لیست کینک ها و فیتیش های جنسی(3): P تا Z

1403/02/08

P برای فتیش بارداری Pregnancy Fetishism
علاوه بر این که ارگاسم و سکس میتونه برای فرزندآوری استفاده بشه افرادی هم هستن که فتیش بارداری دارند (جذب جنسی به فرد باردار). برخی از شرکا ممکن است در زمانی که همسرشان باردار است متوجه شوند که این شکم حاملگی است ، اما برخی دیگر بدون توجه به بدن یا جنین جذب شکم گرد حامله ای می شوند. از آنجایی که با همان تعریف دقیقی که قبلا ذکر شد، فتیش جذب به شی یا قسمتی از بدن است، فتیشیست های بارداری با دیدن شکم متورم و گرد حشری می شوند. این جذابیت ممکن است شامل علاقه به شیردهی یا سایر علائم بارداری نیز باشد، اما این ها بخشی از برچسب فتیش بارداری نیستند.

P برای سکس در فضای عمومی Public Sex
بر اساس تحقیقات YouGov، 36٪ از مردم در ایالات متحده به داشتن رابطه جنسی در یک فضای عمومی اعتراف کردند. برای برخی ممکن است یکبار پیش بیاید، اما برای برخی دیگر یک فتیش کامل باشد (رابطه جنسی عمومی همچنین به عنوان agoraphilia نیز شناخته می‌شود. موری میگوید: "سکس عمومی برای برخی افراد هیجان‌انگیز به نظر می‌رسد و ارزش خطر دیده شدن را دارد. “انجام دادن چیزی که نباید انجام دهید، احتمال پیامدهای قانونی (اگر در حال داشتن سکس در فضای عمومی دستگیر شوید) و فرار از آن می‌تواند حس فوق‌العاده‌ای از دوپامین در مغز ما ایجاد کند و مثل جایزه بزرگی به نظر برسد.” مکان‌های رایج برای تجربه رابطه جنسی عمومی مزارع، جنگل‌ها، پارک‌ها و باغ‌ها هستند. با توجه به جنبه عمومی این نوع فتیش جنسی و عنصر خطر، آن به عنوان یک فتیش نمایشی شناخته می‌شود. “من رابطه جنسی عمومی را با نمایش‌گرایی مرتبط می‌کنم که جذابیت آن در توجه فردی به افرادی ایست که سکس میکنند ، اما همیشه مهم است که در نظر داشته باشید که آیا می توانید با سکس در فضای عمومی رضایت و حقوق دیگران را نقض کنید، مهم نیست چقدر برایتان هیجان انگیز است. شاید باشه (و باید پرهیز کنید).”

Q برای Quirofilia
فتیش خاص در مورد دست‌ها را quirofilia میگویند که افراد با این فتیش به انگشتان، مانیکور دست ها یا دست های سکسی ای که سیگار در لای ان هاست جذب میشوند. از دست های سکسی می توان برای انجام کار های جذاب مختلف مانند انگشت کردن و ماساژ بدن استفاده کرد. ممکن است کسانی که quirofilia دارند فقط از کارهای که با دست در حین سکس، مشت زدن(ضربه زدن سکسی) یا انگشت کردن انجام میشود لذت ببرند. در حالی که برخی از فتیشیستهای دست ممکن است از دیدن دست‌ها در حال انجام کارهای روزمره، مانند بلعیدن، خرید و چیدمان وسایل هم لذت ببرند. در حالی که فتیش ها ذاتاً جنسی هستند، بسیاری از مواقع فعالیت یا شیئی که فتیشیست به آن علاقه دارد ممکن است ماهیت غیرجنسی خود را نشان دهد. کاری که یک فرد انجام می دهد، مانند شستن ظرف ها، میتونه رویای جنسی یک فتیشیست باشد.

