کرگاسم (Coregasm)

1398/09/16

کرگاسم (Coregasm) چیست و چگونه می‌توان آن را تجربه کرد

by Erica Avey
April 24, 2016

کرگاسم (Coregasm) یک نوع ارگاسم ورزش‌محور است (EIO) که می‌تواند حس فوق‌العاده‌ای بدهد.

بگذارید ماجرای اولین ارگاسمم را برایتان بگویم، [یه خانوم اینا رو میگه] هنگامی که در دبستان بودم داشتم از طنابی که در زمین ورزش آویزان بود بالا میرفتم. حین بالا رفتن حس متفاوتی را تجربه می‌کردم. وقتی که به بالای طناب رسیدم و زنگوله را زدم جدا از حس پیروزی‌ای که بهم دست داده بود حس متفاوتی را بین پاهایم تجربه کردم، هیچ کس متوجه این قضیه نشد و این شروع قصه‌ی من بود.
تجربه‌ی این حس خیلی من را کنجکاو کرده بود، چگونه می‌شود که فقط با حرکت بدنم حین بالا رفتن از طناب چنین حسی به من دست می‌دهد. همه‌ی اینها را حتی قبل از این که از پسرها خوشم بیاید تجربه کردم، چه برسد به این که بدانم ارگاسم و خودارضایی چیست.

کرگاسم اولین تجربه‌ی جنسی من بود و آن موقع بود که فهمیدم بدنم پتانسیل لذت‌بخش بودن را هم دارد.
به طور کلی حرف زدن درمورد مسائل جنسی زنان موضوع تابویی است و چیزی که از آن هم تابوتر است حرف زدن درمورد اولین تجربه‌ی جنسی یک دختربچه است. تقریباً هیچ بحثی درمورد رشد جنسی کودکان در جامعه‌ی ما وجود ندارد. ولی چرا؟ سکس یکی از لذت‌بخش‌ترین تجربه‌های زندگی است و بقای نسل همه‌ی ما به آن بستگی دارد.
آشنایی کودک با مسائل جنسی بالاخره باید از جایی شروع شود و من خوش‌شانس بودم که در سنین کم این تجربه‌ی شخصی و متفاوت را داشتم.
در سالهای بعد وقتی بیشتر روی ورزش کردن تمرکز کردم این حس لذت‌بخش را بیشتر و راحت تر تجربه می‌کردم. تا این که به جایی رسیدم که می‌توانستم با اراده‌ی خودم کرگاسم داشته باشم.
کرگاسم یک نوع ارگاسم از طریق ورزش است و که بیشتر نواحی زیر شکم و پاهایتان حس می‌شود. کرگاسم تجربه‌ی کاملاً متفاوتی با ارگاسم‌هایی است که در واژن اتفاق می‌افتند و بیشتر شبیه ارگاسم چوچوله‌ای است. کرگاسم در مقایسه با ارگاسم از طریق دخول لذت‌بخش‌تر است ولی تنها چند ثانیه طول می‌کشد و بدن مثل زمانی که از طریق خودارضایی یا سکس به ارگاسم می‌رسید دچار لرزش و انقباض نمی‌شود.

خلاصه این که درمورد کرگاسم با پارتنرهایم و دوستان نزدیکم حرف زدم ولی این موضوع فقط برای آنها خنده‌دار بود.
من هیچ وقت کسی که مثل خودم کرگاسم را تجربه کرده باشد ندیده بودم و وقتی درمورد آن در اینترنت تحقیق کردم فهمیدم که تنها نیستم.

جالب است که در سال 1953 “آلفرد کینزی” در تحقیقاتش در مورد جنسیت زنان درمورد این نوع ارگاسم نیز تحقیق کرده بود. طبق شواهد تحقیقات او پنج درصد از زنانی که آزمایش‌های او شرکت کرده بودند می‌توانستند در هنگام ورزش کردن به ارگاسم برسند.
دلیل و نحوه‌ی عملکرد این نوع ارگاسم تقریباً هنوز هم ناشناخته است، همین موضوع باعث شده که دکتر “هربریک” تمام وقتش را صرف تحقیق درمورد کرگاسم و لذت‌های جنسی مرتبط با ورزش کردن کند.

در سال 2014 دکتر هربریک و همکارانش نطرسنجی‌ای در سطح ملی انجام دادند و به این نتیجه رسیدند که از ۲۰۰۰ نفری که در این نظرسنجی شرکت کرده بودند، ۱۰٪ (هم مرد و هم زن) تجربه‌ی ارگاسم هنگام ورزش کردن را داشتند.
دکتر هربریک می‌گوید‌: «احتمالاً زمانی این ارگاسم را تجربه می‌کنید که عضلاتتان خسته شده باشند، مثل زمانی که تا حد توانتان دراز و نشت و یا جلو پا زده باشید.»
به نظرم من تا حد زیادی درمورد کرگاسم تجربه دارم. فکر می‌کنم که انقباض عضلات شکم و اطراف ناف و فشار دادن آن به داخل کلید اصلی این ارگاسم است و مثل پیلاتس باید این کار را تا مرز خستگی انجام دهید. آیا انگیزه‌ای بهتر از این برای ورزش کردن؟!

با کمک سه حرکت زیر می‌توان احتمال رسیدن به کرگاسم را بالا برد:

۱) بالا بردن پا

“صندلی رومن” بهترین دوست شما در باشگاه برای این کار است. بالا بردن پاها با کمک این دستگاه یکی از سریع‌ترین راه‌های رسیدن به این ارگاسم است، به خصوص اگر پاهایتان را به سمت جلو کشیده باشید. می‌توانید این کار را به صورت درازکش نیز انجام دهید. به آرامی پاهایتان را بالا و پایین ببرید و شکمتان را به سمت داخل فشار دهید.

۲) پوزیشن قایقی

این پوزیشن بهترین روش برای تقویت عضلات پایینی بدن است. سعی کنید تعادل خودتان را حفظ کنید و عضلات شکم‌تان را منقبض کنید و به داخل فشار دهید. دست‌ها و پاهایتان را مستقیم به سمت جلو باز کرده و دوباره به حالت قبل برگردانید. حتی اگر این ورزش را برای ۳۰ ثانیه هم انجام دهید مطمئنا حس متفاوتی را تجربه خواهید کرد.

۳) پوزیشن عقاب

این پوزیشن که بیشتر در یوگا (خصوصاً یوگای “بیکرام”) انجام می‌شود اگر به صورت درست و به اندازه‌ی کافی انجام شود می‌تواند باعث کرگاسم شود. باید زانوها و آرنج‌هایتان در یک راستا باشند، همچنین سعی کنید بخش‌های میانی بدنتان را همزمان باهم حرکت دهید. عضلات شکم‌تان را به داخل فشار دهید و سعی کنید در طول این ورزش حالت بدنتان را حفظ کنید. برای رسیدن به کرگاسم با کمک این روش باید صبر داشته باشید و عجله نکنید.


منبع:

helloclue.com/articles/sex/wtf-is-coregasm-how-to-have-one

6653 👀
1 ❤️
برای نظر دادن وارد شوید یا ثبت نام کنید .







‌آگهی‌های دوستیابی

نمایش آگهی های دوستیابی بستگی به علاقه شما دارد. برای دیدن آگهی مرتبط با علاقه تان لطفا پروفایل تان را » ایجاد یا ویرایش کنید «