌آیند و هیچ مطالعه‌ای آسیب را در صورت اجرای صحیح نشان نمی‌دهد. اما بیشتر افراد وقت کافی صرف یادگیری روش صحیح نمی‌کنند.

• چرا سکس واژینال باعث التهاب واژن نمی‌شود؟
دو دلیل برای این موضوع وجود دارد، اول این که واژن روان‌کننده را خود تولید می‌کند، دوم این که بافت واژن بسیار محکم‌تر است. اندام‌های بدن زنان برای انجام سکس و زایمان و فشارهای ناشی از آنها تکامل یافته‌اند اما رکتوم چنین قابلیتی نیافته است.


سکس آنال و بواسیر ـ بواسیر و ایمنی

هیچ راهی برای انجام ۱۰۰٪ ایمن سکس آنال وجود ندارد. پس اگر می‌خواهید سلامت جنسی خود را کاملا حفظ کنید، رهایش کنید. اما کارهای زیادی می توان برای کاهش ریسک ابتلا به بواسیر از این طریق انجام داد.
• سکس آنال و عفونت
اول، بدیهی است: کاندوم استفاده کنید. تعداد و انواع زیادی باکتری در روده زندگی می‌کنند و دائما وجود دارند. آنها جای دیگری نمی‌توانند زنده بمانند.
این یک مقاله‌ی بیماری‌های مسری جنسی نیست و به همه‌ی عفونت‌های و بیماری‌ها‌ی موجود نمی‌پردازیم.
با این که همه باکتری‌های بیماری‌زا با خود حمل می‌کنند، مسیر رکتوم پر است از باکتری‌های بیماری‌زا و کافیست آنها را وارد قسمت دیگری از بدن خود یا شریک جنسی‌تان کنید تا عفونت اتفاق بیفتد!


سکس آنال و بواسیر ـ بواسیر و روان کننده

برای اجتناب از عملی که منجر به بواسیر شود باید کمی مراقبت انجام دهید:
اول ، از روان کننده‌های پایه‌ی آب (م. که محلول در آب‌اند) استفاده کنید. رکتوم (بر خلاف واژن) غدد تولید روان‌کننده ندارد و به صورت طبیعی روان‌کننده‌ای در آن وجود ندارد. بنابراین از روان‌کننده به مقدار زیاد استفاده کنید این کار باعث جلو‌گیری التهاب ناشی از به جلو و عقب کشیده شدن انتهای رکتوم ، که باعث شروع بواسیر است، می‌شود.
هرگز از روان کننده‌های پایه‌ی نفتی و روغنی (چرب) استفاده نکنید، آنها باعث حل شدن کاندوم می‌شوند و التهاب‌آور هستند. به علاوه، از روان‌کننده‌های کشنده‌ی اسپرم در سکس آنال استفاده نکنید، علت استفاده از آنها جلوگیری از بارداری است که در این مورد خطر بارداری وجود ندارد. این روان کننده‌ها همه‌ی باکتری‌ها را از بین نمی‌برند و نیز باعث التهاب انتهای روده می‌شوند.


آنال سکس و بواسیر ـ بواسیر، سرعت و فشار

از خشونت در سکس آنال خودداری کنید. این ناحیه (بر خلاف واژن) به فشار عادت نمی‌‌کند.
آنال سکس نیازمند کنترل هوشیارانه از طرف گیرنده (کسی که دخول به مقعد او انجام شده) می‌باشد. این کنترل باعث جلوگیری از عکس العمل «هولش بده بیرون» توسط روده می‌شود. تسلط بر این سطح از کنترل اعمال بدن نیازمند زمان و تمرین است. اما همچنان اگر هم این تسلط را یافته باشید حرکت با فشار و سرعت باعث عود کردن عکس العمل می‌شود.

اگر می‌خواهید از بواسیر، افتادگی روده ، ساییدگی و پارگی جلوگیری کنید باید قادر باشید این عکس العمل را کنترل کنید، در غیر این صورت به تنش‌های مزمن شکمی مبتلا خواهید شد. بنابراین این عمل همیشه باید آرام و ملایم انجام شود.
اگر الکل یا دارویی که حساسیت شما به درد را کاهش می‌دهد مصرف کرده‌اید اقدام به سکس آنال نکنید. برای اجتناب از آسیب باید قادر باشید پیام درد را دریافت کنید. درد وسیله‌ی به درد بخوری است، به ویژه در این مورد. اگر دردناک است انجامش ندهید، اگر نمیتوانید درد را تشخیص دهید انجامش ندهید!

