چگونه فیک ها را رسوا کنیم!

1398/08/21

دوستان همونطور که مستحضر هستید متاسفانه تعداد پروفایلهای فیک در شهوانی زیاد هست! خیلی از این پروفایلها ادعا میکنن که خانم هستند و عکسهایی هم از بدن خودشون میذارن که متاسفانه برادرا بدون توجه به اینکه اون عکس ها مال اون شخص هستند یا نه! و اینکه اصلا طرف زنه یا مرده! خیلی پر شور شروع میکنن به قربون صدقه رفتن و پیشنهاد دادن و…!

این در ظاهر ممکنه کار بی ضرری به نظر بیاد اما حداقل قضیه سر کار گذاشتن و دست انداختن و توهین به شعور افراد هست و متاسفانه ممکنه حتی در بعضی موارد به اخاذی…هم منتهی بشه.

اینجا چند روش ساده رو بهتون میگم که “خودتون” میتونین برای امتحان اصالت عکس ها ازشون استفاده کنین. اینکه من یا کس دیگه ای هر چند وقت یک بار بگیم فلانی یا بهمانی فیک هست… واقعا دردی رو دوا نمیکنه اما اگه “خود شما” یاد بگیرین که چطوری یک فیک رو تشخیص بدین کمی فضای اینجا رو بهتر میکنه!

این هم بعضی روشها:

1.استفاده از سایت https://www.tineye.com/

عکس مورد نظر رو آپلود میکنین و این سایت با استفاده از الگوریتمهای پیشرفته خودش در دیتابیس تصاویر جستجو میکنه و اگه تصویری شبیه پیدا کنه ارائه میکنه!

2.استفاده از سایت https://images.google.com/

روی دگمه شبیه دوربین کلیک کنین و تصویر مورد نظر رو آپلود کنین. مثل مورد بالا گوگل در دیتابیس خودش میگرده و تصویر مشابه رو اگه وجود داشته باشه پیدا میکنه!

3.استفاده از سایت https://yandex.com/images/

4.استفاده از سایت https://www.bing.com/images

5.استفاده از سایت https://berify.com/ (باید ثبت نام کنید و استفاده مجانی محدودیت داره)

6.این هم چند سایت خوب اما کمی تخصصی : ImgOps ,shutterstock ,picsearch ,IQDB

مثال در کامنت

پ.ن. اینها البته روشهای خیلی ابتدایی هستند و روشهای به مراتب پیچیده تری هم هست که استفاده ازشون کمی به دانش دیتاماینینگ احتیاج داره! هدف اینجا این هست که “هر کسی” یه عکس از اینترنت برنداره و باهاش یه ملتی رو علاف خودش بکنه! مسلما همه اینجور روشها خطاهایی هم دارند و نمیشه مچ همه متقلبین رو گرفت…اما همینکه تعدادشون کم بشه پیشرفت خوبی هست.

28108 👀
1 ❤️
برای نظر دادن وارد شوید یا ثبت نام کنید .

2019-11-12 20:35:53 +0330 +0330

یه کاربری هست که امضاش یه موقعی سینه های مرمری بود! البته هردفعه از شدت ناراحتی اینکه معلوم شده فیک بوده میره عوضش میکنه! این دوستمون اوائل میگفت که همه اون عکسها مال خودش هستند! بعد این تاپیک و بی آبرویی که ایجاد شد کمی رفتارش رو تصحیح کرده. البته هنوز زبان غیر بهداشتی داره ایشون! اما خب از کسی که دوست داره این همه آدم رو سر کار بذاره نمیشه انتظار شعور زیادی داشت! ;) با نمک تر از همه اینه که کسی که همه این فیک بازیها رو کرده و همه این فحاشی ها رو هم انجام داده الان شعار میده که "بیاین با همدیگه با احترام رفتار کنیم" 😁

اینجا ایشون رو به عنوان مثال مورد بررسی قرار میدیم!

اوائل ایشون خیلی علاقمند به "عرض و درز" بودند! و اممممممممم! امممممممممممممممم😁😁😁



کلا ایشون خیلی دوست داره که تاپیکهای جنجالی و مرد پسند (بخونین مرد خر کن 😁 ) بزنه! مثلا

- "اگر یک شب در اختیارتون بودم باهام چکار میکردین؟" 😁

- "کصم میخااارههه!" 😁

- "چند میگیری کصمو بلیسی؟" 😁

- "کی میخواد با آبش سیرابم کنه!!!"... 😁

قبل از هر چیز لازمه بگم که من 3 بار به طور خصوصی از ایشون خواسته بودم که نکنه این کار رو. دوستان دیگه ای هم هر کدوم چند باری به ایشون این مطلب رو گفته بودن...2-3 باری هم این شواهد رو توی تاپیکهاش گذاشتم که دست برداره...منتها نه تنها به این کار ادامه داده, بلکه بدترش هم کرده و متاسفانه صدها نفر رو هم این وسط اسکل کرده و میکنه!