R برای نقش بازی کردن Role Play


نقش بازی کردن یک کینک رایج دیگر است، که در ان افراد نقش های متفاوتی از آنچه در زندگی روزمره خود انجام میدهند را به عنوان بخشی از صحنه جنسی بر عهده میگیرند. میتونه به سادگی پوشیدن لباس پرستار یا ایجاد سناریو کامل باشد. نمونه‌های رایج شامل دکتر و بيمار (دکتر بازی)، رئيس و منشي، پسر مستخدم و خانم خانه دار ثروتمند يا دانشجو و استاد هستند. در حالي كه نقش بازی کردن اغلب با لباس های خاص همراه است و يك بهانه فوق العاده براي پوشیدن لباس های مختلف است. اما يك كمد پر از لباس مختلف لازم نيست. صحنه ها مي تواند از طريق صحبت هاي سکسی و تخيل خلاق ايجاد شوند.

R برای فتیش رباتی Robot Fetishism
ما در دوره‌ای زندگی می کنیم که فناوری به بسیاری از نیازهای اساسیمان می پردازد. باید آن قفسه را نصب کنید؟ TaskRabbit. غذا میخواهید ؟ DoorDash. حالا اگر حشری شدید؟ خب، این موضوع متفاوت است. بسیاری از ما ممکن است به هزاران برنامه دوست‌یابی سر بزنیم تا شریک مناسبی را پیدا کنیم، 22٪ از مردم در ایالات متحده دوست دارند با یک ربات سکس کنند. در واقع، برخی این سکس را ترجیح می‌دهند. فتیش ربات، گاهی به عنوان رباتیسم شناخته می‌شود، شامل افرادی است که با ربات‌ها یا موجودات مشابه دیگر تحریک جنسی میشوند. این جذب میتونه در واقعیت مثل سکس با عروسک‌های جنسی یا ربات‌ها، یا به صورت ادبی‌ به عنوان مثال،با خواندن رمان‌ها یا داستان های خیالی مربوط به این موجودات هم به وجود بیاد. روبوتیسم به صورت نقش بازی کردن هم میتونه ظاهر بشه، بنابراین داشتن شریک انسانی که در حین سکس لباس روباتی می پوشد یا به عنوان یک روبات عمل می کند هم از این نوع فتیش است.

S برای اسپکتروفیلی Spectrophilia
خصوصاً اگر زن دگر جنس گرا باشید، شاید برایتان سخت است تا به انسان‌ها علاقه‌مند شوید. افراد مبتلا به اسپکتروفیلی، جاذبه جنسی، رابطه یا برخورد جنسی با ارواح را گزارش می کنند که شب ها می آیند و با آنها سکس برقرار می کنند. سوکوبوس روحی به شکل بانویی است که در فولکلور (یا یک فانتزی اسپکتروفیلیا)، شب‌ها برای عشق‌بازی با انسان و ارواح به سراغ شی مورد نظر خود می‌رود. اینکوبوس نوع مذکر آن است. اگرچه در واقعی بودن ارواح بحث است، اما جذابیت جنسی که اسپکتروفیل ها گزارش می دهند به اندازه هر فتیش دیگر واقعی است. با این حال، نوعی کینک کاملاً جدید در اصطلاح شبح دوستانه را ایجاد می کند، درست است؟

S برای استیژیوفیلیا Stygiophilia
استیژیوفیلی یک فتیش است که شامل لذت جنسی از رفتن به جهنم یا مواجه شدن با مجازات ابدی است. شهوانیت می تواند از ماهیت تابویی چنین افکاری ناشی شود. در برخی موارد، استیژیوفیلیا با مفهوم لذت BDSM تنبیه و تحقیر ارتباط دارد. تحقيقات كمي در مورد اين فتیش وجود دارد، اما افرادي كه تربيت مذهبي خاصی داشتند (جایی که بحث در مورد جهنم مثل کلیسا، مدرسه یا خانه رایج بود) ممکن است تمایل بیشتری به این کینک داشته باشند، زیرا پیشینه مذهبی آنها می تواند این ایده جهنمی را ایجاد کند.

