چگونه دختری را به فرستادن عکس لختی راضی کنیم؟

1401/07/08

روش راضی‌کردن دختران به فرستادن عکس لختی

این روزها همه عکس لختی یا «نود» (Nude) می‌فرستند. اما پسرها در همان ابتدای راه اشتباه می‌کنند. در این مطلب خواهیم گفت که چطور می‌توانید دختری را راضی کنید تا عکس لختی بفرستد و حتی بخواهد بیشتر بفرستد.

در دوران عشق‌های مدرن، گرفتن و فرستادن عکس لختی بسیار رایج است. اگر نمی‌دانید چطور باید دختری را راضی کنید تا به شما عکس لختی بفرستد، این مطلب را از دست ندهید.
آموختن روش راضی‌کردن دخترها به فرستادن عکس لختی یک هنر است. چنین موضوعی کمی دشوار است. بیشتر دختران حتی از فکر این‌که عکس‌های لخت خودشان را به مردهایی بدهند که اصلاً نمی‌شناسند و اعتمادی به آن‌ها ندارند، لذتی نمی‌برند.
اما اگر با او در رابطه باشید چه؟ قاعدتاً اعتماد بیشتر می‌شود. اما در این صورت هم اگر از هم جدا شوید چه اتفاقی می‌افتد؟ با آن عکس‌ها چه باید کرد؟ به هر حال بیشتر مردم اهمیتی نمی‌دهند. چرا؟
چون تقریباً همه در برهه‌ای از زندگیشان عکس لختی فرستاده‌اند. عکس لختی مثل پیامک‌های «صبح بخیر» روزانه است. افراد برای هم طوری عکس لختی می‌فرستند که انگار شکلک فرستاده‌اند.

چیزهایی که پسرها قبل از درخواست عکس لختی باید بدانند
اگر تازه با کسی شروع به حرف‌زدن کردید، فرستادن عکس لختی قرار نیست زود اتفاق بیفتد. هیچ راهی ندارد. فرستادن عکس لختی معمول است، اما هنوز دخترها برای فرستادنش احتیاط می‌کنند.
خب پس چه می‌شود کرد؟ نکتۀ اصلی دربارۀ عکس لختی این است که نباید درخواست کنید. بله درست شنیدید. هرگز نباید درخواست عکس لختی کنید. عکس‌های برهنه مانند هدیه هستند، پس باید منتظر بمانید تا به شما داده شوند.
اگر هم عکس لختی به شما هدیه داده نشد، احتمالاً شانسش را نداشتید. پس چگونه باید چنین هدیه‌ای دریافت کنید؟ باید کاری کنید که هدیه به شما داده شود و البته که با فرستادن عکس کیرتان این اتفاق نمی‌افتد.

هرگز مستقیماً درخواست عکس لختی نکنید وگرنه دختر موردنظر مشکوک می‌شود‌
اشتباه بسیاری از مردان همین‌جاست. فرض کنید در حال پیام‌دادن هستید و ناگهانی می‌گویید «یه عکس لختی بفرست». در این صورت هیچ عکسی دریافت نمی‌کنید و به‌علاوه، فکر می‌کند چندش‌آور و مزاحم هستید. حتی اگر با قصد خوبی پیش بروید و انسانی با ادب و احترام باشید، با گفتن این حرف همه‌چیز خراب می‌شود و به پیام‌ها و هر گفت‌وگوی دیگری در آینده نیز بدبین می‌شود.
لازم است تنها یک نکته را در نظر بگیرید: به نشانه‌های کوچک و به‌اصطلاح «نخ‌دادن» او توجه کنید. اگر آن دختر آمادگی فرستادن عکس لختی را داشته باشد یا از قبل تصورش کرده باشد، قطعاً متوجه خواهید شد. ممکن است حرف‌هایی بزند که تمایلش را نشان دهد، مثلاً «امروز یه سوتین جدید خریدم» یا حرف‌هایی بزند که کمتر مشخص باشد، مثل «امروز صبح رفتم باشگاه، الان حس می‌کنم بدنم خیلی اومده روی فرم».
وقتی کمی نخ بدهد، احتمال دارد که انتظار داشته باشد که از او درخواست عکس کنید. شاید بگویید «اوه، ببینم» که در این حالت همه‌چیز به تصمیم او بستگی دارد. اما هرگز نباید از او بخواهید که برایتان عکس لختی ارسال کند. همیشه محتاط باشید و به نشانه‌ها و نخ‌دادن‌ها توجه کنید.