• صحبت کردن در زمان سکس به پیشگیری از بواسیر کمک می‌کند
صحبت کردن هنگام سکس برای حفظ ایمنی حیاتی است. اگر شما شریکتان نمی‌توانید به خوبی ارتباط برقرار کنید اقدام به سکس آنال نکنید. هر دو طرف باید غرور و ترس خود را کنار بگذارند. طرف دریافت کننده باید در سطحی از اعتماد به نفس باشد که بتواند بگوید:«این کار را نکن برایم دردناک است.» و طرف انجام دهنده نباید این موضوع را شخصی کرده و به دل بگیرد. اعتماد و اراده‌ی زیادی لازم است تا هر دو طرف سکس را مثل سفری بدانند که دو نفر همراه هم می‌روند، نه یک قدرت نمایی و فرصتی برای نشان دادن خود. اگر مکالماتی در این سطح در هنگام سکس انجام نشود آسیب‌هایی چون پارگی ماهیچه، افتادگی روده و در نهایت بواسیر را در پی خواهد داشت.
همچنین بدون در نظر گرفتن نوع سکس، عدم ارتباط کامل و صحیح آسیب‌های روانی قابل توجهی نیز به بار می‌آورد. آسیب‌های روانی ممکن است دهه‌ها پس از بهبود آسیب‌های جسمی همچنان باقی بمانند، اما قصد ما در این مقاله کاهش این نوع آسیب نیست. به این دلیل که این مقاله درباره‌ی خطرات و روش‌های حفظ امنیت برای اجتناب از بواسیر است، تمرکز خود را بر این موضوع حفظ می‌کنیم.


سکس آنال و بواسیر ـ چه وقت هرگز آن را انجام ندهیم

هرگز اجازه ندهید کسی شما را مجبور به انجام عمل جنسی کند. اگر نمی‌خواهید سکس آنال داشته باشید، خب انجامش ندهید. اگر در هنگام سکس آنال از آن خوشتان نیاید، خسته باشید و یا احساس اجبار کنید ماهیچه‌های خود را منقبض می‌کنید و فشار شکمی ایجاد می‌کنید که باعث آسیب به ماهیچه و ایجاد بواسیر می‌شود. نمی‌توانید جلوی واکنش بدنتان به چیزی که دوست ندارید را بگیرید.
به علاوه، با کسی که بیمار است سکس نکنید. این موضوع شامل بیماری‌هایی چون سرماخوردگی و آنفولانزا نیز می‌شود. به هیچ وجه با کسی که از بیماری واگیردار جنسی او اطلاع دارید سکس آنال انجام ندهید، پارگی کاندوم در سکس آنال بسیار بیشتر از واژینال اتفاق می‌افتد پس با زندگی خود بازی نکنید.


russian roulette: بازی روسی امتحان کردن شانس با شلیک به خود با هفت تیری که فقط یک گلوله دارد.
و در آخر همانطور که قبلا هم گفتیم اگر می‌خواهید امنیت کامل جنسی داشته باشید سکس آنال را انجام ندهید. خطرات سکس آنال به مراتب بیشتر از واژینال است و به خاطر جریان خون بیشتر احتمال ابتلا به ایدز در آن بیشتر است. و به خاطر ساختار زیست شناختیرکتوم مشکلاتی چون بواسیر بسیار محتمل‌تر است. در واقع ابتلا به بواسیر واژن غیر ممکن است!
سکس واژینال نیز کاملا امن نیست. لازمه ی امنیت کامل در سکس واژینال روابطی فقط با یک شریک ثابت که با آزمایش اثبات شده که عاری از بیماری‌ست، می‌باشد. بسیاری از افراد بی‌اراده (که شریک‌های جنسی مختلف داشته‌اند) خود را در مواجه با بیماری‌های بسیار خطرناک منتقل شده از شریک جنسی دیده‌اند.


سکس آنال و بواسیر ـ نتیجه گیری

اثبات علمی مبنی بر این که سکس آنال و بواسیر همیشه همراهند وجود ندارد همچنین اثبات علمی مبنی بر این که آنال سکس به خودی خود آسیب زاست نیز به دست نیامده. با این وجود امری دارای ریسک است و افراد قبل از این که به انجام آن اقدام کنند باید از خطراتی که می‌تواند زندگی و کیفیت آن را دچار مشکل می کند آگاه باشند. یادبگیرید که خود را ایمن نگه دارید و از ریسک‌هایی که حاضر به پذیرفتنشان هستید آگاه شوید. یادگیری کلید یک زندگی طولانی و لذت‌بخش است.