T برای شاخک ها Tentacles


ابتدا اجازه دهید یک چیز را واضح بگویم: شما نمی توانید با یک هشت پا واقعی یا اختاپوس سکس داشته باشید - اختاپوس ها حیوانات هستند و بنابراین نمی توانند رضایت دهند. اما هیولاهای اختاپوس مانند در فیلم‌های پورن Tentacles وجود دارند، که شما می‌توانید آن‌ها را تماشا کنید و لذت ببرید. این کار فقط به خاطر اینکه عجیب غریب است جالب نیست بلکه (به گفته برخی کارشناسان)، میتونه برخی دیگر از فانتزی های کلاسیک مانند اسارت و دخول چندگانه را برآورده کند. و اگر آلت تناسلی ایده آل شما یک شاخک آبی غول پیکر است، تولید کننده اسباب بازی های جنسی Bad Dragon میتونه به شما کمک کند تا فتیش های هیولاییتان را اجرا کنید.

T برای تریکوفیلیا Trichophilia
تریکوفیلا، به عنوان فتیش مو هم شناخته می‌شود، باعث جذب جنسی به موها میشود. این موهای می‌تواند موهای انسان (زیر بغل، سینه، ناحیه تناسلی و سر ) یا حتی پشم حیوان باشد، اما بیشترین ترجیح به موهای سر انسان است. این فتیش ممکن است شامل لمس، بو کردن یا نگاه کردن به مو، پوشیدن موی شخص دیگر یا تعامل با مو در وضعیت‌های مختلف ( به عنوان مثال، زمانی که حیس هستند، بریده یا کنده می شود) است. حتی در موراد نادر ممکن است شامل خوردن مو هم باشد. کسانی که در این فتیش زیاده‌روی می‌کنند ممکن است نسبت به نوع مو (مثلا نسبت به موهای قرمز، موهای فر و یا موهای کوتاه ) هم به عنوان بخشی از بازی فانتزی یا جنسی حساسیت داشته باشند.

U برای یوروفيلیا Urophilia
یوروفيلیا (دوش طلا یا نام واضح تر بازی ادرار) نام شگفت‌آوری برای بازی‌های آبی است. با این کینک، ادرار افراد باعث تحریک جنسی میشود. کارهای زیادی وجود دارد که می توانید با ادرار انجام دهید، اگرچه رایج ترین راه برای لذت بردن از ادرار کردن/ دادن یا دوش طلایی گرفتن است. گزارش‌های آن پرونده تایید نشده مبنی بر اینکه دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا دست به این عمل زده است را به خاطر می آورید؟ دوش طلایی به این معنی است که اجازه می‌دهید کسی رویتان ادرار کند( یا برعکس). اگر مي‌خواهيد آن را امتحان كنيد، در حمام اجرایش کنید.

U برای زیرپوش Underwear


قطعاً نمی‌توان انکار کرد که فروش زیرپوش دسته دوم زیاد شده است. در سال‌های اخیر، بسیاری از افراد – معمولاً خانم‌ها – تجربیات خود را در فروش لباس‌های زیر دسته دومشان با افرادی در Craigslist، Instagram و eBay به اشتراک گذاشته‌اند. بنابراین شاید تعجب نکنید که جذابیت جنسی به زیرپوش فتیشی رایج است. بر اساس نظر موری: « جذابیت برای لباس زیر می‌تواند به دلیل ترکیبی از تخیل ما و همچنین حس و بوی لباس زیر باشد. “مردم می توانند تصور کنند که در لباس زیر چه چیزی بوده است و آن را احساس و لمس کنند و از آن لذت ببرند.”

V برای فضولی و دید زدن Voyeurism


دید زن کسی است که از تماشای سکس دیگران لذت جنسی می‌برد. وقتی از دیدزدن از نظر فتیش صحبت می‌کنیم، در واقع درباره تماشاگر بودن با رضایت صحبت می‌کنیم. تفاوت بسیار مهمی است! تماشا شوندگان از دیده شدن لذت می‌برند و تماشاگران از تماشای دیگران. در مورد زندگی روزمره مسئله پیچیده‌تر است، چون تماشای شخصی بدون اطلاع یا رضایتش کاملاً غیر قابل قبول است. اگر فانتزی‌های تماشاگرانه دارید، اطمینان حاصل کنید که با تماشاشوندگان به صورت کامل موافقت کرده باشید. به این ترتیب همه طرف ها لذت خواهند برد.