چطور دختری را راضی کنید تا عکس لختی بفرستد و با میل خودش بخواهد که بیشتر بفرستد
اگر می‌خواهید عکس لختی دریافت کنید، چند نکتۀ خیلی مهم هستند که هرگز نباید از آن‌ها غفلت کنید. جزئیات کلیدی زیر را به‌خاطر داشته باشید و مطمئن باشید که خواهید توانست طوری ذهنش را آماده کنید که عکس لختی برایتان بفرستد.

1. درخواست نکنید
همان‌طور که قبل‌تر گفتیم، هرگز نباید از دختری درخواست عکس لختی کنید. چون زنان درخواست عکس برهنه را از طرف مردان جذاب نمی‌دانند. اگر مردی مستقیماً درخواست عکس لختی کند، بی‌عرضه به نظر می‌رسد. بنابراین اگر درخواست نکنید، با احتمال بیشتری عکس دریافت می‌کنید.


2. لطفاً عکس کیر نفرستید
بسیاری از مردان فکر می‌کنند اگر عکس کیرشان را بفرستند، سیل عکس لختی به سمتشان سرازیر می‌شود. اما در واقعیت این‌طور نیست. حقیقت این است که زنان بسیار کمی از دریافت عکس کیر لذت می‌برند.
نمی‌توانید از کیر عکس جذاب بگیرید و هیچ زنی قرار نیست با نگاه‌کردن به آن خودارضایی کند. پس فعلاً کیرتان را در شرتتان نگه دارید چون لازم نیست نشانش دهید.

3. از شکلک‌ها و ایموجی‌های اشتباه استفاده نکنید
چون نه بامزه است و نه خنده‌دار. از ایموجی بادمجان و قطرۀ آب در حال پاشش در کنارش استفاده می‌کنید؟ تنها در صورتی که هردوی شما سابقۀ زیادی در حرف‌زدن سکسی باهم دارید می‌توانید این‌کار را انجام دهید، در غیر این صورت هیچ دختری با دیدن این ایموجی‌ها تحریک نمی‌شود.
در عوض باعث می‌شوید احساس چندش کند. ایموجی هلو و سایر شکلک‌هایی را که نشان‌گر «هَوَل‌بودن» شماست کنار بگذارید.


4. مستقیم سراغ عکس‌های سکسی نروید
اگر عکس لختی می‌خواهید، باید رابطۀ خود را با او محکم‌تر کنید. نمی‌توانید همان دفعۀ اول از او عکس لختی بخواهید چون این‌کار جواب نمی‌دهد. در عوض، باید واقعاً با او حرف بزنید تا متوجه شوید اوضاع چطور پیش خواهد رفت.
اگر از شما خوشش بیاید، لاس می‌زند و اجازه می‌دهد که رابطه پیش برود. اما اگر متوجه شدید از شما خوشش نمی‌آید، بی‌خیال شوید.


5. درخواست عکس کنید، اما عکس‌های عادی
اگر می‌خواهید دختری برایتان عکس لختی بفرستد، اول باید حس خوبی دربارۀ ارسالشان داشته باشد. پرسش این است که چطور باید کاری کنید که احساس راحتی کند؟ اول از او بخواهید عکس‌های عادی مثل سلفی بفرستد. این‌کار چندش و هول‌گونه نیست و خیلی هم خوشایند است. با این کار ابتدا شرایط را برای احساس راحتی‌اش فراهم می‌کنید تا آمادگی لازم را پیدا کند.


