سکس و ماریجوانا

1396/11/07



وقتی صحبت از تابو شکنی جوون ها میشه معمولا حرف از سکس و مواد مخدر به میون میاد. خیلی ها تجربه سکس و مواد و حتی تجربه همزمان اون رو هم دارن. ماریجوانا ماده رایجی هستش که موقع سکس خیلی ازش استفاده میشه. ماریجوانا میتونه تاثیرات مختلفی روی مغز ، بدن ، سلامت ، سکس و روابط افراد داشته باشه.

**بررسی ماریجوانا
**
ماریجوانا به صورت برگ ، گل ، ساقه و دانه خشک شده در دسترسه. به گیاه ماریجوانا کَنَف هم میگن. از الیاف گیاه کنف برای تولید لباس ، طناب و کاغذ استفاده میشه. عناصر فعال گیاه کنف که کانابنویدها (شاهدانه ها) هستن که حاوی مواد شیمیایی است که به عنوان ماده روانگردان ازشون استفاده میشه که بیشتر مردم اون به اسم ماریجوانا میشناسن. شاهدونه ها در گیاه های مختلف تفاوت اندکی دارن. دو گونه محبوب از شاهدونه ها در گیاهان ساتیوا و ایندیکا وجود داره. این گونه از گیاهان در مناطق گرمسیری رشد میکنن. ماریجوانا به اسم های مختلفی مثل شاهدونه ، علف ، گل ، دوپ ، گنجا ، دنک و هرب شناخته میشه. این ماده روان گردان برای دلایل مختلف پزشکی و تفریحی استفاده میشه. روش های مختلف آماده سازی و ذخیره کردن ماریجوانا تاثیر زیادی روی قدرت اون داره. ماریجوانا شامل صدها ماده شیمیایی فعاله. از بین این مواد شیمیایی ماده " تترا هیدرو کانا بینول" یا همون THC بیشترین تاثیرو روی مصرف کننده میذاره. روش های مختلفی برای مصرف ماریجوانا وجود داره. خیلی از مردم جوانه های خشک شده ماریجوانا رو خرد میکنن و به صورت سیگار یا با پیپ و ویپ میکشن. مواد شیمیایی ماریجوانا میتونه از طریق خوردن اون هم جذب بشه. افزایش محبوبیت ماریجوانا در آمریکا باعث به وجود اومدن روش های مختلفی برای مصرف اون شده. THC استخراج شده که شکل غلیظ شده از مواد شیمیاییه ماریجواناست میتونه به صورت اضافه کردن اون به مواد غذایی و نوشیدنی ها یا حتی دود کردنش مصرف بشه و یکی از روش های محبوب و بسیار موثر مصرف ماریجواناست. در کنار روش های مختلف مصرف ماریجوانا ، نژاد و گونه های مختلفی هم از این گیاه وجود داره که دوتا از مهم ترین اونها ایندیکا و ساتیوا هستن.

ایندیکا
فرم های مختلف نژاد ایندیکا معمولا تاثیر بیشتری روی بدن داره و مصرف کنندگان میگن تاثیر اونو توی تمام بدنشون احساس میکنن و همچنین باعث میشه که به اصطلاح به مبل قفل بشن ، یعنی وقتی روی مبل راحتن هیچ تمایلی برای حرکت ندارن.

ساتیوا
در این نوع گونه از ماریجوانا ، بیشتر تاثیر روی مغر متمرکزه و و سطح انرژی مصرف کننده رو بالا میبره.
خیلی از مصرف کننده ها میگن ایندیکا روی بدن و ساتیوا روی مغزشون تاثیر میذاره که درموردشون بیشتر توضیح خواهیم داد. همچنین گونه هایی ترکیبی و پیوندی نیز وجود داره که ترکیبی از تاثیرات ایندیکا و ساتیوا رو با هم داره.