V برای ویکارفیلیا Vicarphilia
با ظهور پادکست‌های شهوانی و کتاب‌های صوتی شهوانی، ویکارفیلیا یکی از مواردی است که به نظر می‌رسد بدون اینکه بسیاری از ما بدانیم تقریباً به فتیش محبوب تبدیل شده است. ویکارفیلیا برانگیختگی غیر مستقیمی است، کینکی که در آن افراد با شنیدن تجربیات، علایق و رفتارهای جنسی دیگران، یعنی کسانی که زندگی متفاوت یا معمولاً هیجان انگیزتری نسبت به خودشان دارند، به شدت برانگیخته می شوند. این فتیش را می توان با گوش دادن به توضیح یک موسیقیدان مشهور در مورد تاریخچه فعالیت جنسیش در یک پادکست یا شاید با خواندن بازگویی یک نویسنده از اولین تجربه سکسش در زندگی نامه خود تجربه کرد. این کینک اساساً قرار دادن خود در زندگی جنسی دیگران است.

W برای شلاق Whip


شلاق به طور معمول به عنوان یک اصطلاح کلی برای تمام ابزارهای بازی ضربه‌ای و کتک زدن استفاده می‌شود، اگرچه به صورت فنی به یک شیء با بدنی نازک اشاره دارد که ته آن “بشقابی مانند” است. پیشرفته‌ترین شلاق موجود در بازار شلاق تک‌دم است، که شبیه مار است و وقتی به درستی استفاده ‌شود صدای نازکی ایجاد کند. شلاق‌های تک‌دم پوست را میشکافند و ممکن است دور بدن پیچیده بشن و به مناطقی که اعضا مهمی وجود دارند آسیب بزنند برای همین باید تنها توسط افراد حرفه‌ای با سال‌ها تجربه استفاده شوند. حتی برخی از حرفه‌ای ها هم فقط برای ایجاد ترس و نه ضربه زدن واقعی از ان استفاده میکنند. اگر می‌خواهید شلاق را امتحان کنید، گزینه‌ ی مناسب تری از شلاق ها را برای مبتدی ها انتخاب کنید.

W برای خیسی و کثیفی Wet and Messy
خیسی و کثیفی ، به عنوان sploshing هم شناخته می‌شود، یک فتیش است که در آن افراد از پوشاندن یا احاطه شدن با غذا یا نوشیدنی خیس لذت می برند. انگل میگوید که: "این فتیش می‌تواند شامل نشستن روی کیک، پوشیده شدن از خامه یا ژله در حین سکس باشد ". همچنین می تواند شامل مواد دیگری غیر از غذا ها مثل کرم اصلاح، مقدار زیادی روغن های روان کننده، رنگ و غیره باشد. دقت کنید که این فتیش زمانی است که شما از مقدار زیادی مواد خیس کننده در حین بازی جنسی استفاده میکنید و از ان لذت جنسی زیادی می برید، چه در حال انجام رابطه جنسی باشید یا نه. " جذابیت پاشیدن این مواد روی بدن از چند چیز ناشی می شود، اما در نهایت، این به خود فرد بستگی دارد. برخی از دلایل اصلی افراط در این فتیش ، تحریک حسی است. " به نظر مي‌آيد حس لمس مواد و در مورد غذاها عطر و مزه باعث جذابیت میشود. این فتیش واقعاً از برخی جهات شکل افراطی از بازی حسی است. تمایلات جنسی انسان ها پیچیده هستند و ما نباید کسی را بر اساس آنچه دوست دارد قضاوت کنیم تا زمانی که همه افراد درگیر یک رابطه موافق هستند و اجرای ان عمل امن است.