منابع:

Anne-Christine d’Adesky, Expanding Microbicide Research in amfAR Global Link – Treatment Insider; May 2004

Center for Disease Control, Increases in Unsafe Sex and Rectal Gonorrhea Among Men Who Have Sex With Men — San Francisco, California, 1994-1997

Chun AB, Rose S, Mitrani C, Silvestre AJ, Wald A: Anal sphincter structure and function in homosexual males engaging in anal receptive intercourse. Amer J of Gastroenterology 92:465-468, 1997

مطلب برگرفته از:
hemorrhoidshemroids.com/anal-sex-and-hemroids

3 ❤️

2017-12-20 12:57:58 +0330 +0330

مطالب نو و مفیدی بود
واقعا اگه این نکات رعایت نشه احتمالش هست هر دو طرف مخصوصا خانوما تو دردسر بیوفتن

1 ❤️

2017-12-20 13:09:09 +0330 +0330

تا حالا کیر نرفته تو کونم اما میخوام امشب تجربش کنم.
مکان دارم.
لطفا اگه بی مو و سفید و تپل هستید پی ام بدید.سایز هر چقدر کوچیک تر بهتر
ashkantune

0 ❤️

2017-12-20 20:05:34 +0330 +0330

آلیس عزیز

میخواستم بدونم میشه با وجود بواسیر هم سکس آنال داشت؟ و اگر راهی هست که دردش به اندازه‌ی وقتی باشه که بواسیر نداری چطور میتونم درد رو کاهش بدم؟

صادقانه

KraZy


KraZy عزیز

سکس آنال نباید درد داشته باشه، گرچه ممکنه با وجود بواسیر دردناک بشه.

اضافه کنم: کسانی که سکس آنال براشون دردناکه به اندازه‌ی کافی روان کننده‌ی با پایه‌ی آب (م. چرب نباشد) استفاده نمی‌کنند، بعضی‌ها هم به اندازه‌ی کافی ریلکس نیستند یا تحریک نشده‌اند. استفاده‌ی زیاد از روان‌کننده‌های پایه‌ی آب یا سیلیکن ـ که سکس آنال (و واژینال) را لیزتر می‌کند ـ می‌تواند لذت را هم برای شما و هم شریک جنسی‌تان افزایش دهد. ریلکس بودن (م. به قول خودمان شل کردن!) می‌تواند از پارگی لایه نازک مخاط رکتوم جلوگیری کرده یا آن را به حداقل برساند، و دخول را راحت‌تر و آسان‌تر کند. بعضی‌ها با یک حمام آب‌گرم ریلکس می‌شوند، بعضی‌ها با ماساژ شروع می‌کنند مثلا باسن و داخل ران، سپس به آرامی با عضله‌ی مقعد و اطراف آن با انگشت بازی می‌کنند. وقتی احساس راحتی و لذت کردند، بعضی‌ها انگشتان بیشتری در مقعد فرو می‌کنند یا یک دیلدوی کوچک امتحان می‌کنند بعضی‌ها هم یک دیلدوی بزرگتر حتی آلت را فرو می‌کنند. صحبت کردن با شریکتان درباره‌ی این که چه چیزی احساس لذت می‌دهد و چه کارهایی دوست دارید انجام دهید برای یک سکس آنال لذت بخش مهم است.

اگرچه با وجود بواسیر می‌توانید سکس آنال داشته باشید، بهتر است تا زمان بهبود صبر کنید. فشار و سایش ناشی از فرو رفتن آلت ممکن است باعث تحریک، ناراحتی و درد بیشتر شود. به علاوه، بواسیر همراه با خونریزی می‌تواند خطر ابتلا به ایدز را افزایش دهد. به این دلیل که ویروس ایدز از طریق زخم و خراش باز راحت‌تر انتقال پیدا می‌کند، اگر از وضعیت ایدز شریک خود اطلاع ندارید استفاده از کاندوم و روان‌کننده‌ی سیلیکون ایمن تر است.

برای اطلاعات بیشتر درباره ی سلامت و سکس آنال به پرسش و پاسخ‌های زیر مراجعه کنید. و اگر خیلی اهل مطالعه هستید کتاب «Anal Pleasure and Health» نوشته‌ی “Jack Morin, Ph.D”.
و «The Ultimate Guide to Anal Sex for Women» نوشته‌ی “Tristan Taormino” می‌تواند به شما کمک کند.

