چگونه زنان را بهتر انگشت کنید

1399/01/09

چگونه در انگشت کردن بهتر شوید از نظر خود زنان

«اگر به صورت رندم انگشت‌هایتان را داخل کُس‌اش خم و راست می‌کنید احتمال این که شما را بکشد بیشتر از ارگاسم شدنش است!»

by Zachary Zane Feb 19, 2020

انگشت کردن چه جزو عشق‌بازی باشد چه بخشی از خود سکس، می‌تواند برای زنان بسیار لذت‌بخش باشد، به شرطی که درست انجام شود. انگشت کردن با تکنیک بد، نه تنها لذت‌بخش نیست، بلکه می‌تواند دردناک هم باشد! برای همین تصمیم بر آن شد با چند زن درمورد این که مردان چگونه در انگشت کردن بهتر شوند مشورت بشود.
فراموش نشود که همه‌ی زنان با هم متفاوت‌اند و هر زنی کُس خاص خودش را دارد پس نمی‌توان یک تکنیک خاص را برای انگشت کردن پیشنهاد کرد، بهترین راه این است که خودتان از پارتنرتان بپرسید که دوست دارد چگونه انگشتش کنید! همین
ولی به هرحال چند نکته‌ی کلی وجود دارد که می‌تواند مردان را در انگشت کردن بهتر کند که در این جا به اشتراک گذاشته می‌شود.

نکات ذیل با مشورت این افراد بدست آمده‌اند:

  • Cherith Fuller که کمدین و نویسنده‌ی “Cool Chill Girl” است که در آن به مسائل جنسی و قرارگذاشتن در دنیای مدرن می‌پردازد.
  • Cory B که متخصص سکس و فتیش است.
  • Courtney Kocak که کمدین و مجری پادکست “Private Parts Unknown” است که در آن درمورد مسائل جنسی و سکس و قرار گذاشتن بحث می‌کند.
  • Sofiya Alexandra کمدین و مجری پادکست “Private Parts Unknown” که تمرکز این پادکست مسائل جنسی و سکس و قرار گذاشتن است.

١) آرام شروع کنید!



Cherith: «همیشه همان اول کار می‌فهمم مردی که با او هستم می‌خواهد کُس‌ام را مثل بازی‌های ویدئویی پاره کند یا نه، بعضی‌ها فکر می‌کنند هرچقدر محکم‌تر و سریع‌تر این کار را انجام دهند، زودتر به آخر بازی می‌رسند! ولی این روش درستی نیست. حتی زن‌هایی که عاشق انگشت شدن هم هستند نیاز دارند که پارتنرشان آرام آرام پیش برود. با یک انگشت شروع کنید و وقتی که حس کردید او تحریک شده از دو انگشت استفاده کنید.»

Sofiya: «به نظرم بعضی از مردان خیلی شدید و خشن کار را شروع می‌کنند، انگار که می‌خواهند قفل کُس‌ام را باز کنند. قبل از این که انگشت کردن را شروع کنید، مطمئن شوید که پارتنرتان تحریک شده باشد.»

نکته: روان‌کننده را فراموش نکنید!


۲) با زبان‌تان شروع کنید



Cory: «یادتان باشد که کُس همیشه به خودی خود خیس نمی‌شود پس یا از روان‌کننده استفاده کنید یا قبل از انگشت کردن، کُس را بخورید تا کمی خیس شود.»

Sofiya: «شخصاً خودم دوست دارم ابتدا کُس پارتنرم را بخورم تا کاملاً خیس شود، سپس شروع می‌کنم با شصتم اطراف کُس‌اش را تحریک می‌کنم و همزمان چوچوله‌اش را می‌خورم. سپس آرام شصتم را وارد کُس‌اش می‌کنم و وقتی شروع کرد به آه و ناله کردن، شصت دیگرم را وارد می‌کنم.»

Courtney: «من عاشق انگشت شدن و تحریک همزمان چوچوله‌ام هستم.»


۳) چوچوله را تحریک کنید



Cory: «یادتان باشد که قبل از انگشت کردن، کمی هم به چوچوله (که ۸۰۰۰ رشته عصبی دارد) توجه کنید. چوچوله بالای ورودیِ کُس قرار دارد و بافت نرمی دارد. برای راحتی کار از پارتنرتان بپرسید که دوست دارد چگونه چوچوله‌اش را تحریک کنید.»

Cherith: «تحریک کردن چوچوله واقعاً لذت انگشت کردن را چند برابر می‌کند و تحریک آن از نان شب هم واجب تر است! شما چند گزینه دارید، میتوانید همزمان با انگشت کردن، چوچوله‌اش را بخورید یا این که با دست دیگرتان آن را تحریک کنید (روان‌کننده یادتان نرود!) یا حتی خود پارتنرتان چوچوله‌اش را تحریک کند تا شما با خیال راحت کُس‌اش را انگشت کنید.»