**تاثیرات روی مغز
**وقتی شخصی ماریجوانا مصرف میکنه ، THC و سایر مواد شیمیایی اون از طریق ریه یا معده جذب میشه و وارد جریان خون میشه. این مواد شیمیایی سپس وارد مغز و سایر اعضای بدن میشه. مواد شیمیایی درون ماریجوانا مواد شیمیایی طبیعی که بدن تولید میکنه رو دستکاری میکنه ، در نتیجه این کار این مواد شیمیایی سلول های مغزی خاصی رو فعال میکنن تا مواد شیمیایی بیشتری مثل دوپامین تولید بشه که باعث میشه فرد احساس خوشایندی بهش دست بده. مصرف ماریجوانا هم تاثیرات روانی خوب و مفید و هم تاثیرات بد به همراه داره. ماریجوانا میتونه ترکیبی از تاثیرات محرک ، افسرده کننده و توهم زا داشته باشه.

**تاثیرات کوتاه مدت
**بعضی از مصرف کنندگان گزارش دادن که بعد از مصرف ماریجوانا بینایی و شنواییشون دچار تغییراتی شده و بعضی گفتن که رنگ های روشنتری رو میبینن و از شنیدن موسیقی لذت بیشتری میبرن. بعضی افراد گزارش دادن که احساس شادی ، آرامش و خلاقیت بیشتری رو موقع مصرف تجربه کردن.
بعضی افراد هم مشکل در فکر کردن و حل مسائل ، تضعیف حافظه ، کاهش انگیزه ، افسردگی ، اضطراب و پارانویا رو تجربه کردن.

**تاثیرات بلند مدت
**با اینکه ماریجوانا ماده ای اعتیادآور دونسته نمیشه ، میتونه تاثیرات طولانی ای روی مغر در حال رشد بذاره.
مواد شیمیایی درون ماریجوانا روی گیرنده های عصبی مغز که بافت ها و سلول هایی هستن که به مواد شیمیایی واکنش نشون میدن ، تاثیر میذاره. این گیرنده ها و واکنششون تاثیر مهمی روی رشد مغز دارن. بعضی از کسانی که از سنین نوجوانی شروع به مصرف ماریجوانا کردن ممکنه در مسائلی مثل یادگیری بلند مدت ، حافظه و فکر کردن دچار مشکلاتی بشن. تاثیر کوتاه مدت ماریجوانا روی انگیره ممکنه در بلند مدت هم ادامه پیدا کنه و در خیلی از مصرف کننده ها این کمبود انگیزه و تنبلی روی تحصیلات و موفقیت شغلیشون تاثیر گذاشته. مصرف زیاد ماریجوانا برای مدت طولانی خطرات بیشتری رو به همراه داره.
میزان بالای THC میتونه مثل تاثیر داروهای هالوژنیک باعث حمله عصبی بشه. همچنین THC ممکنه روی روان پریشی افرادی که از قبل دچار مریضی های روانی هستن تاثیراتی مثل جنون بذاره. از طرف دیگه مصرف ماریجوانا در بعضی افراد که دچار اضطراب و تشنج مکرر هستن ، باعث آرامش و ثبات اونها در بلند مدت میشه.

**تاثیرات روی بدن
**مثل تاثیرات روانی اون ، ماریجوانا هم تاثیرات فیزیکی خوب و هم تاثیرات منفی ای روی بدن میذاره.

**تاثیرات کوتاه مدت
**احساسی که با مصرف ماریجوانا به وجود میاد باعث تغییراتی فیزیکی مثل قرمزی چشم ، ضربان قلب سریع ، افزایش فشار خون ، خشکی دهان ، سرگیجه و افزایش اشتها میشه. مصرف کننده های ماریجوانا همچنین احساس آرامش ، تسکین درد ، احساس سبکی در تمام بدن ، افزایش حساسیت و تسکین سایر درد های فیزیکی رو تجربه کردن.