(آلیس)


برگرفته از:

goaskalice.columbia.edu/answered-questions/hemorrhoids-and-anal-sex

1 ❤️

2017-12-24 18:57:00 +0330 +0330

همچنین میتوانید بنگرید به:

هموروئید چیست و همه چیز درباره هموروئید
(دکتر زهرا سعادتی ـ متخصص جراحی عمومی)

1 ❤️

2018-01-21 11:50:29 +0330 +0330

ی سوال داشتم
من اومدم موهای کونم بزنم با کرم موبر بعد موقع شستن آب با فشار گرفتم دم کونم فکر می کنم ی مقدار از کرم رفت تو
الان هم خیلی می خاره هم اینکه تو کونم تا زیر نافم ی حالت کشیدگی داره
خطرناکه ؟
چ کنم ؟

0 ❤️

2018-02-15 08:25:22 +0330 +0330
نقل از: vahidmamooli ی سوال داشتم من اومدم موهای کونم بزنم با کرم موبر بعد موقع شستن آب با فشار گرفتم دم کونم فکر می کنم ی مقدار از کرم رفت تو الان هم خیلی می خاره هم اینکه تو کونم تا زیر نافم ی حالت کشیدگی داره خطرناکه ؟ چ کنم ؟

فشار اب رو ملایم کن و نوک شیلنگ رو بزار رو سوراخ کونت که اب بره داخل و بعدش رها کن که تخلیه بشه. چند بار اینکارو بکن

0 ❤️

2018-06-06 00:12:17 +0430 +0430

مطالب عالی و مفید بودن
ممنون از شما دوست عزیز

1 ❤️

2018-10-30 21:34:09 +0330 +0330

نمیدونم چه حکمتیه که از خوندن مقالات آکادمیک و علمی مسائل جنسی بیشتر شق میکنم تا از خوندن داستان سکسی ?

3 ❤️

2018-10-30 22:25:32 +0330 +0330

اول اینکه اگه کاندوم نباشه برای مردا خطرش بیشتره بعدشم مهم نیست چقدر روان کننده استفاده کنید اون سوراخ باید اندازه کلفتی کیره طرف باز بشه که بعدش بخواد ب صورت روان عقب جلو بکنه به خاطر همینم قبل انجام دادنش باید توی چند جلسه شریکتو عادتش بدی اگه بار اولشه وگرنه درد میکنه.

1 ❤️

2018-10-31 11:25:43 +0330 +0330
نقل از: salin مرسی از تاپیک خوبت اسکلت جان.من از مخالفان سرسخت سکس آنال هستم و دلایل خودمو دارم.امیدوارم توزندگی ب درک و فهمی برسیم ک نخواهیم لذت جنسی رو به هرقیمتی تجربه کنیم.
ببخشید اولش اشتباهی زیر پست شما فرستادم
0 ❤️

2018-10-31 11:27:44 +0330 +0330

البته که هر انسانی یک نوع خلق و خوی داره و بدنی متفاوت با همدیگه یعنی همه مثل هم نیستن . من که از بحث علمی و پزشکی سر درنمیارم و حتما درست میگه چون بالاخره درسی خونده . ولی من از تجربه خودم میگم که حدود 3سال با یه دختر رابطه داشتم اونم از پشت ولی هیچ وقت نه مشکلی براش پیش اومد نه سوراخش خراب شد نا گفته هم نماند که اون دختر خیلی تمیزی بود یک بار من ندیدم که این دختر بو بده شاید علت اینکه چیزی نشد به خاطر بهداشتی بود که رعایت میکرد الانم حدود 6سال ازدواج کرده بازم هیچ مشکلی براش پیش نیومده .

1 ❤️

2018-10-31 11:30:56 +0330 +0330
نقل از: mosen51
نقل از: salin مرسی از تاپیک خوبت اسکلت جان.من از مخالفان سرسخت سکس آنال هستم و دلایل خودمو دارم.امیدوارم توزندگی ب درک و فهمی برسیم ک نخواهیم لذت جنسی رو به هرقیمتی تجربه کنیم.
ببخشید اولش اشتباهی زیر پست شما فرستادم

خوش به حال شوهرش که دیگه لازم نیس مخشو بزنه تا بذاره از پشت بکنتش ?

