پورن استارها چقدر پول درمیارند؟

1395/02/05

این سوال برام پیش اومد با گوگل کردن به مقاله جالبی رسیدم که فکر کردم خوبه برای استفاده دوستان شهوانی هم ترجمه اش کنم. امیدوارم براتون جالب باشه و نظرتون رو بگین



میانگین درآمد پورن استارها آنقدر بالا نیست که فکر می کنید.

پورن استار بودن آنقدر که فکر می کنید آسان نیست. عده خیلی کمی از پورن استارها تبدیل به سوپراستارهایی می شوند که همه ما می توانیم اسم ببریم. کار کردن در صنعت پورن آن قدر پولساز نیست که فیلم هایی مثل Boogie Nights القا می کنند. در واقع مزد پورن استارها الان کمتر از همیشه شده است. پورن استارها به طور فزاینده ای مجبور هستند که به منابع درآمد دیگر رو بیاورند. کارهایی مثل تبلیغ برای محصولات، چت آنلاین با وبکم و اسکورتینگ.

به گزارش تحقیقی که اخیرا سی ان بی سی انجام داده میانگین درآمد یک پورن استار مرد ۵۰۰ تا ۶۰۰ دلار برای هر صحنه سکس است. پورن استارهای معروف تر بین ۷۰۰ تا ۹۰۰ دلار برای هر صحنه مزد می گیرند. سوپراستارها می توانند انتظار حدود ۱۵۰۰ دلار را داشته باشند. بعضی می گویند که درآمد صحنه های گی بیشتر است. پورن استارهای گی معروف ممکن است تا ۵۰۰۰ دلار برای یک صحنه هم مزد بگیرند.

صنعت پورن یکی از معدود بخش هایی است که دستمزد زنها در آن بیش از مردهاست. استیون هیرش صاحب شرکت پردرآمد Vivid Stodies به سی ان بی سی گفت: «وقتی دخترها وارد بیزنس می شوند و تازه کار هستند برای هر سکس مزد بیشتری می گیرند. اول کار پول بیشتری در می آورند بعدش بستگی دارد که چقدر معروف شوند.»

بنا به این گزارش، یک بازیگر زن پورن چیزی بین ۸۰۰ تا هزار دلار برای یک صحنه سکس «سنتی» (یعنی بین زن و مرد) دریافت می کند. بازیگران اسمی بین ۱۵۰۰ تا ۲۰۰۰ دلار دستمزد می گیرند. تازه کارهایی که «شهرت بدی» دارند ممکن است حتی حدود ۳۰۰ دلار دریافت کنند.

آنهایی که دستمزد بالاتر می خواهند اغلب به صحنه های چالشی تر فراخوانده می شوند. بنا به این گزارش، سکس های افراطی (مثل دوکیر در کون؟) ممکن است ۱۸۰۰ تا ۲۵۰۰ دلار دستمزد داشتند باشند. کسانی که هواداران زیادی دارند رقص سکسی در مجالس هم می توانند منبع درآمد خوبی باشد. یک بازیگر/رقاص به سی ان بی سی گفت که برای هر رقص مجلسی ۷۰۰۰ تا ۱۰۰۰۰ دلار کاسبی می کند.

اما پرسنل پشت صحنه مثل کارگردان، فیلمبردار، صدابردار، تهیه کننده، نویسنده، عکاس، گریمور و بقیه دست اندرکاران چقدر درآمد دارند؟ از بین این گروه کارگردان بیش از همه مزد می گیرد. معمولا یک کارگردان پورن بین ۱۰۰۰ تا ۱۵۰۰۰ دلار در روز دریافت می کند. وقتی که قرار باشد که کارهایی خیلی بیشتر از کارگردانی بکنند ممکن است تا ۳۰۰۰ دلار در روز هم دریافت کند، هر چند که طبق گزارش سی ان بی سی استدیوهای کمی این قدر بخشنده هستند.

نویسنده های صحنه های سکسی درآمد خیلی کمتری دارند. دستمزد آنها بین ۲۵۰ تا ۴۰۰ دلار در روز است و فیلمبرداری بیشتر صحنه ها بیش از یکی دو روز طول نمی کشد. فیلم های پورن عادی را معمولا ظرف چهار تا هشت ساعت می سازند.