6. با میم‌ها (memes) و عکس‌های خنده‌دار شیطونی کنید
گاهی یک عکس خنده‌دار می‌تواند دختر را برانگیخته و تحریک کند و در عین حال فکر کند بامزه است و به آن بخندد، مخصوصاً اگر از میم‌هایی با موضوع «فرستادن عکس لختی» (send nude) استفاده کنید که در اینترنت فراوان است. برای شروع می‌توانید هشتگ #sendnudesmeme را امتحان کنید.
البته که قرار نیست در پاسخ به این پیام‌ها برایتان عکس لختی بفرستد، بلکه ذهن او را برای شیطونی آماده می‌کند و شرایط را برای ارسال عکس لختی در آینده مهیا می‌کند.


7. همۀ زنان از گرفتن عکس لختی خوششان نمی‌آید
تصور نکنید همۀ زنان آلبومی از عکس لختیِ آماده برای ارسال را در گوشی خود دارند. اصلاً این‌طور نیست. همۀ زنان از گرفتن عکس لختی خوششان نمی‌آید، هرکس علایقی دارد. اگر کلاً از گرفتن عکس لختی خوشش نمی‌آید، این‌کار را نخواد کرد. مجبورش نکنید، در عوض بی‌خیال شوید.


8. سکسی حرف‌زدن (Dirty talk) هنر است
اگر پیام می‌دهید و همه‌چیز خوب پیش می‌رود، می‌توانید به‌تدریج حرف‌های سکسی بزنید تا ببینید چه خواهد شد. اگر خوشش نیاید، نمی‌پذیرد و به‌اصلاح راه نمی‌آید که البته مشکلی نیست. در این حالت می‌دانید که جایگاهتان کجاست. اگر اهلش باشد و خوشش بیاید، می‌توانید حرف‌های سکسی را ادامه دهید و تا سکس‌چت کامل پیش بروید. اگر سکس‌چت پیش بیاید، احتمالاً عکس لختی هم می‌گیرید.


9. انتظار عکس لختی نداشته باشید
برخی مردان فکر می‌کنند استحقاق دارند که زن‌ها برایشان عکس لختی بفرستند. اما اشتباه می‌کنند. مردان نباید تصور کنند که چون حقشان است، پس زنان وظیفه دارند برایشان عکس لختی بفرستند. فرستادن یا نفرستادن عکس لختی فقط به انتخاب زن بستگی دارد.
اگر بخواهد که عکس لختی بفرستد، به نفع شماست. اما اگر نخواهد بفرستد هم مشکلی نیست. چون قرار نیست برای نفرستادن چیزی سرزنش شود.


10. از علایقش باخبر شوید
رمز رابطۀ سالم، شناخت چیزهایی است که طرف مقابلتان دوست دارد یا از آن‌ها متنفر است. مثلاً شاید فتیش پا (foot fetish) داشته باشد و از گرفتن سلفی از پاهایش لذت ببرد. ولی اگر حرف از عکس لختی شود، علاقه‌ای نشان ندهد. هرکس درجه‌ای از راحتی دارد که باید به آن احترام بگذارید.


11. بی‌ادب و بی‌نزاکت نباشید
کسی که از بدن لختش عکس می‌گیرد و برای کس دیگری می‌فرستد، بسیار شجاعت به خرج داده است، چون واقعاً جسارت می‌خواهد.
در نتیجه، اگر دختری برایتان عکس لختی فرستاد، بی‌ادب و بی‌نزاکت نباشید. سکسی حرف‌زدن و بی‌ادبی متفاوتند. هرگز نباید کاری کنید که زن احساس کند به او نگاهی ابزاری دارید. چنین تصوری وقیح و زننده است و نشان از فقدان احترام دارد. اگر مرتباً چنین اتفاقی می‌افتد، احتمالاً هرگز با زن‌ها سازگار نخواهید بود.


12. باید نشان دهید که قابل اعتماد هستید
چرا عکس لختی را باید به شما بدهد؟ از کجا بداند قابل اعتمادید؟ باید این پر‌ها را از خود بپرسید. قبل از فرستادن عکس، باید مطمئن شود که قابل اعتمادید یا نه. با ملاحظه و محتاطانه شخصیت خود را نشان دهید.