**تاثیرات بلند مدت
**استفاده طولانی مدت ماریجوانا میتونه باعث ضعیف شدن سلامت فیزیکی بدن در نتیجه تاثیرات کوتاه مدت اون بشه ، مثل کاهش انگیزه و افزایش اشتها. جدا از قدرت مسمومیت ماریجوانا ، این ماده خاصیت وابستگی و اعتیاد آوری کمی داره و احتمال آسیب رسوندن اون به اعضا بدن خیلی کمه. همچنین شواهدی وجود داره که مصرف همیشگی ماریجوانا ممکنه باعث همون آسیب هایی بشه که سیگار کشیدن به وجود میاره ، مثل بیماری های ریه و سرطان ریه. اگرچه بعضی از بررسی ها نشون میده تاثیرات ماریجوانا روی ریه از تاثیراتی که سیگار کشیدن میذاره کمتره و خیلی ها ماریجوانا رو جایگزین کم خطرتری برای سیگار میدونن.
استفاده پزشکی از ماریجوانا به خاطر تاثیرات اون روز به روز در حال افزایشه ، که البته این موضوعه بحث برانگیزیه. پزشکان به این نتیجه رسیدن که مصرف ماریجوانا به بیماران برای کنترل بیماری هایی مثل گلوکوم ، سرطان ، صرع ، الزایمر و … کمک کرده. با این حال بعضی تحقیقات نشون میده که گسترش مصرف ماریجوانا و قانونی شدن اون در چند ایالت باعث افزایش تعداد تصادفات شده. در کل ضرر و زیان مصرف ماریجوانا برای هرکس متفاوته.

**تاثیرات جنسی
**دلیل استفاده خیلی ها از ماریجوانا ویژگی های تاثیر سریع اونه. THC میتونه فرد رو سرحال بیاره و تحریک و برانگیختگی جنسی فرد رو افزایش بده. با اینکه این حالت برای خیلی از مصرف کننده ها به وجود میاد ولی برای همه ممکنه چنین تاثیر مثبتی نداشته باشه. جدا از اینکه این ماده مثل الکل قابلیت سرحال کردن و کاهش احساسات منفی مصرف کننده رو داره ، ممکنه تاثیرات ناخواسته ای روی میل جنسی مصرف کننده بذاره. با اینکه مصرف ماریجوانا در خیلی از افراد باعث افزایش میل جنسیشون میشه ، ولی در بعضی افراد این تاثیر برعکسه و خیلی ها بعد از مصرف کاهش میل جنسی رو تجربه کردن ، که تحریک شدن برای این افرادو سخت تر میکنه. خیلی از مصرف کننده های ماریجوانا یکی از دو حالت افزایش میل جنسی یا از بین رفتن میل جنسی رو به دلیل اثرات اون تجربه میکنن.

**تاثیر روی سکس
**زوج ها نیز بعد از مصرف ماریجوانا واکنش های مختلفی موقع سکس نشون میدن. بعضی ها میگن رابطه بین اونها رو تقویت میکنه و باعث میشه تا ارتباط زیبا تر و آزاد تری بینشون به وجود بیاد. با این حال بعضی ها گفتن که ماریجوانا باعث میشه تا تمرکزشونو از دست بدن و نتونن افکارشونو کنترل کنن ، که باعث میشه بین اونها و همسرشون از لحاظ عاطفی فاصله به وجود بیاد. یکی از دلایلی که ماریجوانا میل جنسی افراد رو بالا میبره اینه که مصرف ماریجوانا درک شخص رو از زمان عوض میکنه و توهم طولانی بودن شهوت و ارگاسم رو در فرد به وجود میاره. بعضی از تحقیقات نشون میده که بین مصرف ماریجوانا و رفتار جنسی خطرناک و بیماری های مقاربتی جنسی رابطه ای وجود داره. این به دلیل توانایی ماریجوانا در اخلال احساسات فرده که احتمال استفاده فرد از کاندوم رو کاهش میده. همچنین موقع مصرف ماریجوانا رضایت داشتن فرد برای انجام فعالیت جنسی مشخص نیست. فرد برای انجام فعالیت جنسی باید رضایت کامل داشته باشه و این رضایتو به درستی بیان کنه و این موضوع موقعی که از مواد استفاده میشه خیلی مهم تره. این موضوع مهمه که اگر ماریجوانا یا هر ماده دیگه ای مصرف میکنین حتما نکات مراقبتی در انجام فعالیت های جنسی مثل استفاده از کاندوم رو رعایت کنید.