هدف اینجا اطلاع رسانی هست به کاربرانی که ممکنه از موضوع اطلاع نداشته باشند. حالا اگه بعد دونستن این مطلب, کاربرا خودشون واقعا مایل باشند که یک همچین کاری رو تشویق کنند و یه همچین رفتاری باهاشون بشه! دیگه فقط به خودشون مربوطه!

عکسهایی که ایشون گذاشته توی تاپیک ها و امضاش اینا هستند:

این امضای یکی مونده به آخر ایشون هست!



که مال یه خانم اهل ترکیه هست و از اینجا اومده!



این امضای قبلی ایشون هست!



که مال یک بانوی روسی هست و از اینجا اومده! ;)



عکس امضای قدیمی و بقیه مخلفات:









تصاویر کس مبارک و ممه های مبارک ایشون از این عکس قیچی شدند:



عکس امضای قدیمی کاربر از سایت xhamster برداشته شده:



https://xhamster.desi/photos/gallery/very-hot-teen-photos-compilation-high-heels-nylons-6-10663271

باسن مبارک رو هم که کاربر دیگه ای اشاره کردن که از کجا اومده!



امیدوارم با اطلاع کاربرای سایت از این روشهای ساده دیگه کسی اینجور مردم آزاری نکنه!

ایشون یه تاپیک دیگه هم دارن که سوال میکنن چند میگیری لیس بزنی! و 18 صفحه!!! دوستان اون زیر لیس زدن!

این تصویری هست که ایشون پست کرده:



متاسفانه عکس از سایت xvideos برداشته شده و صاحب تاپیک حتی اگه بخواد هم نمیتونه اصل جنس رو بهتون بده که لیس بزنید!



https://www.xvideos.com/profiles/podjarany/photos/2191041/slodkie_cipki_p

خب این دوستمون در تاپیک دیگه ای از امکان پارگی کون توسط کیر سوال کردن! و عکسهای زیر رو هم از خودشون پیوست کردن:





مشکل اینجاست که عکس های مورد نظر از اینجاها برداشته شدن! و اصلا مال دو تا آدم مختلف هستند!

https://multi.xnxx.com/gallery/1127566/d524/my_wife_gallery_1_1/5

https://www.topsopt.ru/158016


اشکالات دیگه رفتاری این دوستمون در شهوانی:



- التماس لایک و توجه! ایشون متوجه نیست که صرف اینکه ملت بیان مطلبی رو لایک کنن مهم نیست بلکه کیفیت مطلب هم مهمه! "هر کسی" اینجا اگه ادعا کنه که دختره و برداره مطلب جنجالی سکسی بذاره که "اگه من یه روز در اختیارتون بودم باهام چیکار میکردین؟"یا "کصم خیسهه!"... ملت میریزن و لایک میکنند. این هنر خاصی نمیخواد! اما زیاده روی در انجام این کار کیفیت سایت رو خیلی پایین میاره! کما اینکه آورده! مدت زیادی نصف تاپیکهای داغ سایت شده بودن امممممممممممممممم 😁

- سر کار گذاشتن کاربرا با تاپیکهای به ظاهر جنجالی اما در حقیقت تو خالی! خیلی از کاربران مرد با تصور اینکه ایشون دختره و به امید اینکه بتونن با این شخص نوعی رابطه سکسی داشته باشن زیر تاپیکهاش کامنت مینویسند و لایک میکنند. در حالیکه با وجود تمام سر و صدایی که ایشون صبح تا شب در مورد سکس و سکسی بودن میکنه تا همین امروز حتی ثابت نکرده که دختر هست! در بالا هم دیدیم که قبلا عکسهایی رو از روی اینترنت برداشته بود و جای عکس خودش جا زده بود. این رفتار نشون میده که کاربر مورد نظر احترامی برای شعور بازدید کننده ها قائل نیست! حداقل کاری که ایشون باید انجام بده تا بعد از تمام این ادعاها کمی اعتماد کاربرا رو جلب کنه اینه که مثلا با رژ لب روی بدنش متن خاصی رو که کاربرا میگن بنویسه و عکس بگیره بذاره توی سایت تا حداقل ملت مطمئن بشن که واقعا با یه خانم طرف هستند نه با یک مرد مردم آزار روانی! تا بعد بشه راجع به بقیه ادعاها فکر کرد!



- زدن مطالب دیگران به نام خود! معدود مطالب "غیر عکسی" که ایشون تا حالا پست کرده, "بدون استثنا" از روی بلاگ ها و صفحات وب کپی شدن و بدون ذکر مرجع اینجا استفاده شدن! این هم کاری بسیار زشت و غیر اخلاقی هست!

