۶ واقعیت درمورد دوستی فقط برا سکس

1397/10/27

۶ واقعیت درمورد دوستی‌هایی که فقط برای سکس انجام می‌گیرد

by Stellar Magazine
20th September 2017

آیا تا به حال یک شب با دوستانتان بیرون رفته‌اید تا به دنبال مردی باشید که فقط یک شب را با او سکس کنید؟ من [نگارنده‌ی اصلی] این کار را کرده‌ام. پسرها را در مهمونی مختلط می‌بینید، موقع رقص با آنها چشم تو چشم می‌شوید، چراغها روشن می‌شود و در آخر کسی سراغ شما نمی‌آید و تلاشتان برای سکس بی‌نتیجه می‌ماند. برای بعضی این کار آسان است ولی برخی دیگر نیاز به برنامه‌ی دیگری دارند. وقتی ساعت ۲ صبح پیام سکسی می‌فرستید تنها یک معنی دارد و یعنی که شما دنبال سکس هستید.
شما به دوستانی فقط برای سکس نیاز دارید. کسی که شما مدتی او را می‌شناسید و بعد از هر بار سکس هر دو می‌روید سراغ زندگی خودتان و کاری با هم ندارید. در همان شب اول بعد از این که او دکمه‌های شلوار جینش را بست و شما موهای پریشانتان را مرتب می‌کردید، قرار گذاشته می‌شود که این رابطه فقط برای سکس است. اما شاید در وضعیتی هستید که زمانی که او جواب تماستان را نمی‌دهد احساس ناراحتی می‌کنید، در این موقع است که ناگهان متوجه می‌شوید که روی این مرد بیش از حد حساب باز کرده‌اید. آیا این رابطه که فقط برای سکس است جواب می‌دهد؟ ممکن است. تنها راهی که می‌توانیم مطمئن شویم این است که واقعیت را از شایعه و دروغ بیرون بکشیم، آنها را با موقعیت اجتماعی فعلی‌تان تطبیق دهید و تصمیم بگیرید.

باور غلط اول) سکس دوستانه همیشه فاجعه‌بار به پایان می‌رسد
احتمال دارد که سکس دوستانه عاقبتش جدایی باشد و هر فرد شریک عشقی دیگری پیدا کند و برای فردی که تنها مانده کمی سخت خواهد بود. اما این امکان هم هست که آن رابطه به تعهد و رابطه عاشقانه ختم شود. “شانا اسکات”، بنیانگذار سایت sexsiopa.ie و برنده‌ی جایزه‌ی سلامت جنسی ایرلند، بر مسائل جنسی متمرکز شده و می‌داند که سکس می‌تواند چقدر پیچیده باشد. او به من گفت وقتی دوستی به سکس ختم می‌شود کمی پیچیده‌تر می‌شود البته به این معنا نیست که فاجعه به بار می‌آید. ممکن است دو نفر بخواهند رابطه‌ی‌شان را به مراحل بعدی ببرند و با هم سکس نداشته باشند و فقط دوستان معمولی برای هم باشند. در تحقیقی که توسط “جاستین لهمیلر”، روانشناس دانشگاه هاروارد، انجام شد مشخص شد که ۱۵٪(تقریبا) از ۲۰۰ نفر شرکت‌کنندگان با دوستانشان سکس داشته‌اند. از بین این افراد ۲٨٪ آنها توانسته بودند بعد از سکس دوستانه‌ای که با هم داشتند دوباره با هم دوست معمولی باشند در حالی که ۲۶٪ آنها گزارش دادند که بیش از یکسال است که با هم سکس دارند و رابطه‌شان به خوبی پیش میرود ولی متاسفانه ۳۱٪ گفتند که با دوستی که در یکسال گذشته سکس داشتند هیچ ارتباطی ندارند. در این روابط شما برخی چیزها را به دست می‌آورید و برخی چیزها را از دست می‌دهید. در این مورد آمارها نسبتاً قابل توجه است.

باور غلط دوم) سکس در اولین قرار به این معنی‌ست که او به شما احترام نمی‌گذارد
لزوماً درست نیست. “ربکا” ۲۴ساله تقریباً سه سال با دوست پسرش بود. او می‌گوید: «رابطه ما در ابتدا حد سکس دوستانه بوده است و وقتی با هم در کالج آشنا شدیم، بعد از اولین کلاسی که با هم داشتیم با هم سکس داشتیم و وقتی همه خداحافظی کردند و رفتند و ما باهم نوشیدنی خوردیم و به خانه‌اش رفتم. وقتی سکس تمام شد خوابیدیم. ناخوشایندی صبح چندان طول نکشید چون او به دنبال هیچ چیز جدی نبود، عالی بود چون من هم نبودم. ما حدود پنج ماه بدون هیچ احساسی با هم بودیم و از آن زمان دیوانه‌وار عاشق هم شدیم. او خیلی برایم احترام قائل است من هم همینطور.» تنها کاری که باید انجام دهید این است که کاری را بکنید که راحتید و اجازه ندهید کسی به شما بگوید چه کاری کنید اگر در هر صورتی احساس کردید که به شما بی احترامی می شود خیلی زود آن رابطه را ترک کنید.