**تاثیر روی روابط
**همانطور که در بالا اشاره شد ماریجوانا هم از لحاظ فیزیکی و هم از لحاظ احساسی میتونه زوج هارو به هم نزدیکتر یا از هم دور کنه. زوج ها باید به صورت صادقانه در مورد مصرف ماریجوانا گفتگو کنن. ارتباط برقرار کردن لازمه ی هر رابطه ی سالمه. اگر کسی نگرانه که ماریجوانا روی زوجشون تاثیر منفی میذاره ، بهتره این نگرانی رو به طور محترمانه با زوجشون در میون بذارن. زوج ها باید از تاثیری که ماریجوانا روی رابطشون و تاثیری که روی هر کدوم از اونها میذاره به یک درک مشترک برسن.

**تاثیرات روی بارداری
**ماریجوانا میتونه روی باروری زن و مرد تاثیر بذاره. چون ماریجوانا در اکثر کشورها غیرقانویه ، تحقیقات کمی روی تاثیرات ماریجوانا انجام شده. با این حال تحقیقاتی انجام شده که نشون میده بین مصرف ماریجوانا و باروری و همچنین رشد جنین رابطه ای وجود داره. در یک تحقیق که در سال 2015 توسط دانشگاه آکسفورد انجام شد ، مشخص شد که کشیدن ماریجوانا بیشتر از یک بار در هفته میتونه تعداد اسپرم مردها رو حدود یک سوم کاهش بده. به طور دقیق تر مردایی که بیشتر از یکبار در هفته ماریجوانا میکشیدن ، تعداد اسپرم اونها نسبت به کسایی که کمتر ماریجوانا مصرف میکردن یا اصلا مصرف نمیکردن به طور متوسط 28 درصد کمتره. اگر چه در این تحقیق به طور دقیق مشخص نشد که چرا تعداد اسپرم مردا کاهش پیدا میکنه ، ولی این احتمال وجود داره که اثرات THC و اختلال در بعضی گیرنده های عصبی دلیل این موضوع باشه. با این حال نمیشه نتیجه گرفت که تنها عامل کاهش اسپرم مصرف ماریجواناست و محققان احتمال میدن فاکتورهای دیگه میتونه روی تعداد اسپرم و سطح هورمون و باروری تاثیر بذاره.
در یک تحقیق در سال 2003 که در دانشگاه بوفالو انجام شده بود مشخص شد که مصرف ماریجوانا خاصیت بارور بودن اسپرم رو کمتر میکنه ، این اتفاق در زن ها هم مشاهده شد. وقتی زنان از ماریجوانا استفاده میکنن ، ترشحات واژن اونها ممکنه حاوی مواد شیمیایی ماریجوانا باشه. این تحقیق نشون داد وقتی زن ها ماریجوانا مصرف میکنن ، ماده شیمیایی THC در واژن ، لوله رحمی و رحم اونها باقی میمونه. حتی اگر مرد ماریجوانا مصرف نکنه ولی زن مصرف کننده ماریجوانا باشه ، اسپرم مرد ممکنه در تماس با THC بدن زن قرار بگیره و اسپرم مرد هم تحت تاثیر THC قرار بگیره.
مرکز سوءمصرف الکل و مواد مخدر دانشگاه واشنگتن به این تنیجه رسیدن که مصرف ماریجوانا چرخه قاعدگی زنان رو مختل میکنه و باعث میشه تخمک های کمتری آزاد بشه که در نهایت روی باروری اونها تاثیر میذاره. در ادامه اونها به این نتیجه رسیدن که THC قابلیت نفوذ در بافت بدن رو داره و میتونه وارد شیر مادر هم بشه. بنابر این توصیه میشه تا زنان باردار و شیرده از مصرف ماریجوانا خودداری کنن. این تحقیق همچنین نشون داد که مصرف ماریجوانا در دوران حاملگی ممکنه تاثیرات مضری روی رشد و بلوغ مغز جنین بذاره. اگرچه این تحقیقات کاملا قطعی نیستن ولی در همه ی اونها به تاثیرات ماریجوانا بر باروری زنان و مردان اشاره شده.