- رفتارها و ادعاهای عجیب و غیر عادی; اگه لازم شد بعدا بیشتر راجع به این موضوع توضیح میدم. اما فعلا به دو مورد بسنده میکنم: ایشون در دو جای مختلف در مورد خصوصیات ظاهریش مطلب نوشته که اسکرین شات اونها هم موجوده. در یکی نوشته که قدش 178 سانت و وزنش 65 کلیو هست در حالیکه که در دیگر گفته قدش که 175 و وزنش 70 کیلو هست! یه همچین اشتباه فاحشی نمیتونه سهوی باشه! آدمی که حتی قد و وزن خوش یادش نمیمونه یا در موردشون دروغ میگه دیگه... دومی اینکه این شخص مرتب از اینکه "بیایید با یکدیگر با احترام رفتار کنیم" صحبت میکنه. قبلا دیدیم که با دروغ گفتن راجع به عکسها چقدر به شعور دیگران احترام گذاشته بود! حالا ببینیم که اسکرین شات بیو چند وقت پیش ایشون چه چیزی رو نشون میده:




اخیرا هم یه عکسی رو از روی xHamster برداشته و فقط کمی کراپش کرده و زده به نام! 😁




و من الله التوفيق و عليه التكلان !

69 ❤️

2019-11-12 20:44:09 +0330 +0330
نقل از: xman.hotboy دمت گرم

ممنون رفیق! والا دیگه خیلی زیاد شدن این فیک ها....

1 ❤️

2019-11-12 20:45:32 +0330 +0330
نقل از: Hossein_jalili باید ازت ممنون باشن بابت پست اموزشی هایی که میزاری

مرسی! امیدوارم دوستان از این سایتها استفاده کنن و کمتر فیک داشته باشیم.

1 ❤️

2019-11-12 20:47:15 +0330 +0330
نقل از: Dickhead_king از این جماعت بدم میاد ولی از این کسخلایی که از اینا تعریف می کنن متنفرم

والا یه چیز جالبی که من اینجا دیدم اینه که حتی "بعد" اینکه معلوم میشه عکس ها فیک هستن یه عده هنوز زیر تاپیک دارن درخواست میدن که خانم بده ما هم بکن.... 😁

5 ❤️

2019-11-12 20:50:36 +0330 +0330
نقل از: کارخودشونه... مرز بین فیک و فاک رو باریک تر کردی داداچ

به قول دوستمون جیمی "ما همه از خاکیم و بر فاک میرویم" 😁

3 ❤️

2019-11-12 21:02:26 +0330 +0330
نقل از: aliss20 باوت پستت ممنون اما من یک بررسی کردم از همین شهوانی یک عکس برداشتم اپلود کردم توی سایتی که دادی اما 0 نتیجه نشون داد فک نمیکنم با این روش بشه کاری کرد

دوست من البته این روشها دقتشون 100% نیست...فقط بعضی ها رو میتونن پیدا کنن. حالا توی خصوصی بهم بگو کدوم عکس هست. من روشهای دیگه ای هم میدونم که هنوز اینجا ننوشتم و با اونها هم چک میکنم.

2 ❤️

2019-11-12 21:02:45 +0330 +0330
نقل از: Ado_Den_Haag داداش دمت گرم

ممنون دوست عزیز!

2 ❤️

2019-11-12 21:16:27 +0330 +0330
نقل از: evildead555 آخه کوسخل جون این روش هایی که گفتی بدرد عمه ات میخوره این روزا عکسای واقعی مردم رو دیگران میدزدن وبدون اجازه پست میکنن توی سایتها و گروههای مختلف در ثانی اگه کسی میدونه که عکسای دیگران فیک هست دیگه لزومی نداره که ازش تعریف و تمجید کنه

بقول معروف:
جیبتو کسی میزنه که خودش هشدار دزدی بهت میده

یا بهتره بگم کافر همه را به کیش خود پندارد.

من مطمئن نیستم که علت ناراحتی شما اینجا چی هست! 😁

صحبت اینه که بعضیها عکس هایی رو از سایت های خارجی برمیدارن و به عنوان عکس خودشون جا میزنن! اگه عکس ایرانی هم باشه و از روی وب برداشته باشن باز این روش جواب میده...اگه عکس شخصی کسی باشه و از گوشی/کامپیوتر... اون شخص دزدیده شده باشه خب معلومه که هیچ روشی برای اثبات وجود نداره!

به هر حال بهتره سعی کنیم آرامش خودمون رو حفظ کنیم و به یاد داشته باشیم که ادب یکی از نشانه های هوش هست!

11 ❤️

2019-11-12 21:23:22 +0330 +0330
نقل از: shahx-1
نقل از: axm432
نقل از: evildead555 آخه کوسخل جون این روش هایی که گفتی بدرد عمه ات میخوره این روزا عکسای واقعی مردم رو دیگران میدزدن وبدون اجازه پست میکنن توی سایتها و گروههای مختلف در ثانی اگه کسی میدونه که عکسای دیگران فیک هست دیگه لزومی نداره که ازش تعریف و تمجید کنه

بقول معروف:
جیبتو کسی میزنه که خودش هشدار دزدی بهت میده

یا بهتره بگم کافر همه را به کیش خود پندارد.

