مژده مژده خبری در راه است!

1397/03/04

…به گزارش تارنگار حقوق بشر در ایران، شب گذشته مانیتورهای فرودگاه مشهد از سوی گروهی به نام «تپندگان» هک شد و پیام‌ها و تصاویری در حمایت از تظاهرات سراسری بر روی آنها قرار گرفت…

265 👀
1 ❤️
برای نظر دادن وارد شوید یا ثبت نام کنید .

2018-05-25 17:44:26 +0430 +0430
0 ❤️

2018-05-25 17:46:52 +0430 +0430
0 ❤️

2018-05-25 18:00:41 +0430 +0430

سایت فرودگاه بین‌المللی مشهد پنج‌شنبه شب، سوم خرداد، برای مدت کوتاهی هک شد و تصاویری از اعتراض‌های دی ماه گذشته روی تابلوها و تلویزیون‌های تبلیغاتی فرودگاه رفت.

تصاویری که در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده نشان می‌دهد که گروهی که خود را "تپندگان" می‌نامد، مسئولیت حمله به سایت فرودگاه مشهد را بر عهده گرفته است.

صبح امروز جمعه ۴ خرداد محمدرحیم نوروزیان، فرماندار مشهد با تأیید هک شدن سایت فرودگاه این شهر گفت این ماجرا "دقایقی بیشتر به طول نینجامید و به سرعت برطرف شد."

آقای نوروزیان گفته است که اقدامات لازم برای شناسایی هکرها در دست پیگیری است.

.....

به نوشته خبرگزاری ایرنا "فرودگاه بین المللی شهید هاشمی‌نژاد" مشهد پس از مهرآباد تهران، دومین فرودگاه پرترافیک ایران است.

....

هکرها چه می‌خواهند؟ گروه "تپندگان" که مسئولیت هک کردن سیستم‌های فرودگاه مشهد را بر عهده گرفته در پیامی که روی تلویزیون‌های فرودگاه درج شد این حمله را "آغاز اقدامات" خود دانسته و با اشاره به ناآرامی‌های دی ماه گذشته نوشته است: "ما گروه 'تپندگان ' در یک اقدام اعتراضی در این لحظات بر مانیتورهای فرودگاه مسلط شده‌ایم. خواهران و برادران، پنج ماه گذشته و سپاه پاسداران همچنان جان و بیت‌المال مردم را در غزه، لبنان و سوریه به تباهی می‌دهد"

این گروه گفته است که "دیگر صدایمان در گلو خفه نخواهد شد" و وعده پیوستن به اعتراض‌های اخیر در شهر کازرون را داده است.

"تپندگان" در این پیام اعتراضی از مردم خواسته که از تلویزیون‌های فرودگاه مشهد عکس بگیرند و به اشتراک بگذارند.

هم‌زمان پیامی هم برای گروهی از روزنامه‌نگاران روی یکی از پیام‌رسان‌ها فرستاده شد که متن آن ترجمه انگلیسی پیامی بود که روی تلویزیون‌های فرودگاه مشهد درج شده بود.

در جریان اعتراض‌ها و ناآرامی‌های گسترده دی ماه ۱۳۹۶ در ده‌ها شهر ایران دست کم ۲۵ نفر جان خود را از دست دادند. اعتراض‌های اخیر در شهر کازورن در استان فارس هم سه کشته به جا گذاشت.

1 ❤️

2018-05-25 18:19:55 +0430 +0430

مایک پمپئو در سنا: فشار و تحریم بر جمهوری اسلامی ایران را افزایش می‌دهیم

وزیر خارجه ایالات متحده روز پنجشنبه بیش از سه ساعت به سوالات سناتورهای دو حزب در کمیته روابط خارجی سنا پاسخ داد. او چندین بار در سخنانش به ایران اشاره کرد و گفت بعد از اعلام شروط دوازده گانه به ایران برای مذاکره و توافق، ایالات متحده فشار و تحریم بر جمهوری اسلامی را افزایش می‌دهد.

یک روز بعد از حضور وزیر خارجه آمریکا در جلسه کمیته امور خارجی مجلس نمایندگان، مایک پمپئو از صبح پنجشنبه سوم خرداد ماه برای بحث درباره بودجه پیشنهادی و اولویت‌های وزارت خارجه ایالات متحده در کمیته روابط خارجی سنا حضور یافت تا به پرسش‌های اعضای این کمیته پاسخ دهد.

وزیر خارجه آمریکا در پاسخ به ضمانت های دوازده شرط اعلام شده از سوی او در روز دوشنبه برای بازگرداندن ایران به توافق جامع تری گفت، قانون کاتسا و سایر مصوبات کنگره به پرزیدنت ترامپ اختیار می دهد که تحریم های بیشتری را علیه جمهوری اسلامی ایران اعمال کند.

وی افزود، به زودی ما تحریم های جدیدی اعلام خواهیم کرد. همانطوری که می دانید ما تحریم هایی را در این یک هفته علیه بانک مرکزی و مقام های جمهوری اسلامی اعلام کردیم.

1 ❤️

2018-05-25 18:23:10 +0430 +0430

چند بیتی در مورد دلار ....

....

https://up.shahvani.com/uploads/1sqzd0on.mp4

0 ❤️







‌آگهی‌های دوستیابی

نمایش آگهی های دوستیابی بستگی به علاقه شما دارد. برای دیدن آگهی مرتبط با علاقه تان لطفا پروفایل تان را » ایجاد یا ویرایش کنید «