فیلمبردارها روزی ۵۰۰ تا ۷۰۰ دلار دستمزد می گیرند (آنهایی که خودشان دوربین دارند دستمزدشان بیشتر است). صدابردارها بین ۳۰۰ تا ۴۰۰ دلار و دستیاران تهیه بین ۱۰۰ تا ۲۵۰ دلار در روز می گیرند.

درآمد گریمور ها بد نیست و ممکن است تا روزی ۵۰۰ دلار هم بگیرند. کسانی که تمام روز سر صحنه حاضر نیستند برای یک گریم ۱۰۰ تا ۱۵۰ دلار می گیرند.

مطابق این گزارش، به شرط اینکه پورن استار مدیربرنامه خوبی داشته باشد، درآمدش به سه چیز بستگی دارد که دوتایش در کنترش خودش است: اخلاق کاری و تداوم، روحیه پولسازی و محبوبیت.

البته باید طول مدت کاری را هم به این موارد افزود. این گزارش می افزاید:

پورن صنعتی است که مرتبط افراد را می جود به بیرون تف می کند. بسیاری فقط بعد از یک صحنه یا چند ماه کنار می کشند. بعضی چند سالی دوام می آورند اما بعد ناپدید می شوند. اما عده اندکی هستند که این کار شغل شان می شود و مثل بقیه هنرپیشه ها این دسته هستند که بیش از همه پول درمی آورند.

11 ❤️
برای نظر دادن وارد شوید یا ثبت نام کنید .

2016-04-23 22:03:44 +0430 +0430

مرسی از زحمتی که کشیید

0 ❤️

2016-04-23 22:25:05 +0430 +0430

کس و شعری بیش نیست ، اینقدر درامد دارند که بعد از بازنشسته شدن راحت زندگی کنن
یه چیزی شبیه هنر پیشه های هالی وود
اصلا چرا راه دور میری مگه جند هایی که تو ایران خونه از خودشون دارن ، مرفه نیستن

0 ❤️

2016-05-09 08:32:47 +0430 +0430

بیشتر بودن درآمد زنای پورن استار، نسبت به مردارو البته میدونسم ولی حد و حودودشو نه.

باقی اطلاعاتمم تکمیل شد…

مرسی بابت ترجمه‌ت ?

1 ❤️

2016-05-09 08:41:12 +0430 +0430

مقا لت قدیمیه جدی دتر ین گزا ر ش b b c از کا هش دستم زد به یک سو م این مبل غ که گفتی رسیده علتش هم س کس ا نلا ین و این ترنت که همه گیر شده

0 ❤️

2016-05-09 14:36:02 +0430 +0430

تازه این تو آمریکاس و تو اروپا خیلی کمتر درمیارن.مثلاً درآمد یه صحنه DP در اروپا برای یه پورن استار تاپ از یه کس دادن خشک و خالی یه پورن استار معمولی آمریکایی کمتره.البته با اینکه سطح دستمزد پایین اومده ولی هنوز اونایی که در صنعت پورن tier 1 هستن موقع قرارداد میتونن سر دستمزد چونه بزنن و دستمزد بالاتری دریافت کنن و حتی هنرپیشه مردی رو هم که قراره بکندشون رو هم انتخاب کنن.برای همینه که میبینید بعضی پورن استارها صد تا صحنه با یه هنرپیشه مرد دارن.فرصت های شغلی هم تو پورن علیرغم کم شدن دستمزد خیلی زیادتر شده(به دلیل اینترنت).خیلی از پورن استارها خرج یه سالشونو در سه-چهار ماه درمیارن.

1 ❤️

2016-05-09 15:24:48 +0430 +0430

ممنونم… خیلی واسم جالب بود

0 ❤️

2016-08-28 16:54:16 +0430 +0430

اره تقریبا اطلاعات مقاله درست و کامله این پورن که کل ایرانیارو جلقی کرده

0 ❤️







‌آگهی‌های دوستیابی

نمایش آگهی های دوستیابی بستگی به علاقه شما دارد. برای دیدن آگهی مرتبط با علاقه تان لطفا پروفایل تان را » ایجاد یا ویرایش کنید «