Courtney: «چوچوله را بشناسید و ازش نترسید. برخی مردان از بازی کردن با چوچوله می‌ترسند، ولی چوچوله دکمه‌ای‌ست که زنان دوست دارند فشارش دهید!»


۴) با حرکات قلاب مانند نقطه‌ی G را تحریک کنید



Cory: «نقطه‌ی G روی دیواره‌ی بالایی کُس قرار دارد، معمولاً موقعیت نقطه‌ی G هر زنی با بقیه متفاوت است ولی معمولا بین ۵ تا ۷ سانت داخل کُس قرار دارد. دیواره‌های داخلی کُس بافت نرمی دارند ولی نقطه‌ی G ساختارش شبیه اسفنج دریایی است. برای تحریک این نقطه انگشت‌هایتان را با حرکات قلاب مانند روی این ناحیه بکشید.»

Cherith: «برای تحریک این نقطه انگشت‌هایتان را مثل موقعی که به کسی اشاره می‌کنید به شما نزدیک شود حرکت دهید. من خیلی ها را با همین روش انگشت کرده‌ام و همیشه هم جواب داده!»


Courtney: «حرکت دادن انگشت‌ها به حالت قلاب‌مانند، همیشه لذت‌بخش است ولی اگر پوزیشن این کارتان اشتباه باشد، می‌تواند دردناک باشد. شما می‌خواهید با حرکت انگشتانتان یک حالی به نقطه‌ی Gاش بدهید، نه این که فقط انگشتانتان را داخل کُس پارتنرتان خم و راست کنید، با این کارتان احتمال این که شما را بکشد بیشتر است تا ارضا شدنش!»


۵) نوک سینه‌ها را هم وارد بازی کنید



Sofiya: «یکی از تکنیک‌های دیگر این است که همزمان با خوردن و انگشت کردن کُس، به آرامی با نوک سینه‌ها هم بازی کنید. ولی یادتان باشد که زیاده‌روی نکنید! هر زنی حد و حدود خودش را دارد.»

Courtney: «خیلی عاشق بازی با نوک سینه‌ام نیستم، مگر این که به آرامی آنها را گاز بگیرید!»


۶) از اسباب‌بازی جنسی استفاده کنید



Cherith: «اسباب بازی‌ها را فراموش نکنید و از استفاده از آنها نترسید. مطمئن باشید که تجربه‌ی لذت‌بخش‌تری خواهید داشت. استفاده از ویبراتور موقع انگشت کردن زندگی‌تان را از این رو به آن رو خواهد کرد!»

Cory: «تحریک چوچوله با ویبراتور و تحریک همزمان نقطه‌ی G با انگشت‌هایتان لذت فوق‌العاده ای دارد، چون شما می‌توانید تمرکزتان را روی تحریک نقطه‌ی G بگذارید و پارتنرتان هم همزمان از تحریک شدن چوچوله‌اش لذت ببرد.»


۷) دست‌هایتان را بشویید و ناخن‌هایتان را بگیرید



Cherith: «خواهشاً قبل از انگشت کردن، دست‌هایتان را بشویید! نمی‌خواهم به جز انگشت کردن زجر آورتان، باکتری کُس هم بگیرم. ناخن‌هایتان را هم کوتاه کنید، مانیکور کنید و کلاً به خودتان برسید. وقتی سر قرارهایی می‌روم که طرف مقابل‌ام به خودش رسیده و ناخن‌هایش مرتب است، خوشحال می‌شوم چون می‌دانم قرار است شب را کلی با هم حال بکنیم.»


Sofiya: «اگر ناخن‌هایتان بلند است و پوست اطراف ناخن‌هایتان زبر و زمخت است، اجازه‌ی نزدیک شدن به کُس‌ام را ندارید! از مرطوب‌کننده استفاده کن عزیزم!»

Courtney: «اگر حوصله‌ی کوتاه کردن ناخن‌هایتان و استفاده کردن از مرطوب‌کننده برای دست‌هایتان را ندارید بهتر است بیخیال کُس‌ام شوید.»


۸) اگر خراب نیست، دستکاری‌اش نکنید



Cory: «اگر از یک حرکت و تکنیک خاص راضی هستید و از آن لذت می‌برید به همان بچسبید! آنچه مسیر رسیدن به ارگاسم را خراب می‌کند، همین تغییر دادن ریتم و حرکت است.»


منبع:

menshealth.com/sex-women/a30871220/how-to-finger-a-woman

15803 👀
3 ❤️
برای نظر دادن وارد شوید یا ثبت نام کنید .



تاپیک‌های داغ





‌آگهی‌های دوستیابی

نمایش آگهی های دوستیابی بستگی به علاقه شما دارد. برای دیدن آگهی مرتبط با علاقه تان لطفا پروفایل تان را » ایجاد یا ویرایش کنید «