من مطمئن نیستم که علت ناراحتی شما اینجا چی هست! 😁

صحبت اینه که بعضیها عکس هایی رو از سایت های خارجی برمیدارن و به عنوان عکس خودشون جا میزنن! اگه عکس ایرانی هم باشه و از روی وب برداشته باشن باز این روش جواب میده...اگه عکس شخصی کسی باشه و از گوشی/کامپیوتر... اون شخص دزدیده شده باشه خب معلومه که هیچ روشی برای اثبات وجود نداره!

به هر حال بهتره سعی کنیم آرامش خودمون رو حفظ کنیم و به یاد داشته باشیم که ادب یکی از نشانه های هوش هست!

جناب XAM لو رفتی!! دیگه نمیتونی عکسای لختتو بزاری اینجا کسی باور نمیکنه!!! 😁

دیگه بیزنسم پکید! میخواستم عکس سینه پر پشم و پیلیم رو بذارم دیگه دستم رو شد! 😁

6 ❤️

2019-11-12 21:28:53 +0330 +0330
نقل از: Sex_for_u در عجبم چقدر ادمای اینجا مهمن که تشخیص عکس اصل فیکشون زده شده 😁

والا راستش رو بخوای همین 1 ساعت پیش به یه موردشون تذکر داده شد و اگه بهت بگم تا همین الان 10 صفحه! ملت قربون صدقه اون عکس های فیک خارجی! که بجای عکس خودش جا زده بود رفتن شاید متوجه بشی که بد نیست دوستان روشهای تشخیص فیک رو بدونن! 😁

2 ❤️

2019-11-12 21:42:36 +0330 +0330
نقل از: Nazi.mirzayi3244 موافقم

شما همیشه خیلی مختصر پیام میدین 😁 با کی و چی موافقین؟

1 ❤️

2019-11-12 21:57:55 +0330 +0330
نقل از: شعله_مهربانی یه کاربر هست ک مشخصه فیک فیکه . بد رو اعصابه خار خیز :| . چند نفری به ادمین بگن میندازتش بیرون مثل اون شاعر کسخله (روابط عمومی) خخخ . مرسی بابت تاپیکت خوب بود . حالا بم بگو چاکس . خخخ

من هم از شما تشکر میکنم! تو خصوصی بگو منظورت کدومه! یکی رو فعلا ترکوندم اما نخواستم دیگه اینجا آبروش بره!

3 ❤️

2019-11-12 22:05:25 +0330 +0330
نقل از: شعله_مهربانی من باید آنجلینا رو برگردونم ، خدایی کسی لایگ نمیکنه حرفا مونو . خخخ . . اصن یا دختر نما باشم یا توی شهوانی درخواست لایک نکنم خخح . ملت حشری و جقی شدن رفت

آنجلینا هم تو بودی؟ 😁 😁 😁

خیلی شخصیت قاطعی داشت!

angelinazero بود؟

2 ❤️

2019-11-13 04:01:12 +0330 +0330
نقل از: شعله_مهربانی
نقل از: axm432
نقل از: شعله_مهربانی من باید آنجلینا رو برگردونم ، خدایی کسی لایگ نمیکنه حرفا مونو . خخخ . . اصن یا دختر نما باشم یا توی شهوانی درخواست لایک نکنم خخح . ملت حشری و جقی شدن رفت

آنجلینا هم تو بودی؟ 😁 😁 😁

خیلی شخصیت قاطعی داشت!

angelinazero بود؟

خخخخخ . اونجوری که من رفتم تو حس آنجلینا ، باید قاطع هم باشه . در اصل نوشین بود اسمش . لز باز خطیری هم بود . خخخخ . شاه ایکس باهاش خاطره داره . خخخخ

یادمه روناک بهش میگفته آنجلینا آرزو! اونم خیلی ناراحت میشد میگفت نه! زیرو! خخخخ

نکنه اون کاربره که عکس فریدا کالو رو میذاشت هم تو بودی! 😁

3 ❤️

2019-11-13 04:02:03 +0330 +0330
نقل از: شعله_مهربانی پنج روز بعد عضویتش هم اکبر جقی ، ویژه ش کرده بود . با 95 کامنت و 160 تا لایک . اکبر داشت رل میزد باهاش ، گفتم کش دارش نکنم . دلیت زد ، اکبر شکست کیری خورد و داستان کونکونک بازی گذاست و سایید جماعت رو . خخخخخ .