13. نشان بدهید که برایتان جذاب است
برای دریافت عکس لختی نباید غر بزنید، چون دختر این‌کار نخواهد کرد. غرزدن در این مورد بی‌تأثیر است. در عوض، نشان دهید که به او اهمیت می‌دهید و ستایشش می‌کنید، کاری کنید که حس کند خواستنی و دلخواه است. اگر به چشمتان جذاب است، به او بگویید. دروغ نگویید و تمارض نکنید چون متوجه می‌شود.


14. قدرشناس باشید
اگر عکس لختی فرستاد حتماً قدردانی کنید، چون فرستادن عکس برهنه چیز کمی نیست و اتفاقاً خیلی هم اهمیت دارد. به‌معنای واقعی کلمه، عکس بدن لختش را برایتان فرستاده است. اگر بعد از دریافت عکس سرد برخورد کنید، انتظار نداشته باشید که عکس دیگری در آینده برایتان بفرستد، چون روحیه‌اش را تخریب کرده‌اید که حرکت هوشمندانه‌ای نیست.


15. پرسش‌های درست بپرسید
چون پرسیدن واقعاً اثربخش است و اگر یاد بگیرید که درست بپرسید، احتمالش بسیار زیاد است که دختر موردنظر به فرستادن عکس لختی راضی شود و حتی ممکن است بخواهد با شما رابطه داشته باشد.


فهمیدن چگونگی راضی‌کردن دختران به فرستادن عکس لختی اصلاً ساده نیست، اما با رعایت نکته‌هایی که گفتیم، آسان‌تر می‌شود. در انتها، اگر رابطه‌ای شکل بگیرد و محترمانه برخورد کنید، برایتان عکس لختی خواهد فرستاد، شاید بیشتر از یکی!


منبع

برای نظر دادن وارد شوید یا ثبت نام کنید .

2022-09-30 02:25:57 +0330 +0330

فرستادن عکس نود برای ی رابطه ی تازه شکل گرفته اشتباهه اونم با فیس باید زمان بگذرع و شناخت پیدا شه اعتماد شکل بگیره تا بعدا مشکلی پیش نیاد
ولی کلا با فیس اشتباهه حداقل توو فرهنگ ما


2022-09-30 14:58:49 +0330 +0330

↩ Shahla_khoshgele
با فیس خیلیا دنبال سو استفاده هستن

4 ❤️

2022-10-02 08:39:58 +0330 +0330

جای این همه کص لیسی برید پورن هاب کلی عکس با کیفیت ببینید نه شکم های لته چربی و فرش موکت ایرانی 😂


2022-10-02 13:28:55 +0330 +0330

↩ justtoannoysomeretard
بله متأسفانه خیلی از افراد فوقولاده اسکلن کاریشم نمی‌شه کرد.

2 ❤️

2022-10-03 09:26:07 +0330 +0330

↩ ellia_1415
سختی مسیر رو هم در نظر بگیرید .
مثل اینه شما از تهران میخاید برید رشت ،اگر اتوبوس vip سوار بشید چه بهتر ولی هم گرونتره و هم خیلی باید منتظر وایستی . درصورتی که میشه کنار جاده وایستاد هم ارزون و هم سریع رسید به مقصد !

2 ❤️

2022-10-05 12:26:21 +0330 +0330

من حدود ۱ساله رابطه داریم اصلا هم مذهبی نیست و الفاظ سکسی هم بکار می‌بریم اما هیچوقت نود نمی‌ده همش میگه نمخوام ۱ ساله و قبلش هم ۱ سال شناخت داشتیم درواقع ۲ ساله همو میشناسیم

3 ❤️

2022-10-05 18:27:33 +0330 +0330

↩ Alireza09sjddm
حتما که نباید بگیری.
اگه آشناست و میبینیش همون بغل و لب مناسبه ولی گرفتن نود به نظرم کاملا اشتباهه.