0 ❤️

2018-11-01 06:13:50 +0330 +0330
نقل از: salin مرسی از تاپیک خوبت اسکلت جان.من از مخالفان سرسخت سکس آنال هستم و دلایل خودمو دارم.امیدوارم توزندگی ب درک و فهمی برسیم ک نخواهیم لذت جنسی رو به هرقیمتی تجربه کنیم.


با سپاس، آن دلایل را مطرح بفرمائید.

0 ❤️

2018-11-01 06:13:56 +0330 +0330
نقل از: mosen51

البته که هر انسانی یک نوع خلق و خوی داره و بدنی متفاوت با همدیگه یعنی همه مثل هم نیستن . من که از بحث علمی و پزشکی سر درنمیارم و حتما درست میگه چون بالاخره درسی خونده . ولی من از تجربه خودم میگم که حدود 3سال با یه دختر رابطه داشتم اونم از پشت ولی هیچ وقت نه مشکلی براش پیش اومد نه سوراخش خراب شد نا گفته هم نماند که اون دختر خیلی تمیزی بود یک بار من ندیدم که این دختر بو بده شاید علت اینکه چیزی نشد به خاطر بهداشتی بود که رعایت میکرد الانم حدود 6سال ازدواج کرده بازم هیچ مشکلی براش پیش نیومده .


فارق از این‌که در مطالب فوق به وضوح آمده که:

اثبات علمی مبنی بر این که سکس آنال و بواسیر همیشه همراهند وجود ندارد. همچنین اثبات علمی مبنی بر این که آنال سکس به خودی خود آسیب‌زاست نیز به دست نیامده.

ولی اینی که شما میفرمائی یک مغلطه‌س. چرا که بعنوان مثال در همین راستا یه سیگاری نیز میتواند بگوید که ده ساله سیگار میکشه ولی هیچیش نشده. عایا این دلیل بر آن میشود که سیگار به خودیِ خود برا سلامتی ضرر ندارد؟

1 ❤️

2018-11-01 07:41:00 +0330 +0330

مطلب مفید بود

0 ❤️

2018-11-01 10:22:22 +0330 +0330
نقل از: salin
نقل از: اسکلت حشری
نقل از: salin مرسی از تاپیک خوبت اسکلت جان.من از مخالفان سرسخت سکس آنال هستم و دلایل خودمو دارم.امیدوارم توزندگی ب درک و فهمی برسیم ک نخواهیم لذت جنسی رو به هرقیمتی تجربه کنیم.


با سپاس، آن دلایل را مطرح بفرمائید.

ببخشید ولی اینجا نمیتونم جزئیات رو مطرح کنم.معدود دفعاتی که آنال داشتم کلی عذاب آوربوده طوری که همسرم دچار عذاب وژدان شده ک باهام آنال کرده.از طرفی ارتباطی ک با چندتا از دوستای متاهلم دارم همشون از این موضوع(آنال) گلایه دارن.کلی کثافت کاری ودرد و....که چی بشه.


اگه مایل بودی به هر نحوی که راحت‌تری درموردش شفافسازی کنی خوب میشد.
چرا که بسیار ضروری‌ست در این زمینه آگاهسازی شود.

0 ❤️

2018-11-01 12:23:42 +0330 +0330
نقل از: SETAYESH-ASSHOLE سلام ممنون از مطالب مفید و جامع و کاملت من همیشه از سکس انال بیشتر از سکس واژینال لذت میبردم و این سوال برام همیشه وجود داشته که چه حالت روحی روانی و شخصیتی میتونه وجود داشته باشه که یه خانم از سکس انال بیشتر لذت ببره تا از سکس واژینال ؟؟؟ خودم همیشه در تعجب بودم اما پاسخ رو هنوزم که هنوز ه نمیدونم خسته نباشی عالی بود ممنون ?❤️?

عجیبه...
0 ❤️

2018-11-03 21:12:54 +0330 +0330
نقل از: vahidmamooli ی سوال داشتم من اومدم موهای کونم بزنم با کرم موبر بعد موقع شستن آب با فشار گرفتم دم کونم فکر می کنم ی مقدار از کرم رفت تو الان هم خیلی می خاره هم اینکه تو کونم تا زیر نافم ی حالت کشیدگی داره خطرناکه ؟ چ کنم ؟

دوست عزیز آدرس یا شماره بده بیام بکنمت خوب میشی

0 ❤️







‌آگهی‌های دوستیابی

نمایش آگهی های دوستیابی بستگی به علاقه شما دارد. برای دیدن آگهی مرتبط با علاقه تان لطفا پروفایل تان را » ایجاد یا ویرایش کنید «