یعنی انققققققدر رفته بودی تو نقش! آقا بریدم! 😁 😁 😁

3 ❤️

2019-11-13 06:10:29 +0330 +0330
نقل از: .Salma. همون که ارزش لایک رو داشت ؟ 😁

همون که سوتی داد بین سوئیچ اکانت هاش ! و من دیدمش ! 😁

سلام بر آن خواهر مجاهد! والا زیادن! اما این یکی دیگه شورش رو درآورده یه جا گفته "چند میگیری لیس بزنی!" ملت هم 18 صفحه! لیس زدن اون زیر...الان توی تاپیک شواهد رو گذاشتم که اصلا عکس مال سایت xvideos هست و صاحب تاپیک حتی اگه بخواد هم نمیتونه بده که لیس بزنن! 😁

4 ❤️

2019-11-13 06:11:46 +0330 +0330
نقل از: شعله_مهربانی ناموسا بریزید خاص ادمین اعتراض کنید از فیکا

والا خدمت ایشون هم عرض سلام و خسته نباشیدی خواهیم کرد...اما اینجور مسائل رو معمولا خود کاربرا با کمی حواس جمع میتونن حل کنن!

2 ❤️

2019-11-13 07:02:06 +0330 +0330
نقل از: شعله_مهربانی
نقل از: axm432
نقل از: شعله_مهربانی ناموسا بریزید خاص ادمین اعتراض کنید از فیکا

والا خدمت ایشون هم عرض سلام و خسته نباشیدی خواهیم کرد…اما اینجور مسائل رو معمولا خود کاربرا با کمی حواس جمع میتونن حل کنن!

یعنی این کاربرای فیک باید آزاد بمونن ؟ یعنی لیاقت حذف شدن ندارن؟

چرا! منتها راهش اینه که اول آگاهی داده بشه و "خیلیها" بفهمن موضوع رو...بعد از "همه" خواسته بشه که از ادمین حذف اینجور کاربرا رو بخوان...

2 ❤️

2019-11-13 07:03:53 +0330 +0330
نقل از: شعله_مهربانی اینجانب اعتراف میکنم یه ایدی دیگه دارم که دختر نمام هستم توش . فلذا رو نمیکنم تا تو خماری بمونید. خخححخ

ببین فقط ناموسا عکس روسی برنداری بذاری بگی "چند میگیری لیس بزنی!" وجدانا یه دخترنمای با فرهنگ باش ممرض جان!

😁

4 ❤️

2019-11-13 07:11:56 +0330 +0330
نقل از: .Salma. شاه ایکس سلام 🌹

ایده ای نظری شعری در این موضوع ندارین شما ؟ 😁 👿

شاه ایکس الان میزنه طرف رو با خاک یکسان میکنه! 😁

یه حکایتی از شاه ایکس التواریخ! یه شعر آنچنانی! یه خاطره! خلاصه دلم برای اون بیچاره سوووووخت! 😁

2 ❤️

2019-11-13 07:33:12 +0330 +0330
نقل از: Brave_Girl ا حرف زدن هرکسی میش بفهمی خودتونو خسته نکنین اخه (blush)

دوست گرامی فیک های "مزاحم" دیگه رو هم در خصوصی آدرسشون رو بدین کم کم خدمت اونها هم برسیم! ;)

0 ❤️

2019-11-13 07:42:49 +0330 +0330
نقل از: الهه.همیشه.سبز قبلا کورکاک بود خیلی از این فیک ها رو لو داده بود

تازه آرش خان شما مچ این فیک های اماتوری رو گرفتی همون یویو این تازه کاره بلد نبود

فیک های حرفه ای که گونی گونی فتیش لایک و دیده شدن و عقده تعریف و تمجید دارن این روش ها رو بلدن کافیه روی عکس فیک یکی دوتا یا چندتا واتر مارک بزنن یا حاشیه عکس یعنی قسمت هایی که فقط مونث توش قابل رویت باشه هاشور یا با فوتوشاپ رنگی یا پاک کنن این جوری یه عکس جدید ساخته می شه که دیتا بیس های تشخیص عکس کارشون سخت می شه

درثانی زمانی که مدیریت می گه مهم نیست شما چرا داری اب در هاون می کوبی

تالثا مچ چندتا رو می خواهی بگیری یکی دو تا ده تا صدتا هزارتا دقیقا چند تا

رابعا خب طرف اصلا لو بره یا ادمین اصلا بیاد اینا رو پاک کنه یعنی بعدش نمی تونن بیان

خامسا اینا فیک های بی آزار هستن برا شهوانی اصلا مهم نیستن یسری فیک خطرناک هست مخصوصا اونایی که تو شهوانی محتوای پدوفیل ارائه می دن طرف صدبار اکانت ساخته بود برا فروش گزارش می کردن ادمین حذف می کرد دوباره می یومد فقط خودم دو بار قبلا خصوصی ام باز بود گزارش کردم

ششم ، عزیزم شما تقریبا یه پنچ شیش ماه هست اومدی مثل این سلما یا بقیه نمک گیر شهوانی بشی بمونی تغییر اکوسیستم می دی و با شهوانی تنظیماتت سازگار. می شه

اینم 🌹 🌹

برای زحمتی که بابت اگاهی و سالم سازی سایت می زنی

خوشحالم که کار به هفتم و هشتم نرسید! از کلام گرم, دم مسیحایی و پشتیبانی شما صمیمانه سپاسگزارم! 😁

