یه سوال مهم ؟!!!!!

1403/01/31

قبل اینکه دوست دختر پیدا کنم و باهاش وارد رابطه بشم ، موقع خودارضایی نهایتا میتونستم تا پنج دقیقه دوام بیارم و ارضا می‌شدم.
اما حالا بعد حدود پنج شیش ماه که شروع کردیم به سکس با هم ، آقا من ارضا نمیشم . به طور میانگین یک و نیم تا دو ساعت طول میکشه تا ارضا شم و بعدش برای راند دوم که یه بار امتحان کردیم کلا ارضا نشدم ، یعنی دوست دخترم دیگه نتونست دووم بیاره و نتونست ادامه بده .
حتی این اواخر ژل روان کننده لوبریکانت هم گرفتم که شاید یکم زمان ارضا رو کمتر کنه ، ولی تغییری نکرده … و حتی دلمم میخواد توی حین رابطه ارضا شم که معمولا بعد یه ساعت تا یه ساعت و نیم ، دیگه واقعا دوست دخترم نمیتونه ادامه بده باهام و به منم به اون صورت خوش نمیگذره
اما حقیقتش من دیگه کم کم دارم می‌ترسم که این یه مشکل محسوب بشه و یه چیزیم باشه .
ممنون میشم راهنماییم کنید

460 👀
1 ❤️
برای نظر دادن وارد شوید یا ثبت نام کنید .

2024-04-19 14:16:05 +0330 +0330

تمرکز کن!

0 ❤️

2024-04-19 14:30:43 +0330 +0330

سلام دوست من.
این مشکلی که میگی بخاطر دیدن زیادِ پورن و خودارضایی با پورن هست.
مغزت به دیدن سکسِ افرادِ دیگه عادت کرده و از دیدن اونا لذت می‌بره؛ برای همین وقتی خودت وارد سکس میشی، برات هیجان‌انگیز نیست و اون لذتی که می‌خوای رو نمی‌بری.
پیشنهاد من به تو اینه که سعی کن پورنِ کمتری ببینی؛ یا حداقل پورنی رو ببینی که "سالم"‌تر از بقیه پورن‌هاست؛ ینی چی؟ ینی پورنی که انتظارت از سکس رو اونقدر بالا نبره که توی رابطه واقعی توی ذوقت بخوره.

1 ❤️



تاپیک‌های داغ





‌آگهی‌های دوستیابی

نمایش آگهی های دوستیابی بستگی به علاقه شما دارد. برای دیدن آگهی مرتبط با علاقه تان لطفا پروفایل تان را » ایجاد یا ویرایش کنید «