2 ❤️

2022-10-06 14:45:19 +0330 +0330

عکس دوتا از دوست دخترام تو تاپیکم هست میتونید ببینید

1 ❤️

2022-10-06 15:43:09 +0330 +0330

↩ Omidclever899
دخترِ واقعی وجود نداره. اینا همه تأثیر رسانه‌ست.

1 ❤️

2022-10-10 19:46:39 +0330 +0330

↩ Alireza09sjddm
دو ساله باهاشی وقتتو میزاری حتی نود هم نداده!!! مطمعنم سکس هم‌نکردید
کصخلی ول کن حاجی 😐😂

4 ❤️

2022-10-19 02:21:35 +0330 +0330

↩ Shahla_khoshgele
افرین،،بزودی زنان درایران جایگاهشون رو پیدا میکنند،،اما ما مردان باید ازشهامت شیرزنان ،،قدردانی کنیم،،زنان بما اموختند که هیچ کسری از مامردان ندارن💥💥💖

1 ❤️

2022-10-30 09:45:55 +0330 +0330

خوشش بیاد خودش میاد یعنی مرغی که انجیر میخوره نوکش کجه ولی یه نصیحت هیچوقت عکس با چهره ندید چون دیدم بعضیا عکسها رو میفروشن یا پخش میزنند یا اخازی میکنند بعدم اگه دلش بخواد خودش میفرسته نیاز به راضی کردن نداره

0 ❤️

2022-10-31 00:04:23 +0330 +0330

حس امنیت و اعتماد رو ایجاد کنید و برای یه عکس غرورتون رو خرد نکنید!

جنتلمن باشید ! هر چی بیشتر ابراز نیاز کنید بیشتر از خواسته تون دور میشید!

به جایی برسید که دختر خانم خودش بگه: تو نمیخای عکسای منو ببینی؟!!!

0 ❤️

2022-11-02 02:53:38 +0330 +0330

هزار یک عدد راه داره:
۱. پول
۲. پول
۳. پول

۱۰۰۰. پول بیشتر
۱۰۰۱. باز هم پول به اندازه کافی

2 ❤️

2022-11-19 14:31:17 +0330 +0330

جذابیت نود گرفتن و نود دادن به همون لاس زدنای قبل و بعدشه وگرنه که کلی عکس با کیفیت تو نت هست :-"

1 ❤️

2022-11-24 20:48:55 +0330 +0330

مهمترین عامل میل واقعی اون دختر به پسره

0 ❤️

2022-11-30 05:26:08 +0330 +0330

از اونجایی که دخترها حساسیت روی هم جنسشون که از خودشون قشنگتر نیباسه بگو عکس بهتر یکی که می‌شناسه دیدم چ مقایسه کنم کدوم بهتریس

0 ❤️

2022-12-01 14:35:59 +0330 +0330

↩ GondeBack1363
اره ولی لذت فری چیز دیگست

0 ❤️

2022-12-16 14:06:08 +0330 +0330

↩ Doctor.massaj1
فعلا که اکثرشون آزادی رو با هرزگی اشتباه گرفتن و قیام این شیر زنان رو به سخره گرفتن، همینا گند میزنن به انقلاب ما، چه پسر چه دختر بعضی ها اینو با جم تی وی اشتباه گرفتن. شاید این چیزا واسه مردم ترکیه عادی باشه اما هدف انقلاب جوونا و این شیر زنها فرای این داستان هست

0 ❤️

2023-01-19 05:47:55 +0330 +0330

↩ king.of.turk
😅😅😅👌

0 ❤️

2023-02-11 11:40:26 +0330 +0330

👌 😎

1 ❤️

2023-03-17 18:41:31 +0330 +0330

↩ Shahla_khoshgele
فیس یعنی چی

0 ❤️

2023-03-19 16:23:59 +0330 +0330
0 ❤️

2023-03-24 23:09:31 +0330 +0330
1 ❤️







‌آگهی‌های دوستیابی

نمایش آگهی های دوستیابی بستگی به علاقه شما دارد. برای دیدن آگهی مرتبط با علاقه تان لطفا پروفایل تان را » ایجاد یا ویرایش کنید «