برای موارد 1-5 هم راه حل هایی هست که خدمت دوستان ارائه خواهد شد. مورد 6 رو دیگه فکر کنم زودتر مجبور بشم برم که نمک گیر نشم! 😁

2 ❤️

2019-11-13 07:59:48 +0330 +0330
نقل از: الهه.همیشه.سبز
نقل از: axm432
نقل از: الهه.همیشه.سبز قبلا کورکاک بود خیلی از این فیک ها رو لو داده بود

تازه آرش خان شما مچ این فیک های اماتوری رو گرفتی همون یویو این تازه کاره بلد نبود

فیک های حرفه ای که گونی گونی فتیش لایک و دیده شدن و عقده تعریف و تمجید دارن این روش ها رو بلدن کافیه روی عکس فیک یکی دوتا یا چندتا واتر مارک بزنن یا حاشیه عکس یعنی قسمت هایی که فقط مونث توش قابل رویت باشه هاشور یا با فوتوشاپ رنگی یا پاک کنن این جوری یه عکس جدید ساخته می شه که دیتا بیس های تشخیص عکس کارشون سخت می شه

درثانی زمانی که مدیریت می گه مهم نیست شما چرا داری اب در هاون می کوبی

تالثا مچ چندتا رو می خواهی بگیری یکی دو تا ده تا صدتا هزارتا دقیقا چند تا

رابعا خب طرف اصلا لو بره یا ادمین اصلا بیاد اینا رو پاک کنه یعنی بعدش نمی تونن بیان

خامسا اینا فیک های بی آزار هستن برا شهوانی اصلا مهم نیستن یسری فیک خطرناک هست مخصوصا اونایی که تو شهوانی محتوای پدوفیل ارائه می دن طرف صدبار اکانت ساخته بود برا فروش گزارش می کردن ادمین حذف می کرد دوباره می یومد فقط خودم دو بار قبلا خصوصی ام باز بود گزارش کردم

ششم ، عزیزم شما تقریبا یه پنچ شیش ماه هست اومدی مثل این سلما یا بقیه نمک گیر شهوانی بشی بمونی تغییر اکوسیستم می دی و با شهوانی تنظیماتت سازگار. می شه

اینم 🌹 🌹

برای زحمتی که بابت اگاهی و سالم سازی سایت می زنی

خوشحالم که کار به هفتم و هشتم نرسید! از کلام گرم, دم مسیحایی و پشتیبانی شما صمیمانه سپاسگزارم! 😁

برای موارد 1-5 هم راه حل هایی هست که خدمت دوستان ارائه خواهد شد. مورد 6 رو دیگه فکر کنم زودتر مجبور بشم برم که نمک گیر نشم! 😁

برای مورد یک تا پنچ راه حل هست منتها طرف اصلی مدیریت سایت هست که چه سیاست هایی داشته باشه

تا الان مشخص شده سیاست گذاری سایت اولویت بندی هست و این فیک ها اولویت بالا در سیاست گذاری مدیریت شهوانی ندارن

درباره مورد شش فکر کنم داری کم کم نمک گیر می شی

چون پسر خوبی هستی موارد ششم به بعد ارفاق می شه بهت و در تاپیک آورده نمی شه

اما تجربه شخصی من :

بعضی فیک ها حواست باشه رانت شهوانی دارن یعنی ادمین هم می دونه فیک هستن ولی غیر مستقیم اجازه فعالیت دارن

حالا اینا کیا هستن دو تا راه هست یک خصوصی بهت معرفی شون کنم دوم می تونی بری تو بخش عکس های اماتوری اونجا معدن فیک های گردن کلفته بخواهی پا روی دومشون بزاری یکم اوضاع پیچیده می شه

من یه بار یکی رو به عنوان فیک معرفی کردم خواستی تو خصوصی بهت می گم چنان جنجالی به پا شد نتیجه اش این شد. اکانت خودم بلاک شد

بله بله! به نظر میرسه شما سوابق مبارزاتی طولانی داشتین! قرار نیست که "همه" رو از بین ببریم! اونایی که دیگه خیلی رو مخن! مثل همین مثال که من 3 بار هم خصوصی بهش گفته بودم که آقا جان...اما خب به کارش خیلی پر شور ادامه داد و چاره ای نبود!

خصوصی ما متعلق به خودتونه!