X برای بازی با شمع Wax Play


روشنایی شمع فضای عالی برای حال و هوا ایجاد میکند، اما می‌توانید از موم ذوب شده برای لذت جنسی دردآور هم استفاده کنید. البته، بازی با آتش (و موم) خطرناک است، بنابراین خوشحال هستیم که صنعت اسباب بازی جنسی در اینجا ورود کرده است. شمع‌های وجود دارد که در دمای مناسب ذوب میشوند و چون دمای تن ها نزدیک دمای بدن است باعث سوختگی نمیشوند. شمع‌های ماساژ نیز وجود دارد. این شمع ها دارای رایحه های لذت بخشی مانند بوربن یا وانیل تیره هستند. با سوختن شمع، موم به روغن ماساژ تبدیل می شود. پس میتونید ازش لذت ببرید.

Y برای تخم مرغ یونی Yoni Egg
تخم یونی یک وسیله تخم مرغی شکل است که به عنوان بخشی از تمرینات کف باسن درون واژن قرار می‌گیرد. تخم مرغ یونی درون کص قرار می‌گیرد و عضلات کف لگن قدرت خود را به کار می‌گیرند تا تخم مرغ را در جای خود نگه دارند. این تخم ها می‌توانند بسیار زیبا باشند (شرکت بهداشتی جنسی Chakrubs آن‌ها را در انواع بلورها و رنگ ها عرضه می‌کند). برای بسیاری از کاربران عنصر معنوی هم میتونه در تخم مرغ های یونی درگیر باشد. اما در مورد خطرات بهداشتی استفاده از این تخم ها بحث های وجود دارد. قبل از استفاده از اون ها حتما مطالعه کنید.

Z برای Zappers
Zapper یک نام مستعار زیبا برای چوب الکتریکی است که به عنوان بخشی از تحریک الکتریکی استفاده می شود. این چوب ها شبیه چوب جادوگر ها هستند، با این تفاوت که برای ایجاد شوک در بدن استفاده می‌شود. زپرها اغلب به عنوان بخشی از بازی DS استفاده می‌شوند که در آن فرد غالب به مطیع شوک الکتریکی وارد میکند. شاید ترسناک به نظر بیاد اما استفاده از آن ها 100٪ امن است. کمی خواهید ترسید که میتونه لذت بخش باشد.

Z برای Zentai


زنتای، که از عبارت ژاپانی zenshin taitsu (جوراب شلواری فول بادی(تمام بدن)) نشأت می‌گیرد، لباسی است که تمام بدن از جمله سر، انگشتان دست و پا را می‌پوشاند. این لباس ها معمولا رنگارنگ است و از پارچه اسپاندکس ساخته شده است. برای کسانی که از زنتای لذت می‌برند، عامل جذابیت ممکن است از نزدیکی و تنگی پارچه با پوست و فشاری که روی مناطق حساس بدن قرار میگیرد، ایجاد شود. برای بعضی، پوشیدن این لباس‌ها می‌تواند حس حبس و تحت فشار بودن را القاء کند، حس جذاب جنسی ای مشابه claustrophilia است. برای بعضی دیگر، پوشیدن این لباس‌ها ممکن است حس نامشخصی را القاء کرده و هیجان خاص و جذابی را ایجاد کند. برای کسانی که خجالتی هستند هم میتونه لذت بخش باشد.

لیست کینک ها و فیتیش های جنسی: A تا E
لیست کینک ها و فیتیش های جنسی: F تا O
منبع:https://www.glamour.com/story/a-to-z-kinks-and-fetishes

12 ❤️
برای نظر دادن وارد شوید یا ثبت نام کنید .

2024-04-27 13:50:58 +0330 +0330

عالی بود😍👌مرسی
Tentacles به نظرم بهترینشه😁🫣

2 ❤️

2024-04-28 22:16:19 +0330 +0330

↩ negar93
یکی از محبوب ترین فتیش ها برای خانوما می‌تونه باشه دخول چند گانه

2 ❤️

2024-04-29 18:30:28 +0330 +0330

↩ M.sadagii
بله درسته 👌

0 ❤️







‌آگهی‌های دوستیابی

نمایش آگهی های دوستیابی بستگی به علاقه شما دارد. برای دیدن آگهی مرتبط با علاقه تان لطفا پروفایل تان را » ایجاد یا ویرایش کنید «