مصرف ماریجوانا و تاثیر اون روی مغز ، بدن ، سکس ، روابط و سلامت برای هر شخص متفاوته. با اینکه بعضی ها میگن ماریجوانا تاثیر مثبتی روی زندگیشون داره ، عده ای هم هستن که میگن که تاثیرات ماریجوانا روی زندگیشون منفی بوده. پیشنهاد میشه که قبل از مصرف ماریجوانا این موضوعو با پزشکتون مطرح کنید. اونها میتونن با توجه به سابقه ی پزشکیتون در مورد تاثیر ماریجوانا روی بدنتون راهنمایی تون کنن. تاکید این مقاله توجه به نکات احتیاطی در مصرف ماریجوانا یا هر مواد دیگه ایه.

منبع

3929 👀
4 ❤️
برای نظر دادن وارد شوید یا ثبت نام کنید .

2018-01-27 10:50:32 +0330 +0330

WeeD ُ
Smoke WeeD
i like WeeD

0 ❤️

2018-01-27 12:28:38 +0330 +0330

نابی کسی مشهد خاست تله بگه

0 ❤️

2018-01-27 21:23:40 +0330 +0330

Smoke weed every day

0 ❤️

2018-04-17 17:34:31 +0430 +0430

Just weed … recreation …life…every time

0 ❤️

2018-04-18 12:06:43 +0430 +0430

این مخدر همه گیر شده
چون بقیه چیزا پرهیز شده
کلا سالم بودن یه چیز دیگه است
به دریا رفته میداند مصیبت های طوفان را

0 ❤️

2018-04-19 04:08:07 +0430 +0430

بهترین سکس رو فقط با ماری(گل)
میشه تجربه کرد.در کنارش 3پیک هم درینک بزنی که دیگه تمامه.آخر لذته

0 ❤️

2018-04-19 06:38:58 +0430 +0430
نقل از: 20KIRE20

بهترین سکس رو فقط با ماری(گل)
میشه تجربه کرد.در کنارش 3پیک هم درینک بزنی که دیگه تمامه.آخر لذته

مخصوصا اگه طرف هم بکشه بهترین سکس زندگیت میشه !
اصن گل کارش اینه !بالا بردن ضربان و فشار خون .موقع سکس حس یه سکس عاشقانه رو داره عمری ب یادت میمونه

0 ❤️

2018-04-20 10:35:34 +0430 +0430
نقل از: Niikiiy In bi sharafe dust dashtani harchi faze mosbat va hale khubo active b mn mide k mn rasman asheqesham az har chizi behtare az alcohol k kheyli behtare hadeaqal bara mni k zakhme mede daram k number one kesafate dust dashtani ? (erection)

موافقم بهترین پری دنیا (inlove) ? ? (clap) (clap) (clap) ?

0 ❤️

2018-04-21 18:17:00 +0430 +0430

داری به صراحت تبلیغ ماریجوانا رو میکنی. با این که خودم چند ساله هم ماریجوانا مصرف میکنم هم حشیش، مصرف اونو به هیچکس توصیه نمیکنم. دوستان به خاطر یه فانتزی سکسی زندګیتونو خراب نکنید.

0 ❤️







‌آگهی‌های دوستیابی

نمایش آگهی های دوستیابی بستگی به علاقه شما دارد. برای دیدن آگهی مرتبط با علاقه تان لطفا پروفایل تان را » ایجاد یا ویرایش کنید «