3 ❤️

2019-11-13 08:04:03 +0330 +0330
نقل از: .Salma.
نقل از: axm432
نقل از: الهه.همیشه.سبز قبلا کورکاک بود خیلی از این فیک ها رو لو داده بود

تازه آرش خان شما مچ این فیک های اماتوری رو گرفتی همون یویو این تازه کاره بلد نبود

فیک های حرفه ای که گونی گونی فتیش لایک و دیده شدن و عقده تعریف و تمجید دارن این روش ها رو بلدن کافیه روی عکس فیک یکی دوتا یا چندتا واتر مارک بزنن یا حاشیه عکس یعنی قسمت هایی که فقط مونث توش قابل رویت باشه هاشور یا با فوتوشاپ رنگی یا پاک کنن این جوری یه عکس جدید ساخته می شه که دیتا بیس های تشخیص عکس کارشون سخت می شه

درثانی زمانی که مدیریت می گه مهم نیست شما چرا داری اب در هاون می کوبی

تالثا مچ چندتا رو می خواهی بگیری یکی دو تا ده تا صدتا هزارتا دقیقا چند تا

رابعا خب طرف اصلا لو بره یا ادمین اصلا بیاد اینا رو پاک کنه یعنی بعدش نمی تونن بیان

خامسا اینا فیک های بی آزار هستن برا شهوانی اصلا مهم نیستن یسری فیک خطرناک هست مخصوصا اونایی که تو شهوانی محتوای پدوفیل ارائه می دن طرف صدبار اکانت ساخته بود برا فروش گزارش می کردن ادمین حذف می کرد دوباره می یومد فقط خودم دو بار قبلا خصوصی ام باز بود گزارش کردم

ششم ، عزیزم شما تقریبا یه پنچ شیش ماه هست اومدی مثل این سلما یا بقیه نمک گیر شهوانی بشی بمونی تغییر اکوسیستم می دی و با شهوانی تنظیماتت سازگار. می شه

اینم 🌹 🌹

برای زحمتی که بابت اگاهی و سالم سازی سایت می زنی

خوشحالم که کار به هفتم و هشتم نرسید! از کلام گرم, دم مسیحایی و پشتیبانی شما صمیمانه سپاسگزارم! 😁

برای موارد 1-5 هم راه حل هایی هست که خدمت دوستان ارائه خواهد شد. مورد 6 رو دیگه فکر کنم زودتر مجبور بشم برم که نمک گیر نشم! 😁

اگه بری شمعدونیا دق میکنن ! 😁

بعدشم کی باشه که بین حرفام یکی دوتا بهش حرف بزنم اذیتش کنم(dash) 👿

بیشتر بنویسم یا کافیه ؟ (preved) 😁

حس میکنم که ملتفت شدم! 😁

0 ❤️

2019-11-13 08:07:17 +0330 +0330
نقل از: الهه.همیشه.سبز قبلا کورکاک بود خیلی از این فیک ها رو لو داده بود

تازه آرش خان شما مچ این فیک های اماتوری رو گرفتی همون یویو این تازه کاره بلد نبود

فیک های حرفه ای که گونی گونی فتیش لایک و دیده شدن و عقده تعریف و تمجید دارن این روش ها رو بلدن کافیه روی عکس فیک یکی دوتا یا چندتا واتر مارک بزنن یا حاشیه عکس یعنی قسمت هایی که فقط مونث توش قابل رویت باشه هاشور یا با فوتوشاپ رنگی یا پاک کنن این جوری یه عکس جدید ساخته می شه که دیتا بیس های تشخیص عکس کارشون سخت می شه

درثانی زمانی که مدیریت می گه مهم نیست شما چرا داری اب در هاون می کوبی

تالثا مچ چندتا رو می خواهی بگیری یکی دو تا ده تا صدتا هزارتا دقیقا چند تا

رابعا خب طرف اصلا لو بره یا ادمین اصلا بیاد اینا رو پاک کنه یعنی بعدش نمی تونن بیان

خامسا اینا فیک های بی آزار هستن برا شهوانی اصلا مهم نیستن یسری فیک خطرناک هست مخصوصا اونایی که تو شهوانی محتوای پدوفیل ارائه می دن طرف صدبار اکانت ساخته بود برا فروش گزارش می کردن ادمین حذف می کرد دوباره می یومد فقط خودم دو بار قبلا خصوصی ام باز بود گزارش کردم

ششم ، عزیزم شما تقریبا یه پنچ شیش ماه هست اومدی مثل این سلما یا بقیه نمک گیر شهوانی بشی بمونی تغییر اکوسیستم می دی و با شهوانی تنظیماتت سازگار. می شه

اینم 🌹 🌹

برای زحمتی که بابت اگاهی و سالم سازی سایت می زنی

فقط یه نکته ای خواهر الهه!

آخرش “زحمت” رو شما با فعل “زدن” بکار بردین! چون “زدن” با “زِر” هم معمولا بکار میره کمی نگران شدم! 😁

0 ❤️

2019-11-13 08:41:36 +0330 +0330
نقل از: TheBitchKing کارت درسته حاجی. پرچمت بالاست. میله پرچمتم تو کون من و بدخواهات.

ممنون رفیق...گفتم که دیگه از دوستان بخوایم که شعله فیک بازی رو یک کم بکشن پایین و همه رو دور از جون خر فرض نکنن!