باور غلط سوم) نباید با کسی که فقط با او سکس دارید آزادانه دردودل کنید
“شان” می‌پرسد: «چرا نباید اینطور باشد؟» بخش اول این عنوان دوستی‌ست. شما مجبور نیستید با کسی که هستید، رابطه‌ی احساسی داشته باشید. اما مهم این است که با احترام و مهربانی با یکدیگر برخورد کنید. هیچ مشکلی در رابطه با کمی صمیمیت به وجود نمی‌آید. اگر روز بدی داشتید، او می‌تواند چه از نظر جنسی و چه از نظر روحی به شما کمک کند و این می‌تواند بسیار مفید هم باشد. گاهی اوقات تعیین مرز و حدود مشکل است. اگرچه “ایسلینگ” ۲۹ساله به خوبی این را می‌داند… «من به مدت چند ماه با کسی که در کلاب آشنا شدم فقط سکس داشتم، گاهی اوقات که در رختخواب دراز کشیده بودیم، او در مورد زندگی شخصی و خانوادگی‌اش چیزهایی به من می‌گفت و من از این که مجبور بودم نصیحتش کنم احساس تعهد می‌کردم .چون نمی‌خواستم رابطه‌مان به حدی برسد که او من را به عنوان دوست دخترش فرض کند. من تقریباً هیچ چیز در مورد خودم به او نگفتم.» فکر می‌کنم شما باید مرز خود را پیدا کنید و واقعاً مراقب باشید تا از آن عبور نکنید.

باور غلط چهارم) سکس دوستانه باید مخفی بماند
بخش هیجان‌انگیز سکس دوستانه پنهان‌کاری‌ست. “ربکا” می‌گوید: «خانواده و دوستانم فضول هستند و من هم میخواستم با دوستم رابطه داشته باشم بدون این که خانواده و دوستانم بخواهند او را ببینند و یا به این فکر کنند که آیا او قصد ازدواج دارد یا نه. مادرم همیشه عجول بوده است و وقتی به او گفتم که با او هستم در مورد بچه‌دار شدن ما حرف می‌زد و این به شدت آزاردهنده بود. آن پنج ماه اول رابطه ما مخفیانه بود و اگر به آنها می‌گفتم فشار زیادی از طرف خانواده‌ها روی ما وارد می‌شد.»
“شان” میگوید که این موضوع به این بستگی دارد که شما با دوستان و خانواده‌تان چقدر راحت هستید. اما من فقط به یکی از دوستان صمیمی‌ام درباره‌ی رابطه‌ام به او گفتم. اگر بخش جنسی رابطه‌تان مخفی باشد، اشکالی ندارد و می‌توانید رابطه‌تان را فقط دوستی ساده معرفی کنید.

باور غلط پنجم) چون این یک رابطه واقعی و جدی نیست، حسادت هم در کار نخواهد بود
“شانا” میگوید این حرف کاملا اشتباه است. حسادت می‌تواند هر رابطه‌ای را خراب کند نه فقط رابطه‌ی تک همسری. حسادت به این معنی که شما چیزی را می‌خواهید که دیگری دارد. بنابراین اگر شما می‌خواهید با فرد مقابلتان سکس داشته باشید و او با شخص دیگری‌ست به طور طبیعی احساس خیلی بدی می‌کنید‌، با این که می‌دانید در واقعیت دوست دخترش نیستید. “شان” میگوید مهم است که ریشه‌ی حسادتان را پیدا کنید. جایی خارج از اتاق خوابتان بنشینید و درباره‌ی احساساتتان به روشنی صحبت کنید. شاید شما چیزی بیشتر از رابطه‌تان می‌خواهید یا شاید لازم باشد تا حد و مرزهای جدیدی برای هم داشته باشید، بهتر است که در مورد این مسائل حرف بزنید و آنها را پیش خودتان نگه ندارید.

باور غلط ششم) سکس با یک دوست به اندازه‌ی سکس در رابطه خوب نیست
در تحقیقی که سال ۲۰۱۳ توسط “سس شوارتز”، روانشناس دانشگاه میامی انجام شد، مشخص شد افرادی که سکس غیر تعهدی دارند، عزت نفس پایین‌تری داشتند و میزان نارضایتی‌شان نسبت به آنهایی که چنین رابطه‌ای نداشتند بیشتر بود. به نظر می‌رسد عدم صمیمیت بین آنها و روابط جنسی‌شان آنها را آسیب‌پذیر کرده است و همین باعث شده تا نسبت به خودشان احساس پشیمانی و عصبانیت داشته باشند. در رابطه‌ی واقعی ارتباط محکم‌تری بین افراد وجود دارد و به همین دلیل احتمال بیشتری وجود دارد که بعد از سکس، احساس خوشحالی و رضایت بیشتری داشته باشند. “شان” به من گفت: «واکنش افراد به این نوع سکس مختلف است. سکس غیر تعهدی با سکسی که در رابطه است، خیلی فرق دارد و هر کدام هیجان خاص خود را دارد. برخی افراد ممکن است نزدیکی یک رابطه را ترجیح دهند و بعضی‌ها هم فقط خود سکس را. اما این می‌تواند در طول زندگی ما تغییر کند. اصلی‌ترین مسئله در مورد انسان‌ها این است که همه با هم متفاوت هستیم.»


برگرفته از:

stellar.ie/real-talk/got-a-fck-buddy-the-6-major-truth-about-friends-with-benefits/50574

2632 👀
7 ❤️
برای نظر دادن وارد شوید یا ثبت نام کنید .

2019-01-17 01:02:16 +0330 +0330

تشکر از لطفت

1 ❤️

2019-01-17 03:55:28 +0330 +0330

اصلا دوستی که فقط برا سکس باشه همون بی معنیه

0 ❤️

2019-01-17 22:48:35 +0330 +0330

جالب بود…امیدوارم مطالب بیشتری درمورد سکسولوژی عوض این داستانایی که اکثرا کوص و شره منتشر بشه

1 ❤️







‌آگهی‌های دوستیابی

نمایش آگهی های دوستیابی بستگی به علاقه شما دارد. برای دیدن آگهی مرتبط با علاقه تان لطفا پروفایل تان را » ایجاد یا ویرایش کنید «