1 ❤️

2019-11-13 08:57:31 +0330 +0330

این دوستمون که در تاپیکهای مختلف ملت رو اسکل کردن که این کس منه این کون منه و این ممه منه کی میخوادش؟ کی میلیسه؟ و همشونم مال خانمهایی از بلاد کفار بودن! الان اعلام میکنن که براشون مهم نیست که انقدر به ملت دروغ گفتن! خب من هم واقعا همینطور فکر میکنم! 😁

3 ❤️

2019-11-13 09:03:25 +0330 +0330
نقل از: شعله_مهربانی ما بریم به شغلی که ملت بش میگن لیزیدن برا دخیا ، برسیم . کیییون لق من اگه دفعه دیگه ،کاری داشته باشم

داداش باش کجا میخوای بری؟ میخوایم از سالها تجربه شما در فیک شناسی استفاده کنیم!

2 ❤️

2019-11-13 09:11:22 +0330 +0330
نقل از: SSAa699 واقعا متاسفم برای حال اون احمقها باید تاسف خورد که زیر یه عکس فیک قیچی شده از یه ادم دیگه به به ، چه چه میکنن . طرف میگه چند میگیری (.......)یه عده میان میگن :رایگان هیچی فقط بگو کجا و کی یا میگن :ادرس بده بیام ..منتظر باش میده 🙄 (preved)

میدونی, انقدر حرف احمقانه باشه بعدش 18 صفحه! ملت اون زیر لیسیده باشن! خواستم بهشون روش تشخیص رو یاد بدم تا حداقل به این راحتی اسکل فرضشون نکنن!

2 ❤️

2019-11-13 09:12:12 +0330 +0330
نقل از: شعله_مهربانی
نقل از: axm432
نقل از: شعله_مهربانی ما بریم به شغلی که ملت بش میگن لیزیدن برا دخیا ، برسیم . کیییون لق من اگه دفعه دیگه ،کاری داشته باشم

داداش باش کجا میخوای بری؟ میخوایم از سالها تجربه شما در فیک شناسی استفاده کنیم!

میخام برم به شغل زبون زدن به کس برسم . :(

شما نگران این مزخرفات نباش…

1 ❤️

2019-11-13 09:33:49 +0330 +0330
نقل از: Zarathustra
نقل از: axm432

خب انگار متاسفانه چاره ای نیست و باید از یک مثال واقعی استفاده کرد!

یه کاربری هست که امضاش عکس ممه های مرمری هست! اینجا ایشون رو به عنوان مثال بررسی میکنیم!

عکسهایی که ایشون گذاشته توی تاپیک و امضاش اینا هستند:









تصاویر کس مبارک و ممه های مبارک ایشون از این عکس قیچی شدند:



عکس امضای کاربر از سایت xhamster برداشته شده:



https://xhamster.desi/photos/gallery/very-hot-teen-photos-compilation-high-heels-nylons-6-10663271

باسن مبارک رو هم که کاربر دیگه ای اشاره کردن که از کجا اومده!



امیدوارم با اطلاع کاربرای سایت از این روشهای ساده دیگه کسی اینجور مردم آزاری نکنه!

ایشون یه تاپیک دیگه هم دارن که سوال میکنن چند میگیری لیس بزنی! و 18 صفحه!!! دوستان اون زیر لیس زدن!

این تصویری هست که ایشون پست کرده:



متاسفانه عکس از سایت xvideos برداشته شده و صاب تاپیک حتی اگه بخواد هم نمیتونه اصل جنس رو بهتون بده که لیس بزنید!



https://www.xvideos.com/profiles/podjarany/photos/2191041/slodkie_cipki_p

خب این دوستمون در تاپیک دیگه ای از امکان پارگی ک…ن توسط ک…ر سوال کردن! و عکسهای زیر رو هم از خودشون پیوست کردن:





مشکل اینجاست که عکس های مورد نظر از اینجاها برداشته شدن! و اصلا مال دو تا آدم مختلف هستند!

https://multi.xnxx.com/gallery/1127566/d524/my_wife_gallery_1_1/5

https://www.topsopt.ru/158016

ومن الله التوفيق وعليه التكلان !

احسنت برادر آرش ، دو عکس آخری را شخصا همانموقع سرچ کرده و مودبانه خدمتشون عرض کردیم که یک مشت از خدا بی خبر عکسهای شمارو در اینترنت منتشر کرده اند که خدا از آنان نگذرد.
و اما در این زمینه روایتی داریم که می فرماید:
وَیلُ لِکُل الافیاک(جمع فیک) الذین یدومادون مع القُضیب الناس

والا بنده هم 3 بار قبلا خصوصی بهش گفته بودم که لطفا بیخیال شو…اما…

0 ❤️










‌آگهی‌های دوستیابی

نمایش آگهی های دوستیابی بستگی به علاقه شما دارد. برای دیدن آگهی مرتبط با علاقه تان لطفا پروفایل تان را » ایجاد یا